Administrativní podpora provozu M/Ž - Praha 7 - 30 000-35 00
Podobné inzeráty
Admin. podpora fin. oddělení - M/Ž (poloviční úvaze)
Před 4 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Práce v Outlooku - třídění a schvalování faktur
• Zadávání přijatých faktur do účetního programu Karát
• Skenování příloh a následné ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
Kč
INFORMÁTOR M/Ž - muzejní instituce - Praha 1 - 150Kč/hod
Před 13 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Práce a komunikace s návštěvníky instituce
• Poskytování informačního a navigačního servisu návštěvníkům
• Informování o pravidlech návštěvy muzea
• Informování... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
Kč
ANIMÁTOR M/Ž - muzejní instituce - Praha 1 - 150Kč/hod
Před 13 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Práce a komunikace s dětmi/ příprava dětských programů
• Poskytování informačního a navigačního servisu návštěvníkům
• Asistence v rámci samoobslužných aktivit
• Informování o... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
Kč
ANIMÁTOR M/Ž - muzejní instituce - Praha 1 - 150Kč/hod
Před 28 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Práce a komunikace s dětmi/ příprava dětských programů
• Poskytování informačního a navigačního servisu návštěvníkům
• Asistence v rámci samoobslužných aktivit
• Informování o... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
Kč
RECEPČNÍ M/Ž - Praha 7 - 150Kč/hod
Před 42 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Přijímání návštěv na personální vrátnici
• Komunikace se zaměstnanci zákazníka
• Koordinace provozu na objektu
• Práce - 2 osoby na ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
Kč
Administrativní pracovník/pracovnice náboru
Před 43 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
pravidelná komunikace s uchazeči o práci -práce v interním systému -práce na PC -dobrá znalost Word, Excel, Outlook -zadávání inzerce na inzertní portály, úřady práce atd. Pracovní doba: ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE INTERNETOVÉHO OBCHODU
Před 43 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovník/ce - v internetovém obchodu. Sortiment zboží audio / video nosiče a audiotechnika. Náplň práce: administrativní práce, komunikace se zákazníkem, práce s mobilním terminálem, občasná výpomoc na oddělení expedice a skladu Požadujeme: samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, časovou flexibilitu, schopnost zorganizovat si den, pracovat v týmu, dobře umět ovládat PC, výborná znalost ČJ, příjemná komunikace se zákazníky, ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE INTERNETOVÉHO OBCHODU
Před 43 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovník/ce - v internetovém obchodu. Sortiment zboží audio / video nosiče a audiotechnika. Náplň práce: administrativní práce, komunikace se zákazníkem, práce s mobilním terminálem, občasná výpomoc na oddělení expedice a skladu Požadujeme: samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, časovou flexibilitu, schopnost zorganizovat si den, pracovat v týmu, dobře umět ovládat PC, výborná znalost ČJ, příjemná komunikace se zákazníky, ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
IT Analytik do Prahy (50 - 100.000 Kč)
Před 43 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Do menšího týmu v Praze - Chodově hledáme kandidáta či kandidátku na pozici IT Analytika. Pozice je vhodná i pro absolventy VŠ, kteří by se rádi věnovali IT analýzám. Realizujeme komplexní projekty především do oblasti dopravy, energetiky a plynárenství. Hledáme analytika přímo do kmene naší firmy na hlavní pracovní poměr. Máme tu náš vlastní IS systém p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ANIMÁTOR M/Ž - muzejní instituce - Praha 1 - 150Kč/hod
Před 52 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Práce a komunikace s dětmi/ příprava dětských programů
• Poskytování informačního a navigačního servisu návštěvníkům
• Asistence v rámci samoobslužných aktivit
• Informování o... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
Kč
Administrativní asistent/ka
Před 64 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Hledáme schopnou a dynamickou posilu (administrativního asistenta/asistentku), která se stane součástí našeho týmu v mladé a prosperující firmě v technologickém oboru. Vaším úkolem bude: o Správa emailové komunikace: Udržování pořádku v emailové schránce, efektivní a profesionální komunikace s klienty a obchodními partnery. o Práce v CRM systému: Zadávání dat, sledování klientů a správa obchodních případů. o Dohled nad firemními procesy: Monitorování a optimalizace procesů ve firmě pro zajištění hladkého průběhu operací. o Vyplňování smluv a dokumentů: Příprava a administrace smluvní dokumentace. o Správa sociálních sítí: Tvorba a sdílení obsahu, správa firemních profilů na sociálních sítích. o Telefonická komunikace: Přijímání telefonátů, zajištění kvalitního servisu pro klienty. Požadujeme: o Systematický přístup a zodpovědnos... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Pracovník/ce logistiky
Před 63 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: jste jmenován zástupcem projektového manažera pro logistiku , zajišťujete péči o zákazníka a s tím spojenou komunikaci , zohledňujete požadavky zákazníka a zodpovídá za jejich přenesení na stranu Flídr metal s.r.o., zohledňujete požadavky zákazníka a zodpovídáte za jejich přenesení na stranu Flídr plast s.r.o., sledujete a zajišťujete hodnocení spokojenosti zákazníka dle ISO TS 16949, asistujete v oddělení prodeje a marketingu, kontrolujete odvolávky zákazníků, dále se jedná o přípravu expedice pro následující den, zajištění dopravy, přípravu dodacích listů pro zahraniční zákazníky v ERP systému Karát, vystavení CMR pro dopravce, tisk odvolávek do výhledů požadavků zákazníků, sledování potřeby množství obalů a potvrzení objednávky obalů na záka... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
INFORMÁTOR M/Ž - muzejní instituce - Praha 1 - 150Kč/hod
Před 69 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Práce a komunikace s návštěvníky instituce
• Poskytování informačního a navigačního servisu návštěvníkům
• Informování o pravidlech návštěvy muzea
• Informování... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
Kč
ANIMÁTOR M/Ž - muzejní instituce - Praha 1 - 150Kč/hod
Před 69 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Práce a komunikace s dětmi/ příprava dětských programů
• Poskytování informačního a navigačního servisu návštěvníkům
• Asistence v rámci samoobslužných aktivit
• Informování o... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
Kč
Administrativní a spisový pracovník/ice
Před 70 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: zajišťování informačních a organizačních záležitostí pro ředitele organizace a vedoucí pracovníky organizace; komplexní zajišťování spisové služby organizace v souladu se zákonnými požadavky (správa datové schránky, e-mailové a telefonické podatelny organizace včetně podávání základních informací); pořizování zápisů z porad vedení organizace; vedení administrativní agendy ředitele organizace včetně její archivace; plánování schůzek a správa kalendáře ředitele organizace; správa agendy GDPR v součinnosti s pověřencem pro ochranu osobních údajů; zpracování podkladů a spolupráce na realizaci poptávkových řízení a veřejných zakázek malého rozsahu včetně komunikace se zřizovatelem; vedení centrální evidence poptávkových řízení, veřejných zakázek malého rozsahu a uzavřených smluv včetně jejich zveřejnění v registru smluv; každodenní obsluha běžné kancelářské techniky (tisk, kopírování, skenování); zpracování statistik a analýz. Požadujeme: minimálně 5 let praxe na obdobné pra... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Administrativní a spisový pracovník/ice
Před 70 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: zajišťování informačních a organizačních záležitostí pro ředitele organizace a vedoucí pracovníky organizace; komplexní zajišťování spisové služby organizace v souladu se zákonnými požadavky (správa datové schránky, e-mailové a telefonické podatelny organizace včetně podávání základních informací); pořizování zápisů z porad vedení organizace; vedení administrativní agendy ředitele organizace včetně její archivace; plánování schůzek a správa kalendáře ředitele organizace; správa agendy GDPR v součinnosti s pověřencem pro ochranu osobních údajů; zpracování podkladů a spolupráce na realizaci poptávkových řízení a veřejných zakázek malého rozsahu včetně komunikace se zřizovatelem; vedení centrální evidence poptávkových řízení, veřejných zakázek malého rozsahu a uzavřených smluv včetně jejich zveřejnění v registru smluv; každodenní obsluha běžné kancelářské techniky (tisk, kopírování, skenování); zpracování statistik a analýz. Požadujeme: minimálně 5 let praxe na obdobné pra... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník oblastního provozního manažera
Před 71 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT- Bohdana Šimůnková, tel.: +420 605 047 030 - volat 8-15h, e-mail: bohdana.simunkova@optimia.cz Práce pro OZP. Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky nebo emailem! Popis činnosti: Příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému, příprava podkladů pro měsíční fakturaci, vedení agendy na pobočce v Praze, vyřizování pošty. Požadujeme: - důraz velmi dobrou znalost pracovně právního práva - zkušenosti se zad... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovník oblastního provozního manažera
Před 71 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT- Bohdana Šimůnková, tel.: +420 605 047 030 - volat 8-15h, e-mail: bohdana.simunkova@optimia.cz Práce pro OZP. Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky nebo emailem! Popis činnosti: Příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému, příprava podkladů pro měsíční fakturaci, vedení agendy na pobočce v Praze, vyřizování pošty. Požadujeme: - důraz velmi dobrou znalost pracovně právního práva - zkušenosti se zad... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
APLIKAČNÍ TECHNIK (M/Ž)
Před 74 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Získejte práci s možností sladit svůj profesní a rodinný život, protože u nás se o víkendu nepracuje. Využijte příležitost uplatnit svůj talent. Za svou práci dostanete dobře a včas zaplaceno. Zahnízděte u nás a nastartujte svou kariéru na pozici: Aplikační technik (m/ž) Během své práce budete koordinovat zpracování zákaznických reklamací, řešit problémy s kvalitou, tvořit reporty a komunikovat s kolegy z oddělení nákupu, konstrukce, aplikace a centrální laboratoře. Denním chlebem pro Vás bude komunikace s kolegy z mateřského závodu v Německu. Zapadnete lépe do party: - pokud máte VŠ technického zaměření - strojírenství / vhodné pro absolventy - máte-li zkušenosti s metodikou 8D, FMEA a statistikou (DOE, SPC, MSA)... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PODPORA PRODEJE A MARKETING m/ž
Před 77 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Společnost Kamerový svět je malá rodinná společnost, která se stala úspěšným předním dodavatelem bezpečnostních technologií. Rádi bychom rozšířili náš tým a našli nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní podpora prodeje a marketingu. Pokud máte organizační schopnosti, pečlivost a zájem o moderní technologie, jste tím pravým/ou kandidátem/kou! Náplň práce: o Správa databáze zákazníků o Správa databáze produktů na e-shopu o Aktualizace a kontrola informací o produktech na webových stránkách o Komunikace s dodavateli a zákazníky o Příjem objednávek, jejich zpracování a evidence o Příprava objednávek k expedici k zákazníkům - dodací listy, balení, odesílání o Příjem zboží od dodavatelů o Řešení reklamací o Příprava grafických a textových podkladů... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
právník
Před 77 dny
- ANNONCE
Charakteristika pozice: Kontroluje právní správnost návrhů usnesení u materiálů předkládaných k projednání Radě města Brna a Zastupitelstvu města Brna, poskytuje informace a konzultace členům Zastupitelstva města Brna v souvislosti s výkonem jejich funkce, poskytuje konzultace a odbornou právní pomoc zaměstnancům Magistrátu města Brna a úřadům městských částí v oblasti zákona o obcích, kontroluje smlouvy, související dokumenty a další písemnosti předkládané k podpisu primátorce města Brna, vyjadřuje se k návrhu právních předpisů města, řeší další záležitosti veřejné správy na úrovni územně samosprávných celků. Podílí se na výkonu veškerých právních činností odboru. Práce je vhodná jak pro zkušenější právníky s předchozí praxí v justici, státní správě či advokacii, tak i pro šikovné absolventy. Bližší informace o druhu práce podá: JUDr. Hana Doležalová, vedoucí Právního oddělení Organizačního odboru, tel. č. 542 172 059. Termín nástupu: dle domluvy. 11. platová třída, osobní příplate... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 78 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Nechodit na pracoviště, první kontakt telefonicky nebo emailem! kontaktní sosoba Kateřina Baďurová 733193179 Bohdana Šimůnková, tel.: 605047030 8:00-15:00, e-mail: bohdana.simunkova@optimia.cz Popis činnosti: Příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému, příprava podkladů pro měsíční fakturaci, vedení agendy na pobočce v Praze, vyřizování pošty. Požadujeme: - důraz velmi dobrou znalost pr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Automation Tester do Prahy (50 - 70.000 Kč)
Před 81 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Do našeho QA týmu hledáme kandidáty a kandidátky na pracovní pozici Automation Tester - Test Analytik. Naše aplikace jsou postavené na technologii .NET, .NET Core a ASP, nemusíte však umět programovat. Oceníme především zkušenosti s automatizovaným testováním složitě... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Pracovník zákaznického servisu
Před 182 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Náplň: -Telefonická komunikace se zákazníky - očními optiky - Přijímání objednávek, konzultace a specifikace požadovaného zboží - Zadávání objednávek do interního objednávkového systému - Podpora zákazníků informacemi o produktech a jejich nejvhodnějším použití - Řešení námitek, potřeb požadavků a potíží zákazníků -Příprava zakázek k dalšímu zpracování v jiných odděleních Požadavky: SŠ AJ výhodou Uživatelsk... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE - FINANCE SUPPORT
Před 244 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Chcete-li se přihlásit, zašlete svůj životopis a stručný dopis, ve kterém popíšete své zkušenosti na email: e-mail: jobs@alis-tech.com Pracovní doba: flexibilní pracovní doba (počátek mezi 6:00-9:00) Náplň práce: můžeme Ti nabídnout součinnost na velkých a významných projektech z prostředí B2B sektoru. Hledáme organizovanou a spolehlivou osobu na pozici Finance support, která bude podporovat našeho finančního ředitele v denních úkolech, správě finančních dokumentů a komunikaci s interními a externími partnery. Kandidát by měl mít silné organizační a komunikační dovednosti, zkušenosti s finančními procesy, zpracováním podkladů pro dotace a schopnost zachovávat důvěrnost citlivých informací. Klíčové odpovědnosti: Podpora CFO v denním plánování a organizaci práce, Správa, archivace a zpracování finančních dokumentů a reportů, Komunikace s interními odděleními a externími partnery, Příprava materiálů a prezentací pro jednání a schůzky, Monitorování finančních termínů a upozornění na důleži... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Práce a služby