Administrativní podpora provozu M/Ž - Praha 7 - 30 000-35 00
Podobné inzeráty
Zaměstnanec personálního oddělení, m/ž - Praha
Před 9 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Hledáme
zaměstnance do personálního oddělení (m/ž/jiné)
pro naši nově založenou zahraniční pobočku v České republice se sídlem v Praze.
Jsme Woolworth.
My jsme Woolworth. V roce 1879 jsme vynalezli diskontní prodejny a hráli jsme klíčovou roli při formování maloobchodu. Díky našemu konceptu a sortimentu jsme se stali nejrychleji rostoucím řetězcem obchodních domů v Německu. Podobný úspěch chceme nyní slavit i v Čechách. V centru naší pozornosti jsou naši zákazníci a jejich domovy. Nabízíme jim široký sortiment potřeb pro domácnost, oděvů a dekorací.
Vydej se s námi na tuto vzrušující cestu!
Nabízíme ti
Příležitost podílet se od samého začátku na budování personálního oddělení v České republice a aktivně se tak podílet na expanzi naší společnosti do České republiky.
- strukturované zaškolení v oblasti lidských zdrojů
- krátké a otevřené komunikační cesty
- stabilní zaměstnání v expandující společnosti
- dobré možnosti dalšího rozvoje
Tvůj profil
- odb... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
BACK OFFICE PODPORA S AJ
Před 14 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Vronská Iveta, tel.: +420 771 501 685 - volejte Po -Pá 9:00 - 15:30 hod. Životopis na e-mail: hr@remante.com Tvé denní úkoly: - Denní komunikace se zákazníky (on-line chat, email, telefon) - Pravidelné zpracování došlých objednávek - Předávání zákaznických požadavků na ostatní oddělení - Práce s interními systémy (ERP Helios a CRM REMANTE) - Důsledná evidence a zpracování obchodní korespondence - Poskytování informací o našich produktech a odesílání nabídek - Spolupráce s ostatními odděleními společnosti Tvůj pracovní profil: - Minimálně SŠ s maturitou - Angličtina na úrovni B2 (němčina nebo francouzština výhodou) - Pokročilá znalost MS office (zejména Excel) - Schopnost umět si stanovit priority, hledat optimální... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
BACK OFFICE PODPORA S AJ
Před 14 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Vronská Iveta, tel.: +420 771 501 685 - volejte Po -Pá 9:00 - 15:30 hod. Životopis na e-mail: hr@remante.com Tvé denní úkoly: - Denní komunikace se zákazníky (on-line chat, email, telefon) - Pravidelné zpracování došlých objednávek - Předávání zákaznických požadavků na ostatní oddělení - Práce s interními systémy (ERP Helios a CRM REMANTE) - Důsledná evidence a zpracování obchodní korespondence - Poskytování informací o našich produktech a odesílání nabídek - Spolupráce s ostatními odděleními společnosti Tvůj pracovní profil: - Minimálně SŠ s maturitou - Angličtina na úrovni B2 (němčina nebo francouzština výhodou) - Pokročilá znalost MS office (zejména Excel) - Schopnost umět si stanovit priority, hledat optimální... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ V LOGISTICE (85-95.000 Kč)
Před 14 dny
- ANNONCE
Poohlížíte se po nové pracovní příležitosti v oblasti logistiky? Máte přehled o tom, jak fungují logistické procesy , máte zkušenost ve vedení podřízených a komunikace v cizím jazyce pro Vás není překážkou?
V současné chvíli hledáme pro mezinárodní společnost se stabilním postavením ... (více v detailu)
Neuvedeno
IT Analytik do Prahy (50 - 100.000 Kč)
Před 14 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Do menšího týmu v Praze - Chodově hledáme kandidáta či kandidátku na pozici IT Analytika. Pozice je vhodná i pro absolventy VŠ, kteří by se rádi věnovali IT analýzám. Realizujeme komplexní projekty především do oblasti dopravy, energetiky a plynárenství. Hledáme analytika přímo do kmene naší firmy na hlavní pracovní poměr. Máme tu náš vlastní IS systém p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PRACOVNÍK, PRACOVNICE ZÁKAZNICKÉ PÉČE PRO FRANCOUZSKÝ TRH
Před 14 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Vronská Iveta, tel.: +420 771 501 685 - volejte Po -Pá 9:00 - 15:30 hod. Životopis na e-mail: hr@remante.com CO BUDEŠ ZVLÁDAT: • Denní komunikaci se zákazníky (on-line chat, email, telefon) • Zákaznickou podporu požadavků klientů a jejich řešení • Zpracování objednávek, jejich zadávání do interních firemních systémů a následné zpracování • Poskytování informací o našich produktech a odesílání nabídek • Podílet se na rozvoji obchodní značky a na rozvoji celé společnosti • Podporovat ostatní oddělení společnosti CO NA TOBĚ OCENÍME: • Aktivní znalost francouzského jazyka na úrovni B2 • Práci na PC na pokročilé úrovni (MS Office, internet) • Komunikační dovednosti, reprezentativní projev • Orientaci na ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PRACOVNÍK, PRACOVNICE ZÁKAZNICKÉ PÉČE PRO FRANCOUZSKÝ TRH
Před 14 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Vronská Iveta, tel.: +420 771 501 685 - volejte Po -Pá 9:00 - 15:30 hod. Životopis na e-mail: hr@remante.com CO BUDEŠ ZVLÁDAT: • Denní komunikaci se zákazníky (on-line chat, email, telefon) • Zákaznickou podporu požadavků klientů a jejich řešení • Zpracování objednávek, jejich zadávání do interních firemních systémů a následné zpracování • Poskytování informací o našich produktech a odesílání nabídek • Podílet se na rozvoji obchodní značky a na rozvoji celé společnosti • Podporovat ostatní oddělení společnosti CO NA TOBĚ OCENÍME: • Aktivní znalost francouzského jazyka na úrovni B2 • Práci na PC na pokročilé úrovni (MS Office, internet) • Komunikační dovednosti, reprezentativní projev • Orientaci na ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Inspektor kvality (M/Ž)
Před 15 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: - Provádět kontrolu výrobků dle specifikací zákazníka a firmy - Provádět měření na technicky vyspělých zařízeních - Vytvářet a spravovat záznamy o provedených kontrolách, vyhodnocovat neshody a odchylky od požadované kvality a navrhovat nápravná opatření - Dohlížet na dodržování technologických a pracovních postupů - Podílet se na vytváření a optimalizaci dokumentace v oddělení kvality - Spolupracovat na řešení reklamací Co byste měli mít: - Středoškolské vzdělání ideálně technického směru nebo základní znalost čtení výkresové dokumentace a technické myšlení - Předchozí zkušenost... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Inspektor kvality (M/Ž)
Před 15 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: - Provádět kontrolu výrobků dle specifikací zákazníka a firmy - Provádět měření na technicky vyspělých zařízeních - Vytvářet a spravovat záznamy o provedených kontrolách, vyhodnocovat neshody a odchylky od požadované kvality a navrhovat nápravná opatření - Dohlížet na dodržování technologických a pracovních postupů - Podílet se na vytváření a optimalizaci dokumentace v oddělení kvality - Spolupracovat na řešení reklamací Co byste měli mít: - Středoškolské vzdělání ideálně technického směru nebo základní znalost čtení výkresové dokumentace a technické myšlení - Předchozí zkušenost... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Před 16 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK OBCHODNÍHO ODDĚLENÍ
Před 16 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Asistent/ka ředitele nákupu a technické podpory
Před 16 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, ryze českou společnost v oblasti osvětlení s 30letou tradicí, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka ředitele nákupu a technické podpory.
Hledáme šikovného juniora, který bude pravou rukou šéfa oddělení nákupu a technické podpory, a který má ambice vyzrát do pozice samostatného partnera a plnohodnotně zajistit činnost oddělení nákupu.
Náplň práce:
komplexní zajištění efektivního chodu dodavatelského řetězce (od nákupu, přes výrobu po skladové, distribuční operace a přepravní činnosti), průběžné sledování a vyhodnocování stavu skladových zásob, příprava a tvorba katalogových listů pro nové produkty, úprava stávajících, komunikace s výrobci, dodavateli, prodejci, zahraničními zákazníky a dopravci, reporting – analýza dosažené úrovně dodávek, výhled na další období, řízení realizace nakládek, správa celních operací a s nimi spojených dokumentů pro bezproblémový průběh dovozu zboží, úzká spolupráce s prodejním, plánovacím i výrobním týmem pro optimalizaci pro... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Admin. podpora fin. oddělení - M/Ž (poloviční úvaze)
Před 22 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Práce v Outlooku - třídění a schvalování faktur
• Zadávání přijatých faktur do účetního programu Karát
• Skenování příloh a následné ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
Kč
Specialista pro komunikaci s návštěvníky - M/Ž - Praha 1
Před 31 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Práce a komunikace s návštěvníky instituce
• Poskytování informačního a navigačního servisu návštěvníkům
• Informování o pravidlech návštěvy muzea
• Informování... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
Kč
Asistent pro expozici dětského muzea - M/Ž - Praha 1
Před 31 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Práce a komunikace s dětmi/ příprava dětských programů
• Poskytování informačního a navigačního servisu návštěvníkům
• Asistence v rámci samoobslužných aktivit
• Informování o... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
Kč
Specialista pro komunikaci s návštěvníky s AJ M/Ž - Praha
Před 46 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Práce a komunikace s dětmi/ příprava dětských programů
• Poskytování informačního a navigačního servisu návštěvníkům
• Asistence v rámci samoobslužných aktivit
• Informování o... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
Kč
RECEPČNÍ M/Ž - Praha 7 - 150Kč/hod
Před 60 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Přijímání návštěv na personální vrátnici
• Komunikace se zaměstnanci zákazníka
• Koordinace provozu na objektu
• Práce - 2 osoby na ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
Kč
Administrativní pracovník/pracovnice náboru
Před 60 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
pravidelná komunikace s uchazeči o práci -práce v interním systému -práce na PC -dobrá znalost Word, Excel, Outlook -zadávání inzerce na inzertní portály, úřady práce atd. Pracovní doba: ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE INTERNETOVÉHO OBCHODU
Před 60 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovník/ce - v internetovém obchodu. Sortiment zboží audio / video nosiče a audiotechnika. Náplň práce: administrativní práce, komunikace se zákazníkem, práce s mobilním terminálem, občasná výpomoc na oddělení expedice a skladu Požadujeme: samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, časovou flexibilitu, schopnost zorganizovat si den, pracovat v týmu, dobře umět ovládat PC, výborná znalost ČJ, příjemná komunikace se zákazníky, ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/ICE INTERNETOVÉHO OBCHODU
Před 60 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovník/ce - v internetovém obchodu. Sortiment zboží audio / video nosiče a audiotechnika. Náplň práce: administrativní práce, komunikace se zákazníkem, práce s mobilním terminálem, občasná výpomoc na oddělení expedice a skladu Požadujeme: samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, časovou flexibilitu, schopnost zorganizovat si den, pracovat v týmu, dobře umět ovládat PC, výborná znalost ČJ, příjemná komunikace se zákazníky, ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Automation Tester do Prahy (50 - 70.000 Kč)
Před 60 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Do našeho QA týmu hledáme kandidáty a kandidátky na pracovní pozici Automation Tester - Test Analytik. Naše aplikace jsou postavené na technologii .NET, .NET Core a ASP, nemusíte však umět programovat. Oceníme především zkušenosti s automatizovaným testováním složitě... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
administrativní pracovník - lesní školka Johanka (M/Ž)
Před 61 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
Pozice - běžná administrativa, fakturace, vedení pokladny, v období sezony pomoc ve skladu při výdeji stromků, komunikace se zákazníky a klienty, ovládání systému " Pohoda"- na vysoké úrovni. Lesnické znalosti výhodou- není podmínkou. Výhodou: P... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
administrativní pracovník - lesní školka Johanka (M/Ž)
Před 61 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
Pozice - běžná administrativa, fakturace, vedení pokladny, v období sezony pomoc ve skladu při výdeji stromků, komunikace se zákazníky a klienty, ovládání systému " Pohoda"- na vysoké úrovni. Lesnické znalosti výhodou- není podmínkou. Výhodou: P... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
IT Analytik do Prahy (50 - 100.000 Kč)
Před 60 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Do menšího týmu v Praze - Chodově hledáme kandidáta či kandidátku na pozici IT Analytika. Pozice je vhodná i pro absolventy VŠ, kteří by se rádi věnovali IT analýzám. Realizujeme komplexní projekty především do oblasti dopravy, energetiky a plynárenství. Hledáme analytika přímo do kmene naší firmy na hlavní pracovní poměr. Máme tu náš vlastní IS systém p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Asistent/ka vedení společnosti
Před 61 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, jednu z nejvýznamnějších chemických skupin, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka vedení společnosti.
Náplň práce:
Komunikace s vedením společnosti, zajišťování pracovních potřeb členů vedení, Komunikace s obchodními partnery, budování vztahů a jejich podpora, Telefonické kontaktování zákazníků v krátkodobých obchodních kampaních, případně dle potřeb obchodního úseku, Zajištění podpory pro obchodní úsek, Příprava opakujících se a jednorázových analýz pro obchodní úsek a obchodního ředitele, Kooperace s jednotlivými útvary společnosti, včetně sesterských společností v Evropě a... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Práce a služby