Administrativní pracovník, pokladní (OZP) - INVALIDA - poloviční úvazek
Podobné inzeráty

Hledáme SKLADNÍKA/SKLADNICI - INVALIDU (OZP)
Před 2 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Pro OZP (1., 2., 3. stupeň).
Požadujeme
- pečlivost
- ohleduplnost
Náplň práce:
- zakládání zboží
- příprava zboží do zakázek
- kontrola zboží v zakázkách
- přejímání zboží
Nabízíme:
- práci na poloviční úvazek
- plat po zapracování až 13.500 Kč hrubého/měsíc (poloviční... (více v detailu)
Hlavní město Praha
13 500
Kč

Hledáme ZAHRADNÍKA - INVALIDU (OZP – 1., 2., 3. stupeň)
Před 2 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Pro OZP (1., 2., 3. stupeň).
Pracovní náplň -
- úklid areálu (zametání, odklízení sněhu)
- zahradní práce – údržba zeleně a trávníků
Nabízíme -
- práci na poloviční úvazek
- plat po zapracování až 13.500 Kč hrubého/měsíc
- práce pouze v praco... (více v detailu)
Hlavní město Praha
13 500
Kč

Hledáme UKLÍZEČKU - INVALIDU (OZP)
Před 2 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Pro OZP (1., 2., 3. stupeň)
Pracovní náplň:
- úklid interiérů (zejm. administrativních a skladových prostor)
- možnost úpravy pracovní doby – možnost pracovat jen 6 hodin/týden až 20 hodin/týden - dle dohody na pracovním pohovoru
Požadujeme:
- pečlivost, pořádkumilovnost, schopnost samostatné práce, ohleduplnost
Nabízíme:
- mzda po zapracování až 13 500 Kč hrubého/mě... (více v detailu)
Hlavní město Praha
13 500
Kč

roznos letáků - poloviční úvazek
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Hledáme pracovníka/pracovnici pro roznos letáků. Poloviční úvazek 4 hodiny denně, místo je vyhrazeno pro osobu se zdravotním postižením. Místem výkonu práce: Veselí nad Moravou a okolní obce. Co u nás budete dělat: roznos letáků úklidové společnosti, jedná se o malé letáky, neskládají se. Požadavky: pracovitost, spolehlivo... (více v detailu)
Neuvedeno

KUCHAŘ/KUCHAŘKA (zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost)
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
z:28/2/2025 Náplň práce: 1. Dohotovování jídel z polotovarů, příprava na talíř a výdej. 2. Výroba polévek a příloh k hlavním jídlům. 3. Výroba a výdej běžných druhů teplých jídel a moučníků. 4. Výroba složitých jídel studené kuchyně. 5. Výroba technologicky náročných teplých jídel nebo specialit studené kuchyně. 6. Spolupracovat při sestavování jídelních lístků 7. Dbát na zajištění určených výživových norem tak, aby byly pokrmy připravovány chutné, včas a v odpovídající kvalitě 8. Zajišťovat objednávky a nákup potravin a jejich správné převzetí na základě pokynů vedoucí školní jídelny DD 9. Dbát na správné uskladnění a jakost přijí... (více v detailu)
Neuvedeno

prodavač/ka - brigáda
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
pozice: prodavač/ka - brigáda OZP Nástup: ihned Mzda: 130,- Kč/hod - 20 hod Kontakt: Milada Kazimírová, email: m.kazimirova@tomiscz.cz Náplní práce je přeskladňování zboží ze skladu na prodejnu, práce s čtečkou EAN kódů, vystavování zboží na prodejnu, úd... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní asistentka na poloviční úvazek
Před 10 dny
- Liberecký kraj - BAZOS
Nabízíme práci administrativní asistentky na poloviční úvazek ve firmě Trade&Technology s.r.o. v Jablonci nad Nisou.
Pracovní doba od pondělí do pátku na 4h dopoledne. Svátky a víkendy volné.
Nutno mít řidičský průkaz.
Náplň práce- vystavování faktur, objednávek, dodacích ... (více v detailu)
Liberecký kraj
20 000
Kč

Asistent/ka jednatele
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: Šustová Zuzana, tel.: 605 229 814, Po - Pá 9 - 15 hod e-mail: zuzana.sustova@huegli.cz Staňte se součástí týmu administrativního oddělení a poznejte mezinárodní potravinářskou společnost Hügli Food. Máme téměř stoletou tradici a jsme jednou z vedoucích společností v Evropě, pokud jde o vývoj, výrobu a uvádění na trh výrobků, jako jsou suché polévkové směsi, omáčky, bujóny, hotová jídla, dezerty, dietní výrobky a funkční potraviny. Od roku 2018 jsme součástí silného koncernu Bell Food Group. Přidejte se k jejím 12 000 zaměstnancům. Asistent/ka jednatele/ Managing Director Assistant Vaše pracovní náplň a povinnosti: * Administrativní práce kanceláře jednatele/lů * Objednávky dle požadavků * Korespondence - včetně komunikace se zahraničními pobočkami * Komunikace s dodavateli služeb * Další asistentské práce * Zastupování druhé asistentky. Vaše předpoklady: * Min. SŠ s maturitou * Znalost anglického jazyka nutná (NJ výhodou) * Samostatnost, pečlivo... (více v detailu)
Neuvedeno

Nabízím práci - Asistentka prodeje
Před 48 dny
- HYPERINZERCE
30.000,- čistého plus provize z prodeje
ASISTENTKA PRODEJE
UMĚLECKÝCH PŘEDMĚTŮ V GALERII PRAHA - VINOHRADY
Hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistentka prodeje uměleckých předmětů a vedoucí galerie.
Náplň práce:
Prodej uměleckých předmětů, obrazů, šperků, mincí a jiných investičních zajímavostí.
Provozní činnosti galerie, organizace výstav, starost o sociální sítě, návrhy obsahu a spolupráce s externími spolupracovníky.
Práce s penězi.
Objednávání a evidence zboží na prodejně.
Požadujeme:
Charismatický proaktivní prodejce, organizační schopnosti, pečlivost při plnění úkolů, samostatná osobnost.
Velmi dobrá znalost práce na PC (Excell, Word, Google Tabulky, atd)
Zkušenosti s fotografováním předmětů a úprava fotografií.
Plynul... (více v detailu)
30 000
Kč

PRACOVNÍK/PRACOVNICE ÚKLIDU - POLOVIČNÍ ÚVAZEK
Před 241 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
20.6.2024 - KONTAKT: PŘEDEM TELEFONICKY NEBO MAILEM DOMLUVIT OSOBNÍ SCHŮZKU Ostrezy Kateřina, tel.: 702 007 073 (8:00-13:00), e-mail: personalni@sedova.cz. Úklid kanceláří a komerčních prostor... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

UČITEL/KA základní školy na 1. stupni
Před 502 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Požadované vysokoškolské vzdělání, plný úvazek pro výuku na 1. stupni ZŠ, praxe v oboru, mzda podle stupně kvalifikace a praxe, snaha podílet se na dalších školních aktivitách v rámci vzdělávací a výchovné činnosti vítána. Práce v multikulturním prostředí. Požadujeme zkušen... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 241 dny
- ANNONCE
Naše společnost vznikla v roce 2004, máme za sebou historii obchodování s různým potravinářským zbožím. Posledních pár let se soustřeďujeme na velkoobchod s rafinovaným cukrem a slunečnicovým olejem. Díky našemu dlouhodobému působení na trhu jsme si vytvořili pevné obchodní vztahy přímo se samotnými výrobci a řadíme se mezi významné zástupce v obchodování s cukrem a slunečnicovým olejem. Pracujeme na mezinárodní úrovni Evropy a v rámci spolupráce zajišťujeme k našemu zboží i kamionovou dopravu. Nabízíme pozici administrativní pracovník ve společnosti Holding Brno-export s.r.o. se sídlem Příkop 4, budova international business centre (... (více v detailu)
Neuvedeno

OPERÁTOR/ OPERÁTORKA VÝROBY (OZP) - POLOVIČNÍ ÚVAZEK
Před 232 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
11.7.2024 - obsluha výsekového a tiskařského stroje, postupné zaškolení a seznámení s procesy výseku a tisku skleniček, práce ve výrobě. I ZŠ, vhodn... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník skladu
Před 240 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE - evidence příjmu a výdeje přepravek - příjem obalového materiálu, evidence šarží - výdej obalového materiálu ze skladu do výroby dle šarží - sledování zásob... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce expedice - náborový příspěvek 20.000 Kč
Před 240 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: práce v ranní/odpolední směně, obsluha interního systému, tvorba průvodní dokumentace ke zboží, vytváření dokladů k objednávkám, finální kontrola zboží, součástí částečn expedování zboží podle objednávek NABÍZÍME: docházkový bonus až 1 000 Kč/měsíc, mimořádná roční odměna, příspěvek na stravování až 1 ... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Kuchař
Před 240 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Jedná se o chráněné pracovní místo určené pouze pro osoby se zdravotním postižením, ale místo není Náplní práce zaměstnance je vaření obědů pro zaměstnance pivovaru a místní školu (c... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce chráněné dílny
Před 362 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Přijmeme administrativní praocvnici nebo pracovníka pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned a na zkrácený úvazek. Jaká bude vaše pracovní náplň: Hlavní náplní práce bude pomoc s potřebnou administrativou zakázek chráněné dílny. Tvorba skladových dokladů. Administrativa (korespondence, podklady pro statistiky atd.). Práce s interním systémem. Co čekáme: Schopnost rychle a efektivně řešit problémy. Jednání s lidmi na dobré úrovni. Samostatnost a logické myšlení. Ochota vzdělávat se a učit novým věcem. Dobrá znalost programů Microsoft Office. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: Jsme stabilní a úspěšná společnost, ta... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Provozní a administrativní pracovníci pouze OZP
Před 408 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Sledování provozu a zakázek, vystavování dokladů v účetním programu ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky!
Před 282 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která působí v oblasti automotive, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka nákupu a logistiky - Možnost využívat jazyky!
Náplň práce:
Komunikace s obchodními partnery, Domlouvání objednávek a dodání s dodavateli zboží, Zajišťování logistických služeb u dodavatelů – objednávka kamiónů pro přepravu zboží (ČR i Evropa), Objednávání materiálu potřebného na skladě a v kanceláři – objednávání přepravních boxů, obalového materiálu, kancelářských potřeb, Komunikace s celním deklarantem – domlouvání termínů, zasílání dokumentace, případně přítomnost při clení, Zajištění cenových nabídek zájemcům o spolupráci / klientům, Dohledávání jednotlivých dílů z objednávek, ověřování jejich dostupnosti, změny množství, cen atd. a předávání informací v rámci týmu, Shromažďování podkladů od zaměstnanců a předávání finančnímu oddělení (scanování účtenek, nemocenských, dovolených atd.), Vedení evidence pří... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

ASISTENT/ASISTENTKA V E-SHOPU
Před 448 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
TŘ 14/12/2023 Požadujeme: - znalost práce na PC. Výhodou: - znalost AJ - znalost obsluhy Facebooku a Instagramu. Náplň práce: - naučit se znalost zboží, sortimentu a jejich účinky - obsluha kamenné prodejny e-shopu - prodej a udržování stavu zásob - objednává... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník, pokladní (OZP) - INVALIDA - poloviční úvazek
Před 281 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Martincová Jana, tel.: 721 443 980, e-mail: martincova@apap.cz Pro OZP (1., 2. stupeň). Pracovní náplň - - markování zboží na pokladně - příjem objednávek, vytváření dodacích listů, vytváření faktur z objednávek, kontrola přijatých faktur, vystavování dobropisů, plánování a objednávání dopravy, objednávání zboží a vystavování příjemek Požadujeme - - samostatnost, spolehlivost a zodpovědný přístup k práci - ohleduplnost - znalost MS Excel, Word - středoškolské vzdělání s maturitou - praxe výhodou Nabízíme - - mzda 12 000 Kč hrubé... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Administrativní pracovník / pracovnice e-shopu a skladu (20 hodin týdně) - OZZ, OZP
Před 488 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
VYHRAZENO pro OZZ/OZP. První kontakt TELEFONICKY, E-MAILEM. Tel.: 608 818 742, e-mail: p.kolarova@vixo.cz Pro provoz společnosti zabývající se prodejem kožené galanterie hledáme zaměstnance na pozici administrativní pracovník e-shopu a skladu. Požadujeme umění jednat s lidmi, komunikativnost; ovládání základních programů a funkčností na PC; časovou flexibilitu; spolehlivos... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Vedoucí bistra Kemp Dolánky
Před 361 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
SUNDISK je rodinná firma s 20 letou tradicí, s přátelskou a otevřenou atmosférou. Pod značkou SUNDISK family spravujeme síť sportovně-rekreačních a ubytovacích zařízení v Českém ráji, v Jizerských horách a na Jižní Moravě. Aktuálně hledáme posilu do týmu na pozici: Vedoucí bistra Kemp Dolánky Vaše role: - efektivní řízení a zajištění hladkého průběhu provozu - odpovědnost za správu zboží, včetně objednávek, příjmu, reklamací a inventur - aktivní účast na provozu, včetně obsluhy, koordinace týmu a zlepšování procesů - zaškolování nových pracovníků - motivace vedení pracovníků, rozdělování práce - práce s našimi firemními systémy (pokladní, rezervační, HR) Co od Vás očekáváme: - zkušenost s prací v gastro prostředí, zkušenosti s řízením provozu jsou výhodou - min. SŠ vzdělání s maturitou - časovou flexibilitu s ohledem na práci ve všedn... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Administrativní asistenti
Před 383 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Radka Kheková, tel.: 608325387, e-mail: hr@monacoint.com Co u nás budete dělat? o Zpracovávat podklady pro objednávky zboží (tvořit, kontrolovat, odesílat a potvrzovat objednávky) o Vytvářet nové ceny dle aktualizace cen našich dodavatelů o Komunikovat napříč celou společností (s vedoucími skladů, oddělením objednávek, a dalšími) o Zajišťovat a koordinovat dopravu pro zboží pomocí... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - ASISTENT/ ASISTENTKA OBCHODU
Před 189 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se zákazníky, vyřizování... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce