REFERENT/-KA ODBORU VNITŘNÍCH VĚCÍ

PlaceholderNo Image
Před 169 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění. - (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem). Charakteristika činnosti: Zajišťování specializované organizační a koordinační činnosti na úseku sekretariátu místostarosty a tajemníka. Zajišťování porad vedoucích odborů, vyhotovování zápisů těchto porad, organizování časového rozvrhu místostarosty a tajemníka MěÚ, příprava podkladů pro jednání místostarosty a tajemníka s jinými subjekty. Organizační zajištění zasedání zastupitelstva města, pořizování a zpracování zápisu a usnesení ze zasedání zastupitelstva města. Kompletování plnění úkolů jednotlivých odborů a interním auditem v rámci usnesení rady města, zastupitelstva města, vedení města a v rámci zápisů osadních výborů zastupit... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY Vyhlášeno výběrové řízení - bližší informace včetně vzoru přihlášky a požadovaných dokladů jsou zveřejněny na webových stránkách města Mostu. Odkaz https://www.mesto-most.cz/vyberove%2Drizeni%2Dc%2D21%2D2024/d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY Vyhlášeno výběrové řízení - bližší informace včetně vzoru přihlášky a požadovaných dokladů jsou zveřejněny na webových stránkách města Mostu. Odkaz https://www.mesto-most.cz/vyberove%2Drizeni%2Dc%2D21%2D2024/d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent / referentka správního odboru
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané činnosti: -Zajišťování přestupkové agendy na úseku veřejného pořádku, občanského soužití a ve věcech majetkových; navrhování veřejnoprávních smluv včetně navrhování jejich změn, výpovědí a zrušení Zadání výběrového řízení REFERENT/REFERENTKA správního odboru dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a přihláška k výběrovému řízení k dispozici na odkazu: Volná pracovní místa - Oficiální stránky města Jilemn... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
referent/ka stavebního úřadu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na https://www.mohelnice.cz/vismo/zobraz_dok.asp?id_ktg=4056&n=volna-pracovni-mista&p1=98145 Další podmínky výběrového řízení Zájemce může dle vlastního uvážení přiložit k přihlášce relevantní reference s uvedením tel. kontaktu na referující osobu, přiložení referencí je výhodou. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo ověřit si, případně vyjasnit údaje deklarované zájemcem v přihlášce a ověřit si poskytnuté reference. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek Přihlášku se všemi požadovanými přílohami doručte do 30.09.2024 osobně na podatelnu městského úřadu - U Brány 916/2, Mohelnice (do 12:00 h), poštou nebo DS (rozhodující je podací razítko podatelny úřadu) na adresu: Městský úřad Mohelnice, Odbor kancelář tajemníka, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice, ID datové schránky: 6qtbthy. Uzavřenou a neprůhlednou obálku označte číslem výběrového řízení (11/2024). Případné dotazy zodpoví Mgr. Radka Melecká, vedoucí odboru, tel. 583 452 114, e-mail m... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru stavebního řádu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Nástupní plat dle předchozí praxe, v rozmezí od 26.600,- do 37.170,- Kč. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru stavebního řádu na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: • Výkon agendy přenesené působnosti na úseku obecního stavebního úřadu ve smyslu zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu ... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ekonom/ekonomka
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Obecná charakteristika pracovní náplně: - vedení ekonomického úseku, - komplexní zajišťování účetnictví, příspěvkové organizace, - samostatné účtování složitých účetních operací, - vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, - sestavovaní rozpočtu, - kontrola hospodaření, rozbory hospodaření, - sledování příjmů a výdajů, - inventarizace majetku a pohledávek. Co od Vás očekáváme: - pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření, - uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office, - znalost příslušných právních předpisů týkající se hospodaření příspěvkových organizací, - praxi v oboru, - řidičský průkaz skupiny B, - zkušenosti ve vedoucí pozici jsou vítány, - odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování, - systematický a analytický přístup, - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, - chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat. Platové podmínky: řídí se zák... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ekonom/ekonomka
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Obecná charakteristika pracovní náplně: - vedení ekonomického úseku, - komplexní zajišťování účetnictví, příspěvkové organizace, - samostatné účtování složitých účetních operací, - vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, - sestavovaní rozpočtu, - kontrola hospodaření, rozbory hospodaření, - sledování příjmů a výdajů, - inventarizace majetku a pohledávek. Co od Vás očekáváme: - pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření, - uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office, - znalost příslušných právních předpisů týkající se hospodaření příspěvkových organizací, - praxi v oboru, - řidičský průkaz skupiny B, - zkušenosti ve vedoucí pozici jsou vítány, - odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování, - systematický a analytický přístup, - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, - chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat. Platové podmínky: řídí se zák... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Ing. Ondřej Teplý, tel.: 284 043 087, e-mail: Ondrej.teply@cuzk.cz Náplň práce: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu, NEN - správa a organizace veřejných zakázek, SMVS - správa agendy informačního systému programového financování správy majetku ve vlastnictví státu, Zadávání do registru smluv, pracovní poměr na dobu určitou s pracovním úvazkem 40 hodin týdně (jedná se o služební místo obsazeno v souladu s § 178a odst. 2b) a odstavc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Ing. Ondřej Teplý, tel.: 284 043 087, e-mail: Ondrej.teply@cuzk.cz Náplň práce: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu, NEN - správa a organizace veřejných zakázek, SMVS - správa agendy informačního systému programového financování správy majetku ve vlastnictví státu, Zadávání do registru smluv, pracovní poměr na dobu určitou s pracovním úvazkem 40 hodin týdně (jedná se o služební místo obsazeno v souladu s § 178a odst. 2b) a odstavc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/referentka odboru majetku a investic - investiční referent/referentka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
C04 z:29/7/2024 a:11/9/2024 PŘIHLÁŠKY DO 30. 9. 2024 Druh/charakteristika práce: - referent/referentka odboru majetku a investic - investiční referent/referentka - vykonávání odborných činností na úseku investic a správy obecního majetku - komplexní zajišťování investičních činností se zaměřením na inženýrské sítě a komunikace. Pracovní poměr: - na dobu neurčitou. Předpokládaný nástup: - ihned Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů Požadované vzdělání: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo ukončené vyšší odborné vzdělání (DiS.) - (výhodou ve stavebnictví nebo technického směru), případně střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou (výhodou ve stavebnictví nebo technického směru), pokud uchazeč prokáže předchozí praxí (min. 5 let) v oboru schopnost k výkonu požadované práce. Požadované dovednosti: - základní znalost předpisů upravujících problematik... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Odborný/vrchní referent v Oddělení kontroly zvláštních činností I (SM č. 280030)
Před 7 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: kontrola použití prostředků státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv a prostředků poskytnutých z nich, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a N... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Odborný/vrchní referent v Oddělení kontroly zvláštních činností I (SM č. 280030)
Před 7 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: kontrola použití prostředků státního rozpočtu, státních fondů, státních finančních aktiv a prostředků poskytnutých z nich, včetně prostředků poskytnutých z rozpočtu Evropské unie prostřednictvím státního rozpočtu a N... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT-KA ŽIVNOSTENSKÉHO ÚŘADU
Před 4 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Pro našeho klienta, Městský úřad Třebíč, hledáme vhodného kandidáta na pozici REFERENT-KA ŽIVNOSTENSKÉHO ÚŘADU. Náplň práce: samostatný výkon kontrolní činnosti na úseku živnostenského podnikání – provádění živnostenských kontrol zaměřených na sledování, zda a jak jsou plněny povinnosti stanovené podnikatelům živnostenským zákonem a zvláštními právními předpisy a následné projednávání zjištěných porušení. Požadavky na uchazeče vyplývající z právních předpisů: občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk), fyzická osoba, která dosáhla minimálně 18 let věku, způsobilost k právním úkonům, ... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka všeobecné správy vnitřních věcí státu - matrikář/ka
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Upřesnění: Zajišťování matriční agendy v městysi Nové Dvory v rozsahu platných právních předpisů, zejména zák. č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zajišťování agendy evidence obyvatel, spisové agendy, mzdové agendy a... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí odboru péče o zeleň a veřejná prostranství
Před 8 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, Úřad městské části Brno - Žabovřesky hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Vedoucí odboru péče o zeleň a veřejná prostranství. Náplň práce: Řízení Odboru péče o zeleň a veřejná prostranství v rámci Městské části Brno-Žabovřesky, Zodpovědnost za plnění úkolů odboru, vyplývajících z organizačního řádu úřadu, Příprava podkladů pro jednání v Radě městské části a Zastupitelstvu městské části, Plnění usnesení Rady a Zastupitelstva městské části ve věcech působnosti odboru, Výkon funkce tajemníka Komise pro životní prostředí a rodinu, Příprava žádostí o dotace a výběrová řízení na veřejné zakázky, Kontrolní činnost v oblasti odborné působnosti odboru, ukládání opatření k odstranění závad, Zajištění údržby zeleně, čistoty komunikací a veřejných prostranství ve správě městské část, Technic... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru správy majetku města
Před 8 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování agendy spojené s platbami za pronájmem bytových prostor, zpracování vyúčtování služeb v rámci pronájmů bytových prostor, evidence a příprava plateb za spotřebu energií objektů v majetku města, příprava a evidence položek rozpočtu spojených se spotřebou energií, vedení hotovostní pokladny. Požadavky zaměstnavatele: - minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou - výhodou znalost právních předpisů týkajících se města a obcí, zejména zákona č. 128/2000 Sb., zákon o obcích (obecní zřízení) - výhodou praxe v oblasti správy majetku,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru správy majetku města
Před 8 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Zajišťování agendy spojené s platbami za pronájmem bytových prostor, zpracování vyúčtování služeb v rámci pronájmů bytových prostor, evidence a příprava plateb za spotřebu energií objektů v majetku města, příprava a evidence položek rozpočtu spojených se spotřebou energií, vedení hotovostní pokladny. Požadavky zaměstnavatele: - minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou - výhodou znalost právních předpisů týkajících se města a obcí, zejména zákona č. 128/2000 Sb., zákon o obcích (obecní zřízení) - výhodou praxe v oblasti správy majetku,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
terénní pracovník/ce - referent /ka oddělení sociálně-právní ochrany dětí
Před 7 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
přihlášky do 17.9.2024 Terénní pracovník, výkon práce oddělení sociálně-právní ochrany dětí, realizace zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí v platném znění Jedná se o pracovní poměr úředníka na dobu neurčitou, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: listopad 2024, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - splnění předpokladů podle § 4 zákona o úřednících ÚSC a § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění - ukončené minimálně vyšší odborné vzdělání sociálního směru Požadavky pro podání přihlášky: - znalost právních norem nutných k výkonu povolání sociálního pracovníka, zejména zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 89/... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
terénní pracovník/ce - referent /ka oddělení sociálně-právní ochrany dětí
Před 7 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
přihlášky do 17.9.2024 Terénní pracovník, výkon práce oddělení sociálně-právní ochrany dětí, realizace zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí v platném znění Jedná se o pracovní poměr úředníka na dobu neurčitou, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: listopad 2024, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - splnění předpokladů podle § 4 zákona o úřednících ÚSC a § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění - ukončené minimálně vyšší odborné vzdělání sociálního směru Požadavky pro podání přihlášky: - znalost právních norem nutných k výkonu povolání sociálního pracovníka, zejména zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 89/... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka na úseku územního plánování
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Náplň práce: zajišťování agendy územního plánování - Požadavky města pro vznik pracovního poměru odpovídající povaze činnosti, kterou má uchazeč o přijetí do pracovního poměru (dále jen "uchazeč") vykonávat: vzdělání: autorizovaný architekt nebo vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování nebo vysokoškolské vzdělání příbuzného oboru, uznaného pro autorizaci v oboru územní plánování nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením, znalost prace na PC (MS Office, internet), řidičské oprávnění (skupina B, aktivní řidič), vysoké pracovní nasazení, pečlivost, důslednost, dobré komunikační schopnosti, schopnost zvládat psychickou zátěž a konfliktní situace - Výhody, ke kterým může být ve výběrovém řízení přihlédnuto: zkouška zvláštní odborné způsobilosti v územním plánování, znalost právních předpisů na úseku územního plánování a stavebního řádu a zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů - Nabízíme: dalš... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent oddělení silničního správního úřadu – Odbor dopravy
Před 7 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, městskou část Prahy 7, hledáme vhodné kandidáty na pozici Referent oddělení silničního správního úřadu – Odbor dopravy. Náplň práce: Správní řízení, Kontrolní činnost, Kontakt s klienty, Zpracovávání přestupků v oblasti taxikářů, Rozhodování v oblasti stavebních záborů, kulturních akcí a předzahrádek, pracování přestupků nepovolených záborů, Stanovení a navrhování dopravních opatření. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce