Administrativní pracovník/ce #2295 (28 - 40.000 Kč)
Podobné inzeráty

Administrativní pracovnice (m/ž)
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: e-mail: lucka@maso-trebovle.cz Práce v moderní kanceláři na sídle firmy ve Třebovli. Pracovní náplň: Vyřizování objednávek(telefon, email ,záznamník), fakturace, evidence skladové zásoby, denní telefonický i osobní kontakt se zákazníky a zaměstnanci firmy .Evidence hotovosti a stravenek. Ranní směna od 2:30 do 10:45 hod, odpolední směna 08:00- 14:30 hod. Požadujeme: Zodpověd... (více v detailu)
Neuvedeno

CNC operátor a seřizovač s 13. platem (35 - 40.000 Kč)
Před 74 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
Máte zkušenosti s prací na CNC stroji? Rozrůstající se společnost s rodinným zázemím hledá vhodného kandidáta na pozici CNC operátor / seřizovač. Pokud máte zájem, ... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

administrativní pracovník/ce
Před 366 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovnice na pozici manažerky v neziskové organizaci. Administrativní práce v oblasti dotací, řízení projektů, vyhledávání dotačních programů, jejich studium a uvedení do praxe, obsluha klientů, organizace jednání, tvorba prezentací Požadujeme: VŠ vzdělání, komunikativní schopnosti, schopnost p... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 238 dny
- ANNONCE
Naše společnost vznikla v roce 2004, máme za sebou historii obchodování s různým potravinářským zbožím. Posledních pár let se soustřeďujeme na velkoobchod s rafinovaným cukrem a slunečnicovým olejem. Díky našemu dlouhodobému působení na trhu jsme si vytvořili pevné obchodní vztahy přímo se samotnými výrobci a řadíme se mezi významné zástupce v obchodování s cukrem a slunečnicovým olejem. Pracujeme na mezinárodní úrovni Evropy a v rámci spolupráce zajišťujeme k našemu zboží i kamionovou dopravu. Nabízíme pozici administrativní pracovník ve společnosti Holding Brno-export s.r.o. se sídlem Příkop 4, budova international business centre (... (více v detailu)
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 185 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Směnnost: Dvousměnný provoz (ranní/ odpolední) Pracovní úvazek: Zkrácený (4-6 hodin, nebo plný) Pracovněprávní vztah: Hlavní pracovní poměr Pracovní poměr: Září 2024 Mzdové rozpětí: 15 000 - 25 000,- Kč/ 6-8 hod. denně Vhodné pro: Vhodné pro osoby se zdravotním hendikepem Náplň práce: Vystavování dodacích listů, faktur a pokladních dokladů. Evidence zakázek. Komunikace se zákazníky. Personální evidence. Evidence skladových zásob. Plánování provozu prádelny. Požadavky: Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání. Znalost práce s Microsoft Office na vysoké úrovni (znalost Excelu je nutností) Příjemné vystupování. ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník / pracovnice
Před 1043 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Náplní pozice je administrativní práce v naší kanceláři, vyžadována je schopnost komunikace s korejskými kolegy jak zdejšími, tak ve společnostech v Korejské republice, se kterými spolupracujeme. Jazyky: korejština (plynně), angličtina (středně pokročilý/á), řidičský průkaz skupiny B... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce
Před 234 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 10.7.2024 Hledáme administrativní pracovnici. Požadujeme: - pracovní flexibilitu, řidičský průkaz, bezúhonnost Nabízíme: - nástupní plat 46 600,- Kč čistého, po zaučení bude plat navýšen - 13. a 14. p... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Noční recepční (Night Auditor)
Před 365 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Do našeho hotelu Courtyard by Marriott Pilsen hledáme uchazeče na pozici noční recepční. Co vás u nás čeká: . Vaší prioritou bude péče o klienty (např.check in, check out) · Budete hostům poskytovat veškeré potřebné informace o hotelu, městě, akcích, atd. · Nedílnou součástí jsou také administrativní úkony · Pracovní prostředí, kde si zaměstnanci cení nejvíce férovost a jasná pravidla · Profesionalita, dlouhodobě fungující systém i firemní kultura Co od vás očekáváme: · Máte rád/a práci s lidmi a spokojený klient je vaší prioritou · Máte zkušenost s komunikací s klienty, nebo jste absolvent a chcete se učit novým věcem · Vaše čeština a angličtina jsou na dobré úrovni · Zvládáte p... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Vedoucí v oblasti administrativních agend s čínským jazykem
Před 1044 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Náplň práce: 1. Administrativní podpora členů řídícího týmu, úzká spolupráce a podpora generálního ředitele 2. Podpora zejména oddělení marketingu a rozvoje podnikání 3. řízení agendy; rezervace zasedacích místností, komunikace s klienty a čínskou mateřskou společností 4. Organizace cestování a příprava itinerářů - rezervace hotelů, letenek, taxi atd. 5. Práce s databází kontaktů společnosti - CRM - a její aktualizace; vytváření termínových listů / nabídek pro potenciální klienty 6. Správa přijaté pošty a pošty, která má být odeslána; 7. Komunikace s pronajímatelem v kancelářích 8. Zprostředkování překladu dokumentů; komunikace s notářem, přijímání hovorů, korespondence e-mai... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

PRÁVNÍK/PRÁVNIČKA
Před 396 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Pracovní náplň: - vedení správního řízení - odvolací řízení do rozhodnutí mateřských, základních škol a středních škol - uznávání zahraničního vzdělání a podávání žadatelům základní informace o způsobu a možnostech uznání kvalifikace podle zák. č. 561/2004 Sb., v platném znění, tzv. nostrifikace - metodická pomoc organizacím zřizovaným krajem a obcemi v oblasti školství a souvisejících činností - pracovněprávní konzultace školám, školským zařízením a obcím - právní pomoc zaměstnancům odboru školství, mládeže a tělovýchovy při výkonu jejich agendy - vyřizování stížností, účast v kontrolních týmech oddělení ekonomiky školství a odměňování a zaměstnanosti Obor školního vzdělání: právního směru Znalosti oboru: - znalosti z oblasti veřejné správy obecně - zákon č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), v platném znění, - zákon č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném - vzdělávání (školský záko... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

IT SPECIALISTA JUNIOR
Před 383 dny
- ANNONCE
Hinton je česká stavební firma se sídlem v Praze a s pobočkou v Českých Budějovicích, se 130 zaměstnanci, na jejímž vzniku se podíleli osobnosti českého stavebního trhu. Působíme jako generální dodavatel a stavíme administrativní i komerční budovy, bytové domy, luxusní vily a výrobní či skladové haly. Součástí naší společnosti jsou i Divize zakládání staveb, Divize hliníkové fasády a Divize monolity. Zakládáme si na kvalitě a osobním přístupu k našim klientům a naším mottem je: Stavět nás baví!
Vzhledem k rozvoji naší společnosti a k narůstajícímu počtu projektů hledáme nové kolegy/kolegyně na pozici IT specialista junior.
IT SPECIALISTA JUNIOR
• Baví vás práce v IT, kde je každý den jiný a přináší nové výzvy?
• Bije vaše srdce pro svět výpočetní techniky a mobilních technologií a ch... (více v detailu)
Neuvedeno

STÁTNÍ ODBORNÝ DOZOR (ÚSEK SILNIČNÍ DOPRAVY)
Před 358 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné. Obor školního vzdělání: právní, dopravní, veřejná správa (Jihočeský kraj si vyhrazuje přijmout do výběrového řízení i zájemce, kteří dosáhli vyššího odborného nebo středního vzdělání s maturitní zkouškou, a to pro případ, že nebude z objektivních důvodů možné obsadit pozici uchazečem, který dosáhl vysokoškolského vzdělání potřebného pro 11. platovou třídu.) Pracovní náplň: - Vykonává státní odborný dozor v silniční dopravě podle zák. č. 111/94 Sb., o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů - Ukládá pokuty dopravcům za porušení zák. č. 111/94 Sb., o silniční dopravě, ve znění pozdějších předpisů - Zajišťuje agendy při vyřizování řádných a mimořádných opravných prostředků ve II. stupni správního řízení v oblasti přestupků řidičů dle zák. č. 111/94 Sb., o silniční dopravě ve znění pozdějších předpisů - Zajišťuje metodickou a kontrolní činnost pro obce s rozšířenou působností v oblasti silniční dopravy - Ukládá porušení a pok... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce expedice - náborový příspěvek 20.000 Kč
Před 237 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: práce v ranní/odpolední směně, obsluha interního systému, tvorba průvodní dokumentace ke zboží, vytváření dokladů k objednávkám, finální kontrola zboží, součástí částečn expedování zboží podle objednávek NABÍZÍME: docházkový bonus až 1 000 Kč/měsíc, mimořádná roční odměna, příspěvek na stravování až 1 ... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií
Před 172 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která pracuje na vodíkovém systému pro sezónní ukládání obnovitelné energie, hledáme všestranně schopné a motivované kolegy, kteří chtějí nastoupit do rané fáze projektu a pomoci uvést v život zařízení pro chytré hospodaření s energiemi, na pozici Administrativní pracovník/pracovnice pro startup v oblasti vodíkových technologií
Náplň práce:
Administrativní zajištění nákupu komponent: objednávání, fakturace, logistika, Příprava podkladů pro účetní, Zajišťování podpůrných firemních procesů: evidence, organizace, Správa kancelářského vybavení a pracovních pomůcek, Příprava podkladů pro person... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

mzdová/ý účetní
Před 288 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Mzdová účetní společnosti (bez znalosti cizích jazyků) Prosíme o zasílání životopisu předem na e-mail: nabor@bbs.eu BBS - Plzeň jsme česká, středně velká společnost s 30letou tradicí, poskytující služby. Dlouhodobě působíme na chráněném trhu práce. Vaše pracoviště bude v sídle naší společnosti, které se nachází v Plzni na Jižním Předměstí. Nástup je možný po vzájemné domluvě (možný ihned). Práce není fyzicky náročná, a proto je vhodná i pro OZP. Lokalita: Plzeň Bory Plat: 40.000,- Kč/měsíc Typ úvazku: Plný úvazek (možnost zkráceného úvazku) Náplň práce: " Samostatné vedení mzdové agendy " Komunikace s úřady (ČSSZ, zdravot... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Cyber Security Architect SOC (90 - 120.000 Kč)
Před 341 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Hledáme zkušeného a motivovaného odborníka na kybernetickou bezpečnost, který se připojí k našemu týmu jako Cyber Security Architect. Tato pozice je klíčová pro poskytování konzultačních služeb v oblasti architektur bezpečnosti, definování cílů, postupů a priorit, identifikaci rizik a návrhy nápravných opatření. Náplň práce: Konzultační činnost v oblasti bezpečnosti: Definice a implementace optimálních bezpečnostních postupů a architektur pro naše klienty s důrazem na jejich individuální potřeby a obchodní cíle., Bezpečnostní audity a GAP analýzy: Provádění auditů a analýz souladu ICT prostředí klientů s přísl... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce chráněné dílny
Před 359 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Přijmeme administrativní praocvnici nebo pracovníka pro naši pobočku v Hodoníně. Hledáme člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít trvalou podporu ostatních kolegů. Práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Nástup je možný ihned a na zkrácený úvazek. Jaká bude vaše pracovní náplň: Hlavní náplní práce bude pomoc s potřebnou administrativou zakázek chráněné dílny. Tvorba skladových dokladů. Administrativa (korespondence, podklady pro statistiky atd.). Práce s interním systémem. Co čekáme: Schopnost rychle a efektivně řešit problémy. Jednání s lidmi na dobré úrovni. Samostatnost a logické myšlení. Ochota vzdělávat se a učit novým věcem. Dobrá znalost programů Microsoft Office. Co nabízíme za dobře odvedenou práci: Jsme stabilní a úspěšná společnost, ta... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Asistent/ka nákupu a logistiky - možnost využívat jazyky!
Před 279 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která působí v oblasti automotive, hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistent/ka nákupu a logistiky - Možnost využívat jazyky!
Náplň práce:
Komunikace s obchodními partnery, Domlouvání objednávek a dodání s dodavateli zboží, Zajišťování logistických služeb u dodavatelů – objednávka kamiónů pro přepravu zboží (ČR i Evropa), Objednávání materiálu potřebného na skladě a v kanceláři – objednávání přepravních boxů, obalového materiálu, kancelářských potřeb, Komunikace s celním deklarantem – domlouvání termínů, zasílání dokumentace, případně přítomnost při clení, Zajištění cenových nabídek zájemcům o spolupráci / klientům, Dohledávání jednotlivých dílů z objednávek, ověřování jejich dostupnosti, změny množství, cen atd. a předávání informací v rámci týmu, Shromažďování podkladů od zaměstnanců a předávání finančnímu oddělení (scanování účtenek, nemocenských, dovolených atd.), Vedení evidence pří... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce
Před 724 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Kontakt: Pätnický Radek, tel.: 358 880 043, e-mail: radekpatnicky@gmail.com Pokud máte zájem, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis. Hledáme pracovníky na administrativní pozici se znalostí NJ, na živnost nebo HPP. Va... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ice
Před 238 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Aktualizace 26.6.2024 První kontakt telefonicky nebo osobně ve výrobním závodě na adrese Jaroslava Ježka v Jeseníku v pracovní dny v době od 7:00 - 14:00 hod. nebo e-mailem. Vedeni administrativy v rámci výrobniho zavodu. - veškeré interní administrativní práce a je kontaktni osobou pro centralni sekretariát vedení společnosti . pracovni doba: 8:00 - 14:30 . 1x v tydnu benefit home office . Nastupni plat 25 000,-- - premie nenarokovana při splněni ukolu do výši 5.000,-- Kč/ měs. Náplň práce: . Interni komunikace v organizaci, evidence a administrace vyrobniho zavodu: . Admini... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce, asistent/ka majitele firmy
Před 394 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:2.2.2024 Hledáme administrativní pracovnici. Požadujeme: - řidičský průkaz skupiny B podmínkou - středoškolské vzdělání + 5 let praxe Nabízíme: - nástupní plat 50 000,- Kč čis... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník / pracovnice e-shopu a skladu (20 hodin týdně) - OZZ, OZP
Před 485 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
VYHRAZENO pro OZZ/OZP. První kontakt TELEFONICKY, E-MAILEM. Tel.: 608 818 742, e-mail: p.kolarova@vixo.cz Pro provoz společnosti zabývající se prodejem kožené galanterie hledáme zaměstnance na pozici administrativní pracovník e-shopu a skladu. Požadujeme umění jednat s lidmi, komunikativnost; ovládání základních programů a funkčností na PC; časovou flexibilitu; spolehlivos... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce oblastního manažera
Před 435 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Práce pro OZP - První kontakt e-mailem nebo telefonicky!! Popis činnosti: Práce v interním systému společnosti - administrativní činnost - evidence pošty - dobrá znalost nástrojů ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

úsekový technik-dlouhodobý zástup
Před 411 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontakt: emailem Požadovaný profil: o Vysokoškolské, vyšší odborné, příp. středoškolské vzdělání s maturitou se zaměřením na vodní hospodářství, vodní stavby, pozemní stavitelství o praxe v oboru, příp. na pozici stavbyvedoucího, či technického dozoru výhodou o dobrý zdravotní stav (terénní pochůzky, vlhké a pylové prostředí) o zkušený uživatel PC, výborná znalost (Word, Excel, Outlook) podmínkou o řidičské oprávnění sk. B a praxe v řízení podmínkou o schopnost týmové práce i samostatného rozhodování o dobré vyjadřovací schopnosti a to jak ústní - tak i administrativní o profesionální vystupování a schopnost komunikace s veřejností o orientace v technických dokumentacích projektů a v mapových podkladech o znalost zákona č. 254/2001 Sb. o vodách a související vodohospodářské legislativy Hlavní charakteristika pracovní činnosti: o zajištění správy, provozu a údržby vodních toků, vodních děl a zařízení ve svěřeném úseku provozu, dle potřeby i v ostatních částech spravovaného území o ko... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - ASISTENT/ ASISTENTKA OBCHODU
Před 185 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se zákazníky, vyřizování... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce