PRODEJCE, PRODEJKYNĚ VOZŮ

Před 309 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Administrativní příprava vozů k prodeji, prodej vozů, znalost práce na PC, příprava podkladů pro účetnictví, účast na odborném školení, nu... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Samostatný/á finanční účetní s praxí
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Životopis zasílejte na e-mail: luciehromadova@apos.info Praktická znalost vedení účetnictví min. 1 rok. Znalost práce s PC a internetem, schopnost rychle se orientovat a učit se novým věcem. Požadujeme samostatnost, pečlivost, komunikativnost a flexibilitu, zájem o obor a ochotu vzdělávat se. Uvítáme praktickou znalost daňových zákonů (DPH, silniční daň, daň z ... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/-ka obchodu - pro OZP
Před 2 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem Pouze pro OZP. Zaměstnání na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na neurčito. Tato pozice je určena pro osobu zdravotně postiženou. Jedná se o administrativní práci v kanceláři v Troubsku. Po zaškolení je možná částečná práce z domu. Zaškolení a odborné vedení po dobu práce je zajištěno. Po roce je možné prodloužení pracovní smlouvy na dobu neurčitou. Náplň práce: Práce se SW, který monitoruje stavební projekty v rámci ČR/SR, zápis do systému a komunikace o projektech a potenciálních... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
Před 2 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Neuvedeno
Kreslič (m/ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem nebo telefonicky. Nástup možný ihned nebo dle domluvy. Hledáme Kresliče Jste absolvent SPŠ stavební, nebo máte krátkou praxi v oboru? Hledáte pohodovou práci v kanceláři a možnost seberealizace? Chcete se dále vzdělávat ve stavebním oboru a kreslit 3D modely budov na PC? Rozšiřujeme náš tým v Rosicích a velmi rádi Vás poznáme. Pracovní náplň této pozice: - Budete s kolegy kreslit na PC 3D modely budov. - Nabízíme profesní růst - Práce pod vedením zkušených kolegů. - Potkáte se s projekty škol, nemocnic, bytových domů, areálů, administrativních budov, restaurací, atd. - Nabízíme kontakt se stavbou v rámci autorského dozoru. - Vítáme návrhy a nápady na zlepšení pracovních procesů a postupů. Jsme flexibilní: - Volný začátek a konec pracovní doby. - Možnost neplaceného volna nad rámec dovolené. - Zkrácená praco... (více v detailu)
Neuvedeno
Projektant (m/ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem nebo telefonicky Nástup možný ihned nebo dle dohody. Hledáme Projektanta Jste absolvent VŠ stavební, nebo máte krátkou praxi? Hledáte možnost kariérního postupu a seberealizace? Chcete se dále vzdělávat, pracovat na super projektech a připravovat s kolegy tyto projekty na vysoké profesionální úrovni? Rozšiřujeme projekční tým v Rosicích a velmi rádi Vás poznáme. Pracovní náplň této pozice: -Budete mít na starosti tvorbu informačního modelu budovy (BIM). -Máme nastavený proces školení a vzdělávání. -Nabízíme profesní růst v naší Akademii Quality Group. -Naučíme vás, jak profesionálně projektovat podle zavedených postupů pod vedením zkušených kolegů. -Projektujeme od studie po dokumentaci pro provádění stavby. -Potkáte se s projekty škol, nemocnic, bytových domů, areálů, administrativních budov, restaurací, atd. -Projekty velikosti 50-300 mil. Jsme flexibilní: -Volný začátek a... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/REFERENTKA ZAKÁZEK A LOGISTIKY
Před 8 dny - AVIZO_CZ
z:13/2/2025 Pracovní náplň: - Koordinace průběhu zakázek a jejich vyhodnocování, komunikace se zákazníky - Zajišťování kamionových přeprav, komunikace s dopravci - Vyhledávání nových dopravců pro budoucí spolupráci - Zodpovědnost za expedici výrobků a s tím spojená administrativa - Vystavování faktur tuzemských i zahraničních v systému SAP - Práce v systému SAP (možnost zaučení) - Příprava podkladů pro výrobu - Měsíční přehledy a výkazy v excelu - Další administrativní úkoly dle požadavků vedení společnosti. Požadavky na praxi, vzdělání, znalosti a schopnosti: - SŠ nebo VŠ vzdělání - Aktivní znalost NJ nebo AJ - Výborné organizační a komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno
Montážní technik/Mechanik ve výrobě rozvaděčů
Před 8 dny - AVIZO_CZ
pozice: Montážní technik/Mechanik ve výrobě rozvaděčů Nástup: 1.3.2025 Mzda: 30000,- až 60000,- Kč Kontakt: Lucie Zápotočná, email: lucie.zapotocna@acs-e.com Hledáme šikovného mechanika, který má smysl pro humor a ví, jak oživit každou mašinku! Pokud máte rádi vyzvánění nástrojů a zvuk spokojeně hučících motorů, jste na správném místě! Hlavní náplň práce: - Mechanické práce v dílně při výrobě rozvaděčů v sídle zaměstnavatele - Obsluha modifikačního centra pro vrtání a frézování rozvaděčových skříní - Obsluha gravírovacího stroje pro výrobu popisků a informačních štítků - Instalace rozvaděčů do zařízení - Možnost účasti na montážích na zakázkách zaměstnavatele v ČR i zahraniční (Instalace kabelových tras, pokládka kabelů, ruční montážní práce) - Příprava materiálu na montážní zakázky v prostorách firmy - Vaším úkolem bude trávit čas se stroji - opravit je, když se vzbouří, a udržovat je v kondici, aby byly vždy připraveny na práci - Pomůžete s montáží nových strojů, které přijdou na scé... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční účetní
Před 10 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - Vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními (interními) předpisy účetní jednotky. - Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence. - Účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (např. účtování závazků, pohledávek, materiálových fa, opravných daňových dokladů, zálohových fa, interních dokladů atd.) - Zpracování DPH, KH, SH a povinných hlášení (INTRASTAT) a statistik. - Vedení pokladní knihy včetně vystavování účetních dokladů o příjmech a výdajích peněžních prostředků, a to i v cizí měně. - Sestavování měsíčního finančního plánu, podpora a příprava podkladů. - Spolupráce na přípravě měsíčních a ročních závěrek, podpora při provádění inventur majetku, rozpracované výroby a zásob, příprava podkladů pro audit, komunikace s audi... (více v detailu)
Neuvedeno
Programmer
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Saskia Žáková 226 200 739 saskia.zakova@scssoft.com Co tě u nás čeká: analýza požadavků a návrh softwarového řešení; tvorba zdrojového kódu; tvorba uživatelské a technické dokumentace; integrace a testování zdrojového kódu, úpravy a opravy zdrojového kódu dle požadavků; poskytování konzultací; tvorba specializovaných softwarových nástrojů a služeb dle požadavků; údržba softwarových řešení a služeb. Co očekáváme my od tebe: výborné znalosti C++; znalost běžných vývojářských... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativa
Před 23 dny - AVIZO_CZ
Spolehlivá a pečlivá s výbornou znalostí kancelářských prací hledá práci na HPP a nové pracovní uplatnění v oboru. Mé dovednosti: práce s dokumenty, vedení administrativy, komunikace se zákazníky, práce na PC (MS Office), organizační schopnosti, flexibilita, přesnost a zodpovědnost Mám z... (více v detailu)
Neuvedeno
Řidič tahače návěsů m/ž
Před 549 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Přeprava kulatiny, v rámci EU. Co od Vás očekáváme: " Spolehlivost " Samostatnost Co Vám můžeme nabídnout: " Zajímavé finanční ohodnocení " Za... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 227 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Referent/ka státní správy a samosprávy -pedagogický specialista
Před 292 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT : Kateřina Ullmannová, e-mail: k.ull@institutpraha.cz Administrativní příprava vzdělávacích kurzů. Příprava vzdělávacích kurzů k akreditačnímu řízení. Zajištění zkoušek odborné způsobilosti úředníků, spol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Obsluha bufetu- Bistro TULIPAN Semily
Před 406 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Co říká Sdružení TULIPAN, z.s. o pozici Nástup od 1.4.2024!!!!!!!!!! pro OZP Sdružení TULIPAN provozuje chráněné dílny, kde zaměstnává osoby se zdravotním znevýhodněním. Doplňujeme a posilujeme svůj tým na pozici: OBSLUHA BUFETU (OZP) Semily- HPP Vidíte se v tom? Máte zdravotní handicap? - jsem OZP - chci pracovat na zkrácený úvazek - mám smysl pro pořádek, pečlivost a důslednost - mám předchozí praxi v přípravě a prodeji občerstvení - jsem komunikativní ve vztahu k zákazníkovi Popis práce: - zajištění provozu bufetu, příprava a prodej občerstvení ... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 342 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 153 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 174 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Práce v kanceláři, asistování, příprava účetnictví, archivace, komunikace s klienty, práce na pc(CRM). Příspěvek na... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
General Ledger Expert
Před 711 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - práce s interními účetními systémy - příprava účetní uzávěrky - kontrola účetní evidence pro zajištění přesnosti a souladu s platnými účetními standardy - komunikace s interními zákazníky Požadavky: - minimálně dokončené středoškolské vzdělání - plynulá znalost áng... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Projektový manažer/manažerka
Před 217 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Požadujeme - SŠ vzdělání - zkušenosti z oblasti logistiky, mezinárodní přepravy a automobilového průmyslu - podmínkou - aktivní znalost anglického/německého jazyka - administrativní důslednost, pečlivost - znalost práce na PC - samostatnost v rozhodování, časová flexibilita - příjemné a profesionální vystupování - organizační a koordinační schopnosti Náplň práce - Řízení týmu dispečerů - Hodnocení dispečerů - Plánování a schvalování dovolených (zachovat zastupitelnost) - Školení dispečerů - Kontrola a evidence docházky - Odpovědnost za stabilitu týmu - Kontrola IS, schvalování a archivace přepřev, plánování přeprav, kontrola trasy, ukončování přeprav - Reportování výsledků v ... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Všeobecná sestra
Před 423 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Kontakt: Kuchyňová Kateřina, e-mail: katerina.kuchynova@zuusti.cz Náplň práce Provádění všech typů očkování (na vyžádání, zvláštní, mimořádné a další) Odběry krve a biologického materiálu Práce s klientem poradny, poradenství HIV/AIDS, účast na primární prevenci Příslušná administrativní agenda v ordinaci Požadujeme Odbornou způsobilost k výkonu povolání všeobecné sestry dle § 5 zákona č. 96/2004 Sb. v platném znění Uživatelskou znalost práce na PC - Word, Excel Zdravotní způsobilost a b... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Účetní
Před 298 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
požadujeme: - znalost podvojného účetnictví, (znalost mezinárodního účetnictví IFRS a účetního programu WinFas výhodou), znalost daňových zákonů, práce na PC, samostatnost, pečlivost, spolehlivost Náplň práce: kompletní vedení podvojného účetnictví společnosti (závazky, pohledávky, pokladna, banka, záso... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
REFERENT/KA NÁKUPU PRO ZAHRANIČNÍ TRH
Před 332 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Hlávka David, tel.: 731 532 081 od 8:00 do 14:00 hod., e-mail: david.hlavka@tipasolar.cz Zaslat životopis a pár slov o sobě. Referent/ka nákupu pro zahraniční trh zaměřený/á na fotovoltaiku. Co tě u nás čeká? - příprava nákupního plánu společnosti - spolupráce při tvorbě produktového portfolia - správa nákupních cen a nákupních podmínek - spolupráce na tvorbě cenové politiky - budování dobrých vztahů s dodavateli - každodenní komunikace a vyjednávání s dodavateli - interní evidence produktového portfolia - monitoring konkurence - pracovní cesty do zahraničí Co by ti nemělo chybět? - zkušenosti na pozici nákupčího / vedoucího nákupního oddělení - zkušenosti s vytvářením nákupních plánů a cenové politiky - orientace na výsledek, aktivní přístup, samostatnost, ale i ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 226 dny - ANNONCE
Naše společnost vznikla v roce 2004, máme za sebou historii obchodování s různým potravinářským zbožím. Posledních pár let se soustřeďujeme na velkoobchod s rafinovaným cukrem a slunečnicovým olejem. Díky našemu dlouhodobému působení na trhu jsme si vytvořili pevné obchodní vztahy přímo se samotnými výrobci a řadíme se mezi významné zástupce v obchodování s cukrem a slunečnicovým olejem. Pracujeme na mezinárodní úrovni Evropy a v rámci spolupráce zajišťujeme k našemu zboží i kamionovou dopravu. Nabízíme pozici administrativní pracovník ve společnosti Holding Brno-export s.r.o. se sídlem Příkop 4, budova international business centre (... (více v detailu)
Neuvedeno
INŽENÝR/KA DODAVATELSKÉ KVALITY
Před 153 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
POPIS POZICE: Každodenní aktivní komunikace s dodavatelem Řízení dodavatelských reklamací a řešení nápravných opatření ve spolupráci s ostatními odděleními Návrhy, zavádění a kontroly nápravných opatření, Koordinace akčních plánů a jejich plnění Provádění auditů u dodavatelů / subdodavatelů dle VDA 6.3 Nastavení úrovně vstupní kvality dílů, proces schvalování vzorků Zpracování, příprava a vedení dokumentace k určeným projektům POŽADAVKY: SŠ/VŠ vzdělání technického směru Aktivní znalost AJ Uživatelská znalost PC a MS Office Praxe na obdobné pozici v oddělení kvality je výhodou Znalost IATF 16949, norem VDA je výhodou Znalost metody 8D, CP, 5 WHY, Ishikawa a řešení reklamací Znalost P-FMEA, Kontrolních plánů a SPC je výhodou Znalost metod vzorkování (PPAP) je výhodou Organizační a komunikační schopnosti, zodpovědnost, samostatnost, odolnost vůči st... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
KRAJSKÝ KOORDINÁTOR PROCESU PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
Před 153 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Obor školního vzdělání: Sociálně-právní nebo humanitní zaměření (nejlépe sociální práce, sociální péče, sociální nebo speciální pedagogika, apod.) výhodou. Pracovní náplň: - Spolupráce na vytváření koncepce rozvoje sociálních služeb v Jihočeském kraji s ohledem na strategické materiály kraje. - Aktivní podíl na koordinaci a tvorbě střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území Jihočeského kraje včetně jeho aktualizace, zajišťování místní a typové dostupnosti sociálních služeb kraje. - Spolupráce s metodiky plánování sociálních služeb a s koordinátory procesů plánování na místní úrovni. - Spolupráce se zástupci obcí a měst v Jihočeském kraji, taktéž se zástupci poskytovatelů sociálních služeb v rámci řešení problematiky plánování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. - Účast na monitorovacích návštěvách poskytovatelů sociálních služeb. - Vykonávání činností souvisejících s projektovým řízením a dotační politikou v sociálních službách, včetně kontr... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce