Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Podobné inzeráty
L3 Technical Support do Prahy (50 - 70.000 Kč)
Před 6 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Příležitost pro technického specialisty, kterého nebaví pouze sedět v kanceláři. Hledame človeka, ktery má zkušenost z vývoje SW na pozici tester nebo inženýr technicke podpory a má také zkušenosti i s podporou HW, například vyměna PC/server komponent. Budete velmi úzce spolupracovat se specialisty IT systémů ve společnosti při řešení problémů (v naší laboratoři, popř. u zákazníka v ČR a někdy je možnost vyjet i do zahraničí). Náplň práce: ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborný pracovník / pracovnice dlašího vzdělávání pedagogického pracoviště
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
1. kontakt e-mailem na adresu renata.kocurkova@kvic.cz Požadavky: - vysoké pracovní nasazení, aktivní přístup, psychickou odolnost, schopnost týmové spolupráce, - práce s PC na úrovni pokročilého uživatele (MS Office - Word, Excel, PowerPoint, Internet) - řidičský průkaz skupiny B. Bližší informace: www.kvic.cz Nástup dle dohod... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Před 13 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Ernst & Young, s.r.o., e-mail: EYhlasenky@cz.ey.com Požadujeme: plynulou znalost anglického jazyka, znalost dalších jazyků výhodou, bakalářské nebo obdobné vzdělání v oboru fin... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Před 13 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Ernst & Young, s.r.o., e-mail: EYhlasenky@cz.ey.com Požadujeme: plynulou znalost anglického jazyka, znalost dalších jazyků výhodou, bakalářské nebo obdobné vzdělání v oboru fin... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Před 14 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Kvalifikační požadavky: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblas... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Před 14 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Kvalifikační požadavky: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblas... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA OBCHODU
Před 13 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení - Budeš připravovat cenové nabídky, vystavovat objednávky a čeká Tě i řešení případných reklamací - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s obchodními partnery, archivace dokumentů nebo příprava podkladů na porady - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme - Co ale potřebujeme, je jazyková vybavenost Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, systematického člověka se smyslem pro detail - Pro zajištění všech úkolů se Ti... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA OBCHODU
Před 13 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení - Budeš připravovat cenové nabídky, vystavovat objednávky a čeká Tě i řešení případných reklamací - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s obchodními partnery, archivace dokumentů nebo příprava podkladů na porady - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme - Co ale potřebujeme, je jazyková vybavenost Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, systematického člověka se smyslem pro detail - Pro zajištění všech úkolů se Ti... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovnice - asistentka
Před 14 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Společnost A3B, s.r.o. Jsme na trhu již více jak 20 let. Nakupujeme nemovitosti a následně je spravujeme. Jejich opravy provádíme vlastním stavebním týmem. Provádíme i zakázkovou výstavbu a rekonstrukce ve spolupráci s naší druhou společností Rek, spol. s r.o. Náplň práce: • Administrativní a kancelářské úkoly v souvislosti s provozem a správou vlastní... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví (Reinsurance analyst I)
Před 14 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt: e-mail: alina@czechrelocate.cz Požadujeme ukončené alespoň ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Ostatní odborní pracovníci v oblasti pojišťovnictví (Reinsurance analyst I)
Před 14 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt: e-mail: alina@czechrelocate.cz Požadujeme ukončené alespoň ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Pracovníci administrativy a správy organizace
Před 14 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Ryšková Marina Mgr., e-mail: info@wumex.cz vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Pracovníci administrativy a správy organizace
Před 14 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Ryšková Marina Mgr., e-mail: info@wumex.cz vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativní pracovník home office
Před 14 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Dobrý den, hledám příležitost na pozici administr. pracovníka, kterou bych mohl vykonávat z domova (cca 80 hod. měsíčně). Mám zkušenosti s administrativními úkoly a jsem připraven nabídnout své služby na dočasné či dlouhodobé... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ředitel/ka Správy domů a bytů Volary, příspěvkové organizace
Před 14 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Rozsah výkonu funkce: správa domů, bytů a nebytových prostor v majetku města Volary. Požadavky: " Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání technického nebo ekonomického směru, " Organizační, řídící a komunikační schopnosti, " Spolehlivost a časová flexibilita, " Uživatelská znalost práce s PC, " Manažerské dovednosti, schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů, schopnost zvládat stres a množství souběžných úkolů, " Bezúhonnost, " Výhodou znalost potřebných právních předpisů k nakládání s bytovým a nebytovým majetkem, " Řidičský průkaz skupiny "B". Náležitosti přihlášky k výběrovému řízení: " Jméno, příjmení a titul, " Datum a místo narození, " Státní příslušnost, " Místo trvalého pobytu, " Číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana, " Telefonní případně e-mail spojení, " Datum a podpis zájemce. Výčet dokladů, které uchazeč připojí k písemné přihlášce: " Motivační d... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ředitel/ka Správy domů a bytů Volary, příspěvkové organizace
Před 14 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Rozsah výkonu funkce: správa domů, bytů a nebytových prostor v majetku města Volary. Požadavky: " Vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání technického nebo ekonomického směru, " Organizační, řídící a komunikační schopnosti, " Spolehlivost a časová flexibilita, " Uživatelská znalost práce s PC, " Manažerské dovednosti, schopnost samostatného rozhodování a řešení problémů, schopnost zvládat stres a množství souběžných úkolů, " Bezúhonnost, " Výhodou znalost potřebných právních předpisů k nakládání s bytovým a nebytovým majetkem, " Řidičský průkaz skupiny "B". Náležitosti přihlášky k výběrovému řízení: " Jméno, příjmení a titul, " Datum a místo narození, " Státní příslušnost, " Místo trvalého pobytu, " Číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, jde-li o cizího státního občana, " Telefonní případně e-mail spojení, " Datum a podpis zájemce. Výčet dokladů, které uchazeč připojí k písemné přihlášce: " Motivační d... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Investiční technik/technička odboru správy majetku MěÚ Odolena Voda
Před 13 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující údaje: Charakteristika vykonávané investorsko-inženýrské činnosti ve fázi přípravy záměru, realizace a předání přidělených staveb: - vypracování investičního záměru a zajištění zadání staveb, studie staveb, projektovou dokumentaci staveb včetně konzultací (i s budoucím uživatelem) a konečného odsouhlasení, zadání měřičských a průzkumových prací, podklady pro výstavbu - územní rozhodnutí, stavební povolení až po kolaudaci, výběr a předání staveniště, - vedení písemné agendy v informačním systému, technické dokumentace a veškeré předepsané doklady k jednotlivým akcím, - zajištění přejímacích řízení, kontrolu a potvrzení faktur, dodacích listů v souladu s cenovými předpisy, kontrola realizace a fakturaci dle rozpočtu stavby, - spolupráce na přípravě podkladů pro žádosti o dotace či granty, dohled na dodržování dotačních podmínek v oblasti přípravy a realizace stavby a příprava podkladů pro závěrečné vyhodnocení akce dle podmínek provázejících přidělení finančních prostředků v ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Investiční technik/technička odboru správy majetku MěÚ Odolena Voda
Před 13 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující údaje: Charakteristika vykonávané investorsko-inženýrské činnosti ve fázi přípravy záměru, realizace a předání přidělených staveb: - vypracování investičního záměru a zajištění zadání staveb, studie staveb, projektovou dokumentaci staveb včetně konzultací (i s budoucím uživatelem) a konečného odsouhlasení, zadání měřičských a průzkumových prací, podklady pro výstavbu - územní rozhodnutí, stavební povolení až po kolaudaci, výběr a předání staveniště, - vedení písemné agendy v informačním systému, technické dokumentace a veškeré předepsané doklady k jednotlivým akcím, - zajištění přejímacích řízení, kontrolu a potvrzení faktur, dodacích listů v souladu s cenovými předpisy, kontrola realizace a fakturaci dle rozpočtu stavby, - spolupráce na přípravě podkladů pro žádosti o dotace či granty, dohled na dodržování dotačních podmínek v oblasti přípravy a realizace stavby a příprava podkladů pro závěrečné vyhodnocení akce dle podmínek provázejících přidělení finančních prostředků v ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Projektový manažer (Východoevropský program)
Před 13 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Eliška Kocianová, e-mail: kariera@clovekvtisni.cz Náplň práce: " Plánování a koordinace projektových aktivit, zaměřených především na podporu lidských práv, nezávislých medií, politicky pronásledovaných a občanských aktivistů. " Řízení projektů, včetně psaní projektových návrhů, podávání zpráv a správy projektové dokumentace " Spolupráce s finančním manažerem na rozpočtech jednotlivých projektů " Spolupráce na přípravě a realizaci advokačních plánů pro cílovou východoevropskou zemi " Pravidelný kontakt s partnerskými organizacemi a dárci Jak si představujeme ideální/ho kandidáta/ku: " Minimálně bakalářské vzdělání v relevantním oboru " Hovoří plynně rusky a anglicky. Vítaná je i znalost češtiny, není ale nezbytná " Nejméně dvouletá zkušenost na vnitrostátní nebo mezinárodní úrovni v oblasti občanské společnosti, lidských práv nebo mezinárodního rozvoje " Dobré porozumění... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Projektový manažer (Východoevropský program)
Před 13 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Eliška Kocianová, e-mail: kariera@clovekvtisni.cz Náplň práce: " Plánování a koordinace projektových aktivit, zaměřených především na podporu lidských práv, nezávislých medií, politicky pronásledovaných a občanských aktivistů. " Řízení projektů, včetně psaní projektových návrhů, podávání zpráv a správy projektové dokumentace " Spolupráce s finančním manažerem na rozpočtech jednotlivých projektů " Spolupráce na přípravě a realizaci advokačních plánů pro cílovou východoevropskou zemi " Pravidelný kontakt s partnerskými organizacemi a dárci Jak si představujeme ideální/ho kandidáta/ku: " Minimálně bakalářské vzdělání v relevantním oboru " Hovoří plynně rusky a anglicky. Vítaná je i znalost češtiny, není ale nezbytná " Nejméně dvouletá zkušenost na vnitrostátní nebo mezinárodní úrovni v oblasti občanské společnosti, lidských práv nebo mezinárodního rozvoje " Dobré porozumění... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
pracovnice/pracovník PR, propagace a fundraisingu
Před 14 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
zajišťování všech způsobů a forem propagace organizace nebo úseku její činnosti, navrhování, zajišťování a organizace propagačních akcí, zajišťování propagace činnosti, projektových záměrů, výsledků a dalších věcí v oblasti PR, komplexní koordinace propagace s jednotlivými zařízeními, plnění webových stránek, sociálních sítí a dalších informačních kanálů, příprava propagačních a informačních materiálů, řešení sponzoringu (sponzorské darovací smlouvy – evidence, zpracování, zajištění plnění), vzdělání v oblasti marketingu nebo ekonom. směru, praxe v médiích nebo v oblasti PR výhodou, samostatnost, p... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
pracovnice/pracovník PR, propagace a fundraisingu
Před 14 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
zajišťování všech způsobů a forem propagace organizace nebo úseku její činnosti, navrhování, zajišťování a organizace propagačních akcí, zajišťování propagace činnosti, projektových záměrů, výsledků a dalších věcí v oblasti PR, komplexní koordinace propagace s jednotlivými zařízeními, plnění webových stránek, sociálních sítí a dalších informačních kanálů, příprava propagačních a informačních materiálů, řešení sponzoringu (sponzorské darovací smlouvy – evidence, zpracování, zajištění plnění), vzdělání v oblasti marketingu nebo ekonom. směru, praxe v médiích nebo v oblasti PR výhodou, samostatnost, p... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Výkonná asistentka managementu s němčinou
Před 14 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, středně velkou společnost (do 100 zaměstnanců) se zahraniční účastí, která působí v oboru kombinované dopravy, hledáme novou kolegyni/kolegu na pozici Výkonná asistentka managementu s němčinou.
Hledáme zodpovědnou a organizačně nadanou osobu, která bude pravou rukou nejvyššího managementu. Zároveň bude i podporou HR Managerce v personální agendě.
Vaše náplň práce:
Poskytování administrativní podpory vedení společnosti (2 jednatelé), Příprava prezentací, zpráv a podkladů pro jednání a zápisy z porady, Asistence při projektech a dalších úkolech dle potřeby, Koordinace a organizace schůzek, cestovních plánů a událostí, Spolupráce s HR Managerem na správě personální agendy, včetně náborů, benefitů, školení a rozvoje zaměstnanců, Řešení administrativních úkolů spojených s pracovněprávní dokumentací a HR výkaznictvím, Komunikace s interními i externími partnery a dodavateli v ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PRACOVNÍK, PRACOVNICE ZÁKAZNICKÉ PÉČE PRO FRANCOUZSKÝ TRH
Před 13 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Vronská Iveta, tel.: +420 771 501 685 - volejte Po -Pá 9:00 - 15:30 hod. Životopis na e-mail: hr@remante.com CO BUDEŠ ZVLÁDAT: • Denní komunikaci se zákazníky (on-line chat, email, telefon) • Zákaznickou podporu požadavků klientů a jejich řešení • Zpracování objednávek, jejich zadávání do interních firemních systémů a následné zpracování • Poskytování informací o našich produktech a odesílání nabídek • Podílet se na rozvoji obchodní značky a na rozvoji celé společnosti • Podporovat ostatní oddělení společnosti CO NA TOBĚ OCENÍME: • Aktivní znalost francouzského jazyka na úrovni B2 • Práci na PC na pokročilé úrovni (MS Office, internet) • Komunikační dovednosti, reprezentativní projev • Orientaci na ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
PRACOVNÍK, PRACOVNICE ZÁKAZNICKÉ PÉČE PRO FRANCOUZSKÝ TRH
Před 13 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Vronská Iveta, tel.: +420 771 501 685 - volejte Po -Pá 9:00 - 15:30 hod. Životopis na e-mail: hr@remante.com CO BUDEŠ ZVLÁDAT: • Denní komunikaci se zákazníky (on-line chat, email, telefon) • Zákaznickou podporu požadavků klientů a jejich řešení • Zpracování objednávek, jejich zadávání do interních firemních systémů a následné zpracování • Poskytování informací o našich produktech a odesílání nabídek • Podílet se na rozvoji obchodní značky a na rozvoji celé společnosti • Podporovat ostatní oddělení společnosti CO NA TOBĚ OCENÍME: • Aktivní znalost francouzského jazyka na úrovni B2 • Práci na PC na pokročilé úrovni (MS Office, internet) • Komunikační dovednosti, reprezentativní projev • Orientaci na ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce