REFERENT/KA HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY
Podobné inzeráty

Hlavní účetní
Před 28 dny
- AVIZO_CZ
Zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost. Výhledově s možností prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou. Požadavky: o Vedení účetnictví školy dle platných předpisů a účetních standardů. o Zpracování účetních dokladů,... (více v detailu)
Neuvedeno

Hlavní účetní
Před 28 dny
- AVIZO_CZ
Samostatné vedení účetní agendy, jednání s klienty, členy družstva a dodavatelskými firmami. " Provádění úhrad formou inter banking (ČSOB, ČS, KB), " vedení evidence odpisů hmotného, nehmotného majetku, technického zhodnocení majetku, " vedení agendy účtů příštích období a dohadných položek, " zpracovávaní podkladů pro vyúčtování služeb bytů a nebytových prostorů, zaúčtování a evidence, " provádění inventarizace majetku a závazků, " vedení agendy úvěrů včetně jejich splátek a zaúčtování, " sestavovaní účetního rozvrhu, " zpracovávání agendy... (více v detailu)
Neuvedeno

MZDOVÁ/-Ý ÚČETNÍ
Před 30 dny
- AVIZO_CZ
KO: Stankeová Kateřina Ing., tel.: 553 687 124, e-mail: personalistika@rkl.cz RKL Opava, spol. s r.o. je moderní, dynamická společnost poskytující komplexní rozsah logistických služeb. Jedná se především o služby ve vnitrostátním a mezinárodním zasílatelství zahrnující realizaci všech typů silničních přeprav přednostně uskutečňovanými vlastními vozidly. Součástí služeb jsou také komplexní celní služby.Naše firemní kultura je založena na hodnotách jako jsou důvěryhodnost, profesionalita a týmová spolupráce. Věříme, že úspěch firmy je výsledkem úsilí každého jednotlivce. Hledáme spolehlivého a pečlivého kandidáta na pozici Mzdový / mzdová účetní, který má minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a praxi v oboru minimálně 5 let. Vznik pracovního poměru dle domluvy, pravidelné pracoviště: Opava -Suché Lazce, provozovny: Suché Lazce, Dolní Benešov. Náplň práce - Zpracování podkladů mezd pro zaměstnance společnosti. - Vedení mzdové agendy a související dokumentace. - Komunikace s úřady a... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka odbytu
Před 31 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem. Náplň práce: Zpracování objednávek a dodacích listů, vystavení faktur Práce s interními systémy Spolupráce s ostatními odděleními společnosti Pokladna Zaměstnanecké výho... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovník/ce obchodního oddělení - obchodní referent/ka
Před 31 dny
- AVIZO_CZ
Práce na HPP, po prvním roce na dobu neurčitou. Možnost i zkráceného pracovního úvazku 30 hodin týdně. Jedná se o komunikaci se zákazníky, zpracovávání poptávek, zadávání objednávek do informačního systému (Helios Orange), vyřizování e-mailů, telefonů, vedení obchodní agendy, zajišťování dopravy apod. Znalost cizího jazyka – AJ, vzdělání obchodního zaměření nebo... (více v detailu)
Neuvedeno

skladník-pracovník logistiky (m/ž)
Před 31 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt se zaměstnavatelem: Milena Ferenčíková, mfere@scangl.com Upřesňující informace: -Popis pracovní náplně: příjem, kontrola a evidence zboží, ukládání materiálu a zboží ve skladu, vyřizování zákaznických objednávek (vychystávání, balení, expedice), práce s informačním skladovým systémem (WMS), obsluha manipulační techniky (např.VZV), spolupráce s kolegy a dalšími odděleními, vedení záznamů o pohybu zásob, inventarizace, dodržování bezpečnostních a hygienických předpisů Požadované kvalifikační předpoklady:základní praxe ve s... (více v detailu)
Neuvedeno

Strážci, operační důstojníci
Před 31 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: - Koordinační a řídící činnost v OC Olympia Teplice - Srbická - Komunikace pomocí radiostanice - Obsluha zařízení operačního střediska, kamerového systému, zabezpečovacího systému a PC - Zodpovědnost za dodržování pracovního a návštěvního řádu - Zodpovědnost za denní personální zajištění objektu - rozpisy pracovních směn - Vedení evidence o průběhu služby - Komunikace se servisními organizacemi - Zpracovávání dokumentace - Vhodné i pro invalidní důchodce Požadavky: - Chuť pracovat - Trestní bezúhonnost - Zkušenost... (více v detailu)
Neuvedeno

TECHNIK / TECHNIČKA ZKUŠEBEN pro zkušeby leteckých motorů
Před 31 dny
- AVIZO_CZ
Oblasti náplně práce: Aktivní účast při přípravě, realizaci a vyhodnocování vývojových zkoušek letecké techniky, ověřování a vyhodnocování předepsaných parametrů, dle technické dokumentace Technická obsluha zařízení a měřicích jednotek ve zkušebnách Zpracování technologických postupů pro zkoušení specifických letadlových celků Řádné vedení příslušné dokumentace související s provozem zkušeben (deníky, formuláře, protokoly atd.). Provádění a ověřování kalibrace měřících zařízení na zkušebně Spolupráce s kontrolními a auditními orgány v případě kontroly na projektu Dodržování všech relevantních platných předpisů (leteckých, BOZP, apod.) Verbální a písemná komunikace í v anglickém jazyce Podávání návrhů na opatření k trvalému navyšování bezpečnosti a efektivity práce a k odstranění závad Požadujeme: Ukončené středoškolské vzdělání technického typu zakončené maturitní zkouškou Minimálně... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka Odboru územního plánování
Před 33 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Neuvedeno

*Obchodní zástupce (m/ž)
Před 33 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. Vedení obchodních schůzek se zákazníky. Příprava cenových nabídek. Vyjednávání a uzavírání smluv. Vedení a udržování vztahů i po uzavření obchodu. Komunikace o ekonomických otázkách. Komunikace se zákazníkem ohledně rozšíření vzájemných vztahů. Evidence klientů a správa CRM systému Co od Vás očekáváme: Prezentační... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/KA ODDĚLENÍ NEMOCENSKÉHO POJIŠTĚNÍ
Před 34 dny
- AVIZO_CZ
Upřesňující informace: jedná se o zpracování dávek nemocenského pojištění , přihlášky a odhlášky zaměstnavatelů, přehledy o výši pojistného a další agenda. Zaměstnanecké výhody: ... (více v detailu)
Neuvedeno

administrativní pracovník / pracovnice - vedení týmu
Před 34 dny
- AVIZO_CZ
Soudní exekutor, JUDr. Ondřej Mareš, LL.M., EÚ Litoměřice, přijme vhodného uchazeče na pozici vedoucího pracovníka v administrativě, který po zaškolení povede tým pracovníků svěřeného oddělení úřadu. Náplň práce: administrativní práce v programu soudního exekutora, vedení menšího (cca pětičlenného) týmu pracovníků - plánování a kontrola odvedené práce zaměstnanců na svěřeném oddělení, motivace týmu i v náročnějších situacích, kontrola provozních procesů a denních činností. Požadujeme: min. středoškolské vzdělání, zkušenosti v administrativě a s vedením týmu, schopnost rozv... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka zákaznického oddělení
Před 35 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Nákup, prodej, poptávky sortimentu, zajišťování dopravy, vedení agendy spojené s nákupem, prodejem, spolupráce s obchodním zástupcem. Minimálně SŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo strojírenského směru. Pokročilá znalost práce s MS Office (především Excel) Anglick... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní referent/ka
Před 35 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: komunikace s odběrateli i dodavateli v češtině i angličtině, tvorba cenových nabídek a zpracování objednávek, spolupráce na katalogu aj. Požadavky: znalost anglického jazyka slovem i písmem; dobré komunikační schopnosti; reprezentativní vystupování; dobrou znalost práce na PC (MS Word... (více v detailu)
Neuvedeno

Fakturant/fakturantka - (20 hodin týdně) - OZZ, OZP
Před 35 dny
- AVIZO_CZ
Vyhrazeno pro OZZ, OZP První kontakt telefonicky nebo e-mailem v pracovní dny 8-15 hodin. Náplň práce: - Vystavování vydaných faktur - Evidence a kontrola přijatých faktur včetně jejich základního zaúčtování - Administrativní podpora účetního oddělení - Aktivní znalost práce v účetním systému POHODA - Aktivní práce... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovníci
Před 35 dny
- AVIZO_CZ
Velebová Zdeňka, tel.: 725 995 862 - od 9:00 do 17:00 h , e-mail: info@stochlgroup.cz Náplň práce: • Koordinace a řízení provozu (vozidel / zakázek / techniků) • Komunikace se zákazníky a řidiči (telefonicky, e-mailem, systémem) • Operativní řešení vzniklých situací • Zpracování a evidence zakázek v systému • Spolupráce s kolegy v týmu Požadujeme: • SŠ... (více v detailu)
Neuvedeno

Správa bytu – spolehlivě se postarám o váš pronájem
Před 36 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Máte byt k pronájmu, ale nechcete řešit každodenní starosti s nájemníky, kontrolou plateb nebo drobnými opravami?
🔑 Nabízím kompletní správu bytu k pronájmu:
– inzerce bytu a hledání vhodného nájemníka
– komunikace s nájemníky
– evidence plateb a záloh
– drobné opravy ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

MANIPULAČNÍ DĚLNÍK/CE
Před 37 dny
- AVIZO_CZ
Nástup dohodou Po zapracování navýšení platu na 25 650 Kč NÁPLŇ PRÁCE: - přejímka - uskladňování a výdej surovin, obalových materiálů, pomocného a režijního materiálu s využitím výpočetní techniky - vedení předepsané eviden... (více v detailu)
Neuvedeno

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE, ZÁSTUPKYNĚ
Před 37 dny
- AVIZO_CZ
KO: Liashenko Kseniia, tel.: +420 601 374 536, e-mail: liashenko@fajn-work.cz Co od Vás očekáváme: - Prezentační, prodejní a organizační schopnosti. - Zkušenost na podobné pozici výhodou - Vzdělání SŠ/VŠ. - Řidičský průkaz sk. B. - Znalost práce na PC (MS Office, CRM). - Zkušenosti v tomto oboru jsou výhodou. Náplň práce: - Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. - Vedení o... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní referenti
Před 37 dny
- AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: • každodenní e-mailová a telefonická komunikace s německy hovořícími zákazníky • příprava obchodních nabídek, vyřizování objednávek zákazníků • práce s informačním systémem • administrativní podpora obchodního oddělení a vedení společnosti • zajištění chodu firemního zázemí • podpora při firemních akcích s obchodními partnery Požadujeme: • SŠ vzdělání ( VŠ výhodou ) • komunikační a organizační schopnosti • příjemné vystupování... (více v detailu)
Neuvedeno

Mistři a příbuzní pracovníci v ostatní výrobě M/Ž
Před 39 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: - koordinace a dohled obsluhy výrobní a montážní linky - obsluha výrobní a montážní linky - zpracovávání odhadů nákladů, evidence a zpráv, pracovních postupů, parametrů, schémat a nákresů - kontrola a testování hotových komponent a zařízení - odhalování nedostatků a vyřazování vadných výrobků - zajišťování funkčnosti výrobní a montážní linky a bezpečnosti pracovníků Požadavky na zaměstnance: - podmínkou zkušenost s obsluhou výrobní a montážní linky v rozsahu alespoň 3 let - znalost práce s PC, tabulkam... (více v detailu)
Neuvedeno

účetníctví
Před 43 dny
- Liberecký kraj - SBAZAR
Co nabízím: Vedení daňové evidence ,mzdy Zpracování DPH, kontrolních a souhrnn... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Administrativa, asistentka, referent, back office
Před 44 dny
- AVIZO_CZ
Hledám práci na pozici administrativní pracovnice. Uvítám možnost práce na plný úvazek či ŽL. Mám zkušenosti s běžnou administrativní agendou, komunikací s klienty, hosty, recepce, základy účetnictví, komunikace s dodavateli, zpracování dokumentů, e-mailová komunikace, o... (více v detailu)
Neuvedeno

Kompletní účetní služby - externí vedení účetnictví
Před 45 dny
- Zlínský kraj - BAZOS
Externí vedení účetnictví pro OSVČ a menší s.r.o.
- daňová evidence (DPH, kontrolní hlášení, souhrné hlášení, DPPO, DPFO, registrace k dani, identifikovaná osoba k DPH)
- mzdy, přehledy (OSSZ, ZP), komunikace s úřady
- konzultace, pomoc se založením firmy, a další
lokalita: Kro... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Zpracování účetnictví a daňové evidence
Před 56 dny
- Plzeňský kraj - SBAZAR
Co nabízím: Vedení daňové evidence nebo podvojného účetnictví Zpracování DPH, kontrolních a souhrnných hlášení Vyhotovení daňového přiznání k dani z příjmů Přehledy pro ČSSZ a ZP Pravidelný přehle... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce