REFERENT/KA HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY

Před 222 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou - zástup za MD a RD POŽADUJEME: SŠ vzdělání s maturitou, komunikativnost, flexibilitu, práce s PC (word, excel) VÝHODOU: řidičský průkaz B NÁPLŇ PRÁCE: evidence nájemních smluv, ko... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
účetní obce
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Komplexní vedení účetnictví obce, komplexní vedení rozpočtu obce, daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání, evidence majetku, závazků a pohledávek obce, inventarizace majetku, zpracování statistických výkazů, zajišťování platebního styku s bankami, finanční administrace dotačních titulů, dal... (více v detailu)
Neuvedeno
odborný referent/ka pro zeleň
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Vzdělání: min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou v oboru zahradnictví, krajinářství, zahradní architektura, životní prostředí. Kompletní zajištění realizace projektů zeleně; zajišťuje komplexní správu a péči o městskou zeleň (např. údržba, kontrola péče, rekultivace devastovaných ploch) vede a průběžně doplňuje řádnou evidenci ploch městské zeleně zařazené do údržby, zpracovává návrhy uspořádání trvalé zeleně na veřejných prostranstvích. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - pravý sloupec -nabíd... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 2 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ:- evidence a likvidace faktur přijatých - napárování faktur přijatých na skladové příjemky - kontrola formální správnosti daňových dokladů, jejich účtování dle platné účtové osnovy a předání k archivaci- zpracování podkladů pro Intrastat- správa finanční agendy - párování saldokont, úhrady faktur- zpracování pokladních dokladů- správa hotovostních finančních prostředků (příjem/výdej z pokladny)- zpracování agendy DPH, včetně podání kontrolních hlášení na FÚ- vyhotovení podkladů k přiznání ostatních daní- zpracování měsíční účetní uzávěrky- příprava podkladů pro roční účetní závěrku- příprava dokladů souvisejících s poskytováním úvěrových zdrojů u peněžních ústavů- zpracování statistických výkazů -... (více v detailu)
Neuvedeno
KVALITNĚ VEDENÍ ÚČETNICTVÍ, ZPRACOVÁNÍ PŘIZNÁNÍ
Přidáno včera - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízím kvalitně zpracování daňové přiznání, vedení účetnictví, daňové evidence apod. Pracuji již léta v programu Pohoda. Všechny daně, mzdy, DPH apod. Dále nabíz... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Nabízím účetní služby – KAPLA accounting s.r.o
Před 4 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Hledáte spolehlivého partnera pro vedení účetnictví, daňové evidence nebo zpracování mezd? 📌 KAPLA accounting s.r.o. nabízí: Kompletní vedení účetnictví a daňové evidence Zpracování přiznání k DPH, kontrolních hlášení a KH Mzdové účetnictví a personalistiku Daňové poradenství Komunikaci s úřady a poradenst... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
STAVBYVEDOUCÍ
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Koordinace stavebních prací, sledování ziskovosti zakázek, rozdělení a kontrola práce pracovního týmu a činnost subdodavatelů, kontrola a inventarizace materiálu, kontrola provedených prací, kontrola dodržování technologických postupů, zajištění materiálového a technického zabezpečení stavby, přebírání a předání pracoviště, kontrola průběhu zakázek z hlediska plnění termínů, kvalita prací, technologických postupů, plnění rozpočtu, soulad s projektovou dokumentací, vedení stavebního deníku, evidence dodacích listů a faktur, účetních dokladů, koordinace strojní mechanizace, kontrola dodržování BOZP, řízení týmu pracovníků i kapacity dodavatelů, jednání s ... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice pro sociálně terapeutickou dílnu
Pracovní náplň: DLE ÚROVNĚ VZDĚLÁNÍ (PSS nebo SP) Naplňování základních činností služby pro klienty s mentálním handicapem o Podpora klienta při získávání a rozvoji pracovních návyků a dovedností o Pomoc při osobní hygieně o Poskytnutí a pomoc při zajištění stravy o Nácvik dovedností pro zvládání péče o vlastní osobu, podpora soběstačnosti a dalších činností vedoucích k sociálnímu začlenění klienta Individuální práce a plánování v roli klíčového pracovníka, práce s potenciálem klienta. Každodenní práce s různorodou skupinou klientů v rámci jednotlivých programů. Evidence činností, denní zápisy, vedení dokumentace a vykazování činnosti v systému Equip. Doprovod a podpora klientů na venkovní pracovní terapie. Prezentace služby na předváděcích akcích a v komunikaci s veřejností, propagace. Příprava a zpracování smluv, tvorba a hodnocení IP, metodické vedení pracovníků při tvorbě individuálních plánů, vyhledávání informací, práce na metodikách porady, týmové supervize a vzdělávání, vykazov... (více v detailu)
Administrativní pracovník oblastního provozního manažera
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 14:00 hodin. NÁPLŇ PRÁCE o asistence při vedení agendy na pobočce v Brně o příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému o příprava podkladů pro měsíční fakturaci o vyřizování pošty o příjem zboží do skladu o zadávání a kontrola přijaté dokumentace POŽADUJEME o znalost práce na PC o znalost MS Excel o spolehlivost o samostatnost o zkušenost na obdobné pozici výhodou Pracovní doba: Pondělí-pátek ranní Práce je pro OZP. V případě zá... (více v detailu)
Finanční účetní
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - VŠ nebo SŠ + certifikát daňový a účetní specialista - Orientaci v účetní legislativě a závěrkách - Znalost DPH včetně přenosu DPH a přiznání k DPH - AJ na komunikativní úrovni - Uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook) Náplň práce: - Vedení účetní agendy (mimo mzdové agendy) - Spolupráce na zpracování účetních závěrek - Příprava a tvorba přiznání k DPH - Zpracování přijatých faktur vč. kontroly správnosti - Spolupráce při přípravě podkladů pro audit - Časové rozlišení nákladů a výdajů - Účetní dokumentace k dotacím - S... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 4 dny - AVIZO_CZ
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 4 dny - AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovnice/pracovník
Náplň práce: Poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny (dle z. o sociálních službách). Přímá práce v terénu – poskytování sociální pomoci rodinám s dětmi nacházející se v obtížných životních situacích, realizace aktivit v rámci pozice klíčového pracovníka – spolupráce s uživatelem, plánování průběhu poskytování sociální služby, podpora uživatele při naplňování sjednaných cílů, zpracování a vedení individuálního plánu a další dokumentace, spolupráce s návaznými službami a dalšími specialisty, účast na případových konferencích. Každodenní součástí práce je pohyb po terénu služebním automobilem. Doplňující informace: Sociální pracovník/pracovnice poskytuje všechny základní činnosti sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi podrobně zde. Požadujeme: - vzdělání min. VOŠ nebo VŠ orientované na sociální oblast – dle zákona č. 108/2006 Sb., možnost i pro absolventy (nástup možný i před ukončením povinného vzdělání) - způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, - samostatnost, odpo... (více v detailu)
Technik/technička zemědělského výzkumu pro oddělení agrotechniky
Před 4 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem do 30.4.2025 posílat životopis, motivační dopis. Souhlas se zpracováním a uchováním osobních údajů - GDPR (ke stažení na stránkách www.vupt.cz) Zaměstnání na dobu určitou jeden rok s možností prodloužení. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Náplň práce: - technické zabezpečení polních pokusů: vyměření, založení, ošetření, hodnocení a sklizeň pokusů, odebírání vzorků za vegetace a po sklizni, zpracování vzorků v laboratořích - zpracování výsledků v PC - ostatní technické práce spojené s výzkumným zaměřením oddělení Požadujeme: - středoškolské vzdělání, výhodou je vzdělání zemědě... (více v detailu)
Neuvedeno
obchodník
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: • Minimálně SŠ vzdělání ekonomického nebo strojírenského zaměření • Praxe v oblasti obchodu alespoň 5 let • ŘP sk. B – aktivní řidič • Výborné komunikační a prezentační dovednosti • Velmi dobrá znalost PC (Excel, PowerPoint, Word) • AJ nebo NJ na komunikativní úrovni Pracovní náplň: • Zodpovědnost za poptávkové a nabídkové řízení ve svěřené oblasti obchodu • Vyhledávání nových obchodních příležitostí • Zodpovědnost za jednotlivé zakázky • Organizace přezkoumání smluv dodaných zákazníkem, kontrola požadavků odpovídající nabí... (více v detailu)
Neuvedeno
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE
Požadujeme: • odbornou způsobilost podle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů • orientace v sociální oblasti a problematice cílové skupiny seniorů • znalost zákona o sociálních službách a navazujících právních předpisů • znalost standardů kvality sociálních služeb a individuálního plánování služby • znalost práce na PC – MS Office (Excel, Word) • trestní bezúhonnost, zdravotní způsobilost • zodpovědnost, spolehlivost, vstřícné a trpělivé chování, samostatnost, flexibilita • schopnost práce v týmu • ochota se dále vzdělávat a zavádět nové postupy a principy do praxe • řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič • praxe v oboru výhodou Nabízíme: • pracovní poměr na dobu určitou – zástup za MD/RD dovolenou, s nástupem od 01.07.2025, zkušební lhůta 3 měsíce • základní plat v rozpětí dle započtené využitelné praxe od 29.740,- Kč do 43.180,- Kč (10. platová třída dle přílohy č. 2 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve ... (více v detailu)
Koordinátor/ka expedice a prodeje
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený. Co od vás požadujeme: • Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému • Analýza prodejních dat • Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání • Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek • Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi • Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům • Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění • Monitoring skladových zásob • Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí • Zajištění správného označení a evidence zboží Požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
DISPEČER/KA / LOGISTIK/ČKA (specialista) dopravy
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - Koordinace a řízení činnosti zaměstnanců v rámci pobočky (střediska) - Plánování tras a přidělování jednotlivých pracovních úkolů - Dohled nad zakázkami po celou dobu jejich průběhu - Komunikace s řidiči a kontrola pohybu vozidel Zajištění provozu pobočky: - Zařizování a zásobování provozu na pobočce - Komunikace v rámci společnosti i mimo ni - Související administrativa, běžná denní operativa - Zajištění a řízení kvality produktů - Inventarizaci skladu pobočky - Péče a údržba o techniku (vozový park) na pobočce Požadujeme: středoškolské vzdělání, min. 3 - letou praxi v oboru dispečer/logistik dopra... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT V BACK OFFICE (M/Ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Co vás čeká: - asistentské práce a zodpovědnost za zadané úkoly - zpracování příchozí a odchozí pošty - zpracování příchozích faktur a archivace dokumentů - vyřizování telefonických hovorů a e-mailové korespondence s dodavateli, klienty - komunikace s dodavateli - podpora při náboru nových zaměstnanců a příprava souvisejících dokumentů - eviden... (více v detailu)
Neuvedeno
Samostatná účetní (m/ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, praxi v podvojném účetnictví, znalost účetní a daňové legislativy, dobrou znalost MS Office, samostatnost, pečlivost a zodpovědnost, trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost. Náplň práce: Zpracování a evidence účetních dokladů (faktury, podkladní doklady, bankovní výpisy atd.), účetní závěrky (měsíční, čtvrtletní a roční), daně a odvody (výpočet a zpracování DPH, daně z příjmů, silniční daně a dalších odvodů), inventarizace (kontrola a inventarizace majetku, zásob a pohledávek), reporting (příprava podkladů pro vedení společnos... (více v detailu)
Neuvedeno
Referenti inženýrských služeb - technický dozor staveb
Před 2 dny - AVIZO_CZ
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Kariéra) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p., oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 6.5. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny či předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jej... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabízím vedení účetnictví a daňové evidence a ostatní
Před 7 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízím vedení účetnictví a daňové evidence pro firmy i OSVČ vč. zpracování mezd. Hlášení DPH,KH,SH, komunikaci s OSSZ, FU, zdravotními pojišťovn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
1 500
 Kč
disponent/ka logistiky
Před 6 dny - AVIZO_CZ
znalost NJ na komunikační úrovni, samostatnost a praxe na podobné pozici vítána, plánování výroby a jejich kapacit, koordinace potřeb zákazníka a výrobních kapacit na základě týdenních, měsíčních a ročních plánů, řízení potřeb surových a montážních dílů, kontakt pro zákazníka v oblasti termínů a množství dodávek, evidence a zpracování všech odvolávek, kontrola jejich správnosti, tvorba odvolávek, sledování dodržování termínů dodávek, plánování a provádění roční... (více v detailu)
Neuvedeno
Stavební a investiční technik/technička
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Předpokládaný nástup: od 1.8 2025, případně dříve dle dohody Náplň práce: - příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo části velkých investic, - zpracovávání návrhů investičních plánů, - příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce, - zpracování žádostí o dotace, - provádění dozoru investora staveb, - příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení, - vyřizování žádostí o zřízení služebností (věcných břemen) včetně přípravy smluv. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, - občan České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a ovládá český jazyk, - způsobilý k právním úkonům, - bezúhonný (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné služby, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jak... (více v detailu)
Neuvedeno
Denní recepční v hotelu
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Hotel Flora, Purkyňova 128, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned nebo dohodou. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden (2 dny / 5 dní) dle rozpisu vedoucího, 7:00-19:00 h. Náplň práce: zpracování a evidence rezervací poptávek a objednávek, ubytování hosta, pokladní operace a další agenda s tím spojená, zajištění souvisejících služeb pro hosta, komunikace s hosty v recepci (e-mailem a telefonicky... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce