SAMOSTATNÝ/Á ÚČETNÍ TECHNICKÉ UNIVERZITY V LIBERCI

Před 173 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
CHARAKTERISTIKA: Samostatná účetní zajišťuje prvotní evidenci jednotlivých činností účetní jednotky a účtování jednotlivých oblastí finančního účetnictví: vedení příslušné účetní evidence a záznamů v souladu s vnitřními předpisy účetní jednotky, inventura přidělených účtů, plná odpovědnost za svěřenou agendu. VZDĚLÁNÍ A DOVEDNOSTI: SŠ s maturitní zkouškou ekonomického směru, odborná praxe na obdobné pozici, orientace v oblasti účetnictví a daní, zkušenost s vícezdrojovým nebo projektovým financováním výhodou, znalost práce v programu Vema výhodou, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, velmi dobrá znalost MS Office, příjemné a vstřícné vystupování.... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Samostatný/á finanční účetní s praxí
Životopis zasílejte na e-mail: luciehromadova@apos.info Praktická znalost vedení účetnictví min. 1 rok. Znalost práce s PC a internetem, schopnost rychle se orientovat a učit se novým věcem. Požadujeme samostatnost, pečlivost, komunikativnost a flexibilitu, zájem o obor a ochotu vzdělávat se. Uvítáme praktickou znalost daňových zákonů (DPH, silniční daň, daň z ... (více v detailu)
Pracovník technické kontroly
Před 3 dny - AVIZO_CZ
POŽADUJEME: - vzdělání strojírenského zaměření - praxe v oddělení kontroly nebo ve strojírenství výhodou - čtení výkresové dokumentace - znalost práce na PC - spolehlivost, preciznost, samostatnost, odpovědnost NABÍZÍME: - možnost kariérního růstu - práci v příjemném prostředí a vstřícnou komunikaci - motivující finanční ohodnocení dle pracovních výsledků - mzdové rozpětí závisí na do... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní
Před 5 dny - AVIZO_CZ
IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA SPLŇUJE: - středoškolské vzdělání v oboru - bezúhonnost - praxi v dané oblasti - výhodou znalost programu ESO9, není podmínkou - znalost účetních a daňových zákonů ČR, problematiky DPH - znalost MS OFFICE, internet - schopnost samostatně pracovat - časová flexibilita, příjemné vystupování - profesionální a komunikativní jednání - zodpovědnost, samostatnost, vstřícnost a ochota. CO BUDE MJ. NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE: - tvorba platebních příkazů, komunikace s bankou - zpracování přijatých a vydaných faktur - tvorba dohadných položek, nákladů a výnosů příštích období - správa dodavatelského salda a zálohových plateb - účtování bankovních výpisů, pokl... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Obsluha bioreaktorů - technik/technička
Před 5 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: vzdělání min. SŠ, znalost problematiky SPRÁVNÉ VÝROBNÍ PRAXE výhodou, všeobecný technický rozhled, znalost práce na PC, praxe v oblasti farmaceutické nebo chemické výroby výhodou, samostatnost, aktivní přístup POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, nástup možný ihned, jednosměnný provoz, obsluha moderních bioreaktorů a formulačních kotlů, obsluha laboratorních přistrojů, péče o svěřená zařízení, držení pracovní pohotovosti mimo pracovní dobu, drobná adinistrativa, denní úklid laboratoře, spolupráce při zavádění nových postupů výroby, testech a... (více v detailu)
Neuvedeno
Mzdová/ý účetní
Před 7 dny - AVIZO_CZ
pozice: mzdová/ý účetní Nástup: ihned do 31.8.2025 s možností prodloužení Mzda: 29120,- až 33230,- Kč Kontakt: Bambasová Lucie Ing., tel.: 777 758 323, email : info@centrumpribram.cz Požadujeme: o Středoškolské vzdělání ekonomického směru o Praxe v oboru NUTNÁ o Dobrá znalost práce s PC - Word, Excel o Znalost práce v programu Byznys výhodou o Trestní bezúhonnost o Komunikační dovednosti o dobrý zdravotní stav Náplň práce: Výpočet platu a zúčtování náhrad platu a dalších plnění poskytovaných zaměstnancům, srážek z platu, agendy daní ze závislé činnosti a pojistného a sociální a zdravotní p... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ce přípravných a dokončovacích prací
Před 5 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: velmi zajímavá nejednotvárná práce s možností profesního a osobnostního růstu v moderním prostředí silné a stabilní společnosti nezávislé na automobilním průmyslu s 25-letou tradicí v Moravské Třebové. Nevyrábíme jen komponenty, ale kompletní stroje a výrobky. Přijďte rozšířit náš úspěšný tým! NÁPLŇ: Budete vykonávat přípravné práce na materiálu pro další zpracování, práce na automatických pilkách dle technického zadání a dokončovací práce na výrobcích - kontrola a dořezávání závitů, odjehlování a broušení, čištění a další přípravné práce pro další opracování daných výrobků dle technických postupů. Nabízená hrubá mzda od 25.000 Kč odpovídá cca 149 Kč/hod. POŽADAVKY: vzdělání se zaměřením na strojírenství je výhodou, zkušenosti na podobné pozici jsou vítány, ale nejsou podmínkou. NABÍZÍME: dynamický mzdový systém - aktivní hodnocení z... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční účetní
Před 9 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: - Vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními (interními) předpisy účetní jednotky. - Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence. - Účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (např. účtování závazků, pohledávek, materiálových fa, opravných daňových dokladů, zálohových fa, interních dokladů atd.) - Zpracování DPH, KH, SH a povinných hlášení (INTRASTAT) a statistik. - Vedení pokladní knihy včetně vystavování účetních dokladů o příjmech a výdajích peněžních prostředků, a to i v cizí měně. - Sestavování měsíčního finančního plánu, podpora a příprava podkladů. - Spolupráce na přípravě měsíčních a ročních závěrek, podpora při provádění inventur majetku, rozpracované výroby a zásob, příprava podkladů pro audit, komunikace s audi... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí sociální služby
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: • organizuje a řídí poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi a chod Centra pomoci pro rodiny s dětmi v souladu se zákonem o sociálních službách v aktuálním znění a příslušnou prováděcí vyhláškou v aktuálním znění a ostatními právními normami souvisejícími (i vnitřními předpisy) s provozem služby – organizace, • odpovídá za činnost týmu sociálních pracovníků při poskytování činností sociálně aktivizační služby pro rodinu s dětmi (SASRD), • poskytuje základní i odborného sociálního poradenství pro zájemce, uživatele a jejich rodinné příslušníky, • se zájemci o službu sjednává smlouvu o poskytování sociální služby a zpracovává další dokumentaci pro poskytování služby (SASRD), • schvaluje a kontroluje individuální plány a jejich revize pro poskytování sociální služby (SASRD), • odpovídá za řádné vedení dokumentace související se sociální službou a dokumentací klientů • podílí se na aktualizaci vnitřních pravidel, standardů kvality služby a auditech souvisejíc... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní služby
Před 11 dny - Pardubický kraj - BAZOS
Dobrý den, Ráda bych vám nabídla své účetní služby. Uvědomuji si, že váš čas i vaše energie, kterou vkládáte do svého podnikání jsou drahocenné. Díky spolupráci se mnou a vaší důvěře ohledně odborných účetních službách, můžete mít více času a klidu potřebný k soustředění se na nejdůležitější aspekty, jak vašeho osobního, tak i podnikatelského života. Neustále sleduji aktuální vývoj, daňové a účetní legislativy. Jestli se rozhodnete využívat mé služby, můžete se spolehnout na zodpovědné a přesné vedení. Snažím se vyjít potřebám každého svého klienta. A to vše navíc online bez zbytečného zdržování. Budu se snažit vám být kdykoliv po r... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
TECHNICKÝ SPECIALISTA / TECHNICKÁ SPECIALISTKA obchodního oddělení
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou (po 1 roce), flexibilní pracovní doba. Nástup možný ihned. Co budete dělat: vytvářet a aktualizovat technologické a pracovní postupy; spolupracovat na vývoji a zavádění nových výrobků nebo jejich vylepšení; podílet se na optimalizaci a zlepšování výrobních procesů; spravovat výkresovou dokumentaci; komunikovat a pečovat o naše velkoobchodní i maloobchodní zákazníky, poskytovat jim potřebnou technickou podporu a poradenství v oblasti stínicí techniky; konzultovat se zákazníkem nestandardní objednávky a jejich možná technická řešení; vyřizovat poptávky a zpracovávat cenové nabídky; vyřizovat a evidovat reklamace i připomínky zákazníků, navrhovat nápravná opatření a podílet se na jejich realizaci; spolupracovat na dalších činnostech obchodního oddělení a výroby. Požadavky:... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní služby - celá ČR
Před 14 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízím účetní služby pro OSVČ a malé firmy: -daňová evidence a účetnictví -zpracování online (nikam nevozíte doklady) -konzultace 24/7 -zpracování přiznání k dani z příjmu pro PO nebo FO -přehledy pro OSSZ a ZP -přiznání DPH, KH Dále nab... (více v detailu)
Hlavní město Praha
1 000
 Kč
Údržbář
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Baví Vás řešit technické záludnosti? Máte již zkušenosti v oblasti strojírenské údržby a chcete mít příležitost tyto zkušenosti dále rozvíjet? Hledáte práci ve stabilní firmě? Odpověděli jste alespoň 3x ano, tak neváhejte, pište, volejte! CO VÁS U NÁS ČEKÁ? - strojní údržba, zámečnické práce - zajišťuje provozuschopnost strojně-technologického zařízení - občasné pohotovosti KOHO BYCHOM MEZI SEBOU RÁDI PŘIVÍTALI? - vzdělání SOU - praxe v oboru strojní zámečnictví, údržba zařízení - spolehlivost, flexibilitu, zodpovědnost NA CO SE U NÁS MŮŽETE TĚŠÍT? - zázemí stabilní výrobní společnosti, vyvážející do více než 80 zemí světa - pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek - týdenní pracovní doba 37,5 hod. (7,5 hod./den) - zajištění potřebných školení - mzdové ohodnocení: o nástupní mzda zahrnující pravidelnou měsíční odměnu od 30.500,- Kč, (v závislosti na kvalifikaci, délce praxe, zna... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 16 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 33 280 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (80. - 100.000 KČ)
Před 72 dny - ANNONCE
Jste vytrvalí, rádi pracujete v dobře organizovaném systému a pořádek je pro Vás samozřejmostí? Máte zkušenosti jako hlavní účetní v prostředí výrobní společnosti? Angličtina Vám nedělá žádné potíže a zvládáte plynulou komunikaci? Hledáme přeborníka, jste to Vy? Aktivní komunikace se zákazníky, externími partnery a interními odděleními, Hlavní role v podpoře zaměstnanců a zákazníků ve fina... (více v detailu)
Neuvedeno
Dispečer/ka dopravy MKD
Před 193 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: - práce v prosperující společnost - příprava plánu práce řidičů kamionové dopravy - komunikace s řidiči - komunikace se zákazníky - objednávání přeprav - zpracování prvotní evidence Požadujeme: - úplné středoškolské vzdělání zakončené maturitou - praxe v oblasti řízení dopravy výhodou - není podmínkou - or... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 225 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 291 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Controller
Před 483 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Náplň práce: Support závodu v oblasti controllingu, tvorba rozpočtu ve spolupráci s centrálou společnosti, příprava a aktualizace interních kalkulací, metodika provádění propočtu racionalizačních projektů a zhodnocení jejich efektivnosti, spolupráce na rozvoji metodiky controllingu společnosti Co požadujeme: VŠ vzdělání ekonomického směru, 2 roky praxe na ekonomickém, účetním či finančním oddělení podmínkou, praxe z výrobního závodu výhodou, zkušenosti v oblasti controllingu, znalost p... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
General Ledger Expert
Před 710 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - práce s interními účetními systémy - příprava účetní uzávěrky - kontrola účetní evidence pro zajištění přesnosti a souladu s platnými účetními standardy - komunikace s interními zákazníky Požadavky: - minimálně dokončené středoškolské vzdělání - plynulá znalost áng... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Projektový manažer/manažerka
Před 216 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Požadujeme - SŠ vzdělání - zkušenosti z oblasti logistiky, mezinárodní přepravy a automobilového průmyslu - podmínkou - aktivní znalost anglického/německého jazyka - administrativní důslednost, pečlivost - znalost práce na PC - samostatnost v rozhodování, časová flexibilita - příjemné a profesionální vystupování - organizační a koordinační schopnosti Náplň práce - Řízení týmu dispečerů - Hodnocení dispečerů - Plánování a schvalování dovolených (zachovat zastupitelnost) - Školení dispečerů - Kontrola a evidence docházky - Odpovědnost za stabilitu týmu - Kontrola IS, schvalování a archivace přepřev, plánování přeprav, kontrola trasy, ukončování přeprav - Reportování výsledků v ... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 353 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Před 156 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referenti nákupu
Před 225 dny - ANNONCE
Místo výkonu práce: Průmyslový park 32/20, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné převedení na dobu neurčitou. Mzdové ohodnocení: od 35.000,- Kč (v závislosti na zkušenostech). Pracovní doba: Po-Pá 7:00-15:30 h. Požadujeme: minimálně SŠ vzdělání ... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce