Vedoucí oddělení finanční a provozní účtárny
Podobné inzeráty

vedoucí odboru regionálního rozvoje
Před 65 dny
- AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-uste... (více v detailu)
Neuvedeno

PROVOZNÍ MANAŽER / MANAŽERKA
Před 65 dny
- AVIZO_CZ
Lokální zavedená neziskovka poskytující volnočasové a vzdělávací aktivity pro rodiny s dětmi na Třebechovicku již téměř 20 let. Koho hledáme? Tvůrčího, empatického a samostatného kandidáta, který se postará o veškerý praktický chod našeho centra a stane se jeho novou tváří. Co požadujeme? - Minimálně úplné střední vzdělání s maturitou - Pokročilou uživatelskou znalost práce na PC - Výborné organizační dovednosti, smysl pro pořádek a schopnost samostatné zodpovědné práce - Velkou výhodou (ne podmínkou) je řidičský průkaz skupiny B a vzdělání v pedagogické nebo ekonomické oblasti Co nabízíme? - Zkrácený pracovní úvazek s částečným home-office (ideální pro kandidáty na rodičovské dovolené nebo bezprostředně po ní) - Velmi různorodou náplň práce (organizace akcí, zabezpečení chodu zařízení, vedení základního účetnictví a mnoho dalšího) - Možnost kariérního růstu a růstu mzdy... (více v detailu)
Neuvedeno

220461 - správce daně v Oddělení kontrolním I M/Ź
Před 65 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT E-MAILEM NEBO TELEFONICKY Jedná se zejména o tyto činnosti: - provádění daňových kontrol, postupů k odstranění pochybností, místních šetření a dalších procesních postupů při správě daní, především u daně z přidané hodnoty, - provádění komplexního důkazního řízení včetně výslechu svědků a následného hodnocení důkazů, - zpracování stanovisek k podaným odvoláním proti rozhodnutím správce daně a k dalším opravným a dozorčím prostředkům Informace k podávání žádostí: Nejpozději do ... (více v detailu)
Neuvedeno

Sociální pracovník - azylový dům, zástup za mateřskou dovolenou
Před 68 dny
- AVIZO_CZ
Hlavní cíl: " Zajišťování odborné sociální práce naplňující standardy kvality sociálních služeb stanovené legislativou ČR a vnitřními předpisy Armády spásy. Požadujeme " kvalifikaci podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách (minimálně VOŠ sociální), " znalost legislativy (zákon 108/2006 Sb., o sociálních službách) a dalších předpisů zaměřených na sociální práci, " čistý trestní rejstřík, " samostatnost, schopnost pracovat týmu, " komunikativnost, znalost práce na PC - excel, word, " velmi dobrou jazykovou dovednost - ČJ slovem a písmem, " schopnost zpracovávat stresové situace, " vstřícný přístup k uživatelům na základě křesťanských hodnot. Nabízíme " plný úvazek 37,5 hodiny týdně, nástupní plat 35.100 Kč, příplatky a osobní ohodnocení " firemní benefity (5 týdnů dovolené, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění), " smysluplnou práci v mezinárodní ... (více v detailu)
Neuvedeno

Sales Manager pro AI startup brainymonkey.ai
Před 68 dny
- AVIZO_CZ
Upřesňující informace:6) Jsme brainymonkey.ai, mladý český startup, který přináší revoluci do světa umělé inteligence. Naše platforma funguje jako tržiště a integrační hub pro AI, umožňující firmám snadno nasazovat a spravovat AI modely pro automatizaci, optimalizaci a chytré rozhodování. Naším cílem je zjednodušit složité procesy a pomoci firmám dělat lepší rozhodnutí pomocí umělé inteligence. Co budeš dělat o Samostatně vyhledávat a oslovovat nové B2B klienty v oblasti AI řešení. o Budovat a udržovat vztahy s klíčovými decision makery (C-level, Head of Innovation, IT). o Spolupracovat s produktovým a technickým týmem na přizpůsobení řešení potřebám klientů. o Využívat CRM nástroje pro řízení pipeline, forecastování a reporting. Koho hledáme o Máš zkušenosti s B2B prodejem a dokážeš samostatně řídit c... (více v detailu)
Neuvedeno

samostatný referent oddělení ochrany přírody v odboru životního prostředí a zemědělství
Před 71 dny
- AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.c... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka zákaznického oddělení
Před 72 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Nákup, prodej, poptávky sortimentu, zajišťování dopravy, vedení agendy spojené s nákupem, prodejem, spolupráce s obchodním zástupcem. Minimálně SŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo strojírenského směru. Pokročilá znalost práce s MS Office (především Excel) Anglick... (více v detailu)
Neuvedeno

SEKRETÁŘ/KA samostatného oddělení Právních služeb Územního pracoviště Č. Budějovice
Před 72 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Zajišťování informačních a organizačních prací v ucelené oblasti. Organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce vedoucího samostatného oddělení; koordinace zpracování stanovisek a materiálů; kontrola dodržování termínů a zajišťování úkolů uložených nadřízeným zaměstnancem; plnění operativních úkolů; zajišťování administrativní a organizační podpory samostatného oddělení; příprava podkladů k jednání, zápisů z porad; zajišťování přijímání návštěv. Požadujeme: - praxi v oblasti sekretariátu nebo spisové služby výhodou - výbornou znalost pravidel českého jazyka, znalost pravidel úřední korespondence - vzdělání v oboru veřejnosprávní činnosti nebo práva výhodou - vhodné i pro absolventy/ky středních škol - samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnost, profesionáln... (více v detailu)
Neuvedeno

PRODUKTOVÝ MANAŽER - NÁKUP
Před 72 dny
- AVIZO_CZ
Co bude tvým hlavním úkolem? - Aktivní práce s novými a stávajícími dodavateli efektivita portfolia - Budování a udržování vztahů s dodavateli - včetně vyjednávání o bonusech (obratové, marketingové, předplatby) - Sledování trendů v oblasti strojů, nářadí a kování - Optimalizace portfolia - výběr klíčových produktů, vyřazování neprodejných - Analýza prodejů, marží, obrátkovosti a poptávky - Řízení zásob - ve spolupráci se skladem a revize min/maxů - Nastavování cen, příprava ceníků a kontrola skutečných nákupních cen a marží - Vyhodnocování výhodnosti promo akcí a realizace slevových kampaní - Spolupráce s marketingem (podklady pro kampaně, PPC, SEO) - Spolupráce s obchodním týmem a vedením prodejny (školení, provozní podpora) - Zalistování a správa produktů v ERP a na e-shopu - Koordinace nákupů pro Amazon Na čem budeš spolupracovat s ostatními? - S IT a e-shop týmem na technické správě CMS, správě produktů - S marketingem na přípravě ka... (více v detailu)
Neuvedeno

Ekonom/ekonomka příspěvkové organizace
Před 74 dny
- AVIZO_CZ
Kompletní vedení účetnictví dle platné legislativy pro příspěvkové organizace, zodpovědnost, za sestavování a správu rozpočtu organizace, výkazy, statistiky, účelově vázané dotace, jejich správa a vyúčtování, řízení ekonomického úseku organizace, vypracovávání směrnic ekonomické problematiky Znalost DPH a kontrolního hlášení... (více v detailu)
Neuvedeno

vedoucí oddělení provozních nástrojů
Před 76 dny
- AVIZO_CZ
SŠ tech. směru (nejlépe strojírenství), znalost NJ (tech. výrazy), dobrá znalost a orientace v oblasti provozních nástrojů, jejich údržba a zprovoznění, zodpovědnost za nástrojovou dokumentaci, zodpovědnost za provozní náklady, udržování zásob a zajištění náhrady opotřebovaných nástrojů, spolupráce s technology pro optimalizaci a zlepšování provozních nástrojů, zkušenosti s vedením personálu, flexibilita, iniciativa,... (více v detailu)
Neuvedeno

ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 406 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Ekonom/ekonomka školy
Před 472 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Vedoucí skladu MTZ
Před 463 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: Stručná charakteristika místa: Organizace činností ve skladu MTZ ,manipulace s materiálem (příjem a výdej materiálu) ,tvorba dokladů souvisejících s příjmem, skladováním a výdejem materiálu a ostatní evidence, práce v souladu se systémem HACCP. Speciální požadavky - znalosti : NJ -... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Noční Recepční
Před 1237 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
MVP: Milevská 1695/7, 140 63 Praha 4 Kontakt: barbora.jelinkova@panoramahotelprague.com Jaká bude Váše pracovní noc: o Zajišťování služeb Front Desk v souladu se standardy hotelu. o Noční směny (22:00- 6:00). o Check-in a check-out, vyúčtování služeb a zboží hostů. o Hotovostní a bezhotovostní operace na recepci. o Zodpovídání telefonních hovorů, vyřizování vzkazů klientům a spolupracovníkům. o Evidence a aktualizace veškerých údajů v hotelovém programu Opera. o Evidence všech požadavků a přání hostů a zajištění jejich splnění v požadované kvalitě. Co by měl mít náš nový kolega/kolegyně: o Úsměv. o Pokročilou znalost AJ (denní využití), další jazyk výhodou. o Předchozí praxi na obdobné pozici výhodou. o Ochotu pracovat ve všední dny a občas i o víkendu. o Příjemné vystupování a p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 587 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 534 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 523 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

Finanční poradce specialisté (Corporate Reporting Manager
Před 333 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Hlavního města Prahy, Praha, Nové Město, 110 00 Náplň práce zahrnuje zejména: řízení oddělení firemního reportingu a asistence Deputy Finance General DIrector při plnění nejrůznějších úkolů v rámci finanční funkce, podílení se na stanovování finančních cílů, vytváření a realizace strategií za účelem jejich dosažení, prověřování finančních dokumentů společnosti, zpracovávání analytických zpráv, příprava a reporting dokumentů dle požadavků mateřské společnosti, podílení se na tvorbě a aktualizaci finanční pol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 390 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

MANAŽER/MANAŽERKA KVALITY
Před 406 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
2.7.2024 - dohled na dodržování kvality výrobků a předepsaných postupů, kontrola správného průběhu výrobní a hygienické práce i sanitačních postupů, budování a zlepšování systému řízení jakosti, provádění interních auditů kvality, vč. řešení nápravných opatření, komunikace s dozorčími orgány (SZPI, Hygiena atd.), manažery kvality a jakosti zákazníků a auditory certifikačních společností, provedení a udržování platných certifikací v oblasti kvality ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Referent/ka Oddělení projektového řízení
Před 367 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělán... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Strážník Městské policie Stochov
Před 494 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Obecné podmínky pro přijetí (v souladu se zákonem č. 553/1991 Sb., o obecní policii): - min. věk 18 let - bezúhonnost, spolehlivost - minimálně střední vzdělání s maturitou - fyzická a psychická způsobilost pro výkon funkce - občan ČR - bydliště Stochov a okolí výhodou - velmi dobrý zdravotní stav - řidičský průkaz skupiny „B“ - výhodou zkouška odborné způsobilosti - uživatelská znalost práce na PC - časová flexibilita Nabízíme: - příplatek na stravné - příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění - příspěvek na dovolenou - indispoziční volno - možnost studia při zaměstnání - platové podmínky dle stávajících příslušných platových předpisů (Nařízení vlády č. 603/2020 Sb., kterým se mění nařízení vlády č. 341/2017 Sb., odměňování zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) - Možnost získání nájemního městského bytu - nástup d... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 406 dny
- ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno

Sociální pracovník/ce - agenda sociálně-právní ochrany dětí
Před 563 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadavky: odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle ust. § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální činnost, nebo vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním oboru zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném pod... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce