VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Podobné inzeráty
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ŠKOLSTVÍ A PŘÍSPĚVKOVÝCH ORGANIZACÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 5 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.11.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Řízení, metodické vedení a rozvíjení činností na oddělení školství a příspěvkových organizací. Min. Bakalářské vzdělání nejlépe v oboru školství nebo ekonomiky, orientace v související legislativě, zejména v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ ŠKOLSTVÍ A PŘÍSPĚVKOVÝCH ORGANIZACÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 5 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.11.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Řízení, metodické vedení a rozvíjení činností na oddělení školství a příspěvkových organizací. Min. Bakalářské vzdělání nejlépe v oboru školství nebo ekonomiky, orientace v související legislativě, zejména v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 5 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 5 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Stručná náplň pozice: - řízení činností a procesů odboru ekonomického, zabezpečení finančního hospodaření města dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů; - příprava, sestavení a úpravy rozpočtu města, včetně kontroly hospodaření. Předpoklady pro vznik pracovního poměru vedoucího úředníka: vedoucím úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt; - dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná; - ovládá jednací jazyk a splňuje další podmínky pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem; - splňuje předpoklady podle zákona č. 451/1991 Sb., Zákon, kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, ve znění pozdějších předpisů (skutečnosti podle § 2... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 6 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, odborná praxe v ekonomických agendách rozpočtových organizací nebo při vedení účetnictví v délce minimálně 3 roky, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), znalost práce s ekonomickým informačním systémem, znalost právních předpisů souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
vedoucí Odboru ekonomického
Před 6 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, odborná praxe v ekonomických agendách rozpočtových organizací nebo při vedení účetnictví v délce minimálně 3 roky, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), znalost práce s ekonomickým informačním systémem, znalost právních předpisů souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Vedoucí odboru kontroly
Před 5 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, městskou část Prahy 3, hledáme vhodné kandidáty na pozici Vedoucí odboru kontroly.
Náplň práce:
Provádění operačních, revizních a hodnotících postupů při průběžné a následné kontrole v souladu s vyhláškou MF, Kontrola oprávněnosti, hospodárnosti a efektivnosti vynaložených finančních prostředků, Zajišťování a odpovědnost za návrhy usnesení Rady městské části a Zastupitelstva městské části, Odpovědnost za plnění usnesení Rady městské části a Zastupitelstva městské části, Administrace evidence smluv dle zákona o registru smluv, archivace a skartace dokumentů, Přijímání a zpracování stížností, petic a podnětů občanů v souladu s předpisy, Výkon veřejnosprávní finanční kontroly, včetně přípravy kontrolních plánů a protokolů o kontrolních akcích, Vypracování ročních zpr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
VEDOUCÍ ORGANIZAČNÍ SLOŽKY DOMOV PRO SENIORY VALTICE
Před 5 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
11.11.2024 - vedoucí Domova pro seniory ve Valticích, min. SOU v ekonomické, nebo sociální oblasti, znalost problematiky v oblasti sociálních služeb a znalost dalších právních přepisů - zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, č. 128/2000 Sb., o obcích, č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, vše v platném znění. Praxe v obor... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ORGANIZAČNÍ SLOŽKY DOMOV PRO SENIORY VALTICE
Před 5 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
11.11.2024 - vedoucí Domova pro seniory ve Valticích, min. SOU v ekonomické, nebo sociální oblasti, znalost problematiky v oblasti sociálních služeb a znalost dalších právních přepisů - zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, č. 128/2000 Sb., o obcích, č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, vše v platném znění. Praxe v obor... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 5 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně M... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
referent/ka stavebního úřadu s perspektivou vedoucího odboru
Před 5 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
A. Oznámení veřejné výzvy: 1. Městský úřad Ždánice 2. Druh a místo výkonu práce: referent územního plánování a stavebního řádu s perspektivou vedoucího odboru na katastru města Ždánic a katastrech obcí správního obvodu SÚ Ždánice 3. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: a) státní občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem na území ČR b) dosažení věku 18 let c) způsobilost k právním úkonům d) bezúhonnost e) znalost jednacího jazyka 4. Výčet dokladů připojených k přihlášce – viz odst. C. 5. Platové zařazení – dle zák. č. 262/2006 Sb., zákoník práce ve znění pozdějších předpisů, platová třída 9 nebo 10 dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., v platném znění (podle dosaženého vzdělání). 6. Pracovní poměr na dobu neurčitou 7. Lhůta pro podání přihlášky: do 6. 12. 2024 do 14.00 hodin na podatelnu MěÚ ve Ždánicích. Obálku s přihláškou označte slovy: „Veřejná výzva referent SÚ – Neotvírat“. 8. Způsob podání přihlášky: poštou v označené obálce se všemi přílohami nebo osobně na podatelně M... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY
Před 5 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.16/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Vedení řízení o dopravních přestupcích včetně vydávání rozhodnutí v prvním stupni řízení, omezování, odnímání a vracení řidičských oprávnění, vedení řízení o zadržení řidičského průkazu, rozhodování o námitkách proti záznamu bodů v registru řidičů, provádění evidence a záznamů v registru řidičů, evidence pohledávek spojená s činností úseku. Zodpově... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY
Před 5 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Hlučín vyhlašuje výběrové řízení č.16/2024 na obsazení pracovního místa VEDOUCÍ ODDĚLENÍ PŘESTUPKŮ NA ODBORU DOPRAVY Místo výkonu práce: Městský úřad Hlučín. Předpoklady: Uchazeč musí splňovat předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění (státní občan ČR nebo cizí státní občan, který má v ČR trvalý pobyt, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka a splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním předpisem. Předpokladem pro jmenování vedoucího úředníka je taktéž negativní lustrační osvědčení). Charakteristika činnosti: Vedení řízení o dopravních přestupcích včetně vydávání rozhodnutí v prvním stupni řízení, omezování, odnímání a vracení řidičských oprávnění, vedení řízení o zadržení řidičského průkazu, rozhodování o námitkách proti záznamu bodů v registru řidičů, provádění evidence a záznamů v registru řidičů, evidence pohledávek spojená s činností úseku. Zodpově... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
vedoucí Oddělení dopravních agend Odboru občansko správního
Před 6 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, spisová služba), orientace v právních předpisech souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacíc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
vedoucí Oddělení dopravních agend Odboru občansko správního
Před 6 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Kompletní informace k nabídce naleznete na www.praha16.eu v odkazu Úřad – Volná místa. Pouze písemné přihlášky do výběrového řízení, a to se všemi požadovanými náležitostmi (nejpozději do 9. 12. 2024 do 12.00 hodin). Po uzávěrce přihlášek bude výběrovou komisí stanoven další průběh výběrového řízení Stanovené podmínky: vzdělání vysokoškolské v magisterském nebo v bakalářském studijním programu, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, ASPI, spisová služba), orientace v právních předpisech souvisejících s pracovní činností, zejména zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, zákon č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacíc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Asistent/ka právního úseku kanceláře úřadu Městského úřadu Písek
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Tajemnice Městského úřadu Písek vyhlašuje výběrové řízení na místo asistenta/asistentky právního úseku kanceláře úřadu Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování specializovaných organizačních a koordinačních činností a agend orgánů samosprávy Náplň práce: - spisové a administrativní práce, - evidence právních a vnitřních předpisů města, - vedení centrální evidence vyřizování stížností a petic, - vedení agendy komisí a výborů, zpracovávání materiálů pro jednání rady a zastupitelstva města, zveřejňování zápisů v interním systému a na webových stránkách města, - zveřejňování smluv v registru smluv, - zveřejňování záznamů o poskytnutých informacích na webových stránkách města, - správa participativního rozpočtu města, - zabezpečení činností sekretariátu. Místo výkonu práce: Písek Doba výkonu práce: doba určitá – náhrada za mateřskou a rodičovskou dovolenou Předpokládaný nástup: 02.01.2025 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 8 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru stavební úřad Městského úřadu Fulnek
Před 5 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:12.11.2024 hhttp://fulnek.cz/assets/File.ashx?id_org=3544&id_dokumenty=21361 Zaměstnanecké výhody: Služební telefon, stravenky, školení a vzd... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Referent/ka odboru stavební úřad Městského úřadu Fulnek
Před 5 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z:12.11.2024 hhttp://fulnek.cz/assets/File.ashx?id_org=3544&id_dokumenty=21361 Zaměstnanecké výhody: Služební telefon, stravenky, školení a vzd... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Referent/ka Odboru stavební úřad
Před 6 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Plnění úkolů vyplývajících ze stavebního zákona, rozhodování na úseku stavebního řádu - povolování staveb, povolování odstranění stavby, vedení řízení a nařizování odstranění stavby, terénních úprav a zařízení, vedení řízení a rozhodování o výjimce z obecných požadavků na výstavbu, výkon kontroly ve věcech stavebního řádu - vedení řízení a rozhodování o přestupcích. Kvalifikační požadavky: Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe dle § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, splňuje: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu nál... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Referent/ka Odboru stavební úřad
Před 6 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Plnění úkolů vyplývajících ze stavebního zákona, rozhodování na úseku stavebního řádu - povolování staveb, povolování odstranění stavby, vedení řízení a nařizování odstranění stavby, terénních úprav a zařízení, vedení řízení a rozhodování o výjimce z obecných požadavků na výstavbu, výkon kontroly ve věcech stavebního řádu - vedení řízení a rozhodování o přestupcích. Kvalifikační požadavky: Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe dle § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, splňuje: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu nál... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Referent/ka odboru finančního a školství
Před 6 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemník Městského úřadu Holice oznamuje, že město Holice přijme nového kolegu/kolegyni na volnou pracovní pozici výběrové řízení na obsazení pracovního místa referent/ka odboru finančního a školství. Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle ustanovení § 4 zákona o úřednících ÚSC: Úředníkem se může stát: - fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt - dosáhla věku 18 let - je způsobilá k právním úkonům - je bezúhonná - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem Požadavky na uchazeče: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení) a dalších souvisejících vyhlášek a p... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Referent/ka odboru finančního a školství
Před 6 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení Tajemník Městského úřadu Holice oznamuje, že město Holice přijme nového kolegu/kolegyni na volnou pracovní pozici výběrové řízení na obsazení pracovního místa referent/ka odboru finančního a školství. Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle ustanovení § 4 zákona o úřednících ÚSC: Úředníkem se může stát: - fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt - dosáhla věku 18 let - je způsobilá k právním úkonům - je bezúhonná - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem Požadavky na uchazeče: - minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou - znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení) a dalších souvisejících vyhlášek a p... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Úředník/úřednice Sociálního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 - Oddělení sociálně právní ochrany dětí na dobu neurčitou
Před 6 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Tajemnice Úřadu městského obvodu Plzeň 1 v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení místa úředník/úřednice Sociálního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 - Oddělení sociálně právní ochrany dětí na dobu neurčitou Platová třída: 11 (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě) Místo výkonu práce: Plzeň Rámcová pracovní náplň: " zajišťování agendy sociálně-právní ochrany dětí v rozsahu stanoveném platnými právními předpisy pro orgán sociálně-právní ochrany dětí, " zajišťování sociálně-právního poradenství s rodinami nebo jednotlivci, " provádění sociálního šetření v rámci sociálně-právní ochrany dětí v rodinách, školách a dalších místech, kde se dítě zdržuje, " vykonávání funkce kolizního opatrovníka nezletilých dětí při jednání u soudů. Kvalifikační a odborné požadavky: " splnění kvalifikačních předpokladů pro výkon sociálního pra... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Úředník/úřednice Sociálního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 - Oddělení sociálně právní ochrany dětí na dobu neurčitou
Před 6 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Tajemnice Úřadu městského obvodu Plzeň 1 v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení místa úředník/úřednice Sociálního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 - Oddělení sociálně právní ochrany dětí na dobu neurčitou Platová třída: 11 (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě) Místo výkonu práce: Plzeň Rámcová pracovní náplň: " zajišťování agendy sociálně-právní ochrany dětí v rozsahu stanoveném platnými právními předpisy pro orgán sociálně-právní ochrany dětí, " zajišťování sociálně-právního poradenství s rodinami nebo jednotlivci, " provádění sociálního šetření v rámci sociálně-právní ochrany dětí v rodinách, školách a dalších místech, kde se dítě zdržuje, " vykonávání funkce kolizního opatrovníka nezletilých dětí při jednání u soudů. Kvalifikační a odborné požadavky: " splnění kvalifikačních předpokladů pro výkon sociálního pra... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
referent/ka přestupků Odboru správního
Před 6 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontakt: v úředních dnech, tel. v pracovní dny od 7.00-11.30, 12.00-13.00, Po a St do 17.00 hodin, e mailem Požadavky pro výkon funkce: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu (obor právo nebo veřejná správa výhodou) - orientace zejména v právních předpisech (ve znění pozdějších předpisů): zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích - praxe v oblasti výkonu správní agendy a zkouška ZOZ v oboru výhodou - vysoká úroveň komunikačních schopností vč. písemného projevu - odpovědnost, samostatnost, psychická odolnost - schopnost zvládat zátěžové situace spojené s výkonem činnosti - uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Internet, apod.) - řidičský průkaz skupiny B s aktivní praxí Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na https://www.mohelni... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce