Pracovníci administrativy
Podobné inzeráty

PRODUKTOVÝ MANAŽER - NÁKUP
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Co bude tvým hlavním úkolem? - Aktivní práce s novými a stávajícími dodavateli efektivita portfolia - Budování a udržování vztahů s dodavateli - včetně vyjednávání o bonusech (obratové, marketingové, předplatby) - Sledování trendů v oblasti strojů, nářadí a kování - Optimalizace portfolia - výběr klíčových produktů, vyřazování neprodejných - Analýza prodejů, marží, obrátkovosti a poptávky - Řízení zásob - ve spolupráci se skladem a revize min/maxů - Nastavování cen, příprava ceníků a kontrola skutečných nákupních cen a marží - Vyhodnocování výhodnosti promo akcí a realizace slevových kampaní - Spolupráce s marketingem (podklady pro kampaně, PPC, SEO) - Spolupráce s obchodním týmem a vedením prodejny (školení, provozní podpora) - Zalistování a správa produktů v ERP a na e-shopu - Koordinace nákupů pro Amazon Na čem budeš spolupracovat s ostatními? - S IT a e-shop týmem na technické správě CMS, správě produktů - S marketingem na přípravě ka... (více v detailu)
Neuvedeno

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Angličtina na komunikativní úrovni bez nutnosti certifikátu, znalost dalších jazyků výhodou; Bakalářské vzdělání v oboru komunikace nebo marketingu výhododou; Organizační dovednosti;... (více v detailu)
Neuvedeno

referent/ka nákupu
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Vaší pracovní náplní bude: mít odpovědnost za zajišťování požadovaného materiálu a služeb, cenová jednání s dodavateli, vyhledávání nových dodavatelů, hodnocení dodavatelů, komunikace s dodavateli, sledování vývoje cen, trendů, jakož i konkurence. Dále, vystavování a zasílání objednávek, kontrola správnosti faktur, řízení skladových zásob, vedení databáze dodavatelů, databáze podkladů od dodavatelů a zadávání nových dodavatelů do databáze, vyřizování rek... (více v detailu)
Neuvedeno

Nabídka zpracování administrativy pro firmy
Před 19 dny
- Moravskoslezský kraj - BAZOS
Nabídka zpracování administrativy pro firmy
- správa dokumentů, evidence a archivace, zpracování dat, tvoření objednávek, vystavování faktur, příprava podkladů pro jedn... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 339 dny
- ANNONCE
Naše společnost vznikla v roce 2004, máme za sebou historii obchodování s různým potravinářským zbožím. Posledních pár let se soustřeďujeme na velkoobchod s rafinovaným cukrem a slunečnicovým olejem. Díky našemu dlouhodobému působení na trhu jsme si vytvořili pevné obchodní vztahy přímo se samotnými výrobci a řadíme se mezi významné zástupce v obchodování s cukrem a slunečnicovým olejem. Pracujeme na mezinárodní úrovni Evropy a v rámci spolupráce zajišťujeme k našemu zboží i kamionovou dopravu. Nabízíme pozici administrativní pracovník ve společnosti Holding Brno-export s.r.o. se sídlem Příkop 4, budova international business centre (... (více v detailu)
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE
Před 323 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Jednosměnný provoz s pružnou pracovní dobou. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky či uchazeče/uchazečky bez praxe.. Náplň práce: zpracování a zadávání dat do systému, koordinace a řízení skladových zásob, plánování a zpracování objednávek, monitoring a správa dodavatelů, komunikace a spolupráce s dodavateli, nákup propagačních předmětů, úzká spolupráce s nákupním a obchodním oddělením Požadavk... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 1145 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
- zpracování objednávek, komunikace se zákazníky a přepravci, administrativní činnost, řešení reklamací, schopnost řešit věci samostatně, práce na PC - jednoduchá účetn... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Obchodně-technický vedoucí / projektový manažer
Před 461 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která se řadí mezi největší prodejce na distribučním poli v oblasti kompletní průmyslové vratové techniky v ČR, hledáme kandidáta na pozici Obchodně-technický vedoucí, projektový manažer.
Náplň práce:
Vedení týmu obchodních zástupců a úzká spolupráce s obchodním ředitelem a jednatelem společnosti, Manažerská, organizační činnost – součinnost s vedením společnosti v rámci supervize ekonomiky společnosti, kontrola průběh zpracovávání zadané práce a plnění celkového plánu, Uzavírat obchodní smlouvy s klíčovými zákazníky, Do nabídek a smluv navrhovat správná technická řešení našich výrobků, Komunikace s architekty a projektanty (navrhování technických řešení při tvorbě projektů, plánování celého projektu a rozdělení na dílčí úkoly), Spolupráce na přípravě a realizaci staveb (bytové komplexy, komerční prostor), Zodpovědnost za dodržení termínů a finančních limitů proje... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

fyzioterapeut/ka, rehabilitační pracovník
Před 452 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Požadujeme vysokoškolské vzdělání v oboru fyzioterapeut nebo rehabilitační pracovník dle zákona č. 96/2004 Sb. o uznávání způsobilosti ZP, morální bezúhonnost, dobrý zdravotní stav, spolehlivost, samostatnost, schopnost empatie, kladný vztah k osobám s postižením. Charakteristika vykonávané činnosti: provádění komplexních fyzioterapeutických postupů a komplexního kineziologického vyšetřen... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno

PRACOVNÍK/CE REZERVAČNÍHO ODDĚLENÍ
Před 338 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Elena Brovko, tel.: +420 731 141 652, e-mail: operation@hotelametyst.cz Požadujeme : - SŠ/VŠ - praxe v obchodě, na rezervacích hotelu nebo na recepci výhodou - dobrá znalost NJ/AJ (slovem i písmem) - zodpovědný přístup k práci s orientací na zákazníka Náplň pr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Vedoucí dopravy a dílny
Před 771 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
PRACOVNÍ NÁPLŇ: řízení a organizaci prací ve společnosti (řidiči a dělníci); odpovídá za provádění kontrol a údržby vozového parku; odpovídá za technický stav strojního zařízení; vystavování příkazů k jízdě, jejich evidenci a kontrola; kontrola a sledování GPS; kontrola tankování a spotřeby PHM u vozidel; sestavování podkladů pro mzdy podřízených pracovníků ; vede přehled o docházce pracovníků; sjednávání nových zakázek; příprava a realizace zakázek; tvorba nabídek a kalkulací; podklady pro vystavování objednávek; příprava podkladů k fakturaci dle provedených prací a zakázek; plní ostatní úkoly zadané jednatelem a ředitelem společnosti; aktivní komunikace a spolupráce s provozním a obchodním oddělením a technikem odpadového hospodářství; zajišťování dodržování podmínek a předpisů souvisejících se zajišťováním BOZP a PO na pracovišti, včetně účasti na pravidelných kontrol; plní požadavky stanovené legislativou... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník skladu
Před 338 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE - evidence příjmu a výdeje přepravek - příjem obalového materiálu, evidence šarží - výdej obalového materiálu ze skladu do výroby dle šarží - sledování zásob... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci
Před 266 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Volodymyr Soroka, tel.: 705108684, e-mail: godent@seznam.cz Hledáme asistentku do zubní ordinace. Naplň: Vyřizování objednávek, komunikace se zákazníky, e... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Provozní a administrativní pracovníci pouze OZP
Před 506 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Sledování provozu a zakázek, vystavování dokladů v účetním programu ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Stavbyvedoucí pro Mladoboleslavsko
Před 326 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, stavební společnost, která se zabývá ucelenými dodávkami staveb různého obsahu na klíč, hledáme vhodné kandidáty na pozici Stavbyvedoucí.
Náplň práce:
Řízení realizace staveb ve všech fázích výstavby až po kolaudaci stavebních objektů, Vedení stavebního deníku s investorem a jednotlivými subdodavateli, Poptání činností a materiálu v souladu se sestaveným harmonogramem, Koordinace a řízení zaměstnanců, kontrola kvality prováděných prací a rozpočtů stavby, Jednání s klienty, technickými dozory a projektanty, Zodpovědnost za dodržování technických a právních předpisů, Kontrola, schvalování a podepisování došlý... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Pracovníc ostrahy–strážní pouze OZP, OZZ
Před 405 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Co Vám nabízíme: -pracovní místa na pozici pracovník ostrahy - strážný/á, -pracovní místa vyhrazená pro osoby pobírající invalidní důchod (OZP) a osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ), -smlouvu na HPP, -mzda 120 Kč/hod, -zkrácený úvazek, -denní nebo noční směny, -práce pouze v sobotu a neděli na 12h směny, -místa výkonu práce: Stonava, -nástu... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník, pokladní (OZP) - INVALIDA - poloviční úvazek
Před 379 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Martincová Jana, tel.: 721 443 980, e-mail: martincova@apap.cz Pro OZP (1., 2. stupeň). Pracovní náplň - - markování zboží na pokladně - příjem objednávek, vytváření dodacích listů, vytváření faktur z objednávek, kontrola přijatých faktur, vystavování dobropisů, plánování a objednávání dopravy, objednávání zboží a vystavování příjemek Požadujeme - - samostatnost, spolehlivost a zodpovědný přístup k práci - ohleduplnost - znalost MS Excel, Word - středoškolské vzdělání s maturitou - praxe výhodou Nabízíme - - mzda 12 000 Kč hrubé... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - LOGISTIK / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE - LOGISTIČKA
Před 405 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou (po zapracování na dobu neurčitou), jednosměnný provoz. Náplň práce: samostatná administrativní a logistická činnost; koordinace vychystávání výrobků/zboží k expedici; vychystávání dodacích listů, faktur; zajištění přepravy, vystavování přepravních dokladů; zpracování podkladů pro celní řízení, spolupráce s poskytovatelem celních služeb. Požadavky: SŠ vzdělání; zkušenost s prací v jakémkoliv ERP systému (K2 výhodou), uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook); zn... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Administrativní asistenti
Před 481 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Radka Kheková, tel.: 608325387, e-mail: hr@monacoint.com Co u nás budete dělat? o Zpracovávat podklady pro objednávky zboží (tvořit, kontrolovat, odesílat a potvrzovat objednávky) o Vytvářet nové ceny dle aktualizace cen našich dodavatelů o Komunikovat napříč celou společností (s vedoucími skladů, oddělením objednávek, a dalšími) o Zajišťovat a koordinovat dopravu pro zboží pomocí... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Finance Specialist (Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace)
Před 520 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: Straková Barbora, e-mail: barbora.strakova@sap.com Na této pozici budete mít na starosti zejména podporu našeho obchodního oddělení. Budete zadávat a upravovat v systému kvóty na nové zakázky, na které systém ještě není připraven. Zároveň se budete podílet na zlepšování a zefektivňování našich procesů. Předch... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Pracovníci restauračního provozu
Před 270 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: Potočář Lukáš, e-mail: CZSBXPraha.Castle@amrest.eu Obsluhuje zákazníky, připravuje nápoje dle o... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - ASISTENT/ ASISTENTKA OBCHODU
Před 287 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se zákazníky, vyřizování... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Před 405 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Prvotní informace: telefonicky: 775 400 190 osobně na adrese Jičínská 1073, Mladá Boleslav Upřesňujicí informace: Jazyk: nutná znalost českého a ukrajinského jazyka,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Všeobecní administrativní pracovníci (4110) Administrativa
Před 239 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
GRABAR LÁSZLÓ, e-mail: solvar.cz@gmail.com
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Před 239 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
K.Krislata, tel.: 723 559 007, e-mail: kkrislata@stalker2.com Požadujeme: VŠ, pravidelnou docházku, zodpovědnost, dodržování deadlinů, smysl pro týmovou práci. Zkušenosti v IT s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce