Daňový referent

Před 198 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Nutná podmínka: v termínu do 27. 9. 2024 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 300344 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj (viz QR kód) Náplň práce: zajišťování agendy kontroly daně z příjmů fyzických osob - závislá činnost, včetně... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

REFERENT NA ÚSEKU STAVEBNÍHO ŘÁDU (m/ž)
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) Hlavní činnost referenta úřadu stavebního řádu: - poskytuje informace tak, aby žadatel měl snadnou orientaci v požadovaných postupech stavebního zákona - provádí stavební řízení a povoluje stavby všeho druhu, účel a dobu trvání, jakož i jejich změny - provádí státní stavební dohled na stavbách - spolupracuje s ostatními odbory úřadu - řeší stížnosti vyplývající z působnosti stavebního zákona - provádí posouzení standardů kvality bydlení. - provádí zapisování údajů v informačním systému územní identifikace (ISÚI), adres a nemovitostí (RÚIAN) - vykonává další činnosti podle zákona č. 283/2021 Sb., v platném znění - pořizuje zápisy z jednání vyvolaných odborem regionálního rozvoje - dbá na dodržování platných právních předpisů na úseku stavebního řádu a územního plánování... (více v detailu)
Referent/referentka řízení o přestupcích v silničním provozu oddělení silniční dopravy na odboru dop
Charakteristika vykonávané práce: rozhodování o odvolání proti rozhodnutí prvoinstančních orgánů, přezkoumávání pravomocných rozhodnutí prvoinstančních orgánů, kontrolní a metodická činnost vůči obcím s rozšířenou působností v oblasti přestupků v silničním provozu a přestupků souvisejících Požadavky: -dosažené vzdělání: VŠ -obor vzdělání: silniční doprava, veřejná správa, právo výhodou -znalosti oboru: zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon o silničním provozu, zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a odborná způsobilost úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích podle zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v po... (více v detailu)
Referent/referentka majetkového odboru Městského úřadu Králíky
Před 3 dny - AVIZO_CZ
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.kraliky.eu Upřesňující informace: Požadavky na odborné znalosti: - základní orientaci v právních předpisech, zejména - zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších přepisů; zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů; zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtu, ve znění pozdějších předpisů; - aktivní znalost práce na PC včetně kancelářského software MSOffice (popřípadě Open Office nebo LibreOffice). Výhodou: - komunikační a organizační schopnosti, odolnost proti stresu, schopnost samostatné i týmové práce; - předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě v souladu s Etickým kodexem úředníků a zaměstnanců veřejné správy; - praxe ve veřejné správě a znalost správního řízení; - ... (více v detailu)
Neuvedeno
Personální referenti
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Personalista Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s personální činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - komunikativnost - znalost MS Office Popis práce: - procesy spojené s přijímáním nových spolupracovníků (výběrová řízení, zaučování) příprava a kontrola pracovních smluv - péče o tým organizace (vzdělávání, teambuildingové aktivity, systém motivace apod.) - tvorba koncepce personální práce - koordinace a zaučování stážistů a nových spolupracovníků - úč... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent / referentka odboru financí a rozpočtu - pokladní / účetní
Před 6 dny - AVIZO_CZ
z:28.3.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/ Platové zařazení: 9. platová třída (platový tarif od 23.110 Kč do 33.220 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku až do výše 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně a pravidelných mimořádných odměn - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Dále zaměstnavatel nabízí: Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/. Charakteristika vykonávané práce: " Evidence došlých faktur. " Vystavování faktur, navádění pohledávek a j... (více v detailu)
Neuvedeno
Rada v oddělení kontrolním II
Před 6 dny - AVIZO_CZ
pozice: Rada v oddělení kontrolním II Nástup: 1.6.2025, Mzda: 32167,- až 44936,- Kč Kontakt: Oborníková Dana, tel.: 318 473 221, e-mail: dana.obornikova@fs.mfcr.cz Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění daňové kontroly a dalších daňových postupů (v oblasti DPPO, DPFO), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispo... (více v detailu)
Neuvedeno
Kompletní účetní služby / Daňové přiznání 2024
Před 10 dny - Olomoucký kraj - BAZOS
Rádi se Vám postaráme o Vaše účetnictví, aby jste se vy mohli plně soustředit na své podnikání. - Nabízíme kompletní zpracování podvojného účetnictví a daňové evidence pro malé a střední firmy a pro OSVČ - Zpracování DPH měsíční/čtvrtletní, včetně Kontrolního hlášení a Souhrnného hlášení - Měsíční zpracování mezd - Správa datové schránky včetně komunikace s úřady (OSSZ, ZP, FÚ...) - Zpracování daně z příjmů fyzických i právnických os... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 10 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstřík... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 10 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstříko... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT / REFERENTKA ODD. SILNIČNÍHO HOSPODÁŘSTVÍ (odbor dopr. a siln. hosp. VR_17_2025)
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Uzávěrka přihlášek je 5. 5. 2025 v 15:00 hod. Bližší informace k výběrovému řízení a vzor přihlášky najdete na webových stránkách Královéhradeckého kraje - sekce Krajský úřad - Volná místa KÚ - Informace ... (více v detailu)
Neuvedeno
Vyřizování na úřadech, komunikace s úřady
Před 10 dny - HYPERINZERCE
Komunikace s úřady může být časově i administrativně náročná. Pokud navíc s úřady komunikujete jen výjimečně, obvykle si nejste jistí jaký formulář vyplnit, co vyplnit do které kolonky, kam a na koho se obrátit apod. Snadno se tak může stát, že uděláte drobnou chybu, která však povede k tomu, že budete úřadem vyzváni k opravě či doplnění podání, čímž se prodlouží vyřizování vaší záležitosti. Nezatěžujte se komplikovanými úředními procesy a zbytečnými starostmi. Nechte komunikaci s úřady na nás. Náš zkušený tým je denně ve styku s úřady, rejstříky a evidencemi, což nám umožňuje rychle a efektivně zpracovávat vaše požadavky. Díky naší široké síti kontaktů a neustálému sledování aktuálních informací dokážeme s úřady komunikovat rychleji a efektivněji než běžný občan. S naší pomocí se můžete spolehnout na to, že vaše záležitosti budou vyřízeny rychle, efektivně a bez chyb. 💎 Nejčastěji komunikujeme s těmito úřady: 💎 • Živnostenský úřad • Finanční úřad • Rejstřík... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialista/tka zkoušení forem
Před 10 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: spolupráce na tvrobě dokumentace potřebné pro správu forem, řízení oprav a spolupráce při realizaci výroby nových forem, kontakt s dodavateli oprav forem a výrobci forem, účast na příp.jednáních u zakázníka atd. DALŠÍ POŽADAVKY: SŠ/VŠ vzdělání (strojírenství, technika). vhodné i pro absolventy, samostatnost, akti... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka přestupkového řízení v dopravě
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: - je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt - dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem Požadavky: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - velmi dobrá orientace v právních předpisech a práce s nimi, zejména se zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákonem č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákonem č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon o silničním provozu), rámcová orientace v zákoně č. 128/2000 S... (více v detailu)
Neuvedeno
Výrobní ředitel/ka
Před 11 dny - AVIZO_CZ
První kontakt písemný e-mailem. Kdo jsme Smart Module je rodinnou společností, zaměřující se na komplexní služby v oblasti architektury, projektování, výroby, výstavby a služby modulárních staveb. Co Vás čeká Úzká spolupráce na strategickém řízení organizace Stanovování a dodržování výrobních plánů a výrobní politiky v souladu se strategií organizace Řízení a organizace výroby, zajištění bezproblémového chodu výroby Plánování výrobních kapacit a zdrojů z hlediska plnění termínů zakázek /personál, výběr a dodávání materiálů/polotovarů Kontrola a hodnocení výrobních a finančních plánů při dodržení kvality a cenové efektivity a termínů realizace Implementace procesů vedoucích k trvalému zlepšování procesů ve výrobě Zajišťovaní údržby výrobních strojů a zařízení Předkládání návrhů investic, rozšiřování kapacit... (více v detailu)
Neuvedeno
Správní pracovník/pracovnice evidencí
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/22 Druh práce: zajišťování odborných činností při výkonu státní správy a samosprávy na úseku evidence obyvatel, občanských průkazů, cestovních dokladů, kontaktního místa Czech POINT a při organizačně technickém zajištění voleb zařazených v odboru správních činností Magistrátu města Olomouce Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru; popřípadě povolení k trvalému pobytu v České republice u fyzické osoby, která je cizincem a která není uvedena výše, -dosažení věku 18 let -plná svéprávnost -bezúhonnost -znalost českého jazyka -splnění dalších předpokladů pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Obor: právo, právo ve veřejné správě, správní činnosti výhodou Praxe: ... (více v detailu)
Neuvedeno
Kurátor/ka sbírkových fondů, správce/správkyně depozitáře
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané činnosti: - tvorba a správa sbírek mimořádného významu - samostatná sbírkotvorná činnost, evidence sbírkového fondu, pravidelná inventarizace - prezentace sbírky a vlastní výzkumné činnosti prostřednictvím výstav, muzejních programů, publikační a přednáškové činnosti - realizace terénních výzkumů - poskytování badatelských služeb a metodické pomoci - činnost spojená s digitalizací sbírkových předmětů - týmová práce Požadavky: - VŠ vzdělání bakalářského/magisterského stupně v humanitním oboru (výhodou historie) - vhodné i pro absolventy - samostatnost, zodpovědnost, dobré komunikační, tvůrčí a organizační schopnosti - znalost zákona č. 122/2000 Sb., o ochraně sbírek muzejní povahy v platném znění a související muzejní legislativy - praxe v oblasti muzejnictví výhodou - znalost muzejních evidenčních systémů výhodou - znalost alespoň jednoho světového jazyka výhodou (AJ, NJ, FR) - ochota učit se novým věcem - otevřenost novým projektům - ŘP sk. B výhodou - výpis... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka stavebního úřadu
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Předpoklady pro vznik pracovního poměru dle ustanovení § 4 zákona o úřednících ÚSC: Úředníkem se může stát: - fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt - je způsobilá k právním úkonům - je bezúhonná - ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem Požadavky na uchazeče: - kvalifikační požadavky na vzdělání a praxi dle ustanovení § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon (dále jen "stavební zákon") - velmi dobrá orientace v právních předpisech a práce s nimi, zejména se stavebním zákonem a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů - samostatnost v rozhodování, spolehlivost a odolnost proti stresu - osobnostní předpoklady pro výkon práce ve veřejné správě Výhody, ke kterým se ve výběrovém řízení přihlédne: - zvláštní odborná způsobilost pro výkon správní činnosti při rozhodování na úseku... (více v detailu)
Neuvedeno
Dělník čištění obce (m/ž)
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Dělník čištění obce Místo výkonu práce: obec Velké Březno. Platové zařazení: platová třída 2 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění. Datum nástupu: od 1.1.2025, nebo po dohodě, pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou. Charakteristika vykonávané práce: Činnosti spojené s údržbou a úklidem veřejných prostranství, včetně mobiliáře a ostatních ploch ve vlastnictví obce Velké Březno, zejména: - obsluha a drobná údržba zahradního traktoru - sečení zelených ploch včetně shrabání a úklidu biomasy, - ruční i mechanické tvarování keřů a stromů, - příprava ploch pro výsadbu květin, keřů a stromů, - drobné opravy mobiliáře včetně obnovy nátěrů, - kontrola funkčnosti a úplnosti mobiliáře a jeho běžnou údržbu, - kontrola funkčnosti a úplnosti zařízení dětských hřišť a hracích koutků vč. běžné údržby, - malé stavební práce a opravy nemovitého majetku obce, - likvidace nepovole... (více v detailu)
Neuvedeno
ANALYTIK/ ANALYTIČKA QC - SENIOR S AJ
Před 12 dny - AVIZO_CZ
24.3.2025 - vývoj nových analytických metod a optimalizace stávajících metod pro stanovení požadovaných chemických a fyzikálních parametrů se zaměřením na anorganickou chemii, kalibrace a správa přístrojů Ramanův spektrometr, iontový chromatograf (IC), AAS, optický analyzátor velikosti částic, coulometr, turbidimetr, spektrofotometr, automatický titrátor atd., návrh a zavádění procesních měření kvalitativních parametrů do výrobního procesu, metodické vedení laborantů QC a operátorů výroben v péči o laboratorní přístroje a provádění analytických metod, validace a verifikace analytických metod, zajištění mezilaboratorního kontrolního stanovení v rámci interních laboratoří a ve srovnání s externími laboratořemi, jeho vyhodnocení a návrh opatření, úzká spolupráce s laboratoří QC v dceřiné společnosti Omnisal v Německu, včetně zavádění nových metod a sjednocování metod mezi laboratořemi Fosfa a Omnisal, aktivní zapojení do zlepšování procesů v laboratoři. Min. VOŠ (analytická ch... (více v detailu)
Neuvedeno
Zcela legální daňové triky 2023 - Hnátek Miloslav
Před 21 dny - Hlavní město Praha - SBAZAR
Podívejte se i na mé další nabídky :) Autor provádí čtenáře spletitým souborem daňových předpisů, pokynů a stanovisek s cílem je přivést k zamyšlení, zda z nevědomosti neplatí daňové správě zbytečně více na dani z příjmů fyzických osob než je jejich zákonnou povinností. Je řada technik a chytrých postupů jak prozíravým konáním, avšak v rámci zákonů, snížit svoje daňové zatížení. Publikace přitom nesleduje postupy, jak zkreslit v ro... (více v detailu)
Hlavní město Praha
140
 Kč
vedení účetnictví, zpracování mezd - 30 let praxe
Před 34 dny - Hlavní město Praha - SBAZAR
Nabízím kompletní vedení účetní agendy - podvojné účetnictví i daňová evidence. 30 let vedu účetnictví pro fyzické i právnické osoby, včetně SVJ a bytových družstev. Zpracování přiznání k dani z příjmu právnických i fyzických osob. Přehledy na sociálku a na zdravotní pojišťovny, dále přiznání k DPH, souhrnné a kontr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Získejte příjem každý měsíc
Před 39 dny - HYPERINZERCE
Ahoj! Chcete druhý zdroj příjmu, aniž byste cokoli dělali? FGL dává vaše peníze do práce, zatímco si užíváte života! Co nabízíme: ✅ Pasivní a bezpečné výdělky na nejziskovějších trzích ✅ Rychlé měsíční výběry, naprostá transparentnost ✅ Investujte, sledujte, jak vaše zisky rostou! Nechcete si vydělávat měsíční příjem jako ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 218 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
STAVBYVEDOUCÍ
Před 468 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Vitásková Monika, tel.: 721 585 141, e-mail: smpsluzby@smpsluzby.cz. První kontakt: e-mailem: smpsluzby@smpsluzby.cz nebo osobně na adrese: U Vodárny 1855/9, 748 01 Hlučín Požadujeme: - VŠ vzdělání, případně SŠ - nejlépe strojního nebo stavebního oboru, - alespoň 3 - letá odborná praxe v oblasti stavebnictví, technologických staveb nebo technického zařízení budov - znalost procesů projektového řízení - znalost technické legislativy, technické znalosti, orientaci a nadhled, sledování trendů a vývoje v oboru - organizační schopnosti, schopnost řídit, vést a motivovat - uživatelská znalost práce na PC - výborné komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup - autorizace v oboru (není podmínkou) - řidičské oprávnění sk... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 271 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce