Obchodní referenti

Před 390 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: Komunikace se zákazníky, zpracovávání poptávek, tvorba cenových nabídek a objednávek v programu POHODA, poptávky a zajišťování dopravy, komunikace a oslovování dodavatelů, fakturace, zapisování a kontrola přijatých faktur, kontrola a urgence n... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Obchodní referent/referentka
Náplň práce: komunikace se zákazníky (příprava cenových nabídek, příjem a zpracování objednávek, vyřizování nejasností, reklamací, specifických požadavků); spolupráce s odd. nákupu, výroby, logistiky (předání informací o zakázce); spolupráce s ekonomickým odd. (kontrola objednávky a podkladů pro fakturaci) Požadavky: zkušenost se zákaznickým servisem; výborná schopnost komunikace a zpracování informací, organizace času a priorit; uživatelská znalos... (více v detailu)
Referenti inženýrských služeb - technický dozor staveb
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Kariéra) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p., oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 6.5. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny či předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jej... (více v detailu)
STAVBYVEDOUCÍ
Koordinace stavebních prací, sledování ziskovosti zakázek, rozdělení a kontrola práce pracovního týmu a činnost subdodavatelů, kontrola a inventarizace materiálu, kontrola provedených prací, kontrola dodržování technologických postupů, zajištění materiálového a technického zabezpečení stavby, přebírání a předání pracoviště, kontrola průběhu zakázek z hlediska plnění termínů, kvalita prací, technologických postupů, plnění rozpočtu, soulad s projektovou dokumentací, vedení stavebního deníku, evidence dodacích listů a faktur, účetních dokladů, koordinace strojní mechanizace, kontrola dodržování BOZP, řízení týmu pracovníků i kapacity dodavatelů, jednání s ... (více v detailu)
Hledáme účetní
Před 1 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Do firmy zabývající se dopravou hledáme účetní. Náplň práce: vedení kompletní účetní a mzdové agendy. Zpracování daňových přiznání (DPH, silniční daň, …). Kontrola přijatých a vystavených faktur, zajištění schválení a zaúčtování. Správa závazků a pohledávek.
Agenda majetku, příprava majetkových karet, zpracování odpisů (účetní a daňové), vyřazení . Zpracování mezd, spolupráce a komunikace s příslušnými úřady (ČSSZ, ÚP, exekutorské úřady…), vystavování dokladů pro zaměstnance, zpracování výkazů, zpracování exekucí, insolvencí, nemocen... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Účetní
NÁPLŇ:- evidence a likvidace faktur přijatých - napárování faktur přijatých na skladové příjemky - kontrola formální správnosti daňových dokladů, jejich účtování dle platné účtové osnovy a předání k archivaci- zpracování podkladů pro Intrastat- správa finanční agendy - párování saldokont, úhrady faktur- zpracování pokladních dokladů- správa hotovostních finančních prostředků (příjem/výdej z pokladny)- zpracování agendy DPH, včetně podání kontrolních hlášení na FÚ- vyhotovení podkladů k přiznání ostatních daní- zpracování měsíční účetní uzávěrky- příprava podkladů pro roční účetní závěrku- příprava dokladů souvisejících s poskytováním úvěrových zdrojů u peněžních ústavů- zpracování statistických výkazů -... (více v detailu)
Finanční účetní
Požadujeme: - VŠ nebo SŠ + certifikát daňový a účetní specialista - Orientaci v účetní legislativě a závěrkách - Znalost DPH včetně přenosu DPH a přiznání k DPH - AJ na komunikativní úrovni - Uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook) Náplň práce: - Vedení účetní agendy (mimo mzdové agendy) - Spolupráce na zpracování účetních závěrek - Příprava a tvorba přiznání k DPH - Zpracování přijatých faktur vč. kontroly správnosti - Spolupráce při přípravě podkladů pro audit - Časové rozlišení nákladů a výdajů - Účetní dokumentace k dotacím - S... (více v detailu)
REFERENT NA ÚSEKU STAVEBNÍHO ŘÁDU (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr: na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů) Hlavní činnost referenta úřadu stavebního řádu: - poskytuje informace tak, aby žadatel měl snadnou orientaci v požadovaných postupech stavebního zákona - provádí stavební řízení a povoluje stavby všeho druhu, účel a dobu trvání, jakož i jejich změny - provádí státní stavební dohled na stavbách - spolupracuje s ostatními odbory úřadu - řeší stížnosti vyplývající z působnosti stavebního zákona - provádí posouzení standardů kvality bydlení. - provádí zapisování údajů v informačním systému územní identifikace (ISÚI), adres a nemovitostí (RÚIAN) - vykonává další činnosti podle zákona č. 283/2021 Sb., v platném znění - pořizuje zápisy z jednání vyvolaných odborem regionálního rozvoje - dbá na dodržování platných právních předpisů na úseku stavebního řádu a územního plánování... (více v detailu)
Neuvedeno
Personální referenti
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Personalista Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s personální činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - komunikativnost - znalost MS Office Popis práce: - procesy spojené s přijímáním nových spolupracovníků (výběrová řízení, zaučování) příprava a kontrola pracovních smluv - péče o tým organizace (vzdělávání, teambuildingové aktivity, systém motivace apod.) - tvorba koncepce personální práce - koordinace a zaučování stážistů a nových spolupracovníků - úč... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent / referentka odboru financí a rozpočtu - pokladní / účetní
Před 10 dny - AVIZO_CZ
z:28.3.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/ Platové zařazení: 9. platová třída (platový tarif od 23.110 Kč do 33.220 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku až do výše 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně a pravidelných mimořádných odměn - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Dále zaměstnavatel nabízí: Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/. Charakteristika vykonávané práce: " Evidence došlých faktur. " Vystavování faktur, navádění pohledávek a j... (více v detailu)
Neuvedeno
Samostatná účetní
Před 18 dny - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Nabízíme práci samostatné účetní se znalostí vedení účetnictví a personalistiky. Požadujeme znalost problematiky účetnictví a souvisejících daňových zákonů Práce v ekonomickém programu Pohoda, Helios iNuvio. Praxe v účetnictví min. 3 roky. Zaměstnanecké výhody: 1 týden dovolené navíc, stravenkový paušál, služební mobilní telefon, možnost práce z domova, flexibilní pracovní doba Náplň práce: kompletní vedení účetnictví; kontrola vydaných a přijatých faktur, účtování majetku, odpisů, pokladen (CZK, EUR) a bank výpisů; zpracování DPH, KH, SH; příprava měsíčních úč. závěrek a reportů; spolupráce na auditech; sestavování ročních úč. závěrek; inventarizace účtů; zpracování fyzických inventur. Požadavky: vzdělání SŠ ekonomického směru, nebo VŠ ekonomického směru, znalost podvojného účetnictví, praxe v účetnict... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
VÝROBCE OBALŮ (UMĚLÝCH STŘEV)
Před 20 dny - AVIZO_CZ
Smlouva se uzavírá nejprve na dobu určitou, poté na obu neurčitou. NÁPLŇ PRÁCE: - zpracovávání materiálů dle platných specifikací/ standardů a kontrola hotového výrobku, - vyřazování výrobků, které se neslučují se specifikací/standardy, - ukládání a označování hotových výrobků dle platné specifikace a st... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostraha obchodního centra
Před 273 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Náplň práce: Strážní a pochůzková činnost, práce s kamerovým systémem, zajištění ostrahy a ochrany osob a majetku, kontrola dodržování bezpečnostních předpisů, spolupráce s Policií ČR při zadržení osob páchajících trestnou činnost. Požadujeme: Věk nad 18 let, doložení výpisu z RT, základní znalost práce na PC, znalost českého jazyka slovem i písmem, příjemné vystupování, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu, schopnost objektivně vyhodnotit a vyřešit mimořádnou situaci (krádeže). Certifikát Strážný nebo Detektiv (zajistíme) a praxe v pozici Ostraha prodejny výhodou. Nabíz... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 275 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCI pro zahraniční trh s NJ (m+ž)
Před 658 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
OBCHODNÍ ZÁSTUPCI pro zahraniční trh s NJ (m+ž) Mzda: 50.000-55.000,-Kč Náplň práce: - Aktivní akvizice nových obchodních příležitostí v oblasti strojírenského průmyslu: výroba a kompletaci nerezových potrubních systémů, svařování a montáže ve farmaceutickém, potravinářském, aj. průmyslu; - Zaměření především na německý trh; - Kombinace práce v kanceláři (rešerše trhu, oslovování zákazníků, sjednávání schůzek a prezentací, tvorba cenových nabídek) a výjezdy do zahraničí na osobní jednání se zákazn... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Obchodní manažeři
Před 471 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Požadované zkušenosti a kvalifikace: o Vysokoškolské vzdělání (min. bakalářské) o Skvělý time-management a výborné komunikační dovednosti včetně velkého důrazu na detaily o Analytické dovednosti a strukturované myšlení o Schopnost vykonávat práci pod tlakem v rychle se měnícím prostředí o Nutná výborná znalost psané i mluvené angličtiny Náplň práce: - Vyhodnocování a identifikace nových příležitosti pro růst společnosti - Nastavování obchodních a strategických cílů s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent
Před 266 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména: - zajišťuje komplexní agendu vyměřování více druhů daní-daně z příjmů právnických osob, daně z přidané hodnoty a daně silniční - připravuje a vede ucelené daňové spisy daňových subjektů po jednotlivých daních, včetně soupisu daňového spisu - v daňovém řízení připravuje rozhodnutí, kterými jsou ukládány povinnosti a přiznávána práva v souladu s daňovým řádem; zpracovává žádosti podané v souladu s daňovým řádem - zajišťuje agendu a provádí pravidelnou kontrolu přeplatků a nedoplatků po jednotlivých daních a v řízení postupuje v souladu s daňovým řádem Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnispra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupce/ zástupkyně
Před 378 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontakt: telefonicky Po-Čt 7-15 hodin, emailem Místem výkonu práce je region severní a střední Čechy a Praha Jde o samostatnou pozici v obchodním týmu, na které můžete rozvinout svou dravost a svůj potenciál. Jsme výjimečná společnost, která ctí respektující a otevřený přístup a opírá se o silné, smysluplné poslání. Vedle škály firemních benefitů Vám může vyhovovat i individuální přístup ke každému zaměstnanci jako k jednotlivé osobnosti, který umožňuje osobnostní a profesní růst. Součástí pracovní náplně je: o prezentace, nabídky a prodej sortimentu v bio kvalitě o ... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
OSTRAHA OBCHODNÍHO CENTRA
Před 436 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Šašková Svatava. Pro informaci ohledně pracovního místa je nutný nejdříve telefonický kontakt. NECHODIT na pobočku. Kontakt tel. 734 881 686, Po-Pá od 9:00 -16:00 h, na mail: nabor1.centrum@protektia.cz Náplň práce: strážní a detektivní činnost, kontrola dodržování bezpečnostních procesů, pomoc při řešení incidentů a spolupráce s bezpečnostními orgány, monitorovací činnost v prostoru objektu, práce s kamerovým systémem. Požadujeme: čistý Re... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ
Před 402 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Haubeltová Jana, tel.: 720 729 271, volejte pondělí - pátek od 8:00 do 14:00 hod. nebo osobně každé úterý a čtvrtek v době od 13:00 do 14:00 nebo pište na e-mail: jana.haubeltova@pfplasty.cz. Náplň, práce: účtování došlých faktur, záloh a dobropisů (materiálových, režijních a majetkových); účtování vnitropodnikových dokladů; účtování vedlejších nákladů/výnosů; zpracování a zaúčtování dohadných položek; kontrola správného oběhu zpracovávaných účetních dokladů; spolupráce na zpracování ekonomických rozborů a výkazů měsíčních/ročních účetních uzávěrek; spolupráce na zpracování Intrastatu. Požadujeme: odborné znalosti v oblasti účetnictví nebo controllingu, praxi na pozici účetní, ve výrobní společnosti výhodou, znalost účetní legislativy ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
NÁKUPČÍ S AJ (40-45.000 KČ)
Před 420 dny - ANNONCE
Máte SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru? Zkušenosti v oblasti nákupu? Komunikujete anglickým jazykem? Pak hledáme právě Vás! Neváhejte a zašlete mi Váš životopis. Prosperující společ... (více v detailu)
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT (m,ž)
Před 247 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 23.390,-Kč do 34.370,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, přísp... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
referent ekonomiky a provozních činností
Před 213 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Stručný popis pracovní pozice: Dílčí správce rozpočtu na odboru občanskosprávním, sestavování návrhu a sledování čerpání rozpočtu odboru občanskosprávního, evidence smluv, faktur, ověřování účetních dokladů a ostatní ekonomické práce a provozní činnosti. Předpoklady: a) fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk b) občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR c) bezúhonnost ( § 4, odst. 2 zák.č. 312/2002 Sb.) Požadavky na uchazeče: - znalost problematiky rozpočtového procesu, financování a legislativy územních samosprávných celků, zejména zák. č. 250/... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník - pro OZP
Před 205 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Hledáme šikovnou posilu na administrativní činnost. Požadujeme zkušenosti s prací na PC, obsluha skeneru, organizace a zakládání dokumentů do archivu, kontrola docházek. Výhodou zkušenosti s prací v účetním programu P... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Obchodně-technický vedoucí / projektový manažer
Před 396 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která se řadí mezi největší prodejce na distribučním poli v oblasti kompletní průmyslové vratové techniky v ČR, hledáme kandidáta na pozici Obchodně-technický vedoucí, projektový manažer. Náplň práce: Vedení týmu obchodních zástupců a úzká spolupráce s obchodním ředitelem a jednatelem společnosti, Manažerská, organizační činnost – součinnost s vedením společnosti v rámci supervize ekonomiky společnosti, kontrola průběh zpracovávání zadané práce a plnění celkového plánu, Uzavírat obchodní smlouvy s klíčovými zákazníky, Do nabídek a smluv navrhovat správná technická řešení našich výrobků, Komunikace s architekty a projektanty (navrhování technických řešení při tvorbě projektů, plánování celého projektu a rozdělení na dílčí úkoly), Spolupráce na přípravě a realizaci staveb (bytové komplexy, komerční prostor), Zodpovědnost za dodržení termínů a finančních limitů proje... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Hlavní účetní
Před 633 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup možný IHNED Kompletní vedení podvojného účetnictví; účtování faktur, pokladních dokladů, bankovních výpisů, interních dokladů, závazků a pohledávek; vedení pokladny; účtování dokladů v cizí měně; příprava příkazů k úhradě; vyhotovení daňových přiznání (DPH, KH, SH); evidence pohledávek, vymáhá... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce