Pracovník/ce obchodního oddělení

Před 231 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
pracoviště Trávník - Náplň práce: Vyřizování a správa objednávek v administračním rozhraní e-shopu a v informačním systému Pohoda. Komunikace se zákazníky i dodavateli (telefon, email). Správa produktů v katalogu eshopu a optimalizaci produktových kategorií (nap... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Řidič/ka dodávky "B" - montážní pracovník/ce
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Pracoviště Slavkov pod Hostýnem - Pracovní náplň: jízdy po ČR - občas i zahraničí, montáž výrobků u zákazníků, montážní, přípravné práce ve firmě, výpomoc ve skladu - Požadavky: ŘP sk. B - aktivní řidič, zkušenosti z řízením dodávky, samostatnost, flexibilita, trpělivost, komunikač... (více v detailu)
WEBmaster - správa e-shopu
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
pracoviště Střílky - Náplň práce: péče o několik eshopů a tvorba nových e-shopů, zajištění bezproblémového chodu webu a jeho správné integrace s interním systémem, automatizace procesů spojená s řízením eshopu, navrhování úprav webu a e-shopu, které po schválení budete realizovat, správa podnikového informačního systému (znalost K2 či jiného ERP výhodou), spolupráce s kolegy na větších projektech, spolupráce s agenturou při větších úpravách webu - Požadavky: praxe se správou e-shopu a webu, orientace v datech, na jejichž základě se budou provádět změny, s... (více v detailu)
Administrativní pracovník/pracovnice majetkového oddělení
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
VYHRAZENO PRO OZP Pracovní náplň: - správa majetkového/technického oddělení. - převážně v oddělení vozidel (kontrola a úprava v systémech QML, CCS, CARNET, EXCEL) - objednávání servisů vozidel a jejich evidence, kontrola nájezdů, měsíční vyúčtování, kompletní evidence a reporting, administrativa s tím spojená, vypracování předávacích protokolů - další drobné úkoly spojené majetkového/technického oddělení - pracovní doba: zkrácený úvazek, ranní směny Požadujeme: spolehlivost, dochvilnost, zodpovědnost, práce na PC Excel, Word (Suma) řidičský průkaz sk. B výhodou, praxe výhodo... (více v detailu)
REFERENT / REFERENTKA Oddělení správy nemovitostí, Odboru majetku města MěÚ Nové Město nad Metují
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Předpoklad nástupu do zaměstnání: červenec 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.), rozmezí platu 29.120 Kč - 33.220 Kč + osobní ohodnocení. Co bude náplní Vaší práce: správa budov v majetku města; příprava návrhu plánu oprav a provádění všech úkonů potřebných k plnění schváleného ročního plánu oprav těchto budov; kontrola fakturované práce, reklamace a odstraňování vad a nedodělků u dodavatelů; zajištění odstraňování havárií a následků havárií. Co od Vás očekáváme: zkušenost se správou budov výhodou; zkušenost s jednáním s dodavateli energií výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; dobrou znalost práce na PC, především v MS Office; znalost regionu, časovou flexibilitu, ochotu dále se vzdělávat; řidičský průkaz skupiny B; orientaci v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 183/2006 Sb., stavební zákon, a v prováděcích vyhláškách, zákoně č.137/2006 Sb., o v... (více v detailu)
Asistent/asistentka marketingu a sociálních sítí na částečný úvazek
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Pro naši centrálu - Servisní centrum na ulici Košinova 93 v Brně, přijmeme do pracovního týmu asistenta/tku marketingu sociálních sítí na částečný úvazek. Co ti můžeme nabídnout: o zajímavou práci s možností seberealizace a rozvoje v oblasti marketingu o nástupní plat 250 Kč/hod. o částečný úvazek s flexibilní pracovní dobou, naše představa je: od pondělí do pátku 8:00 - 13:00 nebo 13:00 - 17:00 nebo dle dohody o možnost seberealizace a rozvoje v oblasti marketingu o příjemné pracovní prostředí v Brně - Králově Poli v nové klimatizované budově o sympatické kolegy a fajn šéfa o zázemí stabilní a dynamicky rozvíjející se společnosti o multisport kartu, slevy na firemní produkty, servis telefonů a neomezený zaměstnanecký tarif s 3 GB internetem zcela zdarma o dobrou kávu na pracovišti zdarma o možnost nástupu ihned Co bude náplní tvojí práce: o správa a vytváření obsahu pro sociální sítě (Facebook, Instagram, TikTo... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci obchodního oddělení M/Ž
Před 7 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO pro OZP Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení. V případě zájmu nám zašlete životopis. NÁPLŃ PRÁCE-o - - administrativní podpora obchodního zástupce - evidence, zakládání, vyhledávání a archivace dokumentů - obsluha kancelářských zařízení (kopírka, skartovačka, skener, …) - příprava podkladů pro nadřízené a ostatní oddělení PRACOVNÍ DOBA- ranní směny POŽADUJEME -spolehlivost, dochvilnost, - znalost práce na PC - pečlivost, samostatnost, spolehlivost - praxe na obdobné pozici vý... (více v detailu)
Neuvedeno
daňový referent
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Nutná podmínka: v termínu do 30. 4. 2025 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 301458 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj Náplň práce: zajišťování agendy kontroly daně z přidané hodnoty, včetně vyhotovování zpráv o kontrole, zpracování rozhodnutí, odborných stanovisek a vyřizování ž... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 12 dny - AVIZO_CZ
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Stavební a investiční technik/technička
Před 12 dny - AVIZO_CZ
Předpokládaný nástup: od 1.8 2025, případně dříve dle dohody Náplň práce: - příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo části velkých investic, - zpracovávání návrhů investičních plánů, - příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce, - zpracování žádostí o dotace, - provádění dozoru investora staveb, - příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení, - vyřizování žádostí o zřízení služebností (věcných břemen) včetně přípravy smluv. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, - občan České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a ovládá český jazyk, - způsobilý k právním úkonům, - bezúhonný (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné služby, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jak... (více v detailu)
Neuvedeno
ANALYTIK/ ANALYTIČKA QC - SENIOR S AJ
Před 25 dny - AVIZO_CZ
24.3.2025 - vývoj nových analytických metod a optimalizace stávajících metod pro stanovení požadovaných chemických a fyzikálních parametrů se zaměřením na anorganickou chemii, kalibrace a správa přístrojů Ramanův spektrometr, iontový chromatograf (IC), AAS, optický analyzátor velikosti částic, coulometr, turbidimetr, spektrofotometr, automatický titrátor atd., návrh a zavádění procesních měření kvalitativních parametrů do výrobního procesu, metodické vedení laborantů QC a operátorů výroben v péči o laboratorní přístroje a provádění analytických metod, validace a verifikace analytických metod, zajištění mezilaboratorního kontrolního stanovení v rámci interních laboratoří a ve srovnání s externími laboratořemi, jeho vyhodnocení a návrh opatření, úzká spolupráce s laboratoří QC v dceřiné společnosti Omnisal v Německu, včetně zavádění nových metod a sjednocování metod mezi laboratořemi Fosfa a Omnisal, aktivní zapojení do zlepšování procesů v laboratoři. Min. VOŠ (analytická ch... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborný rada (rada) v Oddělení monitoringu trhu
Před 387 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
datová analýza energetických trendů a aktuální energetické situace – v rámci ČR/EU/celosvětově, podpora výkonu regulační činnosti (procesní analýza, návrh řešení), rozvoj datových zdrojů pro regulační činnost (trhy, ceny,... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Provozní atd. Vedoucí provozu
Před 211 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Mám rád kvalitní gastro a rád na něco dohlížím. Jinak jsem Čech inteligentní, upřímný, slušný, férový 49 letý SŠ. Rozumný, nekonfliktní. Ovládám anglický a Ruský jazyk. Praxe i u diplomatů a v kulturním středisku. Vyznám se v gastronomii, zařizoval ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
pracovník/ce exportu, údržbář/ka
Před 284 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
POŽADAVKY: SOU nebo SOŠ, spolehlivost a zodpovědnost. Jedná se o fyzickou nakládku exportu, převozy násadových vajec, příprava vzorků a vyřizování dokumentů. NABÍZÍME: hrubá mzda je od 30.000,-Kč/měsíčně, dále pak čtvrtletní a roční odměny a další prémie, pracovní poměr na dobu určitou, než si vyzkoušíme, jak spolu umíme pracovat a když budeme vzájemně spokojeni, ta... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Oblastní manager atd. Případně vůz mám
Před 270 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Hrozně rád cestuji obchoduji a na něco dohlížím. Jinak jsem inteligentní, upřímný, slušný, férový 49letý SŠ. Rozumný, nekonfliktní. Ovládám anglický a Ruský jazyk. Praxe u diplomatů. Vyznám s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ADMINISTRÁTOR/KA E-SHOPU
Před 411 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Hledáme na naši pobočku v Homolích administrativního pracovníka na správu eshopu (CZ a SK). Náplň práce: cenotvorba, kontrola konkurence, párování produktů na srovnávače a vyhledávače, správa stávajících položek, zadávání nových položek. Požadujeme: praxi v oboru, znalost Shoptetu a Conviu výhodou, spolehlivost, pracovní n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCI pro zahraniční trh s NJ (m+ž)
Před 667 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
OBCHODNÍ ZÁSTUPCI pro zahraniční trh s NJ (m+ž) Mzda: 50.000-55.000,-Kč Náplň práce: - Aktivní akvizice nových obchodních příležitostí v oblasti strojírenského průmyslu: výroba a kompletaci nerezových potrubních systémů, svařování a montáže ve farmaceutickém, potravinářském, aj. průmyslu; - Zaměření především na německý trh; - Kombinace práce v kanceláři (rešerše trhu, oslovování zákazníků, sjednávání schůzek a prezentací, tvorba cenových nabídek) a výjezdy do zahraničí na osobní jednání se zákazn... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 464 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Pracovník obchodního oddělení
Před 370 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Samostatná práce, možno pracovat i z domova. V případě zájmu nás kontaktujte e-mailem, nebo telefonicky.
Ústecký kraj
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 411 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Profi Řidič sk B. Případně vůz mám
Před 275 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Řidič sk. B. Koupil jsem si pěkné auto, tak ať se projede, ale mohu jezdit i na vašem voze..Jinak jsem Čech inteligentní, slušný 49letý SŠ řidič. Rozumný, vyježděný, nekonfliktní pohodář. Ovládám anglický a ruský jazyk. Praxe u diplomatů. Vyznám se ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce řízení projektů (strojírenství)
Před 280 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
správa zakázek, jejich kontrola, řízení, realizace, návštěvy u dodavatelů, příjem a výdej výrobků a zboží a d... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Přípravář/ka obchodního oddělení
Před 457 dny - ANNONCE
Požadujeme: - SŠ či VŠ stavebního směru - orientace v projektové dokumentaci a technických normách - orientace v rozpočtování staveb - praxe v oboru velkou výhodou - ověřování rozpočtu (URS), rozpočtování staveb, položkový rozpočet, výkaz výměr, stavební software KROS - řidičský průkaz sk. B, znalost MS Office - časová flexibilita, organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti - ochota a schopnost se učit novým věcem a novým postupům - autorizace výhodou Náplň práce: - pracovník/ce obchodního oddělení - sestavení nákladových rozpočtů a technických podkladů pro podání nabídky na zhotovení stavby v souladu se zadávací dokumentací - veřejné zakázky i soukromý sektor - zajištění nabídek subdodavatelů dodávek a stavebních mat... (více v detailu)
Neuvedeno
ODBORNÝ VRCHNÍ REFERENT/REFERENTKA V ODDĚLENÍ MAJETKOVÝCH DANÍ (270330)
Před 237 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; - zpracování daňových přiznání k dani z nemovitých věcí a dani silniční, - komunikaci s daňovými subjekty; - zpracování úřední korespondence; - práci s nedoplatky daní; - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení Mezi další požadavky... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent
Před 275 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména: - zajišťuje komplexní agendu vyměřování více druhů daní-daně z příjmů právnických osob, daně z přidané hodnoty a daně silniční - připravuje a vede ucelené daňové spisy daňových subjektů po jednotlivých daních, včetně soupisu daňového spisu - v daňovém řízení připravuje rozhodnutí, kterými jsou ukládány povinnosti a přiznávána práva v souladu s daňovým řádem; zpracovává žádosti podané v souladu s daňovým řádem - zajišťuje agendu a provádí pravidelnou kontrolu přeplatků a nedoplatků po jednotlivých daních a v řízení postupuje v souladu s daňovým řádem Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnispra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce