obchodním oddělení - asistent prodeje (m/ž)
Podobné inzeráty

Administrace e-shopu a SEO optimalizace (m/ž)
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
správa a aktualizace produktů na e-shopu, tvorba popisů produktů s důrazem na klíčová slova, SEO optimalizace - zlepšení viditelnosti e-shoopi ve vyhledávačích, monitoring a analýza výkonu e-shopu. Očekáváme zkušenosti se spr... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/asistentka prodeje m/ž
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Požadujeme manuální zručnost, spolehlivost, časovou flexibilitu, komunikativnost a pracovitost. Dobrá znalost práce na PC - znalost pokladních programů výhodou. Jedná se o prodej občerstvení, práce s objednávkovými počítačovými systémi, pokladnou, d... (více v detailu)
Neuvedeno

OBSLUHA PRO RYCHLÉ OBČERSTVENÍ (M/Ž)
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
První kontakt osobně na provozovně PO - PÁ 15:00 - 18:00 - praxe v oboru výhodou - strava zdarma pracovní ... (více v detailu)
Neuvedeno

SKLADNÍCI M/Ž
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Pozice je vhodná i pro cizince na zaměstnanecké karty - program kvalifikovaný zaměstnanec. pracovní poměr... (více v detailu)
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE - ZÁKAZNICKÝ SERVIS
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
7.5.2025 - příjem objednávek, komunikace se zákazníky, Min. SŠ, vhodné i pro absolventy, práce v programu POHODA výhodou, ŘP sk. B, znalost AJ - aktivní, znalost práce na PC - WORD, EXCEL.... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/ REFERENTKA ODDĚLENÍ OBCHODU
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
7.5.2025 - pravidelný kontakt se stávajícími dodavateli, zodpovědnost za skladbu sortimentu zboží odpovídající současnému trhu, zabezpečení nákupu a prodeje daného sortimentu zboží, zpracování kupních smluv, zodpovědnost za plnění uzavřených závazků, administrativní činnost spojená se zakládáním, zpraco... (více v detailu)
Neuvedeno

Warehouse officer (m/ž)
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Hledáme Posilu do expedice s proaktivním přístupem, který/á bude podporou našeho týmu a přispěje k našemu rozvoji a úspěchu. Orientace ve skladové evidenci (sklady, meziskladové přesuny) Příjem (expedice) materiálu, komunikace s obch. oddělením, laboratoří AJ výhodou, orientace v IS K2 výhodou Znalost: ... (více v detailu)
Neuvedeno

Jednatel/ka, administrativní pracovník M/Ž
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Nabízíme služební telefon. V případě zájmu pište na uvedený email. pracovní poměr od: 01.06.2025,... (více v detailu)
Neuvedeno

samostatná účetní
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Náplň práce : samostatné vedení jednoduchého a podvojného účetnictví Požadujeme : - spolehlivost, samostatnost, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost - znalost účetnictví a daňové problematiky, práce s MS Office (Excel, Word) - znalost programu Pohoda a Ekonom výhodou Nabízíme : - nástupní plat 30 000 (hrubý měsíční plat) - roční odměny, zaměstnanecké benefity - možnost uplatnění získ... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedoucí Oddělení komunálních služeb
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Vedoucí Oddělení komunálních služeb Odboru správy majetku a komunálních služeb Popis pracovní pozice: •Vedení týmu pracovníků v rámci úklidu a údržby venkovních prostor města, •zajišťování a odpovědnost za údržbu veřejného prostranství, komunikací (včetně zimní údržby), technického vybavení a dalších činností, •zajišťování technického zázemí akcí pořádaných městem. Požadavky: •Min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích), •dobrá uživatelská znalost práce s PC, •řidičský průkaz sk. B, •morální bezúhonnost, •organizační a řídící schopnosti podmínkou, •komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita, důslednost. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách ... (více v detailu)
Neuvedeno

Zdravotní sestra (m/ž)
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Hledáme zdravotní sestru (m/ž) pro Spa & Medical Hotel Savoy v srdci Františkových Lázní. Přidejte se k našemu týmu v jednom z prvních tradičních lázeňských hotelů, kde se historie spojuje s moderním přístupem k léčbě. Hotel Savoy, situovaný přímo v centru města, nabízí svým hostům komplexní léčebné služby s využitím výhradně místních přírodních léčivých zdrojů. Místo výkonu práce: Savoy Spa & Medical Hotel, Ruská 427, 351 01 Františkovy Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok). Nástup možný ihned. Pracovní doba: ranní směny Po-Pá (6:30-15:00 h). Náplň práce: poskytování ošetřovatelské péče, koordinace a kontrola činnosti zaměstnanců balnea, spolupráce s ostatními členy zdravotnického týmu, zajištění administrativy spojené s péčí o hosty. Poža... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. Co bude vaší náplní práce: - sjednávání smutečních obřadů s pozůstalými a pomoc při výběru podoby posledního rozloučení - administrativa spojená s pohřební službou - vyřizování potřebných dokumentů a formalit spojených se smutečním rozloučením - komunikace s rodinami a příprava obřadů podle jejich přání - péče o prostory kanceláře Co požadujeme: - středoškolské vzdělání - administrativní pečlivost - znalost MS Office, další programy Vás rádi zaučíme - milé, vstřícné a profesionální vystupování, empatii - peč... (více v detailu)
Neuvedeno

referent / referentka v Oddělení vyměřovacím II.
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa pracovní poměr od:... (více v detailu)
Neuvedeno

Úředník/úřednice sociálně právní ochrany dětí
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
Charakteristika pracovní pozice: - výkon státní správy na úseku sociálně-právní ochrany dětí - specializace: kurátor pro mládež a terénní sociální práce Požadavky: - vysokoškolské vzdělání dle § 110 zák. číslo 108/2006 Sb. o sociálních službách získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu nebo vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost - vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu - ochota celoživotního vzdělávání - spolehlivost a časová flexibilita - praxe v sociální oblasti ve veřejné správě - výhodou - z... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení. Náplň práce: komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Odloučeného pracoviště Přerov; vedení evidence majetku státu, se kterým je dle § 9, 10 a 11 zákona o majetku č. 219/2000 Sb. Úřad příslušný hospodařit; příprava podkladů pro nakládání s majetkem státu; kontrola včasnosti, úplnosti a správnosti úhrady pohledávek a včasné provádění nezbytných úkonů k jejich vymožení; inventarizace majetku Požadavky: zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou; samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup k řešení problémů, komunikační schop... (více v detailu)
Neuvedeno

referent/referentka Oddělení správy obecních nemovitostí Odboru místního
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Výběrové řízení: Požadavek na zaslání písemné přihlášky do výběrového řízení Práce v režimu pružné pracovní doby. Práce vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti a příjemné vystupování, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: správa obecních nemovitostí a vedení bytové agendy, komunikace s nájemníky a veř... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/referentka Oddělení správy obecních nemovitostí Odboru místního
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Výběrové řízení: Požadavek na zaslání písemné přihlášky do výběrového řízení Práce v režimu pružné pracovní doby. Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti a příjemné vystupování, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: správa obecních nemovitostí a vedení bytové agendy, komunikace s nájemníky a veřejností, přejímání a pře... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař/ka, technik/čka)
Přidáno dnes
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař, technik) na dobu neurčitou Popis pozice: •Posuzování a schvalování odborné způsobilosti k řízení silničních motorových vozidel, •posuzování technické způsobilosti vozidel, •zabezpečování zkoušek odborné způsobilosti žadatelů o řidičská oprávnění a další. Požadavky: •Min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, •věk min. 25 let, •znalost zákonů v oboru a ve státní správě vítána (důraz na z. č. 500/2004 Sb., z. č. 361/2000 Sb.,z. č. 247/2000 Sb.), •řidičské oprávnění v držení nejméně pěti let pro skupiny AM, A1, A2, A, B, C, C+E, T, D – vítána, •znalost práce na PC, •morální bezúhonnost, •samostatnost, komunikativnost, flexibilita, •schopnost jednat s lidmi, •zkouška ZOZ vítána, jinak nutnost absolvování do 18 měsíců po nástupu. Předpoklady: •Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým p... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka stavebního odboru
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Kontakt: 315 650 346, e-mail: sarka.matejckova@neratovice.cz Více na stránkách města Neratovice - volná pracovní místa. Charakteristika pracovní pozice: Zajištění výkonu obecního stavebního úřadu na úseku stavebního řádu Požadavky: 1/ Kvalifikační požadavky a praxe dle § 34a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: - vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo - vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - autorizovaný architekt s autorizací pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona - autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik s autorizací pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce a ... (více v detailu)
Neuvedeno

svářeči (m/ž)
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
kontakt:industryfirm1@email.cz pracovní poměr od: 01.05.2025, mzda: 23000 Obor... (více v detailu)
Neuvedeno

Guest Experience Expert / AYS Agent
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
kontakt prvotně e-mailem - Kateřina Bártová, tel.: +420 602 434 876, e-mail: katerina.bartova@marriott.com Do našeho hotelu Prague Marriott hledáme uchazeče na pozici Guest Experience Expert / AYS: Požadavky na tuto pozici jsou - • počítačové znalosti (MS Office a systém Opera) a předchozí zkušenost z práce v hotelové recepci jsou nutností • časová flexibilita a schopnost zvládat nepředvídatelné situace a flexibilně reagovat na přání hostů • velmi dobrá znalost anglického jazyka (slovem i písmem), český / slovenský jazyk • komunikační schopnosti a vystupování • organizační s... (více v detailu)
Neuvedeno

samostatní mzdoví účetní - personalisté (m/ž)
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme:vzdělání ekonomického směru, praxe na obdobné pozici min. 5 let, znalost programů MS Office, znalost účetního programu VEMA výhodou, znalost legislativy v oblasti mzdového účetnictví a související legislativy podmínkou, schopnost pracovat samostatně, pečlivě, zodpovědně, morální a občanská bezúhonnost (výpis z Rejstříku trestů) - za... (více v detailu)
Neuvedeno

prodejce - skladník (m/ž)
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
prodejce (vhodné pro muže i ženy) - krátký/dlouhý týden, 2x do měsíce sobota na 4 hod výhody: příspěvky na stravu, osobní ohodnocení, prémie, proplácené přesčasové hodiny ... (více v detailu)
Neuvedeno

účetní - administrativní pracovník (m/ž)
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
účetní s praxí 3 roky kontakt: tel.: 603262340, e-mail: msverakova@vropap.cz do: 01.04.2026, mzda: ... (více v detailu)
Neuvedeno

účetní
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Preferujeme uchazeče s praktickou znalostí účetního programu POHODA pracovní poměr od: 01.04.2025, mzd... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce