Odborní asistenti v administrativě
Podobné inzeráty

Ředitel exportu
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Kontakt: jana.habertizelova@palirna.cz Co bude Vaší náplní práce? o Vést a rozvíjet exportní strategii společnosti s cílem zvyšovat prodeje na zahraničních trzích. o Identifikovat nové obchodní příležitosti a budovat dlouhodobé vztahy s mezinárodními partnery. o Optimalizovat obchodní procesy a vyjednávat podmínky s distributory a partnery. o Zajistit dodržování legislativních a regulatorních požadavků na export. o Spolupracovat s marketingovým a obchodním týmem na tvorbě a realizaci exportních kampaní. Klíčové odpovědnosti: o Strategie exportu: Vytvářet a implementovat dlouhodobou exportní strategii společnosti. o Obchodní rozvoj: Identifikace a oslovování nových mezinárodních trhů a obchodních partnerů. o Vyjednávání smluv: Uzavírání obchodních dohod a budování dlouhodobých vztahů se zahraničními distributory. o Logistika a regulace: Dohled nad procesy spojenými s exportem včetně cel, daní a legislativy. o Analýza trhů: Monitorování trendů na mezinárodních trzích a identifikace novýc... (více v detailu)
Neuvedeno

ODBORNÝ PRACOVNÍK - ODDĚLENÍ FAKTORŮ PROSTŘEDÍ, ODDĚLENÍ OVZDUŠÍ (m/ž)
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: - obsluha měřících stanic pro kontinuální odběry a měření venkovního ovzduší - měření fyzikálních a chemických faktorů v pracovním a komunálním prostředí - příprava a výběr měřících míst - zpracování výsledků měření a protokolů z měření - provádění odborných prací spojených s měřením - provádění měření i mimo standardní pracovní dobu (včetně noční práce) - provádění odborných prací v laboratoři - vedení evidence objednávek - řízení motorového vozidla (často delší vzdálenosti) Požadavky pro přijetí: - VŠ (SŠ) technického, chemického nebo přírodovědného směru - praxe v laboratoři výhodou (zkušenost při práci s měřicí technikou) - dobrá znalost práce na PC (MS Office), vedení administrativní agendy - samost... (více v detailu)
Neuvedeno

Fakturant/fakturantka
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce bude zejména vystavování a zpracovávání přijatých a vydaných faktur. Kontrola správnosti dokladů a jejich evidence v účetním systému. Spolupráce s dispečerem a řidiči při kompletaci podkladů k fakturaci. Komunikace s obchodními partnery ohledně fakturačních záležitostí. Příprava podkladů pro účetnictv... (více v detailu)
Neuvedeno

Odborní asistenti v administrativě
Před 574 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Otřísal Gabriel, e-mail: gabriel@czechrelocate.cz Prosím emailem ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Odborní asistenti v administrativě
Před 242 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

HSEQ Manažer (OD 80.000 Kč)
Před 503 dny
- ANNONCE
Hledáme kvalifikovaného a motivovaného jednotlivce na pozici HSEQ Manažera. Tato klíčová role zahrnuje řízení, monitorování a zlepšování výkonnosti v oblasti zdraví, bezpečnosti, životního prostředí a kvality (HSEQ) ve společnosti. Pokud jste otevřený nové pracovní výzvě, tak mi zašlete svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu!
Hledáme kolegu na pozici:
HSEQ Manažer (OD 80.000 Kč) Vypracování, implementace a správa politiky... (více v detailu)
Neuvedeno

Finanční poradce specialisté (Corporate Reporting Manager
Před 243 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Hlavního města Prahy, Praha, Nové Město, 110 00 Náplň práce zahrnuje zejména: řízení oddělení firemního reportingu a asistence Deputy Finance General DIrector při plnění nejrůznějších úkolů v rámci finanční funkce, podílení se na stanovování finančních cílů, vytváření a realizace strategií za účelem jejich dosažení, prověřování finančních dokumentů společnosti, zpracovávání analytických zpráv, příprava a reporting dokumentů dle požadavků mateřské společnosti, podílení se na tvorbě a aktualizaci finanční pol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

vedoucí Odboru řízení jakosti (M/Ž)
Před 415 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Stručná charakteristika místa: Vede a řídí pracovnice laboratoře, odpovídá za zdravotní nezávadnost a kvalitu výrobků včetně rozhodnutí o nápravných opatřeních, neshodných výrobcích, uvolnění hotového výrobku, kontrole dokumentace, reklamacích zákazníků, odpovídá za komplexní systém řízení a sledování jakosti, odpovídá za zajištění metrologie za zpracování dat ... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Technical Project Manager
Před 398 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost sídlící v Řeži u Prahy a podnikající v oblasti nanotechnologií, zabývající se návrhem a výrobou bezpečnostních holografických prvků na ochranu bankovek, dokladů a cenin proti padělání, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Technical Project Manager.
Technical project manager poskytuje technickou podporu a funguje jako kritické spojení mezi odděleními obchodu, masteringu, výroby a R&D. Hlavním úkolem je koordinovat projekty od fáze plánování až po realizaci.
Zodpovědnosti:
Dojednávání technických parametrů a technologických postupů výroby bezpečnostních prvků a řešení se zákazníkem a kooperujícími společnostmi, Řízení zakázek na dodávky bezpečnostních prvků a řešení vyráběných v rámci společnosti – komunikace s odděleními masteringu, výroby a obchodu, Řízení zakázek na dodávky bezpečnostních prvků a řešení kooperovaných u partnerských společností – interní komunikace s odděleními masteringu, výroby a obc... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

MANAŽER/MANAŽERKA KVALITY
Před 316 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
2.7.2024 - dohled na dodržování kvality výrobků a předepsaných postupů, kontrola správného průběhu výrobní a hygienické práce i sanitačních postupů, budování a zlepšování systému řízení jakosti, provádění interních auditů kvality, vč. řešení nápravných opatření, komunikace s dozorčími orgány (SZPI, Hygiena atd.), manažery kvality a jakosti zákazníků a auditory certifikačních společností, provedení a udržování platných certifikací v oblasti kvality ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Referent/ka Oddělení projektového řízení
Před 277 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělán... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Servisní technik/technička
Před 435 dny
- Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: - Odpovídá za vysokou technickou a jakostní úroveň výsledků přidělené práce. - Provádí servisní činnost dle servisního požadavku. - Používá předepsané ochranné pomůcky. - Dodržuje předepsané technologické postupy. - Je zodpovědný/á za svěřený majetek a udržuje jeho řádný technický a bezpečnostní stav (vybavení, přístroje, nářadí). - Servisuje výrobky jen shodné s výrobní technickou dokumentací. - Dodržuje zadané termíny stanovené zadáním či projektovým plánem. - Udržuje servisní technickou dokumentaci v řádném stavu a její případné poškození ihned hlásí vedoucímu zaměstnanci. - Provádí servisní činnost a poskytuje podporu zákazníkům dle požadavku nadřízeného na pracovišti nebo u zákazníka. - V rámci podpory zákazníka může taktéž provádět montáž, instalaci a implementaci výrobků společnosti. - Na služebních cestách se řídí obecnými zvyklostmi montáže, profesní ctí, pokyny vedoucího servisního zásahu nebo vedoucího montáže. - Dodržuje BOZP u zákazníka. - Provádí zaškolení o... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

EMEA and USCA Lease Coordinator
Před 316 dny
- ANNONCE
Jako EMEA and USCA Lease Coordinator budete spravovat naši databázi dlouhodobých pronájmů pro regiony EMEA, USCA a AFOS (Afrika, Francouzské zámoří a Surinam). Budete zodpovědní za průběžnou kontrolu a údržbu stávajících smluv a abstrahování nových smluv, jakož i za související účetní a reportovací záležitosti implementované v PPG s novými standardy pronájmu (US GAAP). Klíčové povinnosti: - Zajistěte, aby byly všechny potřebné informace o pronájmu přesně a včas zadány a udržovány v databázi pronájmů - Efektivně komunikovat a spolupracovat se zúčastněnými stranami, aby byla zajištěna včasná a dostatečná zpětná vazba - Příprava dat pro měsíční uzávěrku (export dat z databáze leasingu do účetních výkazů PPG) - Pomoc s úkoly souvisejícími s pronájmem, standardizací procesů a zpráv o pronájmu v různých regionech. Spojte se se sítí PPG Finance, abyste zajistili shromáždění všech dat potřebných k dokončení integrace, ... (více v detailu)
Neuvedeno

mzdová účetní
Před 316 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
- min. SŠ vzdělání, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, znalost mzdové problematiky a související legislativy a účetnictví výhodou, znalost práce na PC -prac. doba 7:00-15:30 - kompletní zpracování mezd, veden... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

Telefonní Asistent/Asistentka Obchodníka
Před 302 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: e-mail: kariera@wekool.cz Vyhrazeno pro OZP. Jsme ostravská společnost WeKool s.r.o. - sociální podnik. Jsme stabilní společnost s 30 zaměstnanci. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Kolíně na pozici telefonního operátora. Nejedná se o prodej, to má na starosti obchodník. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný dle dohody. Pracovní náplň: Budeš podporovat náš obchodní tým tím, že budeš plánovat a organizovat Představení společnosti - informativní hovor Vedení záznamů a reportů z telefonických hovorů. Práce s interním systémem RAYNET (zaučíme tě) Příprava a zpracování ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

NÁKUPČÍ S AJ (40-45.000 KČ)
Před 461 dny
- ANNONCE
Máte SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru? Zkušenosti v oblasti nákupu? Komunikujete anglickým jazykem? Pak hledáme právě Vás! Neváhejte a zašlete mi Váš životopis.
Prosperující společ... (více v detailu)
Neuvedeno

inženýr/ka kvality
Před 423 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
Min. 5 let praxe v řízení kvality a vedení týmu pracovníků v průmyslové výrobě, zkušenosti se zaváděním a re/certifikováním ISO 9001:2015, AS9100 a ISO 14001, zkušenost ze strojírenského prostředí, AJ nebo NJ min. na úrovni plného porozumění cizojazyčné zákaznické dokumentaci, znalost strukturního řešení problémů, principů štíhlé výroby a trvalého zlepšování, znalost tvorby a použití kontrolních plánů, checklistů, PPAP, APQP, zkušenost s MS NaVision/Business Central výhodou, znalost metodiky 8-D reportů, FMEA, 5x proč + další nástroje kvality. Vedení týmu pracovníků útvaru kvality, spolupráce s dalšími útvary společnosti, vizualizace procesů, výsledků a plánů auditů, dohled nad kvali... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

INVESTIČNÍ REFERENT (m,ž)
Před 288 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 23.390,-Kč do 34.370,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, přísp... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Finanční koordinátor / Financial coordinator
Před 315 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
z: 4.6.2024 - souhlas se zaměstnaneckou kartou Komunikace s vedením mezi naší dceřinnou a mateřskou společnosti v Koreji, překlady dokumentů z korejského jazyka do anglického, finanční analýzy a každodenní tvorba reportů pro vedení mateřské společnosti v Korejské Republice, práce ve Wordu a Exc... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Obchodně-technický vedoucí / projektový manažer
Před 438 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která se řadí mezi největší prodejce na distribučním poli v oblasti kompletní průmyslové vratové techniky v ČR, hledáme kandidáta na pozici Obchodně-technický vedoucí, projektový manažer.
Náplň práce:
Vedení týmu obchodních zástupců a úzká spolupráce s obchodním ředitelem a jednatelem společnosti, Manažerská, organizační činnost – součinnost s vedením společnosti v rámci supervize ekonomiky společnosti, kontrola průběh zpracovávání zadané práce a plnění celkového plánu, Uzavírat obchodní smlouvy s klíčovými zákazníky, Do nabídek a smluv navrhovat správná technická řešení našich výrobků, Komunikace s architekty a projektanty (navrhování technických řešení při tvorbě projektů, plánování celého projektu a rozdělení na dílčí úkoly), Spolupráce na přípravě a realizaci staveb (bytové komplexy, komerční prostor), Zodpovědnost za dodržení termínů a finančních limitů proje... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

asistent/ka provozního a technického oddělení
Před 263 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
KONTAKT E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) náplň práce: příprava a zpracování pravidelných podkladů pro vedení společnosti, objednávky materiálu, organizace práce, komunikace se zákazníky, zpracování servisních smluv, zpracování cenových nabídek na základě popt... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Asistent/ka obchodního oddělení
Před 694 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: export.nutivit@gmail.com Kde se hlásit : Litevská 1174/8, Praha 10, PSČ 100 00 Požadavky AJ - plynule, další jazyky výhod... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

odborný referent /ka, dopravní inženýr/ka (zařazen do odboru investic a údržby)
Před 243 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
Požadavky vzdělání - VŠ stavebního nebo dopravně-stavebního směru. Popis pracovního místa: příprava a realizace investičních záměrů dopravních staveb, správa a údržba místních komunikací vč. dopravního značení, pasport a vedení registru místních komunikací a dopravního značení. Více na www.hodonin.eu - v pravém sloupci - Nabídka zaměstnání. Strave... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Ostatní odborný pracovník/ce
Před 316 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: zařazení dle katalogu správních činností- 2. 62. 08 - Provádění posuzování způsobilosti jednoduchých právních listin pro zápis do katastru nemovitostí, přípravných činností při obnově katastrálního operátu a dalších obdobných odborných specializovaných ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Oblastní manažer
Před 315 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky Po-Pá 8:00 - 16:00 hodin. Náplň práce: Odpovědnost za svěřenou oblast, řízení a kontrola podřízených, komunikace s klientem, reporting vedení společnosti. Požadujeme: Řidičský průkaz skupiny B, znalost práce na PC, doložit výpis z RT, věk nad 18 let, odolnost vůči stresu, odpovědnost a samostatnost, časovou flexibilitu a organizační schopnosti, profesní kvalifika... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce