Odborný referent

Před 357 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Výběrové řízení. Pracovní poměr na dobu neurčitou se zkušební dobou. Nástupní plat v 9. platové třídě dle nařízení vlády, po zkušební době je přiznán osobní příplatek. Požadavky: - fyzická osobě, která dosáhla věku 18 let - občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, který ovládá český jazyk) - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost, spolehlivost - min. střední vzdělání s maturitní zkouškou, VŠ (výhodou zaměření technického směru) Náplň práce: - GIS systém a tvorba DTM ČR na základě zákona č. 47/2020 Sb. ve znění pozdějších předpisů -Energetický management obce dle ISO 50001, komunitní energetika, energeická koncepce, energetika příspěvkových organizací a bytového hospodářství - silniční hospodářství dle zák. č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích - ochrany přírody a krajiny dle zák. č. 114/1992 Sb. o ochraně přírody a krajiny - vymáhání, exekuce - dotační management - www stránky, management, P.R.(propojení médií) - koordinace kulturních akcí -ostatní administrati... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Referent - ochrana ovzduší na odboru výstavby a životního prostředí (m/ž)
Náplň práce: výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší. Zpracování akčního plánu v návaznosti na Program zlepšování kvality ovzduší, mapování a kontrola domácností, které provozují kotle na pevná paliva I a II emisní třídy na území ORP, kontrola plnění požadavků kladených na provozovatele spalovacích zdrojů zákonem o ochraně ovzduší na území ORP Rakovník. Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (10. platová třída) + osobní příplatek po zapracování. Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání s vazbou na problematiku ochrany životního prostředí, znalost problematiky ochrany ovzduší, znalost programu GINIS, VITA, VERA a GRAMIS, znalost obecně závazných právních předpisů, orientace v dotačních titulech, praxe při podávání žádostí o dotace ... (více v detailu)
obchodní referent
Vhodné pro OZP , kontakt telefonicky PO-PÁ 8,30-16 příp. e-mail Hledáme zaměstnance do nově vznikajícího obchodního týmu. Náplň práce je administrativa spojená s obchodem a komunikace se zákazníky. Požadujeme alespoň základní znalost práce na PC, k... (více v detailu)
samostatný referent oddělení finančního řízení, kontroly a zřizovatelských funkcí v odboru sociálníc
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná místa Zaměstnanecké výho... (více v detailu)
REFERENT/KA PRODEJE
NÁPLŇ PRÁCE: - evidence a vyřizování objednávek - vystavování faktur vydaných - komunikace se zákazníky - správa skladu expedice POŽADUJEME: - znalost anglické... (více v detailu)
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Pracovník rezervací
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Plecitá Žaneta, e-mail: zaneta.plecita@hotelis.cz Láká Tě práce v dynamicky se rozvíjející společnosti, která spravuje hotely v západočeském kraji? Pokud ano, jsi náš člověk a rádi Tě přivítáme v našemu týmu. Hledáme kolegyni/kolegu na rezervační oddělení na pozici Pracovník rezervací. Klíčové jsou pro nás komunikativní schopnosti, pečlivost a důslednost. Požadujeme: - znalost českého, německého, ruského a anglického jazyka - nebát se komunikovat a rád pracovat s lidmi - pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail - pro... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Asistent/ka vedoucího provozu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Medkovy Kopce 35. Hledáme asistentku s rozšířenou administrativní působností, uživatelská znalost práce na PC včetně Word, Excel, obsluha a znalost interních programů po zaučení ( Bookolo, Agnis), tvorba obsahu a online marketing, střih videa, úprava fotek, práce s grafickým programem Canva, zkušenosti se správou webu a soc. Sítí- není však podmínkou, obsluha externích reklamních portálů a komunikace s nimi, podílení se na cenotvorbě pobytových balíčků... (více v detailu)
Neuvedeno
projektový/á manažer/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
VŠ - magisterský studijní program staveb. směru se zaměřením na vodní stavby, popř. vodní hospodářství a krajinné inženýrství, případně středoškolské vzdělání v oboru vodní stavby s praxí na pozici tech. dozoru stavby případně vedoucího projektu stavby nebo samostatného stavbyvedoucího, zkušenost s projekční a inženýrskou činností výhodou, dobrá orientace v související oborové legislativě (stavební a vodní zákon), dobré uživatelské znalosti PC (především MS Office, výhodou ASPE), znalost a zkušenosti se samostatným vedením stavby nebo s tech. dozorem nejlépe v oboru vodní stavby, zodpovědnost, schopnost samostatného rozhodování a řešení mimořádných úkolů a situací, smysl pro přesnost, důslednost, aktivní a tvůrčí přístup, velmi dobré organizační a vyjadřovací schopnosti, umění jednat s lidmi, ŘP "B" - aktivní řidič (časté jednodenní služební cesty a řešení prac. úkolů v terénu), ochota a schopnost dalšího odborného vzdělávání, autorizace v oboru výhodou. Zabezpečování komplexního výkon... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní
Před 5 dny - AVIZO_CZ
IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA SPLŇUJE: - středoškolské vzdělání v oboru - bezúhonnost - praxi v dané oblasti - výhodou znalost programu ESO9, není podmínkou - znalost účetních a daňových zákonů ČR, problematiky DPH - znalost MS OFFICE, internet - schopnost samostatně pracovat - časová flexibilita, příjemné vystupování - profesionální a komunikativní jednání - zodpovědnost, samostatnost, vstřícnost a ochota. CO BUDE MJ. NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE: - tvorba platebních příkazů, komunikace s bankou - zpracování přijatých a vydaných faktur - tvorba dohadných položek, nákladů a výnosů příštích období - správa dodavatelského salda a zálohových plateb - účtování bankovních výpisů, pokl... (více v detailu)
Neuvedeno
údržbář m/ž
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Údržbář - zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost Požadujeme: o Řidičský průkaz sk. B a T - aktivní řidič o Ochotu držet pracovní pohotovost o Zodpovědnost, samostatnost, flexibilitu o Zkušenost s obsluhou plynových zařízení a svářečský průkaz výhodou o Zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost Náplň práce: o Výkon běžných údržbářských prací o Údržba a opravy zařízení a budov HLKS o Provoz rašelinového hospodářství a přírodních léčivých zdrojů všeobecně o Průběžné sledování výskytu závad, poruch a jejich odstraňování o Údržba zeleně, zimní údržba chodníků a komunikací Nabízíme: o Pr... (více v detailu)
Neuvedeno
zdravotní sestra - odbornost 925
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce : - činnosti zdravotnického pracovníka s odborností 925 dle vyhlášky č. 55/2011 Sb., §4 a §54 - práce s pacienty chronickými a terminálními v terénu - vyšetření, stanovení ošetřovatelské diagnózy, ošetřovatelského plánu, převazy ran - edukace pacientů Požadujeme : - odbornou způsobilost dle novely zákona č. 96/2004 Sb., zák. č. 201/2017 Sb. - vzdělání v oboru všeobecná zdravotní sestra - VOŠ zdrav., VŠ obor zdrav. - ranní a večerní služby vč. víkendů a svátků - trestní bezúhonnost - dobrý zdravotní stav - vstřícnost a empatie k pacientům, schopnost pracovat samostatně, velmi dobré komunikační schopnosti, spolehlivost, pečlivost, pružnost - dobrá znalost práce na PC (MS Office, Word, Excel, …) - řidičský průkaz s... (více v detailu)
Neuvedeno
Správní cestmistr Bruntál
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Správní cestmistr Bruntál s pravidelným pracovištěm Zahradní 1949/19, 792 01 Bruntál Zodpovědnost za: - výkon majetkové správy silnic včetně součástí a příslušenství - vedení pasportu silnic včetně součástí a příslušenství - provádění prohlídek silnic dle zákona - technický dozor údržby a oprav na silniční síti Požadujeme: - SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, stavební směr výhodou - znalost výkresové dokumentace - praxe v oboru výhodou - řidičský průkaz skupiny B a praxi v řízení vozidel - uživatelskou znalost práce na PC Nabízíme: - pravidelné pracoviště na výše uvedené adrese - platové ohodnocení - třída T 9 dle NV č. 341/2017 Sb. - po zapracování plat cca 40 - 45 tis. Kč - 5 týdnů dovolené - zaměstnanecké benefity: příspěvek na stravování, příspě... (více v detailu)
Neuvedeno
VEŘEJNÝ OPATROVNÍK / OPATROVNICE
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Staré Křečany č.p. 39 407 61 Staré Křečany Starosta Obecního úřadu Staré Křečany vyhlašuje výběrové řízení na funkci – VEŘEJNÝ OPATROVNÍK – pracovní poměr na dobu určitou z důvodu náhrady dočasně nepřítomného zaměstnance na dobu překážek v práci na straně zaměstnance s místem výkonu práce na ObÚ Staré Křečany. Tato funkce je zařazena v 11. platové třídě dle NV ČR č. 264/2022 Sb. + osobní ohodnocení. Podmínky účasti ve výběrovém řízení: - Min. ukončené středoškolské vzdělání - Trestní bezúhonnost VÝHODOU: zkouška odborné způsobilosti dle vyhlášky č. 173/2017 Sb. Písemné náležitosti přihlášky: - Jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, telefonní číslo uchazeče - Státní příslušnost - Místo trvalého pobytu - Číslo OP nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (pokud s... (více v detailu)
Neuvedeno
Investiční referent / referentka
Před 9 dny - AVIZO_CZ
1. kontakt telefonicky Po-Pá 7:00 - 14:30 hodin, e-mailem. Tel.: 595 220 321; 595 220 322, 595 220 320, e-mail: nabor@vez.her.justice.cz. Požadujeme: - obecnou znalost souvisejících právních předpisů (stavební zákon, zákon o zadávání veřejných zakázek) - orientaci v pasportizačních plánech objektů, v projektové dokumentaci, znalost stavebního řízení a čtení technických výkresů - komunikační dovednosti, organizační schopnosti, smysl pro zodpovědno... (více v detailu)
Neuvedeno
Manipulační dělník/ce v plastikářské výrobě
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracoviště Zdounky - Náplň práce: obsluha vstřikolisu a vytlačovací linky pro výrobu plastových dílců, nejčastěji dopravního značení jako jsou silniční směrové sloupky, balení hotových výrobků, ukládání na přepravní palety a příprava k expedici, v rámci provozních činností budete spolupracovat s dalšími kolegy na směně. - Požadujeme: spolehlivost, zodpovědnost, manuální zručnost, výbornou pracovní morálku, oprávnění na VZV výhodou - Nabízíme: závodní stravování, motivační osobní ohodnocení, příspěvek na penzijní připojištění, pracovní smlouva na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení, pracovní doba - střídání směn Pondělí až Pátek 6:00-14:00 / 14:00-22:00 / 22:00-... (více v detailu)
Neuvedeno
LOGISTIK / PROVOZNÍ TECHNIK (m/ž)
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Společnost DIMATEX se zabývá recyklací textilu a výrobou čisticích hadrů. Náplň práce: řízení 3 posádek dodávek, logistika, znalost skladového hospodářství (kontejnery v Libereckém kraji), správa vozového parku, strojů, fakturace, objednávky, reporting, prodej čisticích hadrů, manuální výpomoc na provoze v případě potřeby (manipulace s 10 kg - 25 kg balíky textilu, řízení dodávky, řízení VZV a nakládání nástaveb). Požadujeme: pečlivost, komunikativnost, samostatnost, dobrá znalost MS Excel, NJ + PJ výhodou, zkušenost v oblasti provozu výrobní společnosti, ŘP sk. B, VZV výhodou. Pracovní... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí sociální služby
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: • organizuje a řídí poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi a chod Centra pomoci pro rodiny s dětmi v souladu se zákonem o sociálních službách v aktuálním znění a příslušnou prováděcí vyhláškou v aktuálním znění a ostatními právními normami souvisejícími (i vnitřními předpisy) s provozem služby – organizace, • odpovídá za činnost týmu sociálních pracovníků při poskytování činností sociálně aktivizační služby pro rodinu s dětmi (SASRD), • poskytuje základní i odborného sociálního poradenství pro zájemce, uživatele a jejich rodinné příslušníky, • se zájemci o službu sjednává smlouvu o poskytování sociální služby a zpracovává další dokumentaci pro poskytování služby (SASRD), • schvaluje a kontroluje individuální plány a jejich revize pro poskytování sociální služby (SASRD), • odpovídá za řádné vedení dokumentace související se sociální službou a dokumentací klientů • podílí se na aktualizaci vnitřních pravidel, standardů kvality služby a auditech souvisejíc... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka stavebního úřadu Městského úřadu Znojmo
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Nástup možný i jinak dle dohody. Požadavky: - autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství - fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura, stavebnictví nebo právo, fyzická osoba, která má vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě, nebo fyzická osoba, která má střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví a 1 r... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecná sestra (m/ž)
Před 17 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: odborná způsobilost v oboru všeobecná sestra dle zák. č. 96/2004 Sb., praxe v oboru, znalost počítačového programu Cygnus 2 výhodou, zdravotní způsobilost, bezúhonnost, empatie, pracovitost, spolehlivost, komunikativnost, schopnost práce v týmu POPIS PRÁCE: PP na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, nástup dle dohody, péče o uživatele sociálních služeb v nepřetržitém provozu, základní plat je stanoven dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. v aktuálním znění a délky praxe v 10. platové třídě, od 33 090,- Kč do 46 530,- Kč, včetně zá... (více v detailu)
Neuvedeno
KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ
Před 36 dny - HYPERINZERCE
KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ se zaměřením na právní problematiku v oblasti justice POPIS SLUŽBY: KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ Psychická i emocionální podpora a pomoc ve složitých životních situacích. Specializace na právní problematiku v oblasti justice, práva, opatrovnických sporů, péče o děti, komunikaci s úřady a institucemi státní správy jako jsou například OSP... (více v detailu)
Neuvedeno
Komplexní podpora pro Vaše podnikání
Před 45 dny - HYPERINZERCE
Zakládání a likvidace společností a neziskových organizací, správa datové schránky, změny ve společnosti (název, sídlo apod.), komunikace s úřady (živnostenský- změna a vyřízení živností, odpovědný zástupce, přerušení, vyřízení, finanční - registrace k daním aj., vyplňování formulářů pro úřady aj.), registr skutečných majitelů, katastr nemovitostí, prověření obchodních partnerů, poskytnutí sídla pro společnost, profesionální předseda SVJ/družstva, poradenství pro SVJ a družstva, životopis na míru, PR texty, konstruktivní kritika webu, svěřenské fondy a další...Většinu věcí lze vyřídit online, popř. s jednou návštěvou Czech POINTu. Důraz klademe na odbornost, kvalitu, vstřícnost a vždy hledáme nejlepší řešení... (více v detailu)
Neuvedeno
Junior OBCHODNÍK Německo
Před 45 dny - Jihočeský kraj - HYPERINZERCE
Pro naši neustále se rozvíjející společnost se sídlem v Českých Budějovicích potřebujeme nového obchodníka pro oblast Německa, především pak regionu Bavorska. Zajímá Vás, jak bude vypadat Vaše nová práce? Váš den v Bohemia Works Montagen Management: • Vyhledávání nových zákazníků, ale také péče o ty stávající. Navrhování konkrétních řešení dle požadavků zákazníka, hledání možností, jak zefektivnit práci. • Řízení obchodních procesů • Prezentace produktů a novinek z našeho portfolia • Uzavírání obchodních dohod a dohled nad jejich naplňováním • Sledování vývoje trhu a identifikace nových příležitostí • vedení obchodních jednání • příprava cenových nabídek • dohled nad realizací obchodních případů včetně správy pohledávek • služební cesty do zahraničí služebním vozidlem, které budete mít k dispozici Jak si představujeme n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Efektivní správa zákaznické komunikace
Před 48 dny - Hlavní město Praha - SBAZAR
Hledáte spolehlivou a profesionální podporu pro svou firmu? Jsem Laura Kičáková, zkušená telefonní operátorka a virtuální asistentka s více než 5 lety praxe v zákaznickém servisu, e-mailové komunikaci a telefonické podpoře. Nabízím své služby malým firmám i jednotlivcům, kteří potřebují profesionální, efektivní a přívětivý přístup k zákazníkům. Mohu nabídnout: Telefonická komunikace: Zkušenosti s odbavováním příchozích i odchozích hovorů (včetně krizové komunikace a nepříjemných situac... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce