Odborný referent
Podobné inzeráty

SPRÁVCE / SPRÁVKYNĚ DANĚ - VYMĚŘOVÁNÍ v odd. vyměřovacím III (270233)
Před 32 dny
- AVIZO_CZ
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - Zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění: • zpracování daňových přiznání k dani z příjmů fyzických osob, dani z přidan... (více v detailu)
Neuvedeno

220461 - správce daně v Oddělení kontrolním I M/Ź
Před 32 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT E-MAILEM NEBO TELEFONICKY Jedná se zejména o tyto činnosti: - provádění daňových kontrol, postupů k odstranění pochybností, místních šetření a dalších procesních postupů při správě daní, především u daně z přidané hodnoty, - provádění komplexního důkazního řízení včetně výslechu svědků a následného hodnocení důkazů, - zpracování stanovisek k podaným odvoláním proti rozhodnutím správce daně a k dalším opravným a dozorčím prostředkům Informace k podávání žádostí: Nejpozději do ... (více v detailu)
Neuvedeno

Správce daně - kontrola (210720) m/ž
Před 32 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: e-mail: petr.anton@fs.gov.cz Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Služba zahrnuje zejména: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti daně z příjmů), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna... (více v detailu)
Neuvedeno

Finance Associate
Před 35 dny
- AVIZO_CZ
Henčlová Věra, e-mail: vera.henclova@sap.com - Podpora procesů licencování třetími stranami, provádění kreditních kontrol a analýza finanční stability zákazníků. - Podílení se na řízení finančních rizik a zajištění včasné a přesné fakturace zákazníků. - Účast na měsíčním uzávěrkovém procesu, uznávání příjmů a ... (více v detailu)
Neuvedeno

Sales Manager pro AI startup brainymonkey.ai
Před 35 dny
- AVIZO_CZ
Upřesňující informace:6) Jsme brainymonkey.ai, mladý český startup, který přináší revoluci do světa umělé inteligence. Naše platforma funguje jako tržiště a integrační hub pro AI, umožňující firmám snadno nasazovat a spravovat AI modely pro automatizaci, optimalizaci a chytré rozhodování. Naším cílem je zjednodušit složité procesy a pomoci firmám dělat lepší rozhodnutí pomocí umělé inteligence. Co budeš dělat o Samostatně vyhledávat a oslovovat nové B2B klienty v oblasti AI řešení. o Budovat a udržovat vztahy s klíčovými decision makery (C-level, Head of Innovation, IT). o Spolupracovat s produktovým a technickým týmem na přizpůsobení řešení potřebám klientů. o Využívat CRM nástroje pro řízení pipeline, forecastování a reporting. Koho hledáme o Máš zkušenosti s B2B prodejem a dokážeš samostatně řídit c... (více v detailu)
Neuvedeno

Visa Centre Director
Před 35 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Andreas Robert Janz, e-mail: andy.janz@jjtravel.com V rámci sjednaného druhu práce bude zaměstnanec zajišťovat zejména tyto činnosti: - řízení každodenního provozu vízového centra a podřízených zaměstnanců, - dohled nad zpracováním žádostí, - koordinace s ambasádami a konzuláty, - dohled nad výběrem poplatků, - řešení eskalovaných problémů klientů, - zajištění souladu s předpisy a plnění úkolů zadaných vyšším vedením. Z důvodu každodenní přímé komunikace s čínskými ú... (více v detailu)
Neuvedeno

Manažer vzdělávání a konferenčních služeb
Před 37 dny
- AVIZO_CZ
zástup za mateřskou (1. 9. 2025 - 31. 8. 2028) Zaškolení do všech požadovaných činností Požadujeme: Komunikativní a organizační schopnosti na vysoké úrovni Orientaci v problematice vzdělávání dospělých výhodou Nabízená pracovní pozice zahrnuje: o Přípravu a realizaci vzdělávacích akcí pro veřejnost i na zakázku o Přímou komunikaci s veřejností o Management pronájmů místností a konferenčních služeb o Man... (více v detailu)
Neuvedeno

*Obchodní zástupce (m/ž)
Před 37 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. Vedení obchodních schůzek se zákazníky. Příprava cenových nabídek. Vyjednávání a uzavírání smluv. Vedení a udržování vztahů i po uzavření obchodu. Komunikace o ekonomických otázkách. Komunikace se zákazníkem ohledně rozšíření vzájemných vztahů. Evidence klientů a správa CRM systému Co od Vás očekáváme: Prezentační... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka Odboru územního plánování
Před 37 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Neuvedeno

samostatný referent oddělení ochrany přírody v odboru životního prostředí a zemědělství
Před 38 dny
- AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.c... (více v detailu)
Neuvedeno

Copywriter, správce sociálních sítí
Před 38 dny
- AVIZO_CZ
Hledáme kolegu/kolegyni na pozici copywriter, správce sociálních sítí Studijní a vědecká knihovna Plzeňského kraje (SVK PK) hledá kolegu nebo kolegyni, který/á se bude podílet na budování pozitivního obrazu organizace, tvorbě veřejných informačních výstupů a rozvoji mediální komunikace. Jedná se o samostatnou, tvůrčí a různorodou pozic... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent oddělení protiepidemického 1
Před 39 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Křepinská Lenka Bc., tel.: 355 328 314, e-mail: lenka.krepinska@khskv.cz požadavek odborného zaměření vzdělání: zdravotnické, ochrana veřejného zdraví nebo přírodovědné požadavek: řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič Bliž... (více v detailu)
Neuvedeno

OBCHODNÍ REFERENT (m/ž)
Před 39 dny
- AVIZO_CZ
Nástup možný ihned Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení. - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s klíčovými obchodními partnery. - Budeš zpracovávat obchodní případy, připravovat objednávky a nabídky. - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy. - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů. - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme. - Staneš se pravou rukou obchodního ředitele úseku a spojovacím článkem mezi ním a obchodním oddělením. - Tvým úkolem nebude vyhledávání nových zákazníků. Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, spolehlivého a systematického člověka se smyslem pro detail. - Pro zajištění všech úkolů se Ti budou hodit organizační schopnosti a schopnost dotahovat věci do konce. - U nás budeš denně použív... (více v detailu)
Neuvedeno

Finance Associate
Před 39 dny
- AVIZO_CZ
Henčlová Věra, e-mail: vera.henclova@sap.com - Podpora procesů licencování třetími stranami, provádění kreditních kontrol a analýza finanční stability zákazníků. - Podílení se na řízení finančních rizik a zajištění včasné a přesné fakturace zákazníků. - Účast na měsíčním uzávěrkovém procesu, uznávání příjmů a ... (více v detailu)
Neuvedeno

Přípravář stavební výroby
Před 39 dny
- AVIZO_CZ
[] Místo výkonu práce: Dělnická č.p. 2040/110, Děčín VI-Letná, 405 02 Děčín 2 Výše měsíční hrubé mzdy bude stanovena dohodou s ohledem na dosaženou praxi a zkušenosti. Technická příprava stavebních projektů, sestavování rozpočtů, kalkulací a harmonogramů. Komunikace s dodavateli, subdodavateli a projektanty. Příprava podkladů pro výběro... (více v detailu)
Neuvedeno

PRODUKTOVÝ MANAŽER - NÁKUP
Před 39 dny
- AVIZO_CZ
Co bude tvým hlavním úkolem? - Aktivní práce s novými a stávajícími dodavateli efektivita portfolia - Budování a udržování vztahů s dodavateli - včetně vyjednávání o bonusech (obratové, marketingové, předplatby) - Sledování trendů v oblasti strojů, nářadí a kování - Optimalizace portfolia - výběr klíčových produktů, vyřazování neprodejných - Analýza prodejů, marží, obrátkovosti a poptávky - Řízení zásob - ve spolupráci se skladem a revize min/maxů - Nastavování cen, příprava ceníků a kontrola skutečných nákupních cen a marží - Vyhodnocování výhodnosti promo akcí a realizace slevových kampaní - Spolupráce s marketingem (podklady pro kampaně, PPC, SEO) - Spolupráce s obchodním týmem a vedením prodejny (školení, provozní podpora) - Zalistování a správa produktů v ERP a na e-shopu - Koordinace nákupů pro Amazon Na čem budeš spolupracovat s ostatními? - S IT a e-shop týmem na technické správě CMS, správě produktů - S marketingem na přípravě ka... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovníci
Před 39 dny
- AVIZO_CZ
Velebová Zdeňka, tel.: 725 995 862 - od 9:00 do 17:00 h , e-mail: info@stochlgroup.cz Náplň práce: • Koordinace a řízení provozu (vozidel / zakázek / techniků) • Komunikace se zákazníky a řidiči (telefonicky, e-mailem, systémem) • Operativní řešení vzniklých situací • Zpracování a evidence zakázek v systému • Spolupráce s kolegy v týmu Požadujeme: • SŠ... (více v detailu)
Neuvedeno

VEDENÍ ÚČETNICTVÍ A DAŇOVÉ EVIDENCE, ZALOŽENÍ S.R.O.
Před 39 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Vážení podnikatelé,
rád bych Vám nabídl komplexní a profesionální služby vedení účetnictví, přizpůsobené potřebám moderních firem. Chápu, že účetnictví je základním pilířem každého podnikání, a proto kladu důraz na pečlivost, transparentnost a individuální přístup ke každému klientovi.
Co Vám nabízím?
•KOMPLEXNÍ VEDENÍ ÚČETNICTVÍ – zajišťuji veškeré povinnosti spojené s vedením účetní agendy dle platných zákonů a předpisů.
•MZDOVÁ AGENDA – Nabízím zpracování mezd a všechny související úkony, včetně komunikace s úřady.
•KON... (více v detailu)
Hlavní město Praha
500
Kč

Osobní asistent/ka, řidič/ka, chůva
Před 40 dny
- Moravskoslezský kraj - BAZOS
Manažer s nabitým programem hledá spolehlivou a samostatnou pravou ruku, která pomůže zvládat pracovní i rodinný život. Kombinace osobní asistence, občasného hlídání dětí a řízení auta. Ideální práce pro někoho flexibilního, kdo se nebojí výzev a zvládne každý den trochu jiný.
Co budete dělat:
Řídit služební auto (pracovní schůzky, školení, služební cesty)
Pomáhat s organizací dne (rezervace, pochůzky, komunikace s dodavateli)
Občasná výpomoc s dětmi (odvoz, hlídání, když je potřeba)
Doprovod na schůzky / školení (dle domluvy)
Být „hl... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Obchodní referenti
Před 41 dny
- AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: • každodenní e-mailová a telefonická komunikace s německy hovořícími zákazníky • příprava obchodních nabídek, vyřizování objednávek zákazníků • práce s informačním systémem • administrativní podpora obchodního oddělení a vedení společnosti • zajištění chodu firemního zázemí • podpora při firemních akcích s obchodními partnery Požadujeme: • SŠ vzdělání ( VŠ výhodou ) • komunikační a organizační schopnosti • příjemné vystupování... (více v detailu)
Neuvedeno

Ekonom/ekonomka příspěvkové organizace
Před 41 dny
- AVIZO_CZ
Kompletní vedení účetnictví dle platné legislativy pro příspěvkové organizace, zodpovědnost, za sestavování a správu rozpočtu organizace, výkazy, statistiky, účelově vázané dotace, jejich správa a vyúčtování, řízení ekonomického úseku organizace, vypracovávání směrnic ekonomické problematiky Znalost DPH a kontrolního hlášení... (více v detailu)
Neuvedeno

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE, ZÁSTUPKYNĚ
Před 41 dny
- AVIZO_CZ
KO: Liashenko Kseniia, tel.: +420 601 374 536, e-mail: liashenko@fajn-work.cz Co od Vás očekáváme: - Prezentační, prodejní a organizační schopnosti. - Zkušenost na podobné pozici výhodou - Vzdělání SŠ/VŠ. - Řidičský průkaz sk. B. - Znalost práce na PC (MS Office, CRM). - Zkušenosti v tomto oboru jsou výhodou. Náplň práce: - Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. - Vedení o... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka makléře
Před 41 dny
- AVIZO_CZ
Požadavky: - dobré administrativní, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, dokončené SŠ vzdělání s maturitou, zodpovědnost a trestní bezúhonnost, uživatelská znalost práce na PC a MS Office, příjemné vystupování, pracovitost a loajalita, výhodou je praxe na obdobné pozici, případně na pozici realitního makléře, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič). Náplň práce: - pravomoci a zodpovědnosti, běžná administrativní agenda, správa firemních e-mailů, plánování diáře, korespondence, práce s kancelářskou technikou (tisk, kopírování, scan), kompletní starost o vybaven... (více v detailu)
Neuvedeno

ŘEDITEL (M/Ž)
Před 43 dny
- AVIZO_CZ
POŽADAVKY: splněné předpoklady a odborná kvalifikace dle zákona č. 563/2004 Sb., o pedagogických pracovnících, znalost problematiky organizace, řízení a financování ve školství a příslušných předpisů, znalost ČJ Předpokládaný nástup 1.8.2025 NÁLEŽITOSTI přihlášky včetně povinných příloh a celého znění vyhlášeného konzurzního řízení najdete na webových stránkách Mě... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodník/Nákupčí
Před 43 dny
- AVIZO_CZ
Naše společnost hledá zkušené zaměstnance na pracovní pozici obchodník / nákupčí. Jedná se o pracovní pozici s flexibilní pracovní dobou do významné české společnosti působící na trhu již desetiletí a je součástí nadnárodní skupiny Chiho Environmental Group. Obchodník má na starosti akvizice nových materiálů v Plzeňském kraji (nákup materiálu), komunikace a udržování obchodního styku se stávajícími dodavateli, nákup materiálu od dodavatelů, účast na výběrových řízení, průzkum trhu a jeho cenové hladiny ve všech komoditách, uzavírání rámcové smlouvy s novými dodavateli, příprava nabídkových cen do výběrového řízení a spolupráce při řešení reklamací materiálu se zákazníky. Požadujeme: vzdělání SOŠ ekonomického nebo technického směru, znalost železných a barevných kovů výhodou, praxe na podobné pozici ... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce