Asistent/ka nákupního oddělení

Před 457 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Vhodné i pro OZP/OZZ Asistent/ka nákupního oddělení - Rajhrad Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998. Přijmeme asistent/ku nákupního oddělení. Hledáme samostatného člověka, který bude ochotný se uvedenou náplň práce v rámci postupného zaškolení učit. Na pracovišti bude mít podporu nadřízeného a ostatních kolegů. Nástup je možný ihned a práce je vhodná pro osoby se zdravotním znevýhodnění nebo omezením OZZ/OZP. Co budete dělat: o Zajišťovat potřebnou administrativu nákupního oddělení. o Komunikovat s dodavateli (odsouhlasování obratů a z nich plynoucích bonusů nebo marketingových příspěvků, jejich vyúčtování, urgence). o Spravovat databázi dodavatelů v interním systému. o Spravovat dodavatelské cení... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

asistent/ka provozního a technického oddělení
Před 54 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT: E-MAILEM Jsme stabilní rodinná společnost GArdon INT., vyrábíme sekční průmyslová a garážová vrata. Nabízíme pozici: Asistentka provozního a technického oddělení Objednávky materiálu, zpracování cenových nabídek na opravy, organizace práce jedné party montážníků, komunikace se zákazníky. Asistentské práce technického vedoucího. Možno i částe... (více v detailu)
Neuvedeno
220461 - správce daně v Oddělení kontrolním I M/Ź
Před 54 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT E-MAILEM NEBO TELEFONICKY Jedná se zejména o tyto činnosti: - provádění daňových kontrol, postupů k odstranění pochybností, místních šetření a dalších procesních postupů při správě daní, především u daně z přidané hodnoty, - provádění komplexního důkazního řízení včetně výslechu svědků a následného hodnocení důkazů, - zpracování stanovisek k podaným odvoláním proti rozhodnutím správce daně a k dalším opravným a dozorčím prostředkům Informace k podávání žádostí: Nejpozději do ... (více v detailu)
Neuvedeno
Sales Performance Coach - Ostrava
Před 54 dny - AVIZO_CZ
1. kontakt e-mailem. Sales Performance Coach - Ostrava Jsme inovativní společnost zaměřená na vývoj a prodej revolučních AI řešení, která pomáhají firmám zefektivnit jejich procesy a dosahovat lepších výsledků. Naším cílem je být lídrem na trhu a neustále posouvat hranice možného. Hledáme týmového hráče, který nám pomůže v neustálém zkvalitňování našich služeb. TVOJE MISE Tvoříš closery. Ne školence. Tvým úkolem je zvednout každého obchodníka - výkonnostně, mentálně a výrazově. Trénuješ hlas, přechody, smyčky, výzvy, námitky i mindset. KOHO HLEDÁME Máš zkušenost se školením, vedením nebo tréninkem v obchodě. Poznáš ze dvou vět, kde je slabina v hovoru. Umíš být tvrdý i empatický. V pravý čas. Miluješ rytmus, tlak a viditelný růst výkonu. Víš, co znamená "držet přímku" a budovat status. Chceš být u něčeho velkého. A udělat z toho školu pro elitu. CO BUDEŠ DĚLAT Vést denně roleplaye a 1to1 tréninky. Diagnostikovat slabiny (hlas, výzva, přechody, smyčky, intonace). Nastavovat výkonová KPI... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ce obchodního oddělení - obchodní referent/ka
Před 57 dny - AVIZO_CZ
Práce na HPP, po prvním roce na dobu neurčitou. Možnost i zkráceného pracovního úvazku 30 hodin týdně. Jedná se o komunikaci se zákazníky, zpracovávání poptávek, zadávání objednávek do informačního systému (Helios Orange), vyřizování e-mailů, telefonů, vedení obchodní agendy, zajišťování dopravy apod. Znalost cizího jazyka – AJ, vzdělání obchodního zaměření nebo... (více v detailu)
Neuvedeno
Sales Manager pro AI startup brainymonkey.ai
Před 57 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující informace:6) Jsme brainymonkey.ai, mladý český startup, který přináší revoluci do světa umělé inteligence. Naše platforma funguje jako tržiště a integrační hub pro AI, umožňující firmám snadno nasazovat a spravovat AI modely pro automatizaci, optimalizaci a chytré rozhodování. Naším cílem je zjednodušit složité procesy a pomoci firmám dělat lepší rozhodnutí pomocí umělé inteligence. Co budeš dělat o Samostatně vyhledávat a oslovovat nové B2B klienty v oblasti AI řešení. o Budovat a udržovat vztahy s klíčovými decision makery (C-level, Head of Innovation, IT). o Spolupracovat s produktovým a technickým týmem na přizpůsobení řešení potřebám klientů. o Využívat CRM nástroje pro řízení pipeline, forecastování a reporting. Koho hledáme o Máš zkušenosti s B2B prodejem a dokážeš samostatně řídit c... (více v detailu)
Neuvedeno
Nákupčí (m/ž)
Před 59 dny - AVIZO_CZ
ZamK; Požadujeme: výpis z TR, znalost zboží z oboru drogerie, domácí potřeby, textil, znalost vietnamského jazyka velkou výhodou na úrovni rodilý mluvčí - jednání a obchodní komunikace s dodavateli převážně ve vietnamském jazyce. Služební cesty po EU (HU,PL,IT). Email s Vaším životopisem zašlete na job@maxihit.cz do předm... (více v detailu)
Neuvedeno
*Obchodní zástupce (m/ž)
Před 59 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. Vedení obchodních schůzek se zákazníky. Příprava cenových nabídek. Vyjednávání a uzavírání smluv. Vedení a udržování vztahů i po uzavření obchodu. Komunikace o ekonomických otázkách. Komunikace se zákazníkem ohledně rozšíření vzájemných vztahů. Evidence klientů a správa CRM systému Co od Vás očekáváme: Prezentační... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru územního plánování
Před 59 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Neuvedeno
Systémoví administrátoři, správci počítačových sítí
Před 60 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: - Vzdělání v oblasti informačních technologii nebo praxe v oboru - Analytické myšlení. Flexibilita * Jazykové znalosti: - Ruština C1 nebo rodilý mluvčí - Čeština minimální úroveň A2 - Angličtina výhodou Náplň práce: - ukládání dat, dokumentace databáze, zabezpečení databáze a správa systému. - zálohování dat a provádění operací na obnovu dat; - provozování serverů za úče... (více v detailu)
Neuvedeno
PRODUKTOVÝ MANAŽER - NÁKUP
Před 61 dny - AVIZO_CZ
Co bude tvým hlavním úkolem? - Aktivní práce s novými a stávajícími dodavateli efektivita portfolia - Budování a udržování vztahů s dodavateli - včetně vyjednávání o bonusech (obratové, marketingové, předplatby) - Sledování trendů v oblasti strojů, nářadí a kování - Optimalizace portfolia - výběr klíčových produktů, vyřazování neprodejných - Analýza prodejů, marží, obrátkovosti a poptávky - Řízení zásob - ve spolupráci se skladem a revize min/maxů - Nastavování cen, příprava ceníků a kontrola skutečných nákupních cen a marží - Vyhodnocování výhodnosti promo akcí a realizace slevových kampaní - Spolupráce s marketingem (podklady pro kampaně, PPC, SEO) - Spolupráce s obchodním týmem a vedením prodejny (školení, provozní podpora) - Zalistování a správa produktů v ERP a na e-shopu - Koordinace nákupů pro Amazon Na čem budeš spolupracovat s ostatními? - S IT a e-shop týmem na technické správě CMS, správě produktů - S marketingem na přípravě ka... (více v detailu)
Neuvedeno
Správce daně - vyměřování Oddělení vyměřovacího I (200330)
Před 61 dny - AVIZO_CZ
Bc. Petra Veselá, tel.: 224 043 355, e-mail: Petra.Vesela2@fs.gov.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (napříkla... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ REFERENT (m/ž)
Před 61 dny - AVIZO_CZ
Nástup možný ihned Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení. - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s klíčovými obchodními partnery. - Budeš zpracovávat obchodní případy, připravovat objednávky a nabídky. - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy. - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů. - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme. - Staneš se pravou rukou obchodního ředitele úseku a spojovacím článkem mezi ním a obchodním oddělením. - Tvým úkolem nebude vyhledávání nových zákazníků. Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, spolehlivého a systematického člověka se smyslem pro detail. - Pro zajištění všech úkolů se Ti budou hodit organizační schopnosti a schopnost dotahovat věci do konce. - U nás budeš denně použív... (více v detailu)
Neuvedeno
Digital Hub Data Engineer/ Návrháři a správci databází
Před 61 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Horáková Petra, e-mail: petra.horakova@nn.cz Náplň práce: - Odpovědnost za získávání datových sad odpovídajících obchodním potřebám a vývoj algoritmů pro transformaci dat na užitečné a akceschopné informace. - Vytváření, testování a údržba architektury datových toků, zajištění plynulého toku dat od zdroje k cíli. - Spolupráce s datovými vědci, analytiky a dalšími kolegy v obchodních jednotkách za účelem pochopení požadavků a tvorby nových datových produktů a nástrojů. - Zajištění souladu s pravidly správy dat a bezpečnostními zásadami společnosti NN. - Navrhovat (modelovat) a spravovat datové sklady a databáze, jak relační, tak nerelační. - Používání statistických metod a algoritmů k odhalování vzorců a trendů, tvorba grafů, diagramů a dashboardů pomocí BI nástrojů, které shrnují zjištění a poskytují akceschopné poznatky. - Automatizace procesů doručování dat a optimalizace datových toků za účelem zajištění efektivity a kvality dat. - Práce v DevOps týmech, spolupráce s kolegy... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka makléře
Před 63 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: - dobré administrativní, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, dokončené SŠ vzdělání s maturitou, zodpovědnost a trestní bezúhonnost, uživatelská znalost práce na PC a MS Office, příjemné vystupování, pracovitost a loajalita, výhodou je praxe na obdobné pozici, případně na pozici realitního makléře, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič). Náplň práce: - pravomoci a zodpovědnosti, běžná administrativní agenda, správa firemních e-mailů, plánování diáře, korespondence, práce s kancelářskou technikou (tisk, kopírování, scan), kompletní starost o vybaven... (více v detailu)
Neuvedeno
220042 - referent/ka v Oddělení kontroly zvláštních činností II Odbor kontroly zvláštních činností
Před 63 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT E-MAILEM NEBO TELEFONICKY Správce daně - dotace vykonává tyto činnosti: - Zajišťuje agendu správy dotací nebo jiných účelově vázaných prostředků. - Zajišťuje správu dotací a návratných finančních výpomocí, půjček a příspěvků poskytovaných ze státního rozpočtu v souladu s pravidly o hospodaření s rozpočtovými prostředky. - Provádí kontrolu event. místních šetření podle účelu poskytnutých dotací a návratných finančních... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE, ZÁSTUPKYNĚ
Před 63 dny - AVIZO_CZ
KO: Liashenko Kseniia, tel.: +420 601 374 536, e-mail: liashenko@fajn-work.cz Co od Vás očekáváme: - Prezentační, prodejní a organizační schopnosti. - Zkušenost na podobné pozici výhodou - Vzdělání SŠ/VŠ. - Řidičský průkaz sk. B. - Znalost práce na PC (MS Office, CRM). - Zkušenosti v tomto oboru jsou výhodou. Náplň práce: - Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. - Vedení o... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodník/Nákupčí
Před 65 dny - AVIZO_CZ
Naše společnost hledá zkušené zaměstnance na pracovní pozici obchodník / nákupčí. Jedná se o pracovní pozici s flexibilní pracovní dobou do významné české společnosti působící na trhu již desetiletí a je součástí nadnárodní skupiny Chiho Environmental Group. Obchodník má na starosti akvizice nových materiálů v Plzeňském kraji (nákup materiálu), komunikace a udržování obchodního styku se stávajícími dodavateli, nákup materiálu od dodavatelů, účast na výběrových řízení, průzkum trhu a jeho cenové hladiny ve všech komoditách, uzavírání rámcové smlouvy s novými dodavateli, příprava nabídkových cen do výběrového řízení a spolupráce při řešení reklamací materiálu se zákazníky. Požadujeme: vzdělání SOŠ ekonomického nebo technického směru, znalost železných a barevných kovů výhodou, praxe na podobné pozici ... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka personálního oddělení s ambicí stát se personali
Před 67 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Máte zkušenosti z pozice personální asistentky či asistenta, ale cítíte, že byste rádi v kariéře postoupili dál? U nás dostanete prostor stát se personalistkou/personalistou. Naše pražská pobočka hledá novou kolegyni nebo kolegu, kteří už zvládají běžnou personální administrativu a evidenci, ale chtějí časem převzít odpovědnost za samostatné HR činnosti. Kolegyňka odchází na mateřskou a čeká na svého/ji nástupce/kyni, který/á nebude jen „do počtu“, ale skutečně se chce v personalistice rozvíjet. Co Vás čeká: zajištění a koordinace náboru zaměstnanců zadávání a správa inzerce, komunikace s uchazeči organizace pohovorů, spolupráce s vedením vedení osobních složek a personální administrativa pomoc při nástupech a adaptaci nových kolegů možnost postupně přebírat samostatné HR úkoly a agendy Koho hledáme: člověka se zkušeností na pozici personální asistentky/asistenta někoho, kdo zvládá administrativu, evidenci a základní HR agendu kolegu/ko... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Pronájem komerční Sklady, 460㎡
Před 67 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízím vám k pronajmutí skladové prostory v exkluzivní lokalitě na exitu 3 ( Radonice- Horní Počernice) z dálnice D10, v ulici Ve Žlíbku v Praze 9 - Horních Počernicích. Hala se nachází na frekventované ulici Ve Žlíbku na exitu 3 z dálnice D10 (Praha - Mladá Boleslav - Polsko a Praha - Německo) v těsné blízkosti areálu P3 – Horní Počernice, který využívají přední dodavatelé jako Ikea, Alza apod. Předností této lokality je i dostupnost do centra Prahy, kde jste za pouhých 15 minut. Areál Horních Počernic je velmi vyhledávaný díky své snadné dostupnosti pro obchodní partnery i zákazníky. Pronajímaný prostor o velikosti cca 460 m2 nabízí velkou halou s výškou stropů cca 4,3 m. Je zde zbudována i samostatná kancelář. Přístup do prostor zajišťují el. sekční vjezdová vrata o výšce 3,3 m a šířce 3,4 m, která vám umožní pohodlně naskladnit i větší zboží. Ulice Ve Žlíbku je velmi frekventovaná a nabízí tak obrovský dosah vaší značky. V rámci... (více v detailu)
Hlavní město Praha
120 000
 Kč
✅ Tvořím profesionální WEBY i E-SHOPY | 4 roky praxe ✅
Před 74 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
✅AKTUÁLNÍ STAV: Přijímám nové poptávky. PROFESIONÁLNÍ, LEVNĚJI NEŽ OD IT AGENTURY Tvorba webových stránek po celé ČR. Praxe přes 4 roky. SKUTEČNÉ REFERENCE !! ✅ Zkušenosti se zahraničními zakázkami. Zkušenosti s tvorbou celých projektů: - Od prvotní myšlenky, pomocí s koncepcí nápadu - hledání dodavatele - realizace webu a nastavení strategie - až po samotné spuštění první reklamní kampaně ✅ Zpracování do 10 dnů, v případě, že na web spěcháte, dokáži jej udělat v EXPRESNÍM ČASE! ✅ Veškeré weby dělám v open source softwaru Wordpress, který je snadný a velice uživatelsky přívětivý. Web bude umístěn na soukromém cloudovém serveru, který má lepší zabezpečení a mnohem vyšší rychlost než běžný webhosting. Na Váš požadavek je možné web umístit také na jakýkoliv jiný webhosting. ✅ Web dělaný podle vašich požadavků a představ. Pracuji na realizaci webových stránek a e-shopů – postarám se o Váš celkový digitální obsah projektu od A – Z, včetně sociálních sítí, brandingu Vašeho projekt... (více v detailu)
Hlavní město Praha
1 990
 Kč
NABÍZÍM VÝPOMOC Virtuální asistentka
Před 77 dny - Hlavní město Praha - SBAZAR
Ušetřete si čas i nervy ráda vám pomůžu s tím, co nestíháte nebo vás nebaví: Vyhledání dovolené, dárků, nemovitostí, dodavatelů Zákaznický servis, e-mailová komunikace, správa e-shopu Správa sociáln... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Obchodní zástupce pro Polsko
Před 77 dny - AVIZO_CZ
Hledám uplatnění ve výrobní či obchodní firmě, která má zájem vstoupit a úspěšně působit na polském trhu. Mám dlouholeté a úspěšné zkušenosti na obchodních pozicích v zahraničních (polských) firmách. Znám vše potřebné pro obchodní úspěch v této zemi. Znám d... (více v detailu)
Neuvedeno
Global OT Infrastructure Architect
Před 1221 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Role Úkol / Odpovědnost Zajištění podpory infrastruktury OT Podnikové potřeby k analýze nových a stávajících požadavků infrastruktury OT aplikací na identifikaci potřeby změn a vývoje. Zajišťuje, aby infrastruktura fungovala optimálně, a analyzujte obchodní požadavky Identifikace potřeb nového hardwaru, operačních systémů nebo řešení konektivity. Doporučuje alternativní technologie nebo vylepšení pro vylepšení stávajících systémů OT. Zajišťuje správnou dokumentaci systémů OT Automation podle požadavků OT Odpovídá za udržování aktuálnosti po celý životní cyklus: -seznam všech aktiv OT (včetně jejich stavu a kritičnosti) -síťová architektura podle průmyslových modelů a bezpečnostních standardů -technická dokumentace v oblasti odpovědnosti (tj. seznam I/O, architektura systému atd.) Spravuje globální standardy OT Vede návrh automatizačního systému společně s místním týmem prosazováním používání globálních standardů OT. Eskaluje a rozhodujte, pokud dojde k jakémukoli porušení globálního st... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Juniorní C# vývojář (okres Brezno - SK) (40 - 63.000 Kč)
Před 463 dny - ANNONCE
K našemu slovenskému partnerovi hladáme juniorního vývojáře, který bude pod vedením seniorního kolegy, pracovat na vývoji našeho informačního systému. Náplň práce: Spolu se seniorním mentorem budete vyvíjet a zlepšovat náš ... (více v detailu)
Neuvedeno
Skladník/ce (operátor skladu) - Rajhrad (Brno-venkov)
Před 443 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Skladník - Rajhrad (Brno - venkov) Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami, drogerií, obalovými materiály, reklamními a dárkovými předměty a dalším bohatým sortimentem. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998. Právě teď hledáme nové kolegyně a kolegy do našeho centrálního skladu v Rajhradě, odkud začíná cesta všech kancelářských potřeb za novými majiteli. Nástup je možný ihned. Práce je vhodná i pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Obsluha VZV je výhodou, není podmínkou. o Mzda 29 - 34 000 Kč hrubého měsíčně. o Stravenkový paušál cca 2 450 Kč měsíčně (116 Kč/pracovní den). o Příspěvek na pratelné 500 Kč měsíčně. Co budete dělat: o Po příchodu do skladu a než se dáte do práce, si můžete dát s kolegy kafe. o Během prvního týdne vás zaškolíme se čtečkou kódů. o Do doby, než bude čas na obědovou pauzu, budete... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce