Obchodní zástupce pro zahraniční obchod

Před 385 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá výrobou strojních a ocelových konstrukcí, provádí svářečské i zámečnické práce, obrábění materiálu či zpracování výkresů, hledáme vhodné kandidáty na pozici Obchodní zástupce pro zahraniční obchod. Náplň práce: Získávání nových zákazníků a obchodních příležitostí ve svěřeném regionu, Komunikace s českými i zahraničními zákazníky, Zpracování kalkulace a následné nabídky, Zajištění výroby u dodavatelů (zakázky nad rámec kapacit), Pravidelné reporty, Zodpovědnost za plnění obchodních cílů, V případě potřeby cestování za klienty do západní Europ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Obchodní zástupce
Požadujeme: o Minimálně 1 rok praxe na obdobné pozici; o Orientace v oblasti stavebnictví, ideálně dopravního stavitelství - výhodou; o Výborné komunikační a prezentační dovednosti; o Samostatnost, zodpovědnost a obchodní myšlení; o Řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič); o Uživatelská znalost práce na PC (MS Office). Pracovní náplň: o Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a klientů; o Péče o stávající zákazníky a budování dlouhodobých vztahů; o Prezentace služeb a nabídek společnosti; o Zpracování obchodních nabídek a smluv; o Účast na obchodních jednáních a výběrových řízeních; o Sp... (více v detailu)
Obchodní zástupce pro Česko (m/ž)
Náplň práce • péče o stávající zákazníky • akvizice nových zákazníků Požadujeme • aktivní přístup ke svěřeným úkolům • samostatnost, zodpovědnost, loajálnost • uživatelskou znalost práce na PC • řidičský průkaz sk. B Nabízíme • 4 denní pracovní týden • až 5 týdnů dovolené • zázemí velké stabilní společnosti • zaměstnání na hlavní pracovní poměr • smlouva na dobu neurčitou • závodn... (více v detailu)
Obchodní zástupce / STŘEDOČESKÝ KRAJ a okolí
Před 2 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Chceš mít smysluplnou práci, která pomáhá lidem šetřit energii i peníze? Zajímají tě moderní technologie a komunikace s lidmi ti jde od ruky? Pak možná hledáme právě tebe! Do našeho týmu ve společnosti Energie do domu s.r.o. uvítáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici obchodně-technického zástupce, který/á nám pomůže rozvíjet oblast dotačních programů Oprav dům po babičce a Nová zelená úsporám Light. 📍 Kde budeš působit? Středočeský kraj + okolí 🤝 Forma spolupráce: HPP nebo IČO – domluvíme se podle preferencí 🕒 Nástup: Klidně ihned 💼 Co bude náplní tvojí práce? Zpracování obchodních příležitostí, které ti dodáme Aktivní oslovování nových zákazníků Osobní schůzky u klientů v místě realizace Příprava nabídek na míru a návrh vhodného řešení Uzavírání smluv a péče o vztahy se zákazníky Plnění... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupce pro německy mluvící země (m/ž)
• péče o stávající zákazníky • akvizice nových zákazníků • služební cesty do Německa, Rakouska – týden na firmě, týden na služební cestě Požadujeme • znalost německého jazyka slovem i písmem • aktivní přístup ke svěřeným úkolům • samostatnost, zodpovědnost, loajálnost • uživatelskou znalost práce na PC • řidičský průkaz sk. B • vhodné i pro absolventy/ky SŠ Nabízíme • 4 denní pracovní týden • až 5 týdnů dovolené • zázemí velké stabilní společnosti • ... (více v detailu)
Obchodní zástupce pro anglicky mluvící země (m/ž)
• péče o stávající zákazníky • akvizice nových zákazníků • služební cesty – týden na firmě, týden na služební cestě Požadujeme • znalost anglického jazyka slovem i písmem • aktivní přístup ke svěřeným úkolům • samostatnost, zodpovědnost, loajálnost • uživatelskou znalost práce na PC • řidičský průkaz sk. B • vhodné i pro absolventy/ky SŠ Nabízíme • 4 denní pracovní týden • až 5 týdnů dovolené • zázemí velké stabilní společnosti • zaměstnání... (více v detailu)
Obchodní zástupce
Před 3 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Velkoobchod s profesionální vlasovou kosmetikou hledá zaměstnance na pozici obchodního zástupce pro region Brno a okolí. Jedná se o hlavní pracovní poměr. Tvým úkolem bude hledání nových klientů, zadávání objednávek, prezentace společnosti. Jsme velkoobchod nabízející produkty a spolupracující zejména s kadeřnickými salony, kosmetickými centry, popřípadě obchody s vlasovou... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Obchodní referent/referentka
Náplň práce: komunikace se zákazníky (příprava cenových nabídek, příjem a zpracování objednávek, vyřizování nejasností, reklamací, specifických požadavků); spolupráce s odd. nákupu, výroby, logistiky (předání informací o zakázce); spolupráce s ekonomickým odd. (kontrola objednávky a podkladů pro fakturaci) Požadavky: zkušenost se zákaznickým servisem; výborná schopnost komunikace a zpracování informací, organizace času a priorit; uživatelská znalos... (více v detailu)
Obchodní zástupci
Před 5 dny - AVIZO_CZ
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Kostiantyn Bokovyi, e-mail: bokovyi.konstanta@gmail.com pracovní poměr od:... (více v detailu)
Neuvedeno
Zástupce vedoucí kantýny
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Baví Vás práce v kuchyni? Hledáme zástupce vedoucí kantýny pro firemní stravování! Nabízíme pěkné finanční ohodnocení, volné večery, jistotu české firmy, možnost karierního růstu, VOLNÉ VÍKENDY, významné prémie podle výsledků provozu. Zaměstnanecké výhody: dotov... (více v detailu)
Neuvedeno
*administrativní pracovník (m/ž)
Zpracování a administrace dotačních projektů ve skupině AGM, komunikace se SZIF, příp.dalšími institucemi Průběžné zpracování výsledků hospodaření jednotlivých společností dle zadání SŠ nebo VŠ vzdělání, znalost účetnictví, povědomí o zemědělské činnosti a praxe výhodou Po zapracování možnost sm... (více v detailu)
Koordinátor/ka expedice a prodeje
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený. Co od vás požadujeme: • Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému • Analýza prodejních dat • Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání • Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek • Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi • Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům • Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění • Monitoring skladových zásob • Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí • Zajištění správného označení a evidence zboží Požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
OPERÁTOR VÝROBY - OBSLUHA STROJNÍHO ZAŘÍZENÍ
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Hledáme nové kolegy na pozici Operátora výroby pro obsluhu strojního zařízení. Zabýváme se výrobou obalů z vlnité lepenky. POŽADUJEME: zkušenost s obsluhou strojního zařízení nebo vysokou motivaci naučit se nové dovednosti, manuální zručnost a dobrá fyzická kondice, spolehlivost a schopnost pracovat v týmu, samostatnost a schopnost pracovat bez neustálého dohledu PRACOVNÍ DOBA: ranní směna NABÍZÍME: konkurenceschopné finanční ohodnocení, atraktivní ... (více v detailu)
Neuvedeno
rodokmeny - genealogie
Před 3 dny - Ústecký kraj - SBAZAR
"Rodokmen není jen seznam jmen, ale příběh našich předků, který nám pomáhá pochopit, kdo jsme." Ráda Vám pomohu uchovat Vaše rodinné dědictví nebo rozklíčovat rodinné příběhy. Zpracovaný r... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
obchodník
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: • Minimálně SŠ vzdělání ekonomického nebo strojírenského zaměření • Praxe v oblasti obchodu alespoň 5 let • ŘP sk. B – aktivní řidič • Výborné komunikační a prezentační dovednosti • Velmi dobrá znalost PC (Excel, PowerPoint, Word) • AJ nebo NJ na komunikativní úrovni Pracovní náplň: • Zodpovědnost za poptávkové a nabídkové řízení ve svěřené oblasti obchodu • Vyhledávání nových obchodních příležitostí • Zodpovědnost za jednotlivé zakázky • Organizace přezkoumání smluv dodaných zákazníkem, kontrola požadavků odpovídající nabí... (více v detailu)
Neuvedeno
SEŘIZOVAČ/KA TEXTILNÍCH STROJŮ
Co vás čeká Stabilní zaměstnání v menší firmě s dlouholetou tradicí a jistou budoucností. Dvousměnný a částečně třísměnný provoz s individuálním přístupem k zaměstnancům a přátelskou rodinnou atmosférou. Seřizování strojů stávající výroby, příprava a rozjíždění nové výroby, údržba a opravy textilních strojů. Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít: - min. SOU-vyučení nebo 5 let praxe ve výrobní společnosti - manuální zručnost a schopnost umět si poradit - chuť pracovat - převzít zodpovědnost za svoji práci a schopnost týmové spolupráce Co vám můžeme nabídnout: - zaškolení ve výrobě od zkušených kolegů, lidský přístup a sociální zázemí - práce ve dvousm... (více v detailu)
Pracovník údržby hardware (m/ž)
Náplň práce poskytování IT podpory a asistence uživatelům evidování a kategorizování požadavků uživatelů, jejich vyřizován, popř. jejich eskalace na vyšší level podpory zpracování telefonických žádostí, závažných problémů a jejich řešení dohled a prevence na základní funkčnost IT hardware a software ve společnosti Požadujeme dobré komunikační dovednosti, schopnost stanovovat priority obecné zkušenosti a přehled v oblasti IT (počítače/notebooky, UPS, tiskárny, atd.) dobrá znalost operačních systémů MS Windows a ... (více v detailu)
Administrativní pracovník/ce
Před 3 dny - AVIZO_CZ
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabídka spolupráce: Hledám tipaře v oblasti financí! 🤑💼💰
Před 2 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
💼💰 Hledám šikovného člověka, který se chce zapojit do zajímavé práce v oblasti financí a zároveň mít flexibilitu a volnost. Hledám tipaře, který bude propojením mezi lidmi, kteří potřebují finanční poradenství, a naším odborným týmem. Náplň práce: -Vyhledávání lidí, kteří mají zájem o finanční produkty (např. pojištění, spoření, investice, důchod, hypotéka, reality...). -Doporučení těchto kontaktů mně – o klienty se postarám já. -Jednoduchá práce, kterou můžete dělat odkudkoliv a kdykoliv. Co nabízím: -Provize za každého úspěšně doporučeného klienta 100-3.000,- / doporučení. -Flexibilní spolupráci – pracujete, kdy ch... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referenti inženýrských služeb - technický dozor staveb
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Kariéra) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p., oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 6.5. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny či předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jej... (více v detailu)
disponent/ka logistiky
Před 5 dny - AVIZO_CZ
znalost NJ na komunikační úrovni, samostatnost a praxe na podobné pozici vítána, plánování výroby a jejich kapacit, koordinace potřeb zákazníka a výrobních kapacit na základě týdenních, měsíčních a ročních plánů, řízení potřeb surových a montážních dílů, kontakt pro zákazníka v oblasti termínů a množství dodávek, evidence a zpracování všech odvolávek, kontrola jejich správnosti, tvorba odvolávek, sledování dodržování termínů dodávek, plánování a provádění roční... (více v detailu)
Neuvedeno
Operátor výroby
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kontakt:Svobodova Kateřina, tel.: 730 186 698, e-mail: katerina.svobodova@witte-automotive.cz Požadavky: Spolehlivost, zodpovědnost, týmový duch, manuální zručnost, zkušenosti z výrobní společnosti jsou u nás vítány, práce ve směnném provozu . Popis pracovní činnosti: Po absolvování zaškolení budete pracovat na některém z našich výrobních týmů, Vaší náplní práce bude montáž zamykacích systémů do ... (více v detailu)
Neuvedeno
Operátor výroby
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Svobodova Kateřina, tel.: 730 186 698, e-mail: katerina.svobodova@witte-automotive.cz Požadavky: Spolehlivost, zodpovědnost, týmový duch, manuální zručnost, zkušenosti z výrobní společnosti jsou u nás vítány, práce ve směnném provozu . Popis pracovní činnosti: Po absolvování zaškolení budete pracovat na některém z našich výrobních týmů, Vaší náplní práce bude montáž zamykacích systémů do... (více v detailu)
Neuvedeno
Kuchař/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Jaká práce na Vás čeká? příprava teplých i studených pokrmů pro klienty a zaměstnance příprava dietních druhů pokrmů pro klienty výdej stravy udržování pořádku a hygieny na pracovišti Co požadujeme? spolehlivost, pracovitost, samostatnost týmovou spolupráci střední odborné vzdělání vyučení či praxe v oboru výhodou, ne podmínkou, zaškolíme Proč stojí za to se k nám přidat? práce v moderně ... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT V BACK OFFICE (M/Ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Co vás čeká: - asistentské práce a zodpovědnost za zadané úkoly - zpracování příchozí a odchozí pošty - zpracování příchozích faktur a archivace dokumentů - vyřizování telefonických hovorů a e-mailové korespondence s dodavateli, klienty - komunikace s dodavateli - podpora při náboru nových zaměstnanců a příprava souvisejících dokumentů - eviden... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce