Referent/ka obchodního oddělení s AJ (30 - 35.000 Kč)
Podobné inzeráty

asistent/ka provozního a technického oddělení
Před 33 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT: E-MAILEM Jsme stabilní rodinná společnost GArdon INT., vyrábíme sekční průmyslová a garážová vrata. Nabízíme pozici: Asistentka provozního a technického oddělení Objednávky materiálu, zpracování cenových nabídek na opravy, organizace práce jedné party montážníků, komunikace se zákazníky. Asistentské práce technického vedoucího. Možno i částe... (více v detailu)
Neuvedeno

MZDOVÁ/-Ý ÚČETNÍ
Před 35 dny
- AVIZO_CZ
KO: Stankeová Kateřina Ing., tel.: 553 687 124, e-mail: personalistika@rkl.cz RKL Opava, spol. s r.o. je moderní, dynamická společnost poskytující komplexní rozsah logistických služeb. Jedná se především o služby ve vnitrostátním a mezinárodním zasílatelství zahrnující realizaci všech typů silničních přeprav přednostně uskutečňovanými vlastními vozidly. Součástí služeb jsou také komplexní celní služby.Naše firemní kultura je založena na hodnotách jako jsou důvěryhodnost, profesionalita a týmová spolupráce. Věříme, že úspěch firmy je výsledkem úsilí každého jednotlivce. Hledáme spolehlivého a pečlivého kandidáta na pozici Mzdový / mzdová účetní, který má minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a praxi v oboru minimálně 5 let. Vznik pracovního poměru dle domluvy, pravidelné pracoviště: Opava -Suché Lazce, provozovny: Suché Lazce, Dolní Benešov. Náplň práce - Zpracování podkladů mezd pro zaměstnance společnosti. - Vedení mzdové agendy a související dokumentace. - Komunikace s úřady a... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovník/ce obchodního oddělení - obchodní referent/ka
Před 36 dny
- AVIZO_CZ
Práce na HPP, po prvním roce na dobu neurčitou. Možnost i zkráceného pracovního úvazku 30 hodin týdně. Jedná se o komunikaci se zákazníky, zpracovávání poptávek, zadávání objednávek do informačního systému (Helios Orange), vyřizování e-mailů, telefonů, vedení obchodní agendy, zajišťování dopravy apod. Znalost cizího jazyka – AJ, vzdělání obchodního zaměření nebo... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/ka Odboru územního plánování
Před 38 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Neuvedeno

*Osobní bankéř/ka
Před 38 dny
- AVIZO_CZ
Hledáte své první zaměstnání, nebo uvažujete o změně oboru? Nemáte zkušenosti v bankovnictví? Nevadí, rádi Vám s tím pomůžeme. Staňte se odborníkem a oporou pro klienty v oboru financí – buďte jejich pravou rukou při společném hledání produktů a služeb, které jim zjednoduší a ulehčí život. Příležitost začít svoji kariéru u nás dostanete. Co bude náplní Vaší práce? • V prvních měsících absolvujete školení, která vás důkladně připraví na vše, co jako osobní bankéř/ka budete potřebovat • Na pobočce v tom nebudete sami. Každý nováček v Monetě má svého buddyho – seniorního kolegu nebo kolegyni, kteří pomohou v prvních měsících se vším, s čím si třeba nebudete jistí • Stanete se tak odborníky působící v bankovnictví, díky čemuž budete umět poradit a nastavit klientům ty nejvhodnější služby • Se svými klienty budete navazovat a rozvíjet dlouhodobé vztahy tak, aby pro ně návštěva pobočky byla příjemným setkáním s partnerem, na kterého se mohou spolehnout • Budete poskytovat profesionální porad... (více v detailu)
Neuvedeno

REFERENT/KA ODDĚLENÍ NEMOCENSKÉHO POJIŠTĚNÍ
Před 39 dny
- AVIZO_CZ
Upřesňující informace: jedná se o zpracování dávek nemocenského pojištění , přihlášky a odhlášky zaměstnavatelů, přehledy o výši pojistného a další agenda. Zaměstnanecké výhody: ... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní referent/ka
Před 40 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: komunikace s odběrateli i dodavateli v češtině i angličtině, tvorba cenových nabídek a zpracování objednávek, spolupráce na katalogu aj. Požadavky: znalost anglického jazyka slovem i písmem; dobré komunikační schopnosti; reprezentativní vystupování; dobrou znalost práce na PC (MS Word... (více v detailu)
Neuvedeno

SEKRETÁŘ/KA samostatného oddělení Právních služeb Územního pracoviště Č. Budějovice
Před 40 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Zajišťování informačních a organizačních prací v ucelené oblasti. Organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce vedoucího samostatného oddělení; koordinace zpracování stanovisek a materiálů; kontrola dodržování termínů a zajišťování úkolů uložených nadřízeným zaměstnancem; plnění operativních úkolů; zajišťování administrativní a organizační podpory samostatného oddělení; příprava podkladů k jednání, zápisů z porad; zajišťování přijímání návštěv. Požadujeme: - praxi v oblasti sekretariátu nebo spisové služby výhodou - výbornou znalost pravidel českého jazyka, znalost pravidel úřední korespondence - vzdělání v oboru veřejnosprávní činnosti nebo práva výhodou - vhodné i pro absolventy/ky středních škol - samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnost, profesionáln... (více v detailu)
Neuvedeno

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE, ZÁSTUPKYNĚ
Před 42 dny
- AVIZO_CZ
KO: Liashenko Kseniia, tel.: +420 601 374 536, e-mail: liashenko@fajn-work.cz Co od Vás očekáváme: - Prezentační, prodejní a organizační schopnosti. - Zkušenost na podobné pozici výhodou - Vzdělání SŠ/VŠ. - Řidičský průkaz sk. B. - Znalost práce na PC (MS Office, CRM). - Zkušenosti v tomto oboru jsou výhodou. Náplň práce: - Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. - Vedení o... (více v detailu)
Neuvedeno

Organizačně-administrativní pracovník/ice výrobního a technického oddělení
Před 42 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT: E-MAILEM (cejkova@gardon.cz) Jsme stabilní rodinná společnost GArdon INT., vyrábíme sekční průmyslová a garážová vrata. Nabízíme pozici: Organizačně-administrativní pracovník výrobního a technického oddělení Cílem pozice je: -Organizace plánování zakázek, oprav a servisů -Komunikace se zákazníky -Objednávky materiálu -Přejímání materiálu -Zpracování cenových nabídek oprav -Úzká spolupráce s technikem a výrobou Požadujeme: -Nadšení do kreativní a akční práce plné organizování a komunikace s lidmi -Systematičnost - schopnost určit si priority a dokončovat efektivně úkoly -Schopnost rychle se učit -Samostatnost a profesionalita -Týmový hráč -Zodpovědnost za odved... (více v detailu)
Neuvedeno

Najdeme .NET developera do Prahy? (70 - 120.000 Kč)
Před 339 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Hledáme nové kolegy a kolegyně do našich měnších vývojových týmů. V současné době máme tři nové projekty a hodí se nám každá šikovná vývojářská ruka. Nabízíme HPP, smlouvu na dobu neurčitou ihned, možnost Home Office po zapracování. Přijďte se k nám podívat, výběrové řízení je jednokolové a možná získate práci právě pro Vás! N... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Ředitel/ka Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace
Před 502 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení funkce ředitele/ředitelky Městského kulturního střediska Tišnov, příspěvková organizace Požadavky: • ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu • organizační a řídící schopnosti • komunikativnost a flexibilita • morální bezúhonnost • dobrý kulturní přehled • koncepce rozvoje organizace na dobu 5 let, rozsah koncepce max. 5 stran formátu A4 • orientace v zákoně č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění, a v zákoně č. 262/2006 Sb., zákoník práce, v platném znění •znalost práce na PC podmínkou •řidičský průkaz skupiny B • praxe v oboru a jazykové znalosti výhodou Nástup dle dohody, nejlépe od 01.05.2024. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a s... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Obchodní asistent/ka
Před 536 dny
- ANNONCE
Do našeho týmu finančních a realitních konzultantů hledáme nové kolegy. Potřebujeme pomoc s agendou jak stávajících, tak i nových klientů, s kterými řešíme finanční plánování. Náplní práce jsou také realitní obchody. Vlastnosti nového kolegy: - Pracovitost - Zodpovědnost - Spolehlivost - Vlastní iniciativa a samostatnost při řešení úkolů Koho potřebujeme: - Člověka s min. SŠ vzděláním (s maturitou) - Člověka s dobrými komunikačními schopnostmi - Člověka s ambicemi pomáhat lidem ... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 555 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

ROZPOČTÁŘ/-KA
Před 1181 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
ROZPOČTÁŘ/-KA - místo výkonu práce: okres Most Požadavky: - min. ÚSO technického směru, praxe v oboru min. 3 roky, znalost práce na PC - Microsoft Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint), základní znalost programu AutoCad, základní znalost práce v softwaru pro tvorbu rozpočtů výhodou (KROS, EuroCALC), řidičský průkaz skupiny B Náplň práce: - zpracování kompletních cenových nabídek do výběrových řízení, zpracování výkazů výměr dle projektové dokumentace, kontrola cenových nabídek subdodavatelů vč. výběrových řízení dodavatelů, kontrola projektové dokumentace, příprava pro realizaci staveb - materi... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Obchodní manažer
Před 494 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, českého výrobce tepelné techniky, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Obchodního manažera.
Vaše náplň práce:
Převzetí a podpora stávajících klientů v rámci svěřených regionů Praha, Střední Čechy, Liberecký a Ústecký kraj (montážní a servisní firmy, velkoobchody, projekční firmy), Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a klientů, Tvorba cenových nabídek, Spolupráce s kolegy z technického oddělení a odbornou veřejností. Budete obeznámeni s nabídkou firemních výrobků, poctivě zaškoleni a vše potřebné bude vysvětleno.
Pokud Vás ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Přípravář/ka obchodního oddělení
Před 548 dny
- ANNONCE
Požadujeme: - SŠ či VŠ stavebního směru - orientace v projektové dokumentaci a technických normách - orientace v rozpočtování staveb - praxe v oboru velkou výhodou - ověřování rozpočtu (URS), rozpočtování staveb, položkový rozpočet, výkaz výměr, stavební software KROS - řidičský průkaz sk. B, znalost MS Office - časová flexibilita, organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti - ochota a schopnost se učit novým věcem a novým postupům - autorizace výhodou Náplň práce: - pracovník/ce obchodního oddělení - sestavení nákladových rozpočtů a technických podkladů pro podání nabídky na zhotovení stavby v souladu se zadávací dokumentací - veřejné zakázky i soukromý sektor - zajištění nabídek subdodavatelů dodávek a stavebních mat... (více v detailu)
Neuvedeno

Vývojář/Analytik-junior (30 - 50.000 Kč)
Před 835 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Jste začínající programátor nebo šikovný absolvent a chcete získat komerční praxi? Nejspíš jste to právě Vy, koho potřebujeme a chceme do týmu! U nás Vás čeká tvůrčí práce s podmínkami na míru vytvořenými juniorům. Samozřejmostí je důkladné zaškolení, různorodá práce i možnost učit se od zkušených seniorů. Pro představu půjde asi ze 70 % o vývoj a z 30 % o IT analýzu. Jednotvárnosti se opravdu nemusíte bát. Zajímá Vás jak bude zaškolení probíhat? V úvodu proběhne týdenní školení zaměřené na náš vlastní vývojov... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Obchodně technický zástupce – stavební stroje - Olomouc
Před 530 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost patřící mezi přední světové výrobce stavební mechanizace, hledáme nového kolegu na pozici Obchodně technického zástupce.
Náplň práce:
Rozvoj vztahů se stávajícími zákazníky, Akvizice nových zákazníků, Telefonický i osobní kontakt se zákazníky, Většina pracovního času na cestách. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚ... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 359 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Přípravář-ka staveb
Před 342 dny
- Zlínský kraj - ANNONCE
Dokážete se zorientovat ve stavební dokumentaci? Umíte komunikovat s lidmi? Dokážete dobře a rychle reagovat na požadavky stavby? Pokud je Vaše odpověď 3x "ano", zřejmě hledáme právě Vás! Jaké budou Vaše hlavní cíle? - Spolupráce při koordinaci jednotlivých fází stavební činnosti. - Poptávání a vyhodnocení subdodavatelů. - Projednání smluv o dílo se subdodavateli. - Kontrola výkazů výměr a projektové dokumentace, tvorba harmonogramů. - Komunikace a jednání se subdodavateli i investorem/zadavatelem. Co k tomu budete potřebovat? - Orientace ve stavební/projektové dokumentace. - Dobrá znalost PC, orientace v oblasti rozpočtů, kalkulací, výhodou znalo... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Referent/ka Oddělení projektového řízení
Před 336 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělán... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

IT analytik a vývojář aplikací/absolvent (30 - 50.000 Kč)
Před 844 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Jste začínající programátor nebo šikovný absolvent a chcete získat komerční praxi? Nejspíš jste to právě Vy, koho potřebujeme a chceme do týmu! U nás Vás čeká tvůrčí práce s podmínkami na míru vytvořenými juniorům. Samozřejmostí je důkladné zaškolení, různorodá práce i možnost učit se od zkušených seniorů. Pro představu půjde asi ze 70 % o vývoj a z 30 % o IT analýzu. Jednotvárnosti se opravdu nemusíte bát. Zajímá Vás jak bude zaškolení probíhat? V úvodu proběhne týdenní školení zaměřené na náš vlastní vývojov... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

PROJEKTANT MOSTŮ (40-60.000 KČ)
Před 481 dny
- ANNONCE
Jste absolventem stavebního oboru? Máte zkušenosti s projektováním mostních konstrukcí? Pokud ano, mám pro vás jedinečnou příležitost! Hledám talentovaného projektanta mostů pro českou společnost, která se zabývá fascinujícími projekty. Pokud máte zájem přidat se k týmu a podílet se na inovativních ... (více v detailu)
Neuvedeno

SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ PÉČE (38-43.000 Kč)
Před 502 dny
- ANNONCE
Hledáme nadšeného kolegu/kolegyni, který/á se chce připojit k našemu týmu. Pokud máte vášeň pro komunikaci, zkušenosti v oblasti péče o zákazníky a cítíte se jako silný týmový hráč, pak je tato pozice právě pro vás. Přidejte se k nám a buďte součástí dynamického prostředí, kde se vá... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce