Referent(ka) vnitřní správy
Podobné inzeráty
TECHNIK SPRÁVY NEMOVITOSTÍ (m+ž)
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
TECHNIK SPRÁVY NEMOVITOSTÍ (m+ž) Náplní práce je správa a údržba nemovitostí, kontrola technického stavu budov, zajištění pravidelné údržby a revizí, plánování a realizace stavebních projektů, administrativa a řízení pr... (více v detailu)
Neuvedeno
Právník/právnička - Věznice Pardubice
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
Náplň a druh práce: - zabezpečení právní agendy věznice - příprava a sepis smluv, revize smluv druhých stran - účast na interních jednáních a poskytování právní podpory - příprava a vypracování právních stanovisek - příprava vnitřních předpisů - zpracování správních rozhodnutí - podíl na přípravě veřejných zakázek - zastupování v řízení před soudy a orgány státní správy - agenda veřejných zakázek, agenda svobodného přístupu k informacím Předpoklady k přijetí: - dobré komunikační schopnosti - trestní bezúhonnost - spolehlivost, flexibilitu a asertivní jednání - schopnost samostatné práce i práce v týmu - ukončené VŠ vzdělání v magisterském stud... (více v detailu)
Neuvedeno
Spoluvlastnický podíl na RD Klatovy
Před 3 dny
- Plzeňský kraj - BAZOS
Insolvenční správce nabízí k prodeji spoluvlastnický podíl dlužnice I. Baierlové o velikosti 1/8 na nemovitosti:
- pozemek parc. č. St. 2684, zastavěná plocha a nádvoří, součástí je stavba: Klatovy III, č.p. 645, rod. dům, stavba stojí na pozemku p.č.: St. 2684,
- pozemek parc. č. 967/37, zahrada.
To vše zapsáno na LV č. 4202, obec a katastrální území Klatovy, vedené Katas... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Nemovitosti v obci Brumov-Bylnice
Před 3 dny
- Zlínský kraj - BAZOS
Insolvenční správce nabízí k prodeji nemovitost zapsanou do soupisu majetkové podstaty dlužníka M. Moravce, a to:
nemovitost zapsaná v SJM dlužníka a Ludmily Moravcové, spoluvlastnický podíl o velikosti 560/22644 na:
- pozemek parc. č. 944/1, ostatní plocha, jiná plocha,
- pozemek parc. č. 944/3, zastavěná plocha a nádvoří, součástí je stavba bez čp/če, obč. vyb., stavba stojí na pozemku p. č. 944/3.
Vše zapsáno na LV č. 3121, obec Brumov-By... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
Investiční technik/technička do oddělení přípravy investic
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/01 Druh práce: zajišťování přípravy investičních akcí a oprav statutárního města Olomouce včetně kontroly rozpočtů zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Pracovní poměr: doba určitá - zástup po dobu rodičovské dovolené Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru. Obor: stavebního nebo technického směru. Praxe: -zkušenosti ve výstavbě nebo se stavebním řízením výhodou, -praxe ve funkci stavbyvedoucího, technického dozoru stavebníka, projektanta apod. výhodou, -praxe ve veřejné správě výhodou, -zkušenost s řízením projektů výhodou. Jiné požadavky: -orientace... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabídka účetních služeb
Před 10 dny
- Jihomoravský kraj - BAZOS
Dovoluji si Vám nabídnout účetní služby pro malé a střední podnikatele i živnostníky. Aktuálně mám volnou kapacitu pro nové klienty.
Mé služby zahrnují:
Vedení podvojného účetnictví
Správu daňové evidence
Zpracování daňových přiznání (včetně DPH a kontrolního hlášení)
Administraci související účetní agendy
Zkušenosti: 20 let praxe v oboru
Flexibilit... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Junior OBCHODNÍK Německo
Před 9 dny
- Jihočeský kraj - HYPERINZERCE
Pro naši neustále se rozvíjející společnost se sídlem v Českých Budějovicích potřebujeme nového obchodníka pro oblast Německa, především pak regionu Bavorska. Zajímá Vás, jak bude vypadat Vaše nová práce?
Váš den v Bohemia Works Montagen Management:
• Vyhledávání nových zákazníků, ale také péče o ty stávající. Navrhování konkrétních řešení dle požadavků zákazníka, hledání možností, jak zefektivnit práci.
• Řízení obchodních procesů
• Prezentace produktů a novinek z našeho portfolia
• Uzavírání obchodních dohod a dohled nad jejich naplňováním
• Sledování vývoje trhu a identifikace nových příležitostí
• vedení obchodních jednání
• příprava cenových nabídek
• dohled nad realizací obchodních případů včetně správy pohledávek
• služební cesty do zahraničí služebním vozidlem, které budete mít k dispozici
Jak si představujeme n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
účetní služby
Před 13 dny
- Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
Nabídka účetních služeb
Hledáte spolehlivého a zkušeného účetního? Dovoluji si Vám nabídnout účetní služby s dvacetiletou praxí pro malé a střední podnikatele i živnostníky. Aktuálně mám volnou kapacitu pro nové klienty.
Mé služby zahrnují:
• Vedení podvojného účetnictví
• Správu daňové evidence
• Zpracování daňových přiznání (včetně DPH a kontrolního hlášení)
• Administraci so... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
účetní služby
Před 13 dny
- SBAZAR
Nabídka účetních služeb Hledáte spolehlivého a zkušeného účetního? Dovoluji si Vám nabídnout účetní služby s dvacetiletou praxí pro malé a střední podnikatele i živnostníky. Aktuálně mám volnou kapacitu pro nové klienty. Mé služby zahrnují: Vedení podvojného účetnictví Správu daňové evidence Zpracování daňových přiznání (včetně DPH a kontrolního hlášení) Administraci související účetní agendy... (více v detailu)
Neuvedeno
HR MANAŽER
Před 26 dny
- ANNONCE
Hledáte novou pracovní výzvu? Máte zkušenost s náborem nejlépe ve výrobní společnosti? ANO? Tak hledáme právě Vás!
Stabilní a zavedená společnost hledá kolegu/kolegyni na pozici: HR MANAŽE... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (80. - 100.000 KČ)
Před 37 dny
- ANNONCE
Jste vytrvalí, rádi pracujete v dobře organizovaném systému a pořádek je pro Vás samozřejmostí? Máte zkušenosti jako hlavní účetní v prostředí výrobní společnosti? Angličtina Vám nedělá žádné potíže a zvládáte plynulou komunikaci?
Hledáme přeborníka, jste to Vy?
Aktivní komunikace se zákazníky, externími partnery a interními odděleními, Hlavní role v podpoře zaměstnanců a zákazníků ve fina... (více v detailu)
Neuvedeno
Finance
Před 44 dny
- Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
Obchodní vedoucí – rozšiřujeme tým profesionálů ve financích
Máte zkušenosti s obchodem, vedením lidí nebo financemi? Hledáte nové výzvy a příležitost k rozvoji své kariéry? Připojte se k týmu zkušeného lídra v oblasti financí, který hledá nové kolegy na pozici obchodní vedoucí!
Co vás čeká:
Vedení a rozvoj týmu obchodníků.
Budování a správa dlouhodobých vztahů s klienty.
Řízení obchodních aktivit a zodpovědnost za výsledky týmu.
Podílení se na strategii a rozvoji společnosti.
Co nabízíme:
Stabilní zázemí a podporu zkušeného lídra v oboru.
Možnost profesního i osobního růstu.
... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
25 000
Kč
Specialista/ka správy nemovitostí
Před 51 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadavky: o Min. středoškolské vzdělání s maturitou. Vzdělání technického či ekonomického zaměření výhodou. o 2 a více let zkušeností se správou/pronájmem nemovitostí výhodou. o Základní orientace v realitách, projekčních výkresech, technologiích staveb a související legislativě. o Znalost obchodních principů a samostatnost. o Dovednost práce na PC (MS Office) a pečlivá práce s dokumenty. o Řidičský průkaz skupiny B (celoroční provoz). Náplň práce: Komplexní správa vybraných nemovitostí: o Vyhledávání nových obchodních příležitostí a potenciálních nájemců. o Prezentace volných prostor v inzerci a průzkum trhu. o Operativní komunikace s nájemci. o Příprava smluvní dokumentace (nájemní smlouvy, dodatky, protokoly, pojištění). o Sledování spotřeby energií jednotlivých odběrných míst. o Koordinace údržby, oprav, re... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Specialista/ka správy nemovitostí
Před 51 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Požadavky: o Min. středoškolské vzdělání s maturitou. Vzdělání technického či ekonomického zaměření výhodou. o 2 a více let zkušeností se správou/pronájmem nemovitostí výhodou. o Základní orientace v realitách, projekčních výkresech, technologiích staveb a související legislativě. o Znalost obchodních principů a samostatnost. o Dovednost práce na PC (MS Office) a pečlivá práce s dokumenty. o Řidičský průkaz skupiny B (celoroční provoz). Náplň práce: Komplexní správa vybraných nemovitostí: o Vyhledávání nových obchodních příležitostí a potenciálních nájemců. o Prezentace volných prostor v inzerci a průzkum trhu. o Operativní komunikace s nájemci. o Příprava smluvní dokumentace (nájemní smlouvy, dodatky, protokoly, pojištění). o Sledování spotřeby energií jednotlivých odběrných míst. o Koordinace údržby, oprav, re... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
SPECIALISTA ŘÍZENÍ KVALITY OD 60.000 KČ
Před 51 dny
- ANNONCE
Pro našeho klienta hledáme kandidáta na pozici Manažer kvality. Správa systému řízení interní a zákaznické kvality, Dohled nad procesy od návrhu, vývoje, nasazení, údržby až po dokumentaci produktu, Spolupr... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/-ice pro správu nemovitostí
Před 51 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM - Kateřina Balíková, tel.: +420 608 280 114, e-mail: Katerinabalik@seznam.CZ Hledáme pracovníky/-ice pro správu objektů společnosti. Kompletní údržba prostor včetně úklidu, udr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Pracovník/-ice pro správu nemovitostí
Před 51 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM - Kateřina Balíková, tel.: +420 608 280 114, e-mail: Katerinabalik@seznam.CZ Hledáme pracovníky/-ice pro správu objektů společnosti. Kompletní údržba prostor včetně úklidu, udr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Technický pracovník/pracovnice
Před 51 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Kontakt: Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > pracovní poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo - Samostatné zajišťování technického provozu, montáží, servisních činností a uvádění do provozu technických a technologických zařízení - Technické zajišťování a provádění údržby a oprav technologických zařízení, bu... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Obsluha recyklačních zařízení a správa areálu
Před 52 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Kontakt zasláním životopisu na adresu info@catalycon.cz. Požadujeme - minimální vzdělání SOU (nejlépe v oboru zámečník apod. - výhodou) - min. 1 rok praxe - řidičský průkaz sk. B (skupina C, T výhodou) - oprávnění na VZV výhodou - zodpovědný přístup k práci, spolehlivost - pečlivost, samostatnost a loajalita ... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
HR Office/ Administrator – možnost i zkráceného úvazku
Před 51 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost poskytující profesionální servis pronájmu vratných bedýnek pro zeleninu, ovoce či masné výrobky, hledáme nového kolegu na pozici HR Officer/ Administrator.
Vaše náplň práce:
Smyslem Vaší práce bude podpora HR týmu v rámci realizace, rozvoje a vedení oblasti lidských zdrojů přiděleného regionu, a to v oblastech:
HR administrativa
Vedení HR administrativy dle legislativních požadavků a interních předpisů, Řešení každodenních dotazů v HR oblasti ze strany zaměstnanců, Zodpovědnost za aktualizaci a přenos HR dat a zaměstnaneckých složek, pravidelný reporting, Komunikace s externími zpracovateli mezd, Práce s interními systémy firmy. Recruitment
Zajištění efektivního náboru nových zaměstnanců blue collar pozic: inzerce, vedení pohovorů, spolupráce s externími PA, administrativní agenda... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Obsluha recyklačních zařízení a správa areálu
Před 52 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Kontakt zasláním životopisu na adresu info@catalycon.cz. Požadujeme - minimální vzdělání SOU (nejlépe v oboru zámečník apod. - výhodou) - min. 1 rok praxe - řidičský průkaz sk. B (skupina C, T výhodou) - oprávnění na VZV výhodou - zodpovědný přístup k práci, spolehlivost - pečlivost, samostatnost a loajalita ... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovníci, obsluha informačního systému
Před 52 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Přijmeme administrativního pracovníka - obsluhu informačního systému pro naši stanici STK v Českém Těšíně. Požadujeme úplné střední vyučení, řidičský průkaz, praxi v říz... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
HR Business Partner
Před 51 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta hledáme zkušeného HR Business Partnera, který bude hrát klíčovou roli v rozvoji a optimalizaci HR procesů.
Tato seniorní pozice vyžaduje komplexní zkušenosti v oblasti HR a schopnost samostatně řídit a podporovat všechny HR aktivity.
Náplň práce:
Komplexní vedení a řízení všech HR aktivit, Podpora vedení v klíčových HR oblastech (pracovní vztahy, motivace a zapojení zaměstnanců, talent management, změny organizační struktury, podpora týmové kultury), Správa klíčových HR procesů jako nábor, onboarding, rozvoj kariérních plánů a řízení talentů, Zavádění a řízení lokálních i globálních HR systémů, včetně organizace zdravotních prohlídek a zákonných školení, Vedení jednání s odbory, tvorba interních předpisů a s... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovníci, obsluha informačního systému
Před 52 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Přijmeme administrativního pracovníka - obsluhu informačního systému pro naši stanici STK v Českém Těšíně. Požadujeme úplné střední vyučení, řidičský průkaz, praxi v říz... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce