Podnikoví právníci

PlaceholderNo Image
Před 60 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Tajemnice Městského úřadu Písek vyhlašuje v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů výběrové řízení na místo úředníka/úřednice – právníka/právničky kanceláře úřadu Městského úřadu Písek. Druh práce: výkon komplexních právních činností v jednotlivých oborech státní správy nebo samosprávy včetně zastupování veřejných zájmů v soudních sporech. Náplň práce: - zajišťování právní služby v otázkách státní správy a samosprávy, - zastupování města před soudy a notáři v otázkách samostatné působnosti, - vymáhání pohledávek, - poskytování metodické pomoci ostatním odborům úřadu v právních věcech týkajících se jejich činnosti. Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností. Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.12.2024 nebo dle dohody. Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příp... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
Referent / referentka správního odboru
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané činnosti: -Zajišťování přestupkové agendy na úseku veřejného pořádku, občanského soužití a ve věcech majetkových; navrhování veřejnoprávních smluv včetně navrhování jejich změn, výpovědí a zrušení Zadání výběrového řízení REFERENT/REFERENTKA správního odboru dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a přihláška k výběrovému řízení k dispozici na odkazu: Volná pracovní místa - Oficiální stránky města Jilemn... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
referent/ka stavebního úřadu
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na https://www.mohelnice.cz/vismo/zobraz_dok.asp?id_ktg=4056&n=volna-pracovni-mista&p1=98145 Další podmínky výběrového řízení Zájemce může dle vlastního uvážení přiložit k přihlášce relevantní reference s uvedením tel. kontaktu na referující osobu, přiložení referencí je výhodou. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo ověřit si, případně vyjasnit údaje deklarované zájemcem v přihlášce a ověřit si poskytnuté reference. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek Přihlášku se všemi požadovanými přílohami doručte do 30.09.2024 osobně na podatelnu městského úřadu - U Brány 916/2, Mohelnice (do 12:00 h), poštou nebo DS (rozhodující je podací razítko podatelny úřadu) na adresu: Městský úřad Mohelnice, Odbor kancelář tajemníka, U Brány 916/2, 789 85 Mohelnice, ID datové schránky: 6qtbthy. Uzavřenou a neprůhlednou obálku označte číslem výběrového řízení (11/2024). Případné dotazy zodpoví Mgr. Radka Melecká, vedoucí odboru, tel. 583 452 114, e-mail m... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Samostatný referent oddělení přezkumu hospodaření obcí v odboru kontroly
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska)... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Ing. Ondřej Teplý, tel.: 284 043 087, e-mail: Ondrej.teply@cuzk.cz Náplň práce: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu, NEN - správa a organizace veřejných zakázek, SMVS - správa agendy informačního systému programového financování správy majetku ve vlastnictví státu, Zadávání do registru smluv, pracovní poměr na dobu určitou s pracovním úvazkem 40 hodin týdně (jedná se o služební místo obsazeno v souladu s § 178a odst. 2b) a odstavc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Ing. Ondřej Teplý, tel.: 284 043 087, e-mail: Ondrej.teply@cuzk.cz Náplň práce: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu, NEN - správa a organizace veřejných zakázek, SMVS - správa agendy informačního systému programového financování správy majetku ve vlastnictví státu, Zadávání do registru smluv, pracovní poměr na dobu určitou s pracovním úvazkem 40 hodin týdně (jedná se o služební místo obsazeno v souladu s § 178a odst. 2b) a odstavc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Daňový referent
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Nutná podmínka: v termínu do 27. 9. 2024 zaslat přihlášku do zveřejněného výběrového řízení SM 300344 na portálu FINANČNÍ SPRÁVA - VÝBĚROVÁ ŘÍZENÍ - Jihomoravský kraj (viz QR kód) Náplň práce: zajišťování agendy kontroly daně z příjmů fyzických osob - závislá činnost, včetně vyhotovování zpráv o kontrole, zpracování rozhodnutí, odborný... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Pracovník/pracovnice úklidových služeb
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Pouze pro OZP Způsob prvního kontaktu zájemce o volné pracovní místo se zaměstnavatelem: telefonicky na tel. č. 608... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Pracovník/pracovnice úklidových služeb
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Pouze pro OZP Způsob prvního kontaktu zájemce o volné pracovní místo se zaměstnavatelem: telefonicky na tel. č. 608... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka majetkové správy
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Ing. Tomáš Vlašánek, tel.: +420 724 181 878, e-mail: tomas.vlasanek@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost veřejných zakázek výhodou. Pružn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka majetkové správy
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Ing. Tomáš Vlašánek, tel.: +420 724 181 878, e-mail: tomas.vlasanek@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost veřejných zakázek výhodou. Pružn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
AUTOMECHANICI
Před 2 dny - AVIZO_CZ
z:12/9/2024 Požadujeme: - praxi v oboru - ŘP sk. C. Výhodou: - svářečský průkaz. Nabízíme: - 5 týdnů dovolené, stravenky. Kontakt ... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Knihovník/knihovnice oddělení služeb Vědecké knihovny UJEP
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Popis práce/pracovní náplň: o provádí výpůjční a informační služby a jejich evidenci, vydávání a přebírání dokumentů a kontrolu vrácených dokumentů o poskytuje referenční a faktografické služby a informace, samostatné vyhledání a formulace odpovědí na složitější informační požadavky uživatelů s využitím interních a externích informačních zdrojů o provádí registraci uživatelů, poskytuje jim informace o službách knihovny o vyhledává dokumenty ve skladech a zařazuje je, zodpovídá za řazení určené části knihovního fondu o pravidelně provádí revizi knihovního fondu o rozesílá upomínky, vyřizuje rezervace o zajišťuje pomoc uživatelům při samoobslužných reprografických a kopírovacích službách o vede pokladnu a evidenci plateb, manipulaci s hotovostí o dodržuje právní předpisy vztahující se k vykonávané práci, dodržuje vnitřní předpisy a normy UJEP, prohlubuje si vědomosti samostudiem a účastí na školeních, odborných seminářích a přednáškách o vykonává další práce dle pokynů nadřízeného Kvalif... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka fiskální politiky, rozpočtu a financování
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt - Bc. Kateřina Hlaváčová, e-mail: katerina.hlavacova@hzscr.cz Požadavky: vysokoškolské vzdělání výhodou - obor vzdělání ekonomické vědy, popřípadě PO, IZS nebo KŘ, výpis z rejstříku trestů, dobrá uživatelská znalost práce s PC, zejména MS Office, znalost práce v SMVS a ve spisové službě GINIS výhodou, flexibilita, spolehlivost, odpovědnost, pracovitost, praxe ve státní správě výhodou; znalost zákona č.218/2000 Sb., rozpočtová pravidla; zkušenosti v oblasti financování ve státní správě a případná znalost resortu MV. Pružná pracovní doba. Uchazeč doloží ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Business Consultant
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Vaclav Provod, e-mail: info@expatconsulting.cz znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni bez nutnosti certifikátu (bude testováno zaměstnavatelem v rámci přijímacího řízení), znalost španělského... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
PRACOVNÍK/-CE V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH
Před 2 dny - AVIZO_CZ
*KO: Ing. Šárka Medunová, tel.: 605 551 136 - volejte v pracovní dny v době od 8:00 - 16:00 hod., e-mail: medunova@svc-vitkov.cz Požadujeme: - vzdělání dle zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách (pracovník/ce v sociálních službách - maturita + kurz PSS) v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, speciální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, sociální politiku, sociální pedagogiku a sociální péči - znalost zákona č.108/2006 Sb. o sociálních službách v aktuálním znění - řidičský průkaz sk. B - schopnost pr... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka na úseku územního plánování
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Náplň práce: zajišťování agendy územního plánování - Požadavky města pro vznik pracovního poměru odpovídající povaze činnosti, kterou má uchazeč o přijetí do pracovního poměru (dále jen "uchazeč") vykonávat: vzdělání: autorizovaný architekt nebo vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování nebo vysokoškolské vzdělání příbuzného oboru, uznaného pro autorizaci v oboru územní plánování nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením, znalost prace na PC (MS Office, internet), řidičské oprávnění (skupina B, aktivní řidič), vysoké pracovní nasazení, pečlivost, důslednost, dobré komunikační schopnosti, schopnost zvládat psychickou zátěž a konfliktní situace - Výhody, ke kterým může být ve výběrovém řízení přihlédnuto: zkouška zvláštní odborné způsobilosti v územním plánování, znalost právních předpisů na úseku územního plánování a stavebního řádu a zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů - Nabízíme: dalš... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Právník m/ž
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: Vysokoškolské vzdělání magisterském studijním programu na právnické fakultě, studijní program právo a právní věda, administrativní zdatnost, bezúhonnost. Nabízíme: Zařazení do 13. platové třídy, nástupní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (všechny složky platu se krátí koeficientem sjednaného objemu úvazku), ubytovnu pro zaměstnance v místě pracoviště, příspěvek na spoření ve stáří, na závodní stra... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Specialisté v oblasti řízení rizik (Legal Affairs Deputy General Director)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Maternová Dita Ing., e-mail: dita.maternova@citiceurope.com Náplň práce zahrnuje zejména: prověřování stávajících strategií a politik společnosti a legislativy s cílem identifikovat odchylky a zastaralá ustanovení, přípravu a revizi vnitřních směrnic společnosti týkajících se compliance a řízení rizik. Dále komunikaci s oddělením compliance a řízení rizik, posuzování nebezpečí a rizik a přípravu reakcí na ně, s cílem odhalit slabiny a rozpory v procesech a dokumentech společnosti, a předávání výsledků posuzování a analýzy nadřízeným pracovníkům. Prověřování operací pro zajištěn... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Učitel/ka střední školy - aprobace matematika
Před 2 dny - AVIZO_CZ
NABÍZÍME: po roce možnost prodloužení PP na dobu neurčitou, plat je stanoven dle Nařízení vlády č. 531/2001 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů NABÍZÍME: 100% příplatek za n... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT-KA ŽIVNOSTENSKÉHO ÚŘADU
Před 3 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Pro našeho klienta, Městský úřad Třebíč, hledáme vhodného kandidáta na pozici REFERENT-KA ŽIVNOSTENSKÉHO ÚŘADU. Náplň práce: samostatný výkon kontrolní činnosti na úseku živnostenského podnikání – provádění živnostenských kontrol zaměřených na sledování, zda a jak jsou plněny povinnosti stanovené podnikatelům živnostenským zákonem a zvláštními právními předpisy a následné projednávání zjištěných porušení. Požadavky na uchazeče vyplývající z právních předpisů: občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk), fyzická osoba, která dosáhla minimálně 18 let věku, způsobilost k právním úkonům, ... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/referentka odboru majetku a investic - investiční referent/referentka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
C04 z:29/7/2024 a:11/9/2024 PŘIHLÁŠKY DO 30. 9. 2024 Druh/charakteristika práce: - referent/referentka odboru majetku a investic - investiční referent/referentka - vykonávání odborných činností na úseku investic a správy obecního majetku - komplexní zajišťování investičních činností se zaměřením na inženýrské sítě a komunikace. Pracovní poměr: - na dobu neurčitou. Předpokládaný nástup: - ihned Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů Požadované vzdělání: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo ukončené vyšší odborné vzdělání (DiS.) - (výhodou ve stavebnictví nebo technického směru), případně střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou (výhodou ve stavebnictví nebo technického směru), pokud uchazeč prokáže předchozí praxí (min. 5 let) v oboru schopnost k výkonu požadované práce. Požadované dovednosti: - základní znalost předpisů upravujících problematik... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Strážný/strážná - informátor (OZP, OZZ)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Pracovní místo vyhrazené zaměstnavatelem pro osoby se zdravotním postižením dle § 80, zákona č. 435/2004 Sb.; Nástup možný IHNED. Náplň práce: ostraha městského parku Zájemci se mohou hlásit: - zasláním životopisu (CV) na e-mail:... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce