Referent/ka oddělení kultury a cestovního ruchu

Před 229 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané činnosti: -koordinace a realizace kulturních, sportovních a společenských akcí -plnění opatření a realizace projektů vyplývajících ze Strategie pro kulturu a kreativitu města Pardubic -plnění opatření a realizace projektů vyplývajících ze Strategie rozvoje cestovního ruchu turistické oblasti Pardubicko -organizační a odborné zajištění činnosti komise pro cestovní ruch při Radě města Pardubic -sledování a hodnocení úrovně kultury a cestovního ruchu a její podpora Kvalifikační předpoklady a požadavky: -vysokoškolské vzdělání – vzdělání v oblasti kultury, cestovního ruchu nebo ekonomie výhodou -pracovní zkušenost v oblasti kultury/cestovního ruc... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Pracovník/nice reklamačního oddělení
Před 7 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED PRACOVNÍ NÁPLŇ: - příjem, evidence a zpracování reklamací - zavádění nápravných opatření POŽADUJEME: - znalost NJ podmínkou nebo AJ perfektní slovem i písmem - znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook) - spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, komunikativnost VÝHODOU: praxe v obla... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Pracovník/nice reklamačního oddělení
Před 7 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
NÁSTUP MOŽNÝ IHNED PRACOVNÍ NÁPLŇ: - příjem, evidence a zpracování reklamací - zavádění nápravných opatření POŽADUJEME: - znalost NJ podmínkou nebo AJ perfektní slovem i písmem - znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook) - spolehlivost, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, komunikativnost VÝHODOU: praxe v obla... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Technický pracovník, 10. PT
Před 6 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Základní charakteristika pracovní pozice: zajišťování provozuschopnosti, opravy a údržby výrobních, nevýrobních a ostatních provozních zařízení budov, staveb apod. včetně jejich efektivního využívání a návrhů na vyřazení nebo prodej. Provádění rozborů poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát, revizních nálezů, zkoušek a prohlídek. Navrhování, zajišťování a kontrola realizace opatření k nápravě. Podrobný popis pracovní činnosti pro pracovní místo: 1. Zajišťuje provozuschopnost, opravy a údržbu v oblasti vodohospodářství v rámci působnosti KŘP-P u provozních zařízení, budov, staveb apod., včetně jejich efektivní využívání. Provádí rozbor poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát revizních nálezů, zkoušek a prohlídek. Navrhuje, zajišťuje a kontroluje realizaci opatření k nápravě. 2. Zajišťuje kontroly vodních zdrojů, jejich nezávadnost, odběr vzorků pro pravidelné rozbory kvality vod... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Technický pracovník, 10. PT
Před 6 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Základní charakteristika pracovní pozice: zajišťování provozuschopnosti, opravy a údržby výrobních, nevýrobních a ostatních provozních zařízení budov, staveb apod. včetně jejich efektivního využívání a návrhů na vyřazení nebo prodej. Provádění rozborů poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát, revizních nálezů, zkoušek a prohlídek. Navrhování, zajišťování a kontrola realizace opatření k nápravě. Podrobný popis pracovní činnosti pro pracovní místo: 1. Zajišťuje provozuschopnost, opravy a údržbu v oblasti vodohospodářství v rámci působnosti KŘP-P u provozních zařízení, budov, staveb apod., včetně jejich efektivní využívání. Provádí rozbor poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát revizních nálezů, zkoušek a prohlídek. Navrhuje, zajišťuje a kontroluje realizaci opatření k nápravě. 2. Zajišťuje kontroly vodních zdrojů, jejich nezávadnost, odběr vzorků pro pravidelné rozbory kvality vod... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Referent/ka Oddělení územního plánování Odboru hlavního architekta Magistrátu města Pardubic
Před 8 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané činnosti: - pořizování územně plánovacích podkladů a územně plánovací dokumentace pro správní obvod obce s rozšířenou působností Pardubice - zpracovávání závazných stanovisek a kvalifikovaných vyjádření k záměrům a projektům ve vztahu k územně plánovací dokumentaci a územně plánovacím podkladům - zajišťování informační a konzultační činnosti pro stavebníky jako pořizovatel územně plánovací dokumentace a územně plánovacích podkladů Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání vysokoškolské - vzdělání dle § 24 odst. 3 stavebního zákona - praxe v oboru výhodou - zvláštní odborná způsobilost v oblasti územního plánování výhodou - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - praxe ve veřejné správě výhodou - prax... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Referent/ka Oddělení územního plánování Odboru hlavního architekta Magistrátu města Pardubic
Před 8 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané činnosti: - pořizování územně plánovacích podkladů a územně plánovací dokumentace pro správní obvod obce s rozšířenou působností Pardubice - zpracovávání závazných stanovisek a kvalifikovaných vyjádření k záměrům a projektům ve vztahu k územně plánovací dokumentaci a územně plánovacím podkladům - zajišťování informační a konzultační činnosti pro stavebníky jako pořizovatel územně plánovací dokumentace a územně plánovacích podkladů Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání vysokoškolské - vzdělání dle § 24 odst. 3 stavebního zákona - praxe v oboru výhodou - zvláštní odborná způsobilost v oblasti územního plánování výhodou - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi - praxe ve veřejné správě výhodou - prax... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Referent/ka Úseku technické podpory Odboru hlavního architekta Magistrátu města Pardubic
Před 8 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané činnosti: - pořizování územně plánovacích podkladů (územně analytické podklady) pro správní obvod obce s rozšířenou působností Pardubice - samostatné vykonávání činností souvisejících se sběrem, vyhodnocování a zpracováním geografických dat pro potřebu geografického informačního systému - zajišťování činnosti v oblasti evidence a aktualizace dat DTM města Pardubice – digitální mapa - podílí se na řešení úkolů navazujících na DTM města Pardubice v oblasti mapových podkladů pro potřeby odborů, městských obvodů a projektantů Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání vysokoškolské - vzdělání dle § 44 odst. 4 stavebního zákona - praxe v oboru výhodou - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi ... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Referent/ka Úseku technické podpory Odboru hlavního architekta Magistrátu města Pardubic
Před 8 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané činnosti: - pořizování územně plánovacích podkladů (územně analytické podklady) pro správní obvod obce s rozšířenou působností Pardubice - samostatné vykonávání činností souvisejících se sběrem, vyhodnocování a zpracováním geografických dat pro potřebu geografického informačního systému - zajišťování činnosti v oblasti evidence a aktualizace dat DTM města Pardubice – digitální mapa - podílí se na řešení úkolů navazujících na DTM města Pardubice v oblasti mapových podkladů pro potřeby odborů, městských obvodů a projektantů Kvalifikační předpoklady a požadavky: - vzdělání vysokoškolské - vzdělání dle § 44 odst. 4 stavebního zákona - praxe v oboru výhodou - znalost zákonných norem v oboru a schopnost jejich aplikace v praxi ... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
MARKETINGOVÝ SPECIALISTA/SPECIALISTKA
Před 6 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Vronská Iveta, tel.: +420 771 501 685 - volejte Po -Pá 9:00 - 15:30 hod., životopis zašlete na e-mail: hr@remante.com Co bude tvým úkolem: - Navrhování, realizace a vyhodnocování marketingových kampaní - Vytvoření marketingové strategie a plánu pro posílení PR aktivit - Tvorba a propagace obsahu na sociálních sítích (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn) a vyhodnocování, jak se nám daří - Průzkum trhu, sledování aktivit našich konkurentů i nových trendů - Návrhy marketingových materiálů a příprava firemních prezentací - Realizace e-mail marketingu - Spolupráce s obchodními partnery a externími agenturami Předpoklady k úspěchu: - Ukončené SŠ/VŠ vzdělání nejlépe se zaměřením marketingu-počítá se i praxe v marketingu - Praxe se správou nebo tvorbou webových stránek - Zkušenosti v oblasti marketingu či PR, základy copywritingu nebo alespoň cit pro psaní kreativních textů - Výborná angličtina slovem i písmem na úrovni B2 - Jazykové dovednosti a gramatická... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
MARKETINGOVÝ SPECIALISTA/SPECIALISTKA
Před 6 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Vronská Iveta, tel.: +420 771 501 685 - volejte Po -Pá 9:00 - 15:30 hod., životopis zašlete na e-mail: hr@remante.com Co bude tvým úkolem: - Navrhování, realizace a vyhodnocování marketingových kampaní - Vytvoření marketingové strategie a plánu pro posílení PR aktivit - Tvorba a propagace obsahu na sociálních sítích (Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn) a vyhodnocování, jak se nám daří - Průzkum trhu, sledování aktivit našich konkurentů i nových trendů - Návrhy marketingových materiálů a příprava firemních prezentací - Realizace e-mail marketingu - Spolupráce s obchodními partnery a externími agenturami Předpoklady k úspěchu: - Ukončené SŠ/VŠ vzdělání nejlépe se zaměřením marketingu-počítá se i praxe v marketingu - Praxe se správou nebo tvorbou webových stránek - Zkušenosti v oblasti marketingu či PR, základy copywritingu nebo alespoň cit pro psaní kreativních textů - Výborná angličtina slovem i písmem na úrovni B2 - Jazykové dovednosti a gramatická... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení IT
Před 8 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce Organizování práce svých podřízených pracovníků oddělení IT a zodpovědnost za: - funkčnost IT infrastruktury organizace, - rozvoj a udržování IT infrastruktury (HW, SW), - implementaci opatření a technických prostředků kybernetické bezpečnosti deklarovaných - směrnicí NIS2, - zajištění ochrany dat dle Nařízení EU 2016/679 GDPR, - zajištění řešení požadavků zaměstnanců zdravotního ústavu na oblast IT, - plánování rozpočtu nákladů a vytváření koncepce řešení IT organizace. Požadavky pro přijetí Vzdělání - VŠ nebo SŠ v oboru informační technologie Odborná znalost vztahující se k vykonávané funkci v oblasti IT Zkušenost s řízením skupiny zaměstnanců do 10 osob Praxe na o... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí oddělení IT
Před 8 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce Organizování práce svých podřízených pracovníků oddělení IT a zodpovědnost za: - funkčnost IT infrastruktury organizace, - rozvoj a udržování IT infrastruktury (HW, SW), - implementaci opatření a technických prostředků kybernetické bezpečnosti deklarovaných - směrnicí NIS2, - zajištění ochrany dat dle Nařízení EU 2016/679 GDPR, - zajištění řešení požadavků zaměstnanců zdravotního ústavu na oblast IT, - plánování rozpočtu nákladů a vytváření koncepce řešení IT organizace. Požadavky pro přijetí Vzdělání - VŠ nebo SŠ v oboru informační technologie Odborná znalost vztahující se k vykonávané funkci v oblasti IT Zkušenost s řízením skupiny zaměstnanců do 10 osob Praxe na o... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Řídící pracovníci v oblasti financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb)
Před 7 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pulsar Expo s.r.o., e-mail: kehl@kehl.cz Hledáme zkušeného senior finančního stratéga s rozsáhlými zkušenostmi v oblasti podnikových financí, IPO a mezinárodních trhů. Kandidát musí mít zkušenosti s řízením finančních operací pro společnosti s ročními obraty přesahujícími 100 milionů EUR a jejich vedením prostřednícm IPO na platformách jako NASDAQ. Kandidát by měl být schopen se zaměřit na získávání kapitálu a činnosti v oblasti fúzí a akvizic. Klíčové odpovědnosti: - vývoj a realizace finanční strategie pro nadnárodní společnost - vedení finančního plánování, rozpočtování a prognozování tak, aby bylo v souladu s firemními cíli - spravování procesů IPO, včetně zveřejnění společnosti na burzách, ja... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Řídící pracovníci v oblasti financí (kromě finančních a pojišťovacích služeb)
Před 7 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pulsar Expo s.r.o., e-mail: kehl@kehl.cz Hledáme zkušeného senior finančního stratéga s rozsáhlými zkušenostmi v oblasti podnikových financí, IPO a mezinárodních trhů. Kandidát musí mít zkušenosti s řízením finančních operací pro společnosti s ročními obraty přesahujícími 100 milionů EUR a jejich vedením prostřednícm IPO na platformách jako NASDAQ. Kandidát by měl být schopen se zaměřit na získávání kapitálu a činnosti v oblasti fúzí a akvizic. Klíčové odpovědnosti: - vývoj a realizace finanční strategie pro nadnárodní společnost - vedení finančního plánování, rozpočtování a prognozování tak, aby bylo v souladu s firemními cíli - spravování procesů IPO, včetně zveřejnění společnosti na burzách, ja... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka Odboru sociálních věcí (pracovník/ce sociálně – právní ochrany dětí)
Před 7 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Referent/ka Odboru sociálních věcí (pracovník/ce sociálně – právní ochrany dětí) na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti VÝKON SOCIÁLNĚ - PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ : -Přijímání oznámení o ohrožených dětech -Provádění šetření týkajících se dítěte a jeho rodiny, vyhodnocování situace dítěte, stanovování individuálních plánů ochrany dítěte a jejich vyhodnocování -Organizace a účast na případových konferencích -Výkon kolizního opatrovnictví nezletilých dětí v opatrovnických soudních řízeních, vedení pohovorů před soudním jednáním, provádění šetření, příprava písemných podkladů, vypracovávání stanovisek a zpráv, účast na soudním jednání, realizace procesních úkonů vyplývajících z postavení účastníka řízení -Podávání návrhů a podnětů k opatrovnickým soudům z moci úřední -Zprostředkovávání odborného poradenství rodičům, dětem -Vedení a správa spisové dokumentace, rejstříků, evidence -Poskytování zpr... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent/ka Odboru sociálních věcí (pracovník/ce sociálně – právní ochrany dětí)
Před 7 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Referent/ka Odboru sociálních věcí (pracovník/ce sociálně – právní ochrany dětí) na dobu určitou, po dobu dlouhodobé nepřítomnosti VÝKON SOCIÁLNĚ - PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ : -Přijímání oznámení o ohrožených dětech -Provádění šetření týkajících se dítěte a jeho rodiny, vyhodnocování situace dítěte, stanovování individuálních plánů ochrany dítěte a jejich vyhodnocování -Organizace a účast na případových konferencích -Výkon kolizního opatrovnictví nezletilých dětí v opatrovnických soudních řízeních, vedení pohovorů před soudním jednáním, provádění šetření, příprava písemných podkladů, vypracovávání stanovisek a zpráv, účast na soudním jednání, realizace procesních úkonů vyplývajících z postavení účastníka řízení -Podávání návrhů a podnětů k opatrovnickým soudům z moci úřední -Zprostředkovávání odborného poradenství rodičům, dětem -Vedení a správa spisové dokumentace, rejstříků, evidence -Poskytování zpr... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Rozpočtář oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 7 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění; poskytování účelových finančních prostředků v přenesené působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje Požadavky: dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ obor vzdělání: ekonomika výhodou znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhod... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Rozpočtář oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 7 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění; poskytování účelových finančních prostředků v přenesené působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje Požadavky: dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ obor vzdělání: ekonomika výhodou znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhod... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupce
Před 6 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Životopisy s fotografií zasílejte na email: info@snabytek.cz předmět OBCHODNÍ ZÁSTUPCE případně volejte 773 452 282. Kontaktujte mě, rád se s Vámi setkám a proberu možnosti nástupu do naší firmy osobně. Předem děkuji. Bc. Jan Miketa, jednatel Do smazání inzerátu je nabídka platná! Na pozici Obchodní zástupce/ředitel senior přijmeme uchazeče Představujeme jedinečnou příležitost pro zkušené obchodní lídry, kteří jsou připraveni převzít zodpovědnost a vést obchodní strategii naší uznávané společnosti v oblasti designu interiérů. Od roku 1995 jsme si vybudovali pověst dodavatele prvotřídních řešení pro interiéry, a nyní hledáme nového parťáka, který nám pomůže naše ambice posunout ještě dále. Jako Obchodní zástupce senior - vedoucí budete hrát klíčovou roli v rozvoji a implementaci naší obchodní strategie. Vaším úkolem bude nejen realizace stávajících obchodních plánů, ale i vytváření nových příležitostí pro růst. Bude to vyžadovat nejen silné obchodní dovednosti, ale i schopnost vést ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupce
Před 6 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Životopisy s fotografií zasílejte na email: info@snabytek.cz předmět OBCHODNÍ ZÁSTUPCE případně volejte 773 452 282. Kontaktujte mě, rád se s Vámi setkám a proberu možnosti nástupu do naší firmy osobně. Předem děkuji. Bc. Jan Miketa, jednatel Do smazání inzerátu je nabídka platná! Na pozici Obchodní zástupce/ředitel senior přijmeme uchazeče Představujeme jedinečnou příležitost pro zkušené obchodní lídry, kteří jsou připraveni převzít zodpovědnost a vést obchodní strategii naší uznávané společnosti v oblasti designu interiérů. Od roku 1995 jsme si vybudovali pověst dodavatele prvotřídních řešení pro interiéry, a nyní hledáme nového parťáka, který nám pomůže naše ambice posunout ještě dále. Jako Obchodní zástupce senior - vedoucí budete hrát klíčovou roli v rozvoji a implementaci naší obchodní strategie. Vaším úkolem bude nejen realizace stávajících obchodních plánů, ale i vytváření nových příležitostí pro růst. Bude to vyžadovat nejen silné obchodní dovednosti, ale i schopnost vést ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
EHSE MANAGER
Před 6 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, dynamicky se rozvíjející výrobní společnost, která klade důraz na inovace a kvalitu a je součástí rakouského koncernu hledáme nového kolegu nebo novou kolegyni na pozici EHSE MANAGER. Společnost vyrábí produkty s vysokými standardy, které jsou klíčové pro zákazníky i partnery. Do týmu hledáme zkušeného manažera kvality, který pomůže zajišťovat nejvyšší úroveň kvality jejich výrobků a procesů. Náplň práce: Provádění preventivních kontrol BOZP a preventivních požárních prohlídek na pracovištích, Kontrola dodržování předpisů o BOZP a PO na pracovišti, Shromažďování podkladů pro analýzu rizik a kategorizaci prací, Sledování a dodržování právních předpisů BOZP, Školení osob v oblasti BOZP a PO, Komunikace s orgány státní správy – KHS, OIP, HZS, ČIŽP apod., Spolupráce při šetření úrazů na pracovišti a nemocí z povolání, Zpracovávání a aktualizace dokumentace BOZP a PO a životního prostředí, Sledování platnosti odborné a zdravotní způsobilosti zaměstnanců, Jednání a spo... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice vztahů k veřejnosti (komunikace a PR)
Před 7 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Máte praxi v marketingové oblasti či PR? Jste pečlivý/á a spolehlivý/á? Jste organizačně schopný/á? Pak hledáme právě Vás! Do týmu Oddělení komunikace Krajské knihovny v Pardubicích hledáme kolegu/kolegyni na pozici Pracovník vztahů k veřejnosti (komunikace a PR) Nástup možný ihned nebo dle dohody. Pracovní nabídka Náplň práce: Navrhování a realizace komunikačních strategií, plánů a kampaní. Posilování povědomí o projektech KK na podporu základních funkcí knihovny, formálního i neformálního vzdělávání, komunitní činnost a akcí z oblasti kultury. Spolupráce na organizaci akcí pořádaných KK (besedy, vzdělávání, workshopy, konference, odborné semináře, apod.), včetně speciálních projektů. Tvorba a aktualizace obsahu webových stránek, příprava obsahu pro sociální sítě KK. Co požadujeme: - SŠ, VŠ vzdělání odpovídajícího zaměření. - Zkušenost v oblasti marketingu/PR či komunikace kultury či vzdělávání. - Aktivní přístup, kreativitu, odolnost vůči stresu, samostatnost, systematičnost... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice vztahů k veřejnosti (komunikace a PR)
Před 7 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Máte praxi v marketingové oblasti či PR? Jste pečlivý/á a spolehlivý/á? Jste organizačně schopný/á? Pak hledáme právě Vás! Do týmu Oddělení komunikace Krajské knihovny v Pardubicích hledáme kolegu/kolegyni na pozici Pracovník vztahů k veřejnosti (komunikace a PR) Nástup možný ihned nebo dle dohody. Pracovní nabídka Náplň práce: Navrhování a realizace komunikačních strategií, plánů a kampaní. Posilování povědomí o projektech KK na podporu základních funkcí knihovny, formálního i neformálního vzdělávání, komunitní činnost a akcí z oblasti kultury. Spolupráce na organizaci akcí pořádaných KK (besedy, vzdělávání, workshopy, konference, odborné semináře, apod.), včetně speciálních projektů. Tvorba a aktualizace obsahu webových stránek, příprava obsahu pro sociální sítě KK. Co požadujeme: - SŠ, VŠ vzdělání odpovídajícího zaměření. - Zkušenost v oblasti marketingu/PR či komunikace kultury či vzdělávání. - Aktivní přístup, kreativitu, odolnost vůči stresu, samostatnost, systematičnost... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
ARCHITECTURE CONSULTANT MONITORING/Backup
Před 8 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Úkoly a odpovědnosti: Zodpovědní za implementaci, zlepšování a neustálý rozvoj naší monitorovací infrastruktury. Podpora při provozu a rozvoji zálohovacích systémů (Cloud a On-Prem). Úzká spolupráce s týmem pro zálohování na vývoji, implementaci a optimalizaci zálohovacích strategií s ohledem na cloudové i on-premise systémy. Úzká spolupráce s ostatními týmy infrastruktury, aplikací a disciplínami, jako je IT bezpečnost, IT servisní management a podniková architektura. Jako rozhraní mezi různými týmy zajišťujete, že monitorovací a zálohovací řešení jsou bezproblémově integrována do celé IT infrastruktury. Vedení IT nebo technických projektů v rámci oddělení. Zodpovědnost za plánování, realizaci a monitorování projektů v oblasti monitorování a zálohování. Úzká spolupráce s interními i externími zainteresovanými stranami. Koordinace externích poskytovatelů služeb. Požadavky: Několikaleté zkušenosti s nastavením, provozem a rozvojem monitorovacích řešení jako Datadog nebo srovnatelných Sa... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
ARCHITECTURE CONSULTANT MONITORING/Backup
Před 8 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Úkoly a odpovědnosti: Zodpovědní za implementaci, zlepšování a neustálý rozvoj naší monitorovací infrastruktury. Podpora při provozu a rozvoji zálohovacích systémů (Cloud a On-Prem). Úzká spolupráce s týmem pro zálohování na vývoji, implementaci a optimalizaci zálohovacích strategií s ohledem na cloudové i on-premise systémy. Úzká spolupráce s ostatními týmy infrastruktury, aplikací a disciplínami, jako je IT bezpečnost, IT servisní management a podniková architektura. Jako rozhraní mezi různými týmy zajišťujete, že monitorovací a zálohovací řešení jsou bezproblémově integrována do celé IT infrastruktury. Vedení IT nebo technických projektů v rámci oddělení. Zodpovědnost za plánování, realizaci a monitorování projektů v oblasti monitorování a zálohování. Úzká spolupráce s interními i externími zainteresovanými stranami. Koordinace externích poskytovatelů služeb. Požadavky: Několikaleté zkušenosti s nastavením, provozem a rozvojem monitorovacích řešení jako Datadog nebo srovnatelných Sa... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce