Specialisté v oblasti prodeje a nákupu informačních a komunikačních technologií

Před 557 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Plis Kateryna, e-mail: kplis@f-chain.com Požadujeme: - znalost angličtiny - znalost čínštiny (výhodou) - zk... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Ostatní řídící pracovníci v oblasti informačních a komunikačních technologií
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Anna Velebilová, e-mail: anna@czechrelocate.cz Ruský jazyk na úrovni rodilého mluvčího. pracovní pomě... (více v detailu)
Neuvedeno
Master Data Specialist
Před 5 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. Upřesňující informace: Plynulá znalost angličtiny. Práce s daty v interním systému, zakládání dodavatelů, klientů atp. Správa interní databáze, práce v SAP, Oracle. Komunikace s interními odděleními společnosti aj. Zaměstnanecké výhody: dovolená navíc, Stravenky... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci obchodního oddělení M/Ž
Před 3 dny - AVIZO_CZ
VYHRAZENO pro OZP Prosíme nenavštěvovat pracoviště, kontaktní osoba tam není k zastižení. V případě zájmu nám zašlete životopis. NÁPLŃ PRÁCE-o - - administrativní podpora obchodního zástupce - evidence, zakládání, vyhledávání a archivace dokumentů - obsluha kancelářských zařízení (kopírka, skartovačka, skener, …) - příprava podkladů pro nadřízené a ostatní oddělení PRACOVNÍ DOBA- ranní směny POŽADUJEME -spolehlivost, dochvilnost, - znalost práce na PC - pečlivost, samostatnost, spolehlivost - praxe na obdobné pozici vý... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředníci v oblasti účetnictví, účetní, hlavní účetní
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Nabízíme: Sick days, strav. paušál, příspěvek ŽP/DPS/DIP, bonusy, prémie, částečně Home office, cafetérie, poskytnutí zaškolení, vzdělávacích kurzů, dovolená navíc Požadavky: práce s PC, kvalitní znalost MS Office, uživatelsky PC, výhodou účetní program 6k; ekonomika, znalost úče... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 5 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: osobně: PO: 10.00-11.00hod Vyšehrad 2, Zásmuky e-mailem: kucinkova@perritosnacks.eu telefonicky: PO-PÁ 9.00-16.00 Co u nás budete dělat? " Vyřizování firemní korespondence a hovorů. " Komunikace s externími partnery. " Zpracování objednávek, komunikace se zákazníky. " Sklad, inventarizace. " Příjem zboží a hotových výrobků Ranní směna od 7.30 - 16.00 hod Odpolední směna od 9.30 - 18.00 ho... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistenti prodeje
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Zájemci ozývejte se telefonicky t.č. 773676929 od středy do čtvrtka v čase od 15 - 17 hod nebo pište email: dinhtuan0911@gmail.com. Jedná se o manipulaci se zbožím na prodejně, pomocné práce. Práce s pokladnou. Požadujeme: Fyzická zdatnost, dochvilnost, znalost práce s po... (více v detailu)
Neuvedeno
ROZPOČTÁŘ / ROZPOČTÁŘKA
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme min. SŠ vzdělání ve stavebním oboru, praxe výhodou ne podmínkou, dobrá orientace ve stavební dokumentaci, znalost technologických postupů při realizaci staveb výhodou, dobrá znalost práce na PC - Excel, Word, AutoCAD. Organizační schopnosti, pracovitost, spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost. Řidičský průkaz skupiny B. ... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ (m/ž)
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Nástup: ihned Co od Vás očekáváme: vzdělání minimálně SŠ s maturitou podmínkou; praxe v oboru výhodou; • znalost podvojného účetnictví výhodou; znalost účtování pokladny výhodou; znalost problematiky DPH výhodou; znalost fakturace výhodou; práce na PC (MS Office, účetní software); samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita Jaký Vám můžeme nabídnout plat: nástupní plat 30 920,- Kč + možnost osobního příplatku po tříměsíční zkušební době, možnost mimořádných odměn; po zapracování možný pl... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka managementu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Profesní životopis a motivační dopis zasílejte na email: lapkova@cap-plzen.cz (do předmětu uveďte "výběrové řízení"). K ústnímu pohovoru pozveme e-mailem nebo telefonicky pouze vybrané kandidáty. Vyhrazujeme si právo prodloužit nebo zrušit výběrové řízení, případně pracovní pozici dočasně neobsadit. Nástup v červnu 2025, pracovní poměr na dobu určitou. 12 - 20 hod./týdně (0,3 - 0,5 HPP, po vzájemné dohodě.); možnost občasné práce z domova; 25 dní dovolené + 5 dní sick days Požadujeme: - Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Outlook), vítána i orientace v Google nástrojích a základní IT přehled - Samostatnost, zodpovědnost a smysl pro pořádek - Schopnost učit se novým věcem a hledat řešení i bez přesného návodu - Dobré organizační schopnosti, pečlivost a schopnost efektivní komunikace Výhodou: - zkušenost s administrativou, orientace v neziskovém sektoru, řidičský ... (více v detailu)
Neuvedeno
DISPEČER/KA / LOGISTIK/ČKA (specialista) dopravy
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - Koordinace a řízení činnosti zaměstnanců v rámci pobočky (střediska) - Plánování tras a přidělování jednotlivých pracovních úkolů - Dohled nad zakázkami po celou dobu jejich průběhu - Komunikace s řidiči a kontrola pohybu vozidel Zajištění provozu pobočky: - Zařizování a zásobování provozu na pobočce - Komunikace v rámci společnosti i mimo ni - Související administrativa, běžná denní operativa - Zajištění a řízení kvality produktů - Inventarizaci skladu pobočky - Péče a údržba o techniku (vozový park) na pobočce Požadujeme: středoškolské vzdělání, min. 3 - letou praxi v oboru dispečer/logistik dopra... (více v detailu)
Neuvedeno
Koordinátor/ka expedice a prodeje
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený. Co od vás požadujeme: • Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému • Analýza prodejních dat • Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání • Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek • Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi • Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům • Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění • Monitoring skladových zásob • Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí • Zajištění správného označení a evidence zboží Požadované... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Iva Drasnarová, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: plynulá znalost angličtiny schopnost efektivně řídit více priorit současně schopnost podpory týmové spolupráce, komunikace a a... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT V BACK OFFICE (M/Ž)
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Co vás čeká: - asistentské práce a zodpovědnost za zadané úkoly - zpracování příchozí a odchozí pošty - zpracování příchozích faktur a archivace dokumentů - vyřizování telefonických hovorů a e-mailové korespondence s dodavateli, klienty - komunikace s dodavateli - podpora při náboru nových zaměstnanců a příprava souvisejících dokumentů - eviden... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka prodeje
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Hledáme zaměstnance do nově otevírající prodejny s motopříslušenstvím. Hlavní náplní vaší práce bude aktivní prodej, komunikace se zákazníkem, práce na PC a starost o chod prodejny. Požadujeme od vás dobrou schopnost komunikace, spolehlivost, pečlivost a dobrou orientace na zákazníka. Znalost, či orientace v motorkářském prostředí výhodou. Nabízíme výhodné mzdové ohodnocení a firemní benefity jak for... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka prodeje
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Hledáme zaměstnance do nově otevírající prodejny s motopříslušenstvím. Hlavní náplní vaší práce bude aktivní prodej, komunikace se zákazníkem, práce na PC a starost o chod prodejny. Požadujeme od vás dobrou schopnost komunikace, spolehlivost, pečlivost a dobrou orientace na zákazníka. Znalost, či orientace v motorkářském prostředí výhodou. Nabízíme výhodné mzdové ohodnocení a firemní benefity jak formou ... (více v detailu)
Neuvedeno
Směnárníci
Před 10 dny - AVIZO_CZ
GHIRMAY TECLEGERGISH, tel.: 776 532 388, e-mail: ghirmaybsn@gmail.com Náplň práce: - práce s penězi - s valutami na pokladně v bance, směnárně, poště apod. - velkou výhodou je absolvovaný kurz ČNB na rozpoznávání padělků - znalost práce na PC Výhodou: - jazyková vybavenost (angličtina) POŽADAVKY: Praxe na pozici směnárníka vít... (více v detailu)
Neuvedeno
Denní recepční v hotelu
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Hotel Flora, Purkyňova 128, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Nástup možný ihned nebo dohodou. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: krátký x dlouhý týden (2 dny / 5 dní) dle rozpisu vedoucího, 7:00-19:00 h. Náplň práce: zpracování a evidence rezervací poptávek a objednávek, ubytování hosta, pokladní operace a další agenda s tím spojená, zajištění souvisejících služeb pro hosta, komunikace s hosty v recepci (e-mailem a telefonicky... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 12 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, doc... (více v detailu)
Neuvedeno
skladník na expedici ( m/ž )
Před 12 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: – příjem výrobků na expediční sklad – balení, výdej a nakládka výrobků v rámci expedice – administrativa spojená s procesem expedice – podílení se na skladové inventuře CO OD VÁS OČEKÁVÁME: – výuční list – zkušenosti s obsluhou VZV – výhodou – znalost MS-Office – spolehlivost, zodpovědnost a manuální zručnost NABÍZÍME: – kratší pracovní dobu, jen 37,5 hodin týdně – 1 SMĚNA – roční odměny – podíl na hospodářském výsledku firmy – týden dovolené navíc – celkem 5 týdnů – motivační složky mzdy – zvýšení mzdy po zapracování - benefitní karta Edenred (500Kč / měsíčně) – odměny za doporučení nového zaměstnance – propracovaný... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí týmu pro Východoevropský program
Před 12 dny - AVIZO_CZ
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Eliška Kocianová, e-mail: kariera@clovekvtisni.cz Zájemce prosíme, aby nám na kariera@clovekvtisni.cz zaslali svůj životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) v angličtině Název pozice: Vedoucí týmu Východoevropský program Lokalita: Praha (s pracovními cestami do zahraničí) Datum nástupu: po dohodě Pracovní smlouva: plný úvazek Náplň práce o Řízení týmu, strategické plánování, zajištění efektivních činností, vyhodnocování o Přímá spolupráce s dárci a místními partnery (HRD, aktivisté) pro lepší pochopení jejich potřeb, sběr zpětné vazby na realizované aktivity o Ve spolupráci s projektovými manažery týmu - tvorba příruček, popisu programu, pokynů stanovujících fungování programu v příslušných zemích a regionech o Organizace a realizace aktivit programu (organizační retreaty, školení, skupinové psychosociální aktivity) v terénu o Dohled a pomoc projektovým manažerům při vypracovávání návrhů projektů, rozpočtů, monitorovacích zpráv o Zajišťování trvalé a úsp... (více v detailu)
Neuvedeno
Credit Management Sr. Specialist
Před 15 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM - Tatyana Seraia, e-mail: seraia.tatyana@ab-inbev.com Praxe v oblasti financí nebo jiného podobného oboru, angličtina na úrovni pracovní konverzace podmínkou, výborné komunik... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialisté v oblasti logistiky
Před 765 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Výhodou: - Angličtina na komunikativní úrovni - Dobré komunikační schopnosti - Pokročilá znalost... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 207 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
SPECIALISTA PÉČE O FIREMNÍ KLIENTY V POJIŠŤOVNICTVÍ
Před 279 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pracovní náplň: - Sjednávání pojistných smluv se zájemci, péče o stávající klienty, administrativní činnost. Požadujeme: občanskou bezúhonnost, znalost práce na PC, schopnost a snahu se učit novým věcem, samostatnost ,flexib... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií
Před 765 dny - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Koho hledáme? nadšence do techniky s ochotou učit se novým věcem a rozvíjet své dovednosti Aktivní pokročilá znalost angličtiny je pro tuto praci potrebna Aktivní znalost Francouzštiny/ italštiny/ němčiny/ holandštiny nebo španělštiny je výhodou silná schopnost řešení problémů a efektivní komunikace se zákazníky v oblasti od... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce