Ekonom/ka školy

Před 513 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
EKONOM/KA ŠKOLY NÁPLŇ PRÁCE: Vedení a kontrola kompletního účetnictví i finančního účetnictví příspěvkové organizace v souladu s obecně závaznými právními předpisy a v souladu s mezinárodními účetními standardy o Sestavení účetní závěrky (měsíční, roční) a zodpovědnost za závěrkové práce o Zpracování daňových přiznání o Komunikace a spolupráce s externími subjekty (např. ... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Učitel/ka autoškoly
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Požadavky : - řidičské oprávnění na skupiny B, T, C, nejméně 3 roky praxe - profesní průkaz - výpis z registru řidičů - prokázání pedagogické způsobilosti NÁPLŇ PRÁCE: - připravování a vedení kurzů k získání řidičského oprávnění - přednášení pravidel silničního provozu v souladu s platnou legislativou a praxí - vedení nauky o konstrukci a základní údržbě motorového vozidla - vyučování jízd - praktické vyučování v řízení motorového... (více v detailu)
Neuvedeno
hlavní účetní
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Co u nás budete dělat: - vedení účetnictví - řízení týmu ( mzdová účetní, skladová účetní) - příprava podkladů pro audit účetnictví, spolupráce s daňovými poradci a auditory - příprava podkladů pro úvěry, spolupráce s bankéři - tvorba finančních výkazů - zpracování daňových přiznání - řízení a koordinace inventarizace majetku Co musíte znát, mít a umět: - min.SŠ vzdělání, praxi v účetnictví ( alespoň 3 roky) - dobrá znalost účetních a daňových předpisů - pečlivost, samostatnost a zodpovědnost - ochota se vzdělávat - komun... (více v detailu)
Neuvedeno
Samostatná / samostatný finanční účetní
Před 11 dny - AVIZO_CZ
1. kontakt e-mailem. Dětské skupiny a mateřské školy pod hlavičkou Mrňousek hledají do svého týmu cca 60 zaměstnanců nového kolegu/kolegyni na pozici samostatný/á finanční účetní. Podmínkou účasti ve výběrovém řízení je zaslání motivačního dopisu a strukturovaného životopisu na e-mail: info@mujmrnousek.cz, do předmětu uveďte: ÚČETNÍ. nejpozději do 31.3.2025. Pokud zájemce nezašle životopis a motivační dopis, nebude zařazen do výběrového řízení. POŽADAVKY: - vzdělání ekonomického směru (ukončené USO, výhodou VŠ) - velmi dobrá znalost účetnictví, účetních standardů a daňových předpisů, včetně povědomí o mzdovém účetnictví podmínkou, - praxe v účetnictví či administrativě min. 3 roky, - výborná úroveň práce na PC (Word, Excel), s Internetem a sociálními sítěmi, - řidičský průkaz skupiny B, - požadujeme samostatnost, pečlivost, spolehlivost, odoln... (více v detailu)
Neuvedeno
stavbyvedoucí
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Stavbyvedoucí území celé ČR Ke své práci budete potřebovat: " SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru " Praxe na pozici stavbyvedoucího v oblasti výstavby a rekonstrukce železničních tratí (min. 3 roky) " Znalost problematiky výstavby železničních objektů a předpisů " Schopnost řídit a koordinovat tým pracovníků " Organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost, spolehlivost " Znalost práce s PC (MS Office, projektové softwary) " řidičský průkaz skupiny B Co Vás u nás čeká: " Řízení výstavby a rekonstrukce železničních tratí " Koordinace a kontrola pracovníků na stavbě " Zajištění dodržování termínů, kvality a bezpečnostních předpisů " Komunikace s investory, dodavateli a dalšími subjekty " Vedení technické dokumentace a kontrola projektové dokumentace A co Vám za práci u nás můžeme nabídnout? " Odpovídající finanční ohodnocení " výkonnostní odměny/prémie " služební telefon, not... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledám práci v administrativě
Před 18 dny - AVIZO_CZ
Hledám práci v administrativě. (Administrativní pracovník, fakturantka, pomocná účetní, na recepci apod.) Mám zkušenosti ve zpracování podkladů mzdy pro účetní, personalistika, běžná administrativa(dopisy, emaily, datová schránka), vedení a obsluha bank... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodník s nemovitostmi
Před 46 dny - AVIZO_CZ
Na realitním trhu se pohybujeme již od roku 2003 a nyní hledáme do týmu perspektivního kolegu, jehož pracovní náplní bude především: - provázet klienty celým procesem koupě, pronájmu nebo prodeje nemovitosti primárně v okrese Frýdek-Místek, - zajišťovat kompletní servis spojený s procesem prodeje/pronájmu nemovitosti (inzerce, prohlídky nemovitostí, poradenství) Co nabízíme? - zaškolení k výkonu profese na naší pobočce ve Frýdku-Místku, - finanční podporu do začátku ve výši 60.000... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní služby
Před 54 dny - HYPERINZERCE
Nabízím kompletní účetní služby na míru po celé ČR - externí v... (více v detailu)
Neuvedeno
Junior OBCHODNÍK Německo
Před 66 dny - Jihočeský kraj - HYPERINZERCE
Pro naši neustále se rozvíjející společnost se sídlem v Českých Budějovicích potřebujeme nového obchodníka pro oblast Německa, především pak regionu Bavorska. Zajímá Vás, jak bude vypadat Vaše nová práce? Váš den v Bohemia Works Montagen Management: • Vyhledávání nových zákazníků, ale také péče o ty stávající. Navrhování konkrétních řešení dle požadavků zákazníka, hledání možností, jak zefektivnit práci. • Řízení obchodních procesů • Prezentace produktů a novinek z našeho portfolia • Uzavírání obchodních dohod a dohled nad jejich naplňováním • Sledování vývoje trhu a identifikace nových příležitostí • vedení obchodních jednání • příprava cenových nabídek • dohled nad realizací obchodních případů včetně správy pohledávek • služební cesty do zahraničí služebním vozidlem, které budete mít k dispozici Jak si představujeme n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 247 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí technické podpory
Před 402 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která je jedním z předních světových distributorů v oblasti fotovoltaiky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Vedoucí technické podpory. NÁPLŇ PRÁCE: Vyřizování reklamačních procesů, komunikace se zákazníkem, Technická podpora a pomoc k prodávaným produktům, Komunikace s dodavateli (převážně v AJ), Hloubkové školení odběratelů/montážníků, Výjezdy na instalace – řešení reklamací a technických problémů (dle potřeby), Vedení menšího týmu, Školení na místě instalace. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 313 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
STAVBYVEDOUCÍ
Před 367 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou, jednosměnný provoz. Náplň práce: řízení a koordinace jednotlivých stavebních prací v souladu s plánem výstavby, přerozdělovaní kompetencí podřízeným zaměstnancům, koordinace dodávek materiálu a jeho kontrola, řešení zmeškání dodávek materiálu a případné reklamace, jednání se subdodavateli a příprava potřebných podkladů, kontrola dodržování BOZP a PO na stavbách dle platné legislativy, řízení pracovníků na stavbě, příprava podkladů pro fakturaci, vedení stavebního deníku. Požadavky: min. SŠ vzdělání stav... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Účetní (vhodné i pro OZZ)
Před 400 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Životopis zasílejte na e-mail irenagrebe@seznam.cz Hledáme všeobecnou účetní. Vhodné i pro OZZ. Znalosti: - účetní program POHODA - podvojné účetnictví firmy - daňová eviden... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
General Ledger Expert
Před 732 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Náplň práce: - práce s interními účetními systémy - příprava účetní uzávěrky - kontrola účetní evidence pro zajištění přesnosti a souladu s platnými účetními standardy - komunikace s interními zákazníky Požadavky: - minimálně dokončené středoškolské vzdělání - plynulá znalost áng... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 364 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Účetní všeobecní
Před 342 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Nástup dle dohody Náplň práce: Vedení účetnictví dle Českých účetních standardů, Evidence a účtování přijatých zbožových daňových dokladů, Účtování banky a pokladny v různých měnách, Cestovní příkazy a cestovní náhrady,... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
HSEQ Manažer (OD 80.000 Kč)
Před 434 dny - ANNONCE
Hledáme kvalifikovaného a motivovaného jednotlivce na pozici HSEQ Manažera. Tato klíčová role zahrnuje řízení, monitorování a zlepšování výkonnosti v oblasti zdraví, bezpečnosti, životního prostředí a kvality (HSEQ) ve společnosti. Pokud jste otevřený nové pracovní výzvě, tak mi zašlete svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu! Hledáme kolegu na pozici: HSEQ Manažer (OD 80.000 Kč) Vypracování, implementace a správa politiky... (více v detailu)
Neuvedeno
Účetní
Před 319 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
požadujeme: - znalost podvojného účetnictví, (znalost mezinárodního účetnictví IFRS a účetního programu WinFas výhodou), znalost daňových zákonů, práce na PC, samostatnost, pečlivost, spolehlivost Náplň práce: kompletní vedení podvojného účetnictví společnosti (závazky, pohledávky, pokladna, banka, záso... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Finanční poradce specialisté (Corporate Reporting Manager
Před 174 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Hlavního města Prahy, Praha, Nové Město, 110 00 Náplň práce zahrnuje zejména: řízení oddělení firemního reportingu a asistence Deputy Finance General DIrector při plnění nejrůznějších úkolů v rámci finanční funkce, podílení se na stanovování finančních cílů, vytváření a realizace strategií za účelem jejich dosažení, prověřování finančních dokumentů společnosti, zpracovávání analytických zpráv, příprava a reporting dokumentů dle požadavků mateřské společnosti, podílení se na tvorbě a aktualizaci finanční pol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent
Před 238 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména: - zajišťuje komplexní agendu vyměřování více druhů daní-daně z příjmů právnických osob, daně z přidané hodnoty a daně silniční - připravuje a vede ucelené daňové spisy daňových subjektů po jednotlivých daních, včetně soupisu daňového spisu - v daňovém řízení připravuje rozhodnutí, kterými jsou ukládány povinnosti a přiznávána práva v souladu s daňovým řádem; zpracovává žádosti podané v souladu s daňovým řádem - zajišťuje agendu a provádí pravidelnou kontrolu přeplatků a nedoplatků po jednotlivých daních a v řízení postupuje v souladu s daňovým řádem Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnispra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Technical Project Manager
Před 329 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost sídlící v Řeži u Prahy a podnikající v oblasti nanotechnologií, zabývající se návrhem a výrobou bezpečnostních holografických prvků na ochranu bankovek, dokladů a cenin proti padělání, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Technical Project Manager. Technical project manager poskytuje technickou podporu a funguje jako kritické spojení mezi odděleními obchodu, masteringu, výroby a R&D. Hlavním úkolem je koordinovat projekty od fáze plánování až po realizaci. Zodpovědnosti: Dojednávání technických parametrů a technologických postupů výroby bezpečnostních prvků a řešení se zákazníkem a kooperujícími společnostmi, Řízení zakázek na dodávky bezpečnostních prvků a řešení vyráběných v rámci společnosti – komunikace s odděleními masteringu, výroby a obchodu, Řízení zakázek na dodávky bezpečnostních prvků a řešení kooperovaných u partnerských společností – interní komunikace s odděleními masteringu, výroby a obc... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ
Před 560 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplň práce: účtování účetních operací - faktury přijaté a vydané, pokladna, cestovní příkazy, interní doklady - vše v souladu s účetní metodikou firmy, účetními standardy a souvisejícími pravidly a předpisy. Znalost podvojného účetnictví podmínkou. Zna... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Účetní
Před 174 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pracovní činnosti: - účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (provádění účetních zápisů do účetních knih), - vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními předpisy organizace, - kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence, - zpracování účetních dokladů pro automatizované zpracovávání, - poskytovat součinnost při tvorbě vnitřních předpisů souvisejících s účetnictvím organizace, - spolupracovat při inventarizaci majetku a závazků. Dále požadujeme: - SŠ/VŠ ekonomického směru, - dobrou znalost podvojného účetnictví,... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
mzdová účetní
Před 247 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
- min. SŠ vzdělání, pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost, znalost mzdové problematiky a související legislativy a účetnictví výhodou, znalost práce na PC -prac. doba 7:00-15:30 - kompletní zpracování mezd, veden... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Skladník/ce
Před 506 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Kateřina Šeflová, tel.: 604 201 052, e-mail: katerina.seflova@fjordbohemia.cz Náplň práce: příjem a výdej zboží ze skladu na základě objednávek a dodacích listů, evidence přijímaného a vyskladněného zboží fyzické naskladňování, přeskladňování a vyskladňování zboží uskladnění zboží, které je řádně označeno a viditelně nepoškozeno příprava zboží k expedici provádění inventarizace zboží na skladě ve spolupráci s vedoucím skladu vedení záznamů a interní dokumentace Pozn.: Pracovní činnost probíhá v prostorách se sníženou provozní teploto... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce