Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace (Finance Specialist )

Před 984 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt:barbora.strakova@sap.com Upřesňující informace: Náplň práce: • Podpora iniciativ správy dat, včetně zlepšení procesů kontroly, analýzy, ukládání a používání dat; správa datových a znalostních zdrojů, jako jsou Global Licensing wiki, SharePoint atd.; vytvoření datového centra pro sdílení znalostí • Pomoc s poskytován... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

System Administrator
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Vaše povinnosti: o Správa uživatelů systémů RACF, Linux a IMS o Správa uživatelských účtů a hesel interních a externích zákazníků o Definování a udržování bezpečnostních profilů o Sestavování a revize zpráv o zabezpečení systému o Udržování procesů shody zabezpečení pomocí systému správy identit (IIQ) o Údržba digitálních certifikátů o Správa zabezpečení cloudu Váš profil: o Vysokoškolské vzdělání v oboru IT nebo srovnatelná kvalifikace a předchozí zkušenosti z IT zázemí o Zkušenosti se systémem z/OS (vč. TSO, ISPF, R... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník rezervací
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Plecitá Žaneta, e-mail: zaneta.plecita@hotelis.cz Láká Tě práce v dynamicky se rozvíjející společnosti, která spravuje hotely v západočeském kraji? Pokud ano, jsi náš člověk a rádi Tě přivítáme v našemu týmu. Hledáme kolegyni/kolegu na rezervační oddělení na pozici Pracovník rezervací. Klíčové jsou pro nás komunikativní schopnosti, pečlivost a důslednost. Požadujeme: - znalost českého, německého, ruského a anglického jazyka - nebát se komunikovat a rád pracovat s lidmi - pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail - pro... (více v detailu)
Neuvedeno
IT Data & Analytics Specialist
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Orságová Miriam, e-mail: EYhlasenky@cz.ey.com Požadujeme: zkušenosti s analytickým data modellingem a architekturou, dobrou znalost SAP HANA/EW nebo rovnocenného nástroje SQL data modellingu a SAP SAC, zkušenost s SAP Datasphere, SAP BW and Planning výhodou,zkušenost... (více v detailu)
Neuvedeno
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Referent - ochrana ovzduší na odboru výstavby a životního prostředí (m/ž)
Náplň práce: výkon státní správy na úseku ochrany ovzduší. Zpracování akčního plánu v návaznosti na Program zlepšování kvality ovzduší, mapování a kontrola domácností, které provozují kotle na pevná paliva I a II emisní třídy na území ORP, kontrola plnění požadavků kladených na provozovatele spalovacích zdrojů zákonem o ochraně ovzduší na území ORP Rakovník. Základní plat v závislosti na délce započitatelné praxe (10. platová třída) + osobní příplatek po zapracování. Požadujeme: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, schopnost týmové práce, schopnost samostatného rozhodování, znalost práce na PC, flexibilitu a spolehlivost. Vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání s vazbou na problematiku ochrany životního prostředí, znalost problematiky ochrany ovzduší, znalost programu GINIS, VITA, VERA a GRAMIS, znalost obecně závazných právních předpisů, orientace v dotačních titulech, praxe při podávání žádostí o dotace ... (více v detailu)
Pracovník technické kontroly
Před 3 dny - AVIZO_CZ
POŽADUJEME: - vzdělání strojírenského zaměření - praxe v oddělení kontroly nebo ve strojírenství výhodou - čtení výkresové dokumentace - znalost práce na PC - spolehlivost, preciznost, samostatnost, odpovědnost NABÍZÍME: - možnost kariérního růstu - práci v příjemném prostředí a vstřícnou komunikaci - motivující finanční ohodnocení dle pracovních výsledků - mzdové rozpětí závisí na do... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovníci (back offfice manager)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
administrativní pracovník v účetní kanceláři, velmi dobra´ znalost práce na PC, zejmena s kancela´rˇsky´m softwarem, znalost účetní problematiky, schopnost práce s technicky´m zarˇízením, znalost a... (více v detailu)
Neuvedeno
sociální pracovník do služby odborně sociální poradenství (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Hledáme sociálního pracovníka na pracovní pozici sociální pracovník odborného sociálního poradenství v Postoloprtech. Náplň práce: přímá sociální práce s uživateli, poskytování odborného sociálního poradenství a doprovázení v obtížných životních situacích. Očekáváme: - min. vyšší odborné vzdělání se zaměřením na sociální práci - komunikativonost a chuť učit se novému - schopnost pracovat v týmu - samostatnost a zodpovědnost - výhod... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní
Před 5 dny - AVIZO_CZ
IDEÁLNÍ KANDIDÁT/KA SPLŇUJE: - středoškolské vzdělání v oboru - bezúhonnost - praxi v dané oblasti - výhodou znalost programu ESO9, není podmínkou - znalost účetních a daňových zákonů ČR, problematiky DPH - znalost MS OFFICE, internet - schopnost samostatně pracovat - časová flexibilita, příjemné vystupování - profesionální a komunikativní jednání - zodpovědnost, samostatnost, vstřícnost a ochota. CO BUDE MJ. NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE: - tvorba platebních příkazů, komunikace s bankou - zpracování přijatých a vydaných faktur - tvorba dohadných položek, nákladů a výnosů příštích období - správa dodavatelského salda a zálohových plateb - účtování bankovních výpisů, pokl... (více v detailu)
Neuvedeno
PROGRAMÁTOR/KA IS/K2 (JUNIOR/SENIOR) - DELPHI, SQL, ERP
Před 5 dny - AVIZO_CZ
KO: Anna Adámková, tel.: 734 112 500, email: kariera@stoklasa.cz. Nabídky zasílejte na uvedený e-mail. Do našeho týmu hledáme programátora, který se bude věnovat programovým úpravám našeho informačního systému K2. Tahle pozice je ideální pro někoho, kdo už má zkušenost s programováním a je ochoten se naučit pracovat v K2 prostředí. Tvou hlavní náplní práce bude vývoj a úpravy K2 Skriptu a AM sestav, přičemž se zapojíš i do menší správy systému. NÁPLŇ PRÁCE: - programové úpravy informačního systému K2 (Delphi / Pascal) - práce s databázemi MS SQL (dotazy, optimalizace) - spolupráce s analytikem IS na návrhu řešení - minoritně správa IS K2 a jeho konfigurace - podíl na technickém rozvoji a optimalizaci systému POŽADUJEME: - zkušenost s programováním (ideálně Delphi / Pascal, ale pokud máš jiný jazyk, nevadí - zaškolíme) - základní znalost SQL (MS SQL výhodou) - analytické a kritické myšlení - pochopení kompl... (více v detailu)
Neuvedeno
Programátoři počítačových aplikací specialisté
Před 9 dny - AVIZO_CZ
komunikační a prezentační dovednosti o výborná angličtina (slovem i písmem) o odolnost vůči stresu o schopnost rychle se adaptovat na nové situace o technické a programátorské znalosti o zkušenost s programovým plánováním o analytické schopnosti a schopnost efektivn... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNICKÝ SPECIALISTA / TECHNICKÁ SPECIALISTKA obchodního oddělení
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou (po 1 roce), flexibilní pracovní doba. Nástup možný ihned. Co budete dělat: vytvářet a aktualizovat technologické a pracovní postupy; spolupracovat na vývoji a zavádění nových výrobků nebo jejich vylepšení; podílet se na optimalizaci a zlepšování výrobních procesů; spravovat výkresovou dokumentaci; komunikovat a pečovat o naše velkoobchodní i maloobchodní zákazníky, poskytovat jim potřebnou technickou podporu a poradenství v oblasti stínicí techniky; konzultovat se zákazníkem nestandardní objednávky a jejich možná technická řešení; vyřizovat poptávky a zpracovávat cenové nabídky; vyřizovat a evidovat reklamace i připomínky zákazníků, navrhovat nápravná opatření a podílet se na jejich realizaci; spolupracovat na dalších činnostech obchodního oddělení a výroby. Požadavky:... (více v detailu)
Neuvedeno
Referentka / referent sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 13 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: -zajištění ucelených odborných agend státní správy a samosprávy -zajištění úkolů vyplývajících ze zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (kromě výkonu činností sociální práce, na které se vztahují kvalifikační předpoklady pro výkon sociálního pracovníka), zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, zákona č. 582/1991 Sb., o organizaci a provádění sociálního zabezpečení, ve znění pozdějších předpisů -zajištění agendy dotací v sociální oblasti dle zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů -zabezpečení agendy přestupků dle platného Pokynu tajemníka, kterým je stanovena působnost jednotlivých odborů úřadu ve věcech přestupků podle příslušných zákonů v jednotlivých oblastech veřejné správy -vykonává administrativní a spisové práce Místo výkonu práce: Městský úřad... (více v detailu)
Neuvedeno
Pomocní pracovníci
Před 17 dny - AVIZO_CZ
Prvotní informace: osobně: Prošovická 118, 294 29 Bezno, od 17h do 19h e-mailem: cogai_maulanhcz@yahoo.com telefonicky: 774 618 668 od 15h do 17h Upřesňující informace: 1. znalost viet... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 16 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 33 280 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Neuvedeno
Junior OBCHODNÍK Německo
Před 44 dny - Jihočeský kraj - HYPERINZERCE
Pro naši neustále se rozvíjející společnost se sídlem v Českých Budějovicích potřebujeme nového obchodníka pro oblast Německa, především pak regionu Bavorska. Zajímá Vás, jak bude vypadat Vaše nová práce? Váš den v Bohemia Works Montagen Management: • Vyhledávání nových zákazníků, ale také péče o ty stávající. Navrhování konkrétních řešení dle požadavků zákazníka, hledání možností, jak zefektivnit práci. • Řízení obchodních procesů • Prezentace produktů a novinek z našeho portfolia • Uzavírání obchodních dohod a dohled nad jejich naplňováním • Sledování vývoje trhu a identifikace nových příležitostí • vedení obchodních jednání • příprava cenových nabídek • dohled nad realizací obchodních případů včetně správy pohledávek • služební cesty do zahraničí služebním vozidlem, které budete mít k dispozici Jak si představujeme n... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Finance
Před 79 dny - Jihomoravský kraj - HYPERINZERCE
Obchodní vedoucí – rozšiřujeme tým profesionálů ve financích Máte zkušenosti s obchodem, vedením lidí nebo financemi? Hledáte nové výzvy a příležitost k rozvoji své kariéry? Připojte se k týmu zkušeného lídra v oblasti financí, který hledá nové kolegy na pozici obchodní vedoucí! Co vás čeká: Vedení a rozvoj týmu obchodníků. Budování a správa dlouhodobých vztahů s klienty. Řízení obchodních aktivit a zodpovědnost za výsledky týmu. Podílení se na strategii a rozvoji společnosti. Co nabízíme: Stabilní zázemí a podporu zkušeného lídra v oboru. Možnost profesního i osobního růstu. ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
25 000
 Kč
Specialisté v oblasti logistiky
Před 711 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Výhodou: - Angličtina na komunikativní úrovni - Dobré komunikační schopnosti - Pokročilá znalost... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 173 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 225 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 262 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: e-mail: info@itaca.cz Znalost ruštiny na úrovni rodileho mluvciho. *Vyborna znalost AJ *Vyborna znalost španělštiny *dalši jazyky jsou vyhodou *Přijemne vystupovani *Samostatnost, logicke a procesni myšleni, organizacni a rozhodovací schopnosti na vysoke urovni *Schopnost řesit standartni a ne... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Sociální pracovník
Před 225 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
výběrové řízení na vznik pracovního poměru úředníka zařazeného do Městského úřadu Vrchlabí na druh práce: REFERENT ODBORU SOCIÁLNÍHO A ZDRAVOTNÍHO – AGENDA SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ s možností postupu do funkce vedoucího oddělení Místo výkonu práce: Vrchlabí Pracovní poměr na dobu neurčitou Platové zařazení: 11. platová třída Předpokládaný nástup dle dohody Nabízíme: - náborový příspěvek až do výše Kč 50.000,- Kč - pro perspektivního zaměstn... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 291 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 152 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PRACOVNÍK ODBORNÉHO ZACHÁZENÍ VE VĚZEŇSTVÍ - VYCHOVATEL
Před 149 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
VYCHOVATEL na oddělení výkonu trestu odnětí svobody Místo působiště: Vazební věznice Liberec Zákonné a další požadavky: - min. vyšší odborné vzdělání pedagogického směru - trestní bezúhonnost - zdravotní způsobilost pro výkon práce - organizační schopnosti a komunikační dovednosti - znalost a orientace v zákoně č. 169/1999 Sb. o výkonu trestu odnětí svobody - znalost práce na PC (WORD, EXCEL, INTERNET). Nabízíme: - platová třída 10 (od 29.790,- Kč do 40.770,- Kč dle dosažené praxe) - jednosměnný pracovní režim s nerovnoměrným rozvržením pracovní doby - příspěvky z Fondu kulturních a sociálních potřeb na penzijní připojištění (zajištěno ve vazební věznici) a na stravné, na kulturní a sportovní vyžití, apod. Předpokládaný termín nástupu: dle domluvy. Náležitosti písemné přihlášky: - přihláška k výběru - strukturovaný pr... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce