REFERENT/REFERENTKA V ODDĚLENÍ KONTROLNÍM I (270332)

Před 74 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Charakteristika činnosti: - zajištění agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění v rozsahu své působnosti - vydávat rozhodnutí v prvním stupni daňového řízení a ve správním řízení - provádět potřebné procesní úkony podle daňového řádu, správního řádu a jiných souvisejících právních předpisů a vydává rozhodnutí v daňovém a správním řízení - provádět postupy při správě daní podle daňového řádu, a to daňovou kontrolu, vyhledávací činnost, místní šetření, a postupy k odstranění pochybností u všech druhů... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

referent správy daní, orientace v daních z příjmu, DPH a dani silniční
První kontakt e-mailem Služba zahrnuje zejména: komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní Jedná se o tyto činnosti: - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to místního šetření postupu k odstranění pochybností, apod., - provádění vyhledávací činnosti podle daňového ř... (více v detailu)
referent správy daní, orientace v daních z příjmu, DPH a dani silniční
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem Služba zahrnuje zejména: komplexní výkon agendy při správě daní ve složitých případech správy daní Jedná se o tyto činnosti: - provádění postupů při správě daní podle daňového řádu, a to místního šetření postupu k odstranění pochybností, apod., - provádění vyhledávací činnosti podle daňového ř... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
201481_odborný referent(ka) / vrchní referent(ka) v Oddělení vyměřovacím III, Odbor vyměřovací
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - správa daně z příjmů fyzických osob, daně z přidané hodnoty, - provádění řízení, postupů a úkonů podle daňového řádu, - posuzování žádostí, zpracování stanovisek. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
201481_odborný referent(ka) / vrchní referent(ka) v Oddělení vyměřovacím III, Odbor vyměřovací
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - správa daně z příjmů fyzických osob, daně z přidané hodnoty, - provádění řízení, postupů a úkonů podle daňového řádu, - posuzování žádostí, zpracování stanovisek. Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních p... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Vedoucí personálního oddělení
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Městský soud v Praze vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici: vedoucí personálního oddělení. Pracovní náplň: řízení, organizace, kontrola a odpovědnost za chod oddělení v rozsahu platné a účinné právní úpravy pro personální agendu zaměstnanců a soudců; komplexní zajišťování oblasti personální správy zaměstnanců a soudců a ochrany osobních údajů (GDPR); usměrňování a zajišťování oblasti personální prác... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent
Způsob prvního kontaktu: na výběrovém řízení VŘ č. 300822 Upřesňující informace: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz) výkon správy daně z nemovitých věcí, zpracování a evidence daňových tvrzení vydávání rozhodnutí při správě daní, vyřizování řádných, mimořádných opravných prostředků a dozorčích prostředků v rozsahu své působnosti komplexní správa osobních daňových účtů přiděleného okruhu daňových subjektů provádění vyhledávací činnosti a místních šetření a komplexní provádění daňové kontroly Zaměstnanecké výhody: pružná služební doba, 25 ... (více v detailu)
Referent
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Způsob prvního kontaktu: na výběrovém řízení VŘ č. 300822 Upřesňující informace: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz) výkon správy daně z nemovitých věcí, zpracování a evidence daňových tvrzení vydávání rozhodnutí při správě daní, vyřizování řádných, mimořádných opravných prostředků a dozorčích prostředků v rozsahu své působnosti komplexní správa osobních daňových účtů přiděleného okruhu daňových subjektů provádění vyhledávací činnosti a místních šetření a komplexní provádění daňové kontroly Zaměstnanecké výhody: pružná služební doba, 25 ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent oddělení mezinárodní ochrany
Přidáno dnes - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Nabízená mzda spadá pod 12. platovou třídu, podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb. Nástup možný k 1.11.2024 nebo dle dohody. Náplň práce: samostatné vedení správního řízení ve věci mezinárodní ochrany dle zákona č. 325/199 Sb., o azylu, ve znění pozdějších předpisů • provádění úkonů správního řízení, vypracování podkladů pro rozhodování a návrhů rozhodnutí o žádostech o mezinárodní ochranu • administrativní a evidenční činnosti spojené se správním řízením Požadavky: • bakalařské nebo magisterské studium, vhodné i pro absolvent • způsobilost seznamovat s utajovanými informacemi pro stupeň utajení Vyhrazené (po nástupu zajistí úřad) • uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Internet, evidenční programy) • státní občanství ČR • trestní a morální bezúhonost • zvládání konfliktních a stresových situací Další předpoklady: • znalost anglického jazyka a dalšího jazyka • všeobecný přehled se zaměřením na politickou a bezpečnostní... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent oddělení mezinárodní ochrany
Přidáno dnes - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem. Nabízená mzda spadá pod 12. platovou třídu, podle nařízení vlády č. 304/2014 Sb. Nástup možný k 1.11.2024 nebo dle dohody. Náplň práce: samostatné vedení správního řízení ve věci mezinárodní ochrany dle zákona č. 325/199 Sb., o azylu, ve znění pozdějších předpisů • provádění úkonů správního řízení, vypracování podkladů pro rozhodování a návrhů rozhodnutí o žádostech o mezinárodní ochranu • administrativní a evidenční činnosti spojené se správním řízením Požadavky: • bakalařské nebo magisterské studium, vhodné i pro absolvent • způsobilost seznamovat s utajovanými informacemi pro stupeň utajení Vyhrazené (po nástupu zajistí úřad) • uživatelská znalost práce na PC (MS Office, Outlook, Internet, evidenční programy) • státní občanství ČR • trestní a morální bezúhonost • zvládání konfliktních a stresových situací Další předpoklady: • znalost anglického jazyka a dalšího jazyka • všeobecný přehled se zaměřením na politickou a bezpečnostní... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Referent
Způsob prvního kontaktu: na výběrovém řízení VŘ č. 301844 Upřesňující informace: Zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění. - správní činnost v oblasti kontrolních postupů při kontrole daně z příjmu fyzických osob provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů - provádění vyhledávací činnosti dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, - vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí. Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz... (více v detailu)
Referent
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Způsob prvního kontaktu: na výběrovém řízení VŘ č. 301844 Upřesňující informace: Zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění. - správní činnost v oblasti kontrolních postupů při kontrole daně z příjmu fyzických osob provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů - provádění vyhledávací činnosti dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, - vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí. Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
200494_odborný referent / vrchní referent v Oddělení kontrolním II
Přidáno dnes - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt el.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní, - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení, - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření - a vyhledávací činnost, - kontrola řádného plnění daňových povinností, - kontrola účetnictví, - daňová evidence, - DPH. Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním st... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
200494_odborný referent / vrchní referent v Oddělení kontrolním II
Přidáno dnes - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt el.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní, - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení, - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření - a vyhledávací činnost, - kontrola řádného plnění daňových povinností, - kontrola účetnictví, - daňová evidence, - DPH. Zaměstnanecké výhody4): Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním st... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Referent
Způsob prvního kontaktu: na výběrovém řízení VŘ č. 301195 Upřesňující informace: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz) Služba zahrnuje zejména: - správní činnost v oblasti kontrolních postupů při kontrole daně z přidané hodnoty - provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů - provádění vyhledávací činnosti dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, - vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí Zaměstnanecké výhody: pružná služební doba,... (více v detailu)
Referent
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Způsob prvního kontaktu: na výběrovém řízení VŘ č. 301195 Upřesňující informace: Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (gov.cz) Služba zahrnuje zejména: - správní činnost v oblasti kontrolních postupů při kontrole daně z přidané hodnoty - provádění daňových kontrol a postupů k odstranění pochybností dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů - provádění vyhledávací činnosti dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, - vyřizování žádostí, zpracování stanovisek a rozhodnutí Zaměstnanecké výhody: pružná služební doba,... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Finance Manager
Přidáno dnes - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt: e-mail: vera.henclova@sap.com Zodpovědnost za řízení a správu financí a účetnictví. Plnění požadavků na účetnictví a finanční výkazy, které vyplývají ze zákonných povinností nebo interních zásad a procesů SAP. Standardizace procesů a služeb a převzetí odpovědnosti za centralizované úkoly a činnosti. Vytváření akčních plánů a operativní rozhodnutí o směrnicích a taktice. Odp... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Finance Manager
Přidáno dnes - Hlavní město Praha - ANNONCE
kontakt: e-mail: vera.henclova@sap.com Zodpovědnost za řízení a správu financí a účetnictví. Plnění požadavků na účetnictví a finanční výkazy, které vyplývají ze zákonných povinností nebo interních zásad a procesů SAP. Standardizace procesů a služeb a převzetí odpovědnosti za centralizované úkoly a činnosti. Vytváření akčních plánů a operativní rozhodnutí o směrnicích a taktice. Odp... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
referent/referentka stavebního úřadu
Přidáno včera - Jihočeský kraj - ANNONCE
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - státní občan České republiky, nebo státní občan jiného státu, pokud má uchazeč v České republice trvalý pobyt - dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost a ovládání jednacího jazyka Ostatní požadavky: - praxe v oblasti územního plánování a stavebního řádu výhodou - znalost práce na PC (WORD, EXCEL, Outlook) - výborné organizační schopnosti a schopnost komunikace s lidmi - praxe ve veřejné správě vítána - základní odborná zkouška na úseku územního plánování a stavebního řádu výhodou - flexibilita, spolehlivost, samostatnost - ochota se dále vzdělávat - řidičský průkaz skupiny "B" Náležitosti písemné přihlášky: - jméno, příjmení a titul zájemce - datum a místo narození zájemce - státní příslušnost zájemce - místo trvalého pobytu zájemce - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana Součásti přihlášky: - strukturovaný životopis s u... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
referent/referentka stavebního úřadu
Přidáno včera - Jihočeský kraj - ANNONCE
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - státní občan České republiky, nebo státní občan jiného státu, pokud má uchazeč v České republice trvalý pobyt - dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost a ovládání jednacího jazyka Ostatní požadavky: - praxe v oblasti územního plánování a stavebního řádu výhodou - znalost práce na PC (WORD, EXCEL, Outlook) - výborné organizační schopnosti a schopnost komunikace s lidmi - praxe ve veřejné správě vítána - základní odborná zkouška na úseku územního plánování a stavebního řádu výhodou - flexibilita, spolehlivost, samostatnost - ochota se dále vzdělávat - řidičský průkaz skupiny "B" Náležitosti písemné přihlášky: - jméno, příjmení a titul zájemce - datum a místo narození zájemce - státní příslušnost zájemce - místo trvalého pobytu zájemce - číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu, jde-li o cizího státního občana Součásti přihlášky: - strukturovaný životopis s u... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ODBORNICE/I NA ÚČETNICTVÍ A EKONOMIKU (50-70 000 KČ)
Máte zkušenosti v oblasti účetnictví nebo ekonomiky a hledáte novou pracovní výzvu? Stabilní a rostoucí společnost v Brně rozšiřuje svůj tým a hledá odborníky na správu finančních procesů, účetnictví a rozpočty. Pokud se chce... (více v detailu)
ODBORNICE/I NA ÚČETNICTVÍ A EKONOMIKU (50-70 000 KČ)
Máte zkušenosti v oblasti účetnictví nebo ekonomiky a hledáte novou pracovní výzvu? Stabilní a rostoucí společnost v Brně rozšiřuje svůj tým a hledá odborníky na správu finančních procesů, účetnictví a rozpočty. Pokud se chce... (více v detailu)
referent/referentka k přezkoumávání hospodaření (kontrolorů/kontrolorek)
Charakteristika vykonávané práce: referent/ka přezkoumávání hospodaření přezkoumává hospodaření obcí, měst a dobrovolných svazků obcí Jihomoravského kraje, které o něj požádají. Sestavuje plán přezkoumávání, monitoruje jeho dodržování a provádí operativní změny. Zpracovává na základě zjištění zprávu o výsledku přezkoumání hospodaření, spolupracuje s kontrolní skupinou při projednání a předání zprávy, případně při vypořádání námitek. Požadujeme: o potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, příp. střední vzdělání s maturitní zkouškou* o studijní obor: nejlépe ekonomika, veřejná správa o podmínka praxe: minimálně 3 roky praxe spočívající v činnosti, která souvisí odborně s předmětem přezkoumání (viz. § 5 zákona č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí) o zvláštní odborn... (více v detailu)
referent/referentka k přezkoumávání hospodaření (kontrolorů/kontrolorek)
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: referent/ka přezkoumávání hospodaření přezkoumává hospodaření obcí, měst a dobrovolných svazků obcí Jihomoravského kraje, které o něj požádají. Sestavuje plán přezkoumávání, monitoruje jeho dodržování a provádí operativní změny. Zpracovává na základě zjištění zprávu o výsledku přezkoumání hospodaření, spolupracuje s kontrolní skupinou při projednání a předání zprávy, případně při vypořádání námitek. Požadujeme: o potřebné vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, příp. střední vzdělání s maturitní zkouškou* o studijní obor: nejlépe ekonomika, veřejná správa o podmínka praxe: minimálně 3 roky praxe spočívající v činnosti, která souvisí odborně s předmětem přezkoumání (viz. § 5 zákona č. 420/2004 Sb., o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí) o zvláštní odborn... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Náměstek/náměstkyně ředitele, vedoucí odboru ekonomiky
Přidáno dnes - Ústecký kraj - ANNONCE
[] Místo výkonu práce: Pražská č.p. 457/52 407 46 Krásná Lípa u Rumburka Popis pracovní činnosti: • řízení a metodická podpora odboru ekonomiky Správy NP • řízení oddělení ekonomiky a oddělení informatiky • koordinace systému vícezdrojového financování Správy NP • plánování rozpočtu státní příspěvkové organizace Správy NP • plánování investičního rozvoje, příprava a realizace investic • vedení ekonomicko-hospodářských statistik a výkaznictví • vedení daňové evidence a plnění daňových povinnosti Správy NP • podílí se na zajišťování kybernetické bezpečnosti Správy NP • komplexní koordinace postupů veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek, včetně administrace zadávacího řízení • schvalování výdajů Správy NP Požadavky: • minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském programu ekonomického zaměření • trestní bezúho... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Náměstek/náměstkyně ředitele, vedoucí odboru ekonomiky
Přidáno dnes - Ústecký kraj - ANNONCE
[] Místo výkonu práce: Pražská č.p. 457/52 407 46 Krásná Lípa u Rumburka Popis pracovní činnosti: • řízení a metodická podpora odboru ekonomiky Správy NP • řízení oddělení ekonomiky a oddělení informatiky • koordinace systému vícezdrojového financování Správy NP • plánování rozpočtu státní příspěvkové organizace Správy NP • plánování investičního rozvoje, příprava a realizace investic • vedení ekonomicko-hospodářských statistik a výkaznictví • vedení daňové evidence a plnění daňových povinnosti Správy NP • podílí se na zajišťování kybernetické bezpečnosti Správy NP • komplexní koordinace postupů veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek, včetně administrace zadávacího řízení • schvalování výdajů Správy NP Požadavky: • minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském programu ekonomického zaměření • trestní bezúho... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce