Všeobecný administrativní pracovník (M/Ž)

Před 272 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Výše mzdy dohodou Možný zkrácený úvazek nebo DPP Vedení pomocných účetních a neúčetních agend - znalost práce Excel, Word, poštovní klient, asistenční práce v... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

*Odborní účetní všeobecní (m/ž)
JOBMATCH - OZP do: 28.02.2027, mzda: 17000 Obor činnosti: Administrativa n... (více v detailu)
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 5 dny - AVIZO_CZ
určenko Valerija, tel.: 222 103 129, e-mail: office.graceholdings@gmail.com Pracovní flexibilita Návštěvní hodiny od 10:00 do 13:00 Požadavky: řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič), znalost... (více v detailu)
Neuvedeno
Finanční účetní
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - VŠ nebo SŠ + certifikát daňový a účetní specialista - Orientaci v účetní legislativě a závěrkách - Znalost DPH včetně přenosu DPH a přiznání k DPH - AJ na komunikativní úrovni - Uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook) Náplň práce: - Vedení účetní agendy (mimo mzdové agendy) - Spolupráce na zpracování účetních závěrek - Příprava a tvorba přiznání k DPH - Zpracování přijatých faktur vč. kontroly správnosti - Spolupráce při přípravě podkladů pro audit - Časové rozlišení nákladů a výdajů - Účetní dokumentace k dotacím - S... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník oblastního provozního manažera
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 14:00 hodin. NÁPLŇ PRÁCE o asistence při vedení agendy na pobočce v Brně o příprava podkladů pro mzdy, zadávání do interního systému o příprava podkladů pro měsíční fakturaci o vyřizování pošty o příjem zboží do skladu o zadávání a kontrola přijaté dokumentace POŽADUJEME o znalost práce na PC o znalost MS Excel o spolehlivost o samostatnost o zkušenost na obdobné pozici výhodou Pracovní doba: Pondělí-pátek ranní Práce je pro OZP. V případě zá... (více v detailu)
*Úklidový pracovník (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
OZP, JOBMATCH Náplň práce o Běžný úklid kancelářských prostor o Úklid společných prostor a sociálního zařízení Nabízíme o PO - PÁ v odpoledních hodinách cca od 17:00 do 21:00 (dva až tři dny v týdnu) o Férový přístup nadřízených o Práce vhodná i pro důchodc... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovníci
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Leader20051@gmail.com pracovní poměr od: 13.03.2025, mzda: 20800 Obo... (více v detailu)
Neuvedeno
*administrativní pracovník (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Zpracování a administrace dotačních projektů ve skupině AGM, komunikace se SZIF, příp.dalšími institucemi Průběžné zpracování výsledků hospodaření jednotlivých společností dle zadání SŠ nebo VŠ vzdělání, znalost účetnictví, povědomí o zemědělské činnosti a praxe výhodou Po zapracování možnost sm... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník v kovovýrobě (M/Ž)
pracovní poměr od: 10.04.2025, mzda: 21000 - 35000 Obor činnosti: ... (více v detailu)
administrativní pracovník
Před 4 dny - AVIZO_CZ
- aktivní znalost práce na PC, dobré komunikační schopnosti, samostatnost, praxe v oboru vítána - po zaučení navýšení mzdy - životopisy s motivačním dopisem zasílat ... (více v detailu)
Neuvedeno
PRACOVNÍK ÚKLIDU (M/Ž)
Apartmány Anička - Špičák Úklid apartmánů, praní a mandlování ložního prádla, úklid společných prostor a restaurace. Možnost zkráceného pracovního úvazku. Práce na... (více v detailu)
Všeobecná sestra (m/ž)
První kontakt: osobně (DS Dobré Časy,Boží Hora 1726/41,66491 Ivančice), e-mailem nebo telefonicky (9-14hod, pracovní dny) Nástup možný ihned nebo dle dohody. Specializace hojení ran Zaměstnaneck... (více v detailu)
Administrativní pracovník/pracovnice
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující informace: - znalost Wiondows, MS Word, Photoshop-kompletace, tisky, kopírování, skládání razítkování výkresů, datová pošta Zaměstnanecké výhody: - flexibilní p... (více v detailu)
Neuvedeno
Hledám práci z domova – administrativa / zákaznický servis /
Před 3 dny - Plzeňský kraj - HYPERINZERCE
Dobrý den, hledám seriózní práci z domova na částečný nebo plný úvazek. Mám zkušenosti s administrativní činností, zadáváním dat a základní komunikací se zákazníky. Jsem spolehlivý, pečlivý a časově flexibilní. Uvítám: Práci na HPP, DPP nebo DPČ Jednoduchou administrativu, ... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Správce majetku (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
z: 9.4.2025 - řidičský průkaz sk. B Přihlášku zašlete: do 12. 5. 2025 na sekretariat@hotelovkafren.cz stravování zaměstnanců, příspěvek na dovolenou a ... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Nástup: ihned Co od Vás očekáváme: vzdělání minimálně SŠ s maturitou podmínkou; praxe v oboru výhodou; • znalost podvojného účetnictví výhodou; znalost účtování pokladny výhodou; znalost problematiky DPH výhodou; znalost fakturace výhodou; práce na PC (MS Office, účetní software); samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita Jaký Vám můžeme nabídnout plat: nástupní plat 30 920,- Kč + možnost osobního příplatku po tříměsíční zkušební době, možnost mimořádných odměn; po zapracování možný pl... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředníci v oblasti účetnictví, účetní, hlavní účetní
Nabízíme: Sick days, strav. paušál, příspěvek ŽP/DPS/DIP, bonusy, prémie, částečně Home office, cafetérie, poskytnutí zaškolení, vzdělávacích kurzů, dovolená navíc Požadavky: práce s PC, kvalitní znalost MS Office, uživatelsky PC, výhodou účetní program 6k; ekonomika, znalost úče... (více v detailu)
Asistentka v advokátní kanceláři
Místo výkonu práce: Chrudim Zavedená advokátní kancelář v centru Chrudimi přijme administrativní pracovnici - asistentku na max. 6 hodin denně. Požadavky : středoškolské vzdělání s maturitou, PC (Word, Excel), psaní deseti výhodou, praxe v oboru výhodou. Nabízíme : zajímavá a variabilní práce, zaškolení, stravenkový benefit, 5 týdnů do... (více v detailu)
všeobecná účetní - fakturantka
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Samostatná účetní - podvojné účetnictví, mzdy (10 zaměstnanců),pracovní smlouvy, vystavení faktur,vedení pokladny, DPH, výsledovky a rozvahy - konzultace s externí daňovou poradkyní. Pevná pracovní doba 6.00-14.30.Praxe n... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník / pracovníce
Před 4 dny - Kraj Vysočina - BAZOS
Přijmeme na hlavní pracovní poměr pracovníka na provozování e-shopu, vkládání zboží a vyřizování objednávek, vedení skladu (v tabulkách Excel) a pomocné administrativní práce. Práce na jednu směnu od pondělí do pátku, možnost i zkrácený úvazek (není vhodné pro OZP) Místo výk... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
První kontakt: osobně: PO: 10.00-11.00hod Vyšehrad 2, Zásmuky e-mailem: kucinkova@perritosnacks.eu telefonicky: PO-PÁ 9.00-16.00 Co u nás budete dělat? " Vyřizování firemní korespondence a hovorů. " Komunikace s externími partnery. " Zpracování objednávek, komunikace se zákazníky. " Sklad, inventarizace. " Příjem zboží a hotových výrobků Ranní směna od 7.30 - 16.00 hod Odpolední směna od 9.30 - 18.00 ho... (více v detailu)
Pomocní pracovníci obchodního provozu M/Ž
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme pracovat i přes víkendy a svátky. Spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost. pracovní poměr... (více v detailu)
Neuvedeno
ROZPOČTÁŘ / ROZPOČTÁŘKA
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme min. SŠ vzdělání ve stavebním oboru, praxe výhodou ne podmínkou, dobrá orientace ve stavební dokumentaci, znalost technologických postupů při realizaci staveb výhodou, dobrá znalost práce na PC - Excel, Word, AutoCAD. Organizační schopnosti, pracovitost, spolehlivost, zodpovědnost a pečlivost. Řidičský průkaz skupiny B. ... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní posila
Před 2 dny - Královéhradecký kraj - BAZOS
Rozšiřujeme náš tým! Baví Vás práce v administrativě a rádi se učíte novým věcem? Přidejte se k nám. Náplň práce: - příjem/výdej a expedice zboží, pokladna, administrativa, podpora prodejců Požadujeme: - maturitní vzdělání - ŘP sk. B - práci na PC (Excel, Word... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Účetní
Před 2 dny - AVIZO_CZ
NÁPLŇ:- evidence a likvidace faktur přijatých - napárování faktur přijatých na skladové příjemky - kontrola formální správnosti daňových dokladů, jejich účtování dle platné účtové osnovy a předání k archivaci- zpracování podkladů pro Intrastat- správa finanční agendy - párování saldokont, úhrady faktur- zpracování pokladních dokladů- správa hotovostních finančních prostředků (příjem/výdej z pokladny)- zpracování agendy DPH, včetně podání kontrolních hlášení na FÚ- vyhotovení podkladů k přiznání ostatních daní- zpracování měsíční účetní uzávěrky- příprava podkladů pro roční účetní závěrku- příprava dokladů souvisejících s poskytováním úvěrových zdrojů u peněžních ústavů- zpracování statistických výkazů -... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 4 dny - AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce