Koordinátor programu pro práva vězňů
Podobné inzeráty

KOORDINÁTOR ÚDRŽBY A SPRÁVY OBJEKTU M/Ž
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
Požadavky: SŠ nebo vyučení v technickém oboru, organizační schopnosti, technické myšlení. Základní znalost práce na PC. Řidičský průkaz B a výhodou traktor. Náplň práce: zajištění plynulého provozu strojů a údržby budov výrobního areálu. Koordinace prací v oblasti údržby mechanické, stavební a provozn... (více v detailu)
Neuvedeno

obchodní zástupci - matrace, PUR pěny a zvukové izolace
Před 7 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT:TELEFONICKY nebo E-MAILEM Náplň práce: • Aktivní prodej produktů a plnění obratového plánu • Sledování odběrů a monitorování sortimentu u zákazníků • Koordinace práce merchandisingové agentury • Vyhledávání nových odběratelů a monitorování konkurence • Řešení reklamací a kontrola promočních akcí • Budování obchodních vztahů a sledování platební morálky • Dodržování firemních předpisů a účast na pracovních poradách • Zajišťování distribuce zboží... (více v detailu)
Neuvedeno

Visa Centre Director
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Andreas Robert Janz, e-mail: andy.janz@jjtravel.com V rámci sjednaného druhu práce bude zaměstnanec zajišťovat zejména tyto činnosti: - řízení každodenního provozu vízového centra a podřízených zaměstnanců, - dohled nad zpracováním žádostí, - koordinace s ambasádami a konzuláty, - dohled nad výběrem poplatků, - řešení eskalovaných problémů klientů, - zajištění souladu s předpisy a plnění úkolů zadaných vyšším vedením. Z důvodu každodenní přímé komunikace s čínskými ú... (více v detailu)
Neuvedeno

stavbyvedoucí (m/ž)
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Řidičský průkaz sk. B, koordinace práce stavebních dělníků, subdodavatelů, kontrola kvality, komunikace s investory,dodavateli a subdodavateli, vedení týmu pracovníků a jejich práce na staveništi, organizační a komunikační schopnosti. Zaměstnanecké výhody: odpovídající odměnu a mzdový růst, 13.... (více v detailu)
Neuvedeno

MZDOVÁ/-Ý ÚČETNÍ
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
KO: Stankeová Kateřina Ing., tel.: 553 687 124, e-mail: personalistika@rkl.cz RKL Opava, spol. s r.o. je moderní, dynamická společnost poskytující komplexní rozsah logistických služeb. Jedná se především o služby ve vnitrostátním a mezinárodním zasílatelství zahrnující realizaci všech typů silničních přeprav přednostně uskutečňovanými vlastními vozidly. Součástí služeb jsou také komplexní celní služby.Naše firemní kultura je založena na hodnotách jako jsou důvěryhodnost, profesionalita a týmová spolupráce. Věříme, že úspěch firmy je výsledkem úsilí každého jednotlivce. Hledáme spolehlivého a pečlivého kandidáta na pozici Mzdový / mzdová účetní, který má minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a praxi v oboru minimálně 5 let. Vznik pracovního poměru dle domluvy, pravidelné pracoviště: Opava -Suché Lazce, provozovny: Suché Lazce, Dolní Benešov. Náplň práce - Zpracování podkladů mezd pro zaměstnance společnosti. - Vedení mzdové agendy a související dokumentace. - Komunikace s úřady a... (více v detailu)
Neuvedeno

odborná asistentka/odborný asistent
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Životopisy, prosíme, posílat na e-mail: info@formandl.cz. Vybrané uchazeče pozveme na pohovor. Náplň práce: evidence, organizace a administrativa spojená s přípravou a realizací stavebních zakázek, nákup a evidence materiálu, koordinace dodávek, sledování a vyhodnocování rentability zakáz... (více v detailu)
Neuvedeno

ZDRAVOTNÍ SESTRA V DOMOVĚ PRO SENIORY
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
KO: Kubesová Lenka Bc., tel.: 730 195 994 - volejte Po - Pá 7:00 - 15:00 hod. Strukturovaný životopis zašlete na e-mail: domovpece@scopava.cz Požadujeme: - odborné vzdělání v oboru všeobecná sestra, případně praktická sestra - osvědčení k výkonu zdravotnického povolání bez odborného dohledu, případně pod dohledem - empatický přístup a schopnost práce ... (více v detailu)
Neuvedeno

*Osobní bankéř/ka
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Hledáte své první zaměstnání, nebo uvažujete o změně oboru? Nemáte zkušenosti v bankovnictví? Nevadí, rádi Vám s tím pomůžeme. Staňte se odborníkem a oporou pro klienty v oboru financí – buďte jejich pravou rukou při společném hledání produktů a služeb, které jim zjednoduší a ulehčí život. Příležitost začít svoji kariéru u nás dostanete. Co bude náplní Vaší práce? • V prvních měsících absolvujete školení, která vás důkladně připraví na vše, co jako osobní bankéř/ka budete potřebovat • Na pobočce v tom nebudete sami. Každý nováček v Monetě má svého buddyho – seniorního kolegu nebo kolegyni, kteří pomohou v prvních měsících se vším, s čím si třeba nebudete jistí • Stanete se tak odborníky působící v bankovnictví, díky čemuž budete umět poradit a nastavit klientům ty nejvhodnější služby • Se svými klienty budete navazovat a rozvíjet dlouhodobé vztahy tak, aby pro ně návštěva pobočky byla příjemným setkáním s partnerem, na kterého se mohou spolehnout • Budete poskytovat profesionální porad... (více v detailu)
Neuvedeno

SEKRETÁŘ/KA samostatného oddělení Právních služeb Územního pracoviště Č. Budějovice
Před 14 dny
- AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Zajišťování informačních a organizačních prací v ucelené oblasti. Organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce vedoucího samostatného oddělení; koordinace zpracování stanovisek a materiálů; kontrola dodržování termínů a zajišťování úkolů uložených nadřízeným zaměstnancem; plnění operativních úkolů; zajišťování administrativní a organizační podpory samostatného oddělení; příprava podkladů k jednání, zápisů z porad; zajišťování přijímání návštěv. Požadujeme: - praxi v oblasti sekretariátu nebo spisové služby výhodou - výbornou znalost pravidel českého jazyka, znalost pravidel úřední korespondence - vzdělání v oboru veřejnosprávní činnosti nebo práva výhodou - vhodné i pro absolventy/ky středních škol - samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrou schopnost plánování a organizování práce, pečlivost a komunikační schopnost, profesionáln... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovníci
Před 14 dny
- AVIZO_CZ
Velebová Zdeňka, tel.: 725 995 862 - od 9:00 do 17:00 h , e-mail: info@stochlgroup.cz Náplň práce: • Koordinace a řízení provozu (vozidel / zakázek / techniků) • Komunikace se zákazníky a řidiči (telefonicky, e-mailem, systémem) • Operativní řešení vzniklých situací • Zpracování a evidence zakázek v systému • Spolupráce s kolegy v týmu Požadujeme: • SŠ... (více v detailu)
Neuvedeno

PRODUKTOVÝ MANAŽER - NÁKUP
Před 14 dny
- AVIZO_CZ
Co bude tvým hlavním úkolem? - Aktivní práce s novými a stávajícími dodavateli efektivita portfolia - Budování a udržování vztahů s dodavateli - včetně vyjednávání o bonusech (obratové, marketingové, předplatby) - Sledování trendů v oblasti strojů, nářadí a kování - Optimalizace portfolia - výběr klíčových produktů, vyřazování neprodejných - Analýza prodejů, marží, obrátkovosti a poptávky - Řízení zásob - ve spolupráci se skladem a revize min/maxů - Nastavování cen, příprava ceníků a kontrola skutečných nákupních cen a marží - Vyhodnocování výhodnosti promo akcí a realizace slevových kampaní - Spolupráce s marketingem (podklady pro kampaně, PPC, SEO) - Spolupráce s obchodním týmem a vedením prodejny (školení, provozní podpora) - Zalistování a správa produktů v ERP a na e-shopu - Koordinace nákupů pro Amazon Na čem budeš spolupracovat s ostatními? - S IT a e-shop týmem na technické správě CMS, správě produktů - S marketingem na přípravě ka... (více v detailu)
Neuvedeno

OBCHODNÍ REFERENT (m/ž)
Před 14 dny
- AVIZO_CZ
Nástup možný ihned Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení. - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s klíčovými obchodními partnery. - Budeš zpracovávat obchodní případy, připravovat objednávky a nabídky. - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy. - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů. - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme. - Staneš se pravou rukou obchodního ředitele úseku a spojovacím článkem mezi ním a obchodním oddělením. - Tvým úkolem nebude vyhledávání nových zákazníků. Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, spolehlivého a systematického člověka se smyslem pro detail. - Pro zajištění všech úkolů se Ti budou hodit organizační schopnosti a schopnost dotahovat věci do konce. - U nás budeš denně použív... (více v detailu)
Neuvedeno

Technolog/technoložka do slévárny
Před 16 dny
- AVIZO_CZ
Nástup možný IHNED. Náplň práce: - dohled nad technologií výroby, spolupráce s vývojovým oddělením - návrhy vtokových soustav, vytváření a aktualizace výrobní dokumentace - práce v ERP systému - drobné konstrukční práce v SW Inventor - tvorba a kontrola dodržování výrobních postupů - využití 3D SW s... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka makléře
Před 16 dny
- AVIZO_CZ
Požadavky: - dobré administrativní, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, dokončené SŠ vzdělání s maturitou, zodpovědnost a trestní bezúhonnost, uživatelská znalost práce na PC a MS Office, příjemné vystupování, pracovitost a loajalita, výhodou je praxe na obdobné pozici, případně na pozici realitního makléře, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič). Náplň práce: - pravomoci a zodpovědnosti, běžná administrativní agenda, správa firemních e-mailů, plánování diáře, korespondence, práce s kancelářskou technikou (tisk, kopírování, scan), kompletní starost o vybaven... (více v detailu)
Neuvedeno

Specialista zahraničních destinací
Před 16 dny
- AVIZO_CZ
Specialista zahraničních destinací (Horšovský Týn) = Atraktivní práce s lidmi na hlavní pracovní poměr, při které se nebudete nudit! Hledáme kolegyni/kolegu do našeho týmu v cestovní kanceláři BUS TOUR-FOLTÝNOVÁ s.r.o. na centrálu v Horšovském Týně! Máte vášeň pro cestování a chcete se stát klíčovou součástí vytváření nezapomenutelných zážitků pro naše klienty? Pak jste možná právě vy ten, koho hledáme na pozici Specialisty zahraničních destinací. Co bude vaší náplní práce? Jako specialista budete srdcem naší komunikace s obchodními partnery především v zahraničí. Čeká vás aktivní jednání (osobně, telefonicky, e-mailem), sjednávání a zajišťování komplexních cestovních služeb a komunikace s kli... (více v detailu)
Neuvedeno

Mistři a příbuzní pracovníci v ostatní výrobě M/Ž
Před 18 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: - koordinace a dohled obsluhy výrobní a montážní linky - obsluha výrobní a montážní linky - zpracovávání odhadů nákladů, evidence a zpráv, pracovních postupů, parametrů, schémat a nákresů - kontrola a testování hotových komponent a zařízení - odhalování nedostatků a vyřazování vadných výrobků - zajišťování funkčnosti výrobní a montážní linky a bezpečnosti pracovníků Požadavky na zaměstnance: - podmínkou zkušenost s obsluhou výrobní a montážní linky v rozsahu alespoň 3 let - znalost práce s PC, tabulkam... (více v detailu)
Neuvedeno

HLAVNÍ INŽENÝR PROJEKTU (70-85.000 KČ)
Před 522 dny
- ANNONCE
Máte zkušenosti s koordinací energetických a technologických projektů? Jste organizační typ a chcete pracovat na zajímavých projektech? Tak Vás chci vidět!
Zašlete mi Váš životopis a pracujte na pozici:
HLAVNÍ INŽENÝR PROJEKTU (70-85.000 KČ) Vedení technické části zakázek, Rozhodování o klí... (více v detailu)
Neuvedeno

STAVBYVEDOUCÍ
Před 545 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Vitásková Monika, tel.: 721 585 141, e-mail: smpsluzby@smpsluzby.cz. První kontakt: e-mailem: smpsluzby@smpsluzby.cz nebo osobně na adrese: U Vodárny 1855/9, 748 01 Hlučín Požadujeme: - VŠ vzdělání, případně SŠ - nejlépe strojního nebo stavebního oboru, - alespoň 3 - letá odborná praxe v oblasti stavebnictví, technologických staveb nebo technického zařízení budov - znalost procesů projektového řízení - znalost technické legislativy, technické znalosti, orientaci a nadhled, sledování trendů a vývoje v oboru - organizační schopnosti, schopnost řídit, vést a motivovat - uživatelská znalost práce na PC - výborné komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup - autorizace v oboru (není podmínkou) - řidičské oprávnění sk... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Vedoucí oddělení investic
Před 529 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Projektant dopravních staveb
Před 469 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která vymýšlí dopravní infrastrukturu pro udržitelnou a bezpečnou dopravu, hledáme vhodného kandidáta na pozici Projektant dopravních staveb.
Náplň práce:
Tvorba projektové dokumentace komunikací (silnice, cyklostezky, chodníky, křižovatky, dopravní terminály, …) ve všech stupních (studie, územní rozhodnutí, stavební povolení), Koordinace projektů komunikací s ostatními profesemi, Optimalizace technických řešení, Technická výpomoc při jednání s úřady a správci dopravní infrastruktury (inženýring zajišťuje naše asistentka).. Pokud Vá... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 311 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Úřednice/úředník na úseku investic a správy realit
Před 348 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problemat... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno

Obchodní manažer
Před 468 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, českého výrobce tepelné techniky, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Obchodního manažera.
Vaše náplň práce:
Převzetí a podpora stávajících klientů v rámci svěřených regionů Praha, Střední Čechy, Liberecký a Ústecký kraj (montážní a servisní firmy, velkoobchody, projekční firmy), Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a klientů, Tvorba cenových nabídek, Spolupráce s kolegy z technického oddělení a odbornou veřejností. Budete obeznámeni s nabídkou firemních výrobků, poctivě zaškoleni a vše potřebné bude vysvětleno.
Pokud Vás ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 466 dny
- Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

referenti zahraničního obchodu
Před 348 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Mirek Kozák, e-mail: info@exporta.cz Služební cesty v rámci Stře... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce