FRONT OFFICE OBCHODNÍK SE ZNALOSTÍ ANGLIČTINY

Před 16 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Budete pečovat o svěřené zákazníky v teritoriu Indie. Budete připravovat nabídky a tvořit smlouvy. Budete spravovat obchodní případ od přijetí poptávky přes komunikaci v průběhu realizace zakázky až po zaplacení. Budete využívat administrativní podporu back office pracovníků. Výsledkem Vaší práce bude realizovaná zakázka, prodej inovativních výrobků BONATRANS, účast v zajímavých projektech i na veletrzích napříč teritoriem a v konečném důsledku spokojený zákazník. Pro tuto pozici nutně potřebujete: -SŠ/VŠ technické... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

FRONT OFFICE OBCHODNÍK SE ZNALOSTÍ ANGLIČTINY
Před 16 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Budete pečovat o svěřené zákazníky v teritoriu Indie. Budete připravovat nabídky a tvořit smlouvy. Budete spravovat obchodní případ od přijetí poptávky přes komunikaci v průběhu realizace zakázky až po zaplacení. Budete využívat administrativní podporu back office pracovníků. Výsledkem Vaší práce bude realizovaná zakázka, prodej inovativních výrobků BONATRANS, účast v zajímavých projektech i na veletrzích napříč teritoriem a v konečném důsledku spokojený zákazník. Pro tuto pozici nutně potřebujete: -SŠ/VŠ technické... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Front Office Clerk
Před 16 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Tröster Lívia, e-mail: livia.troster@hilton.com znalost jazyků: angličt... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Front Office Clerk
Před 16 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Tröster Lívia, e-mail: livia.troster@hilton.com znalost jazyků: angličt... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
BACK OFFICE PODPORA S AJ
Před 16 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Vronská Iveta, tel.: +420 771 501 685 - volejte Po -Pá 9:00 - 15:30 hod. Životopis na e-mail: hr@remante.com Tvé denní úkoly: - Denní komunikace se zákazníky (on-line chat, email, telefon) - Pravidelné zpracování došlých objednávek - Předávání zákaznických požadavků na ostatní oddělení - Práce s interními systémy (ERP Helios a CRM REMANTE) - Důsledná evidence a zpracování obchodní korespondence - Poskytování informací o našich produktech a odesílání nabídek - Spolupráce s ostatními odděleními společnosti Tvůj pracovní profil: - Minimálně SŠ s maturitou - Angličtina na úrovni B2 (němčina nebo francouzština výhodou) - Pokročilá znalost MS office (zejména Excel) - Schopnost umět si stanovit priority, hledat optimální... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
BACK OFFICE PODPORA S AJ
Před 16 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
*KO: Vronská Iveta, tel.: +420 771 501 685 - volejte Po -Pá 9:00 - 15:30 hod. Životopis na e-mail: hr@remante.com Tvé denní úkoly: - Denní komunikace se zákazníky (on-line chat, email, telefon) - Pravidelné zpracování došlých objednávek - Předávání zákaznických požadavků na ostatní oddělení - Práce s interními systémy (ERP Helios a CRM REMANTE) - Důsledná evidence a zpracování obchodní korespondence - Poskytování informací o našich produktech a odesílání nabídek - Spolupráce s ostatními odděleními společnosti Tvůj pracovní profil: - Minimálně SŠ s maturitou - Angličtina na úrovni B2 (němčina nebo francouzština výhodou) - Pokročilá znalost MS office (zejména Excel) - Schopnost umět si stanovit priority, hledat optimální... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
TECHNIK NÁKUPU s možností Home Office (50 - 60.000 Kč)
Před 16 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Do naší inovativní strojírenské společnosti hledáme Technika nákupu. Nabízíme zajímavé finanční ohodnocení, flexibilní pracovní dobu, možnost home office a mnoho dalších výhod. Zašlete nám svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu! Náplň práce: práce na nových ... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Specialista v produkčním středisku s plynulou angličtinou
Před 16 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Tereza Karpalová, tel.: 222 120 121, e-mail: Tereza.Karpalova@kearney.com Náplň práce: - Příprava prezentací v PowerPoint na základě zadaných podkladů - Grafická úprava dokumentů ve Word a Excel - Infografika, letáky, newslettery, pozvánky apod. - Kresba rukou - Finalizace dokumentů (tisk, vazba, pálení CD) - Komunikace se zákazníky - Pravidelný reporting - Aktivní týmová spolupráce na nových a stávajících projektech Nabízíme: - Zázemí stabilní mezinárodní společnosti - Firemní benefity - Pestré portfolio pracovních úkolů - Vstupní školení Požadujeme: - Výbornou znalost následujících software: MS PowerPoint, Word, Excel, Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop, Adobe Acrobat, - Praxe v oboru gr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Specialista v produkčním středisku s plynulou angličtinou
Před 16 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Tereza Karpalová, tel.: 222 120 121, e-mail: Tereza.Karpalova@kearney.com Náplň práce: - Příprava prezentací v PowerPoint na základě zadaných podkladů - Grafická úprava dokumentů ve Word a Excel - Infografika, letáky, newslettery, pozvánky apod. - Kresba rukou - Finalizace dokumentů (tisk, vazba, pálení CD) - Komunikace se zákazníky - Pravidelný reporting - Aktivní týmová spolupráce na nových a stávajících projektech Nabízíme: - Zázemí stabilní mezinárodní společnosti - Firemní benefity - Pestré portfolio pracovních úkolů - Vstupní školení Požadujeme: - Výbornou znalost následujících software: MS PowerPoint, Word, Excel, Adobe InDesign, Illustrator, Photoshop, Adobe Acrobat, - Praxe v oboru gr... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
ASISTENT/KA OBCHODU
Před 15 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení - Budeš připravovat cenové nabídky, vystavovat objednávky a čeká Tě i řešení případných reklamací - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s obchodními partnery, archivace dokumentů nebo příprava podkladů na porady - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme - Co ale potřebujeme, je jazyková vybavenost Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, systematického člověka se smyslem pro detail - Pro zajištění všech úkolů se Ti... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA OBCHODU
Před 15 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení - Budeš připravovat cenové nabídky, vystavovat objednávky a čeká Tě i řešení případných reklamací - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s obchodními partnery, archivace dokumentů nebo příprava podkladů na porady - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme - Co ale potřebujeme, je jazyková vybavenost Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, systematického člověka se smyslem pro detail - Pro zajištění všech úkolů se Ti... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
SERVISNÍ TECHNIK s AJ - občasné výjezdy do zahraničí (až 50.000 Kč)
Před 16 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Baví vás moderní technologie? Rád poznáváte a cestujete, zároveň ale nechcete být neustále na cestách? Jste samostatný a zároveň technický typ? Aktuálně posilujeme naše řady, zajistíme zaučení, veškeré nezbytnosti k výkonu práce a hlavně se budete cítit u nás jako součást větší rodiny. Ozvěte se! Náplň práce: instalace nových moderních s... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
OBCHODNÍK PRO JIŽNÍ ČECHY (60-100.000 Kč)
Před 16 dny - ANNONCE
Jste obchodník tělem i duší a vaše komunikační schopnosti oslňují všechny okolo? Pak nám neváhejte zaslat váš životopis!! V současné době totiž hledáme nový talent na pozic... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce (mzda na vyžádání)
Před 16 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Hledáte stabilní práci v administrativě, kde se budete věnovat nejen objednávkám a fakturaci, ale i komunikaci se zákazníky a dodavateli? Do našeho týmu hledáme pečlivého a spolehlivého člověka, který zvládne koordinaci objednávek a bude důležitým článkem v našem oddělení. Pokud se nebojíte zodpovědnosti, rádi komunikujete v angličtině a ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
SERVISNÍ SPECIALISTA - AUTOMATIZACE BRNO (AŽ 60.000 KČ)
Před 16 dny - ANNONCE
Jste odborník v oblasti automatizace a dokážete komunikovat v anglickém jazyce? Hledáte práci, kde nebudete muset cestovat po zákaznících? Pak prosím čtěte dál! Úspěšná mezinárodní společnost přijme zkušeného kolegu/kolegyni na pozici SERVISNÍ SPECIALISTA - AUTOMATIZACE BRN... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ SPECIALISTA - PRAHA (až 60.000 Kč)
Před 16 dny - ANNONCE
Máte SŠ/VŠ vzdělání a zkušenost na obchodní pozici v technickém prostředí? Komunikace v angličtině Vám nedělá problém? Láká Vás možnost cestovat při práci do zahraničí? Pak mi pošlete Váš životopis a staňte... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ ÚČETNÍ S ANGLIČTINOU (80. - 100.000 KČ)
Před 16 dny - ANNONCE
Jste vytrvalí, rádi pracujete v dobře organizovaném systému a pořádek je pro Vás samozřejmostí? Máte zkušenosti jako hlavní účetní v prostředí výrobní společnosti? Angličtina Vám nedělá žádné potíže a zvládáte plynulou komunikaci? Hledáme přeborníka, jste to Vy? Aktivní komunikace se zákazníky, externími partnery a interními odděleními, Hlavní role v podpoře zaměstnanců a zákazníků ve fina... (více v detailu)
Neuvedeno
OBJEKTOVÝ/-Á VEDOUCÍ
Před 16 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Určeno pro osoby zdravotně znevýhodněné nebo osoby s ID 1. - 3. stupně. Náplň práce: - Zajištění provozu na přidělených objektech - Pravidelná komunikace se zástupci zákazníka - Řešení operativních témat - Kontrola řádného plnění zakázek, kontrola kvality poskytovaných služeb - Pravidelný reporting Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít - Samostatná osobnost s vysokou mírou zodpovědnosti - Selský rozum, organizovanost - Odolnost vůči stresu Hledáme osobu, která se nebojí zodpovědno... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
OBJEKTOVÝ/-Á VEDOUCÍ
Před 16 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Určeno pro osoby zdravotně znevýhodněné nebo osoby s ID 1. - 3. stupně. Náplň práce: - Zajištění provozu na přidělených objektech - Pravidelná komunikace se zástupci zákazníka - Řešení operativních témat - Kontrola řádného plnění zakázek, kontrola kvality poskytovaných služeb - Pravidelný reporting Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít - Samostatná osobnost s vysokou mírou zodpovědnosti - Selský rozum, organizovanost - Odolnost vůči stresu Hledáme osobu, která se nebojí zodpovědno... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Vedoucí Servisů Volvo - Pardubice
Před 16 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
DEKOM SYSTEM, s.r.o. je dynamická a stabilní firma s více než 20 lety zkušeností v oblasti prodeje a servisu luxusních automobilů. Naším hlavním cílem je poskytovat výjimečné služby, na které se naši zákazníci mohou spolehnout. Pokud máte zkušenosti v oblasti autoservisu a chcete se stát součástí profesionálního týmu, kde kvalita a osobní přístup jsou na prvním místě, hledáme právě vás! Plánování a ... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupce/ Obchodní manažer (m/ž)
Před 15 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: Salačová Eva DiS., tel.: 725 980 356, Po - Pá 7 - 15 hod e-mail: e.salacova@geoindustrie.cz Co Vás na této pozici čeká? - zpracování poptávek a příprava cenových kalkulací (rozpočtářská činnost) - poptávka materiálu (beton, železo) u stálých dodavatelů - podrobná příprava nabídek pro výběrová řízení - úzká spolupráce s projekčním a výrobním úsekem ohledně parametrů pro zpracování nabídek - účast na obchodních jednáních - aktivní komunikace se zákazníkem (s generálním dodavatelem stavby či investorem) - prohlídka stavenišť v případě potřeby doplnění informací a zjištění stavu - po zapracování vysoká míra autonomie - pozici je možné koncipovat i jako vedoucí, dle předchozích profesních zkušeností. Jaké požadavky byste měl/a splňovat? - SŠ/ VŠ vzdělání (stavební obor výhodou) - předchozí zkušenosti na obdobné pozici velkou výhodou - pokročilá znalost MS Office, především Excel - schopnost čtení stavebních výkresů a projektové dokumentace - znalost stavebních zákonů a ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Obchodní zástupce/ Obchodní manažer (m/ž)
Před 15 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontakt: Salačová Eva DiS., tel.: 725 980 356, Po - Pá 7 - 15 hod e-mail: e.salacova@geoindustrie.cz Co Vás na této pozici čeká? - zpracování poptávek a příprava cenových kalkulací (rozpočtářská činnost) - poptávka materiálu (beton, železo) u stálých dodavatelů - podrobná příprava nabídek pro výběrová řízení - úzká spolupráce s projekčním a výrobním úsekem ohledně parametrů pro zpracování nabídek - účast na obchodních jednáních - aktivní komunikace se zákazníkem (s generálním dodavatelem stavby či investorem) - prohlídka stavenišť v případě potřeby doplnění informací a zjištění stavu - po zapracování vysoká míra autonomie - pozici je možné koncipovat i jako vedoucí, dle předchozích profesních zkušeností. Jaké požadavky byste měl/a splňovat? - SŠ/ VŠ vzdělání (stavební obor výhodou) - předchozí zkušenosti na obdobné pozici velkou výhodou - pokročilá znalost MS Office, především Excel - schopnost čtení stavebních výkresů a projektové dokumentace - znalost stavebních zákonů a ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Obchodník !PŘÍLEŽITOST i pro méně zkušené kolegy!
Před 16 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
Jsme PŘEDVÝBĚR.CZ. Stabilní ryze česká společnost poskytující již 16. rokem personální služby, které pomáhají firmám z různých odvětví, vyhledávat vhodné zaměstnance. Pro rozšíření našeho mladého obchodního týmu, hledáme nové kolegy či kolegyně na pozici Obchodního konzultanta pro oblast Vysočiny a okolí. Trh práce je právě pro nás v nejzajímavějším bodě, kdy nabízí malé množství kandidátů na velké množství nabídek pracovních příležitostí z řad firem. My chceme tuto situaci využít! Průměrně obsazujeme na 200 pozic měsíčně a my chceme ještě víc! Na to konto hledáme právě Tebe. Náplní Vaší práce bude: Aktivní prodej služeb v oblasti náboru zaměstnanců, Akvizice nových zákazníků – budování svého portfolia klientů, Vyhledávání nových firem, které mohou mít o naši službu zájem, Aktivní komunikac... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Obchodník !PŘÍLEŽITOST i pro méně zkušené kolegy!
Před 16 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Jsme PŘEDVÝBĚR.CZ. Stabilní ryze česká společnost poskytující již 16. rokem personální služby, které pomáhají firmám z různých odvětví, vyhledávat vhodné zaměstnance. Pro rozšíření našeho mladého obchodního týmu, hledáme nové kolegy či kolegyně na pozici Obchodního konzultanta pro oblast Brna a okolí. Trh práce je právě pro nás v nejzajímavějším bodě, kdy nabízí malé množství kandidátů na velké množství nabídek pracovních příležitostí z řad firem. My chceme tuto situaci využít! Průměrně obsazujeme na 200 pozic měsíčně a my chceme ještě víc! Na to konto hledáme právě Tebe. Náplní Vaší práce bude: Aktivní prodej služeb v oblasti náboru zaměstnanců, Akvizice nových zákazníků – budování svého portfolia klientů, Vyhledávání nových firem, které mohou mít o naši službu zájem, Aktivní komunikace s ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Full-Stack Developer (HTML 5 & C#) možnost home officu (65 - 70.000 Kč)
Před 16 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Hledáme zkušeného vývojáře s výbornou znalostí HTML5 a alespoň se základními zkušenosti C#. Velkou výhodou je znalost některého z frameworků (u nás využiješ React a Blazor). Nabízíme home office 3x do týdne, kariérní růst a mnoho dalších příjemných benefitů. Pro více informací mi neváhejte zaslat Váš životopis. Náplň práce: Vývoj a údržba ERP ... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Quality Assurance Supervisor
Před 16 dny - ANNONCE
kontakt - Jana Dar, e-mail: HR.Prague@euro-center.com Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a dalším světovým jazykem pro posílení našeho pražského týmu. Hlavní odpovědnosti: " Přispívat k rozvoji a implementaci procesů, mechanismů kontroly kvality a školicích materiálů " Obecný dohled nad zaváděním vysoce kvalitních jednotných standardů poskytování služeb " Aktivně přispívat a podporovat profesionální a motivační personální prostředí a zajišťovat dodržování podnikových zásad a postupů. " Působit jako katalyzátor změn a zlepšení výkonu a kvality. " Podílet se na vývoji interních postupů kvality, norem a specifikací. " Provádět a koordinovat iniciativy kontroly kvality, jako jsou audity reklamací, kontroly reklamací a kontroly hovorů, s ohledem na neustálé zlepšování služeb a podle stanovených skupinových cílů. " Podpora implementace nových zákazníků vytvořením zákaznických protokolů, zajištěním, že potřebné informace o produktu jsou snadno dostupné a funkční pro zaháj... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce