RECEPČNÍ M/Ž - Praha centrum - 178Kč/hod
Podobné inzeráty
ANIMÁTOR M/Ž - muzejní instituce - Praha 1 - 150Kč/hod
Před 4 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Práce a komunikace s dětmi/ příprava dětských programů
• Poskytování informačního a navigačního servisu návštěvníkům
• Asistence v rámci samoobslužných aktivit
• Informování o... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
Kč
STRÁŽNÝ M/Ž psovod - Praha Běchovice - 123, 90 Kč/ hod
Před 4 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Evidence vjezdu a výjezdu vozidel, evidence návštěv
• Zabezpečení klíčového režimu
• Obsluha technologií
• Pochůzková čin... (více v detailu)
Hlavní město Praha
123
Kč
OSTRAHA M/Ž - Cheb - 150Kč/hod
Před 5 dny
- HYPERINZERCE
• Ostraha skladových prostor
• Kontrola a evidence návštěv
• Provádění kontrolní činnosti na hale
• Evidence vydaného materiálu
... (více v detailu)
150
Kč
OSTRAHA/RECEPCE (M/Ž) - Praha Jinonice - 135Kč/hod
Před 6 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Náplň práce:
• Ostraha a recepční činnost
• Evidence návštěv, výdej karet
• Pochůzkov... (více v detailu)
Hlavní město Praha
135
Kč
STRÁŽNÝ M/Ž - Roztoky (Praha - západ) - 150Kč/hod
Před 4 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Fyzická ostraha objektu - obchůzková a kontrolní činnost
• Částečné zajištění chodu recepce
• Obchůzková a kontrolní ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
Kč
OSTRAHA/RECEPCE (M/Ž) - Praha 9 Vysočany - 150-180Kč/hod
Před 8 dny
- HYPERINZERCE
Náplň práce:
• Ostraha a recepční činnost – administrativní budova – hledáme 1 osobu bez znalosti anglického jazyka a 2 osoby ... (více v detailu)
150
Kč
Vrátný/á (M/Ž/N) – Praha 9 Čakovice
Před 10 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Požadujeme:
min. věk 18 let
čistý trestní rejstřík
spolehlivost a chuť do práce
Náplň práce:
jednoduchá obsluha vrátnice
základní evidence návštěv
výdej klíčů
kontrolní činnost
Nabízíme:
úvazek dle Vašich potře... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
Kč
Hledáme byty k pronájmu na Praze 1,2 a 3 pro využití Airbnb
Před 10 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Hledáme byty k pronájmu na Praze 1, 2 nebo 3 pro komerční využití Airbnb
Vážení majitelé bytů na Praze 1, 2 nebo 3,
rádi bychom Vám představili naši společnost, která se specializuje na poskytování komplexních služeb pro krátkodobé pronájmy přes platformu Airbnb. Jsme zkušený tým profesionálů, který aktuálně spravuje řadu bytů v centru Prahy a pomáhá majitelům dosahovat stabilního a pravidelného příjmu.
Co nabízíme:
Profesionální servis Airbnb: Zajistíme veškeré služby spojené s krátkodobým pronájmem, včetně komunikace s hosty, úklidu a údržby.
Bezproblémový pronájem: Pronajměte nám sv... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Recepční
Před 16 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, přední laserové výzkumné centrum, hledáme vhodné kandidáty na pozici Recepční.
Náplň práce:
Zajištění plynulého chodu recepce, Vítání a uvádění příchozích návštěv, registrace návštěv a výdej návštěvnických karet, Správa příchozí a odchozí pošty, Zadávání faktur do systému, Administrativní úkony. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDV... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Technicko-administrativní pracovník výroby M/Ž
Před 15 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontakt: Marcela vavrušová Surmova, 602718481, Ondřej Král tel.720675510, ondrej.kral@macte.cz Požadavky: - organizační schopnosti, důslednost, pečlivost, spolehlivost a časová flexibilita - schopnost komunikovat se zákazníky, příjemné vystupování - všeobecná technická orientace, technické založení - ochota učit se novým věcem - všeobecná orientace v systému Windows - znalost a orientace v programech Word, Outlook, Excel - znalost 2D a 3D konstrukčních systémů - čtení, tvorb... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Technicko-administrativní pracovník výroby M/Ž
Před 15 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Kontakt: Marcela vavrušová Surmova, 602718481, Ondřej Král tel.720675510, ondrej.kral@macte.cz Požadavky: - organizační schopnosti, důslednost, pečlivost, spolehlivost a časová flexibilita - schopnost komunikovat se zákazníky, příjemné vystupování - všeobecná technická orientace, technické založení - ochota učit se novým věcem - všeobecná orientace v systému Windows - znalost a orientace v programech Word, Outlook, Excel - znalost 2D a 3D konstrukčních systémů - čtení, tvorb... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Obsluha recepce
Před 16 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: - hledáme novou posilu, která se nebojí práce na recepci s nástupem od 1. 11. 2024 - hlavní klientela je založena na sportovních klubech a ZŠ. Náplň práce: - zajištění chodu recepce společnosti a prvotní péče o návštěvy - komunikace se zákazníky - check-in a check-out hostů - správa rezervací, další administrativní práce Požadujeme: - středoškolské vzdělání - příjemné vystupování - zájem učit se no... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Obsluha recepce
Před 16 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Upřesňující informace: - hledáme novou posilu, která se nebojí práce na recepci s nástupem od 1. 11. 2024 - hlavní klientela je založena na sportovních klubech a ZŠ. Náplň práce: - zajištění chodu recepce společnosti a prvotní péče o návštěvy - komunikace se zákazníky - check-in a check-out hostů - správa rezervací, další administrativní práce Požadujeme: - středoškolské vzdělání - příjemné vystupování - zájem učit se no... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ EKONOMICKÉHO ODDĚLENÍ JUNIOR (m/ž)
Před 16 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Společnost Wikov MGI a.s. je česká firma s více než 140letou tradicí vyrábějící ozubená kola a mechanické převodovky do celého světa. Nabízí pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení. Nástup možný ihned. PŘÍLEŽITOST PRO ABSOLVENTA/ABSOLVENTKU VYSOKÉ ŠKOLY, KTERÝ/KTERÁ HLEDÁ PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI A CHCE SE DÁLE ROZVÍJET. Náplň práce: zpracování a evidence faktur, účtování dokladů; pomoc při vedení účetních knih; shromažďování finančních dat a jejich základní analýza; příprava pravidelných finančních reportů; asistence při tvorbě rozpočtů a sledování jejich plnění; správa pohledávek a závazků; administrativní podpor... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ EKONOMICKÉHO ODDĚLENÍ JUNIOR (m/ž)
Před 16 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Společnost Wikov MGI a.s. je česká firma s více než 140letou tradicí vyrábějící ozubená kola a mechanické převodovky do celého světa. Nabízí pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení. Nástup možný ihned. PŘÍLEŽITOST PRO ABSOLVENTA/ABSOLVENTKU VYSOKÉ ŠKOLY, KTERÝ/KTERÁ HLEDÁ PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI A CHCE SE DÁLE ROZVÍJET. Náplň práce: zpracování a evidence faktur, účtování dokladů; pomoc při vedení účetních knih; shromažďování finančních dat a jejich základní analýza; příprava pravidelných finančních reportů; asistence při tvorbě rozpočtů a sledování jejich plnění; správa pohledávek a závazků; administrativní podpor... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Pracovník/ce projektu pro ubytování osob z Ukrajiny
Před 19 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
Co byste měl/a o projektu vědět? Cílem projektu je převedení osob z Ukrajiny z hromadného ubytování do soukromých bytů. Co by obnášela Vaše práce? - komunikace s ukrajinskými občany (v českém jazyce nebo ve spolupráci s tlumočníkem) - přijímání a zpracování žádostí o ubytování - finanční rozpočty domácností a stanovení finančních možností při hledání nového bydlení - pomoc s přechodem do soukromého ubytování – komunikace s realitními makléři - kontroly a úpravy nájemních smluv dle požadavků projektu - komunikace s dalšími organizacemi, návštěvy hromadných ubytovacích zařízení - administrativní činnost související s projektem (např. evidence podpořených osob, zajištění a kontrola povinných podkladů) Co od Vás očekáváme? - střední vzdělání zak... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Pracovník/ce projektu pro ubytování osob z Ukrajiny
Před 19 dny
- Kraj Vysočina - ANNONCE
Co byste měl/a o projektu vědět? Cílem projektu je převedení osob z Ukrajiny z hromadného ubytování do soukromých bytů. Co by obnášela Vaše práce? - komunikace s ukrajinskými občany (v českém jazyce nebo ve spolupráci s tlumočníkem) - přijímání a zpracování žádostí o ubytování - finanční rozpočty domácností a stanovení finančních možností při hledání nového bydlení - pomoc s přechodem do soukromého ubytování – komunikace s realitními makléři - kontroly a úpravy nájemních smluv dle požadavků projektu - komunikace s dalšími organizacemi, návštěvy hromadných ubytovacích zařízení - administrativní činnost související s projektem (např. evidence podpořených osob, zajištění a kontrola povinných podkladů) Co od Vás očekáváme? - střední vzdělání zak... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
INFORMÁTOR M/Ž - muzejní instituce - Praha 1 - 150Kč/hod
Před 21 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Práce a komunikace s návštěvníky instituce
• Poskytování informačního a navigačního servisu návštěvníkům
• Informování o pravidlech návštěvy muzea
• Informování... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
Kč
ANIMÁTOR M/Ž - muzejní instituce - Praha 1 - 150Kč/hod
Před 21 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Práce a komunikace s dětmi/ příprava dětských programů
• Poskytování informačního a navigačního servisu návštěvníkům
• Asistence v rámci samoobslužných aktivit
• Informování o... (více v detailu)
Hlavní město Praha
150
Kč
ASISTENT/KA
Před 20 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Další složky platu: -zvláštní příplatek ve výši 2 200,- Kč Upřesnění pracovního poměru: - pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Vzdělání: SŠ ekonomického, technického nebo humanitního zaměření, praxe výhodou Požadované dovednosti a schopnosti: - znalost práce na PC (Word, Excel, internet) - organizační schopnosti, odpovědnost, samostatnost, flexibilita a kreativita - schopnost organizovat a řídit jednání Další požadavky: - vyjádření souhlasu s poskytnutím osobních údajů - bezúhonnost doložená výpisem z rejstříku trestů - řidičské oprávnění skupiny B Popis pracovní činnosti: - zajišťování informačních a organizačních prací - zajišťování spisové s... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
ASISTENT/KA
Před 20 dny
- Liberecký kraj - ANNONCE
Zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Další složky platu: -zvláštní příplatek ve výši 2 200,- Kč Upřesnění pracovního poměru: - pracovní poměr na dobu určitou - zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou Vzdělání: SŠ ekonomického, technického nebo humanitního zaměření, praxe výhodou Požadované dovednosti a schopnosti: - znalost práce na PC (Word, Excel, internet) - organizační schopnosti, odpovědnost, samostatnost, flexibilita a kreativita - schopnost organizovat a řídit jednání Další požadavky: - vyjádření souhlasu s poskytnutím osobních údajů - bezúhonnost doložená výpisem z rejstříku trestů - řidičské oprávnění skupiny B Popis pracovní činnosti: - zajišťování informačních a organizačních prací - zajišťování spisové s... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Junior back office pracovník M/Ž - Praha 7 - 20 000-25 000Kč
Před 21 dny
- Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
• Administrativní činnost
• Vedení agendy služebních vozidel
• Zajišťování servisních prohlídek a další.
• Výpomoc při objednává... (více v detailu)
Hlavní město Praha
25 000
Kč
recepční
Před 22 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: recepční OC Nástup: ihned na neurčito Mzda: 30000,- až 33000,- Kč Kontakt: Veronika Konečná, email: vk@parkmilin.cz Popis: požádujeme: samostatnost, komunikativnost, flexibilitu,zodpovědnost, příjemné vystupování, komunikativní znalost alespoň jednoho cízího jazyka, v případě zájmu ci... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
recepční
Před 22 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
pozice: recepční OC Nástup: ihned na neurčito Mzda: 30000,- až 33000,- Kč Kontakt: Veronika Konečná, email: vk@parkmilin.cz Popis: požádujeme: samostatnost, komunikativnost, flexibilitu,zodpovědnost, příjemné vystupování, komunikativní znalost alespoň jednoho cízího jazyka, v případě zájmu ci... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ASISTENTKA JEDNATELE
Před 23 dny
- ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: • Zajištění chodu kanceláře, uvádění a péče o návštěvy společnosti. • Vyřizování běžné administrativní agendy pro vedení společnosti. • Obsluha kancelářské techniky: kopírování, tisk, scanování dokumentů. • Pořizování a vedení zápisů z porad, příprava podkladů pro obchodní jednání a schůzky. • Písemné a ústní překlady a tlumočení na jednáních. Překlady dokumentů z a do jazyků: čeština, angličtina, ruština. • Zajišťování, objednávání a evidence kancelářských potřeb. • Zajištění ubytování, letenek, jízdenek. • Evidence veškeré příchozí a odchozí firemní korespondence. • Vytváření požadavků na nákup. • Správa kalendáře zasedací ... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Práce a služby