Hlavní manažeři pobočky Praha - Museum of Bricks
Podobné inzeráty

Projektový manažer (M/Ž)
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Upřesňující informace Náplň práce: " Koordinace a řízení projektů v průběhu realizace " Zodpovědnost za dodržení technické specifikace, časového harmonogramu, plánu nákladů atd. " Vedení členů týmu včetně plánování, organizování a operativního řízení jejich činností " Koordinace termínů a činností montážních prací včetně dohledu nad evidencí " Pravidelný reporting o vývoji projektu " Úzká spolupráce s výrobou " Zodpovědnost za tvorbu projektové dokumentace " Komunikace se zákazníky a dodavateli, auto k dispozici Požadavky: " SŠ vzdělání stavebního / technického zaměření podmínkou / VŠ vzdělání technického zaměření výhodou " Praxe na obdobné pozici ve stavební / montážní / TZB společnosti výhodou " Zkušenosti s řízením projektů a vedením týmu 5-10 pracovníků " Zkušenosti s vedením montáže velkých celků v zakázkové výrobě " Technický přehled o produktech ... (více v detailu)
Neuvedeno

SW Engineer
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Mejtský Miroslav, e-mail: hlasenkavolnehomista@gmail.com Upřesňující informace: Běloruský jazyk na úrovni rodilého mluvčího výhodou. Zájemci nechť zašlou svůj strukturovaný životo... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedoucí kompletační dílny POUZE PRO OZP
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
SDĚLENÍ ZAMĚSTNAVATELE: Pro nově vznikající pobočku chráněného pracoviště se zaměřením na lehkou výrobu hledáme zkušeného a organizačně zdatného uchazeče/uchazečku na pozici manažera/manažerky provozu. Požadujeme: - výborné organizační schopnosti - prokazatelné zkušenosti s vedením pracovního týmu - samostatnost, spolehlivost a schopnost operativního řešení každodenních situací - schopnost základní práce s administrativou a plánováním výroby Výhodou: - zkušenosti z technických nebo výrobních oborů (nejsou podmínkou) Náplň práce: - vedení pobočky chráněného pracoviště - zajištění chodu výroby a kontrola plnění plánovaných úkolů - zaškolování nových zamě... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka maloobchodního prodeje nábytku
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: e-milem nebo telefonicky (Po - Pá: od 7hod - do 15 hod.) Nástup možný ihned nebo dle domluvy. Zaměstnání na zkrácený úvazek 20-30 hodiny týdně dle domluvy. Hledáme spolehlivou a komunikativní posilu na zkrácený úvazek, která nám pomůže zajišťovat skvělý zákaznický servis a podpoří prodej na naší vzorkové prodejně ve Vranovicích. Co bude náplní vaší práce? o Aktivní obsluha zákazníků na prodejně a poskytování odborného poradenství o Práce s objednávkovým systémem a programem na návrhy interiérů o Zpracování zakázek a komunikace se zákazníky (osobně, telefonicky i online) o Prezentace zboží na prodejně o Spolupráce s kolegy z výroby a administrativy o Péče o vzhled a chod prodejny o Spolupráce s výrobou, administrativou a podpora marketingových aktivit (např. akce, letáky) Koho hledáme: o Nadšence pro obchod a komunikaci se zákazníky o Osobu s pozitivním přístupem, samostatností a ochotou učit se nové věci Co od vás očekáv... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní zástupce Praha
Před 2 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Obchodní zástupce pro Prahu
O pozici
Hledáme energického a ambiciózního obchodního zástupce pro region Praha, který se stane klíčovou součástí našeho rostoucího týmu. Jako obchodní zástupce LAUFEY budete zodpovědný za získávání nových klientů, rozvíjení obchodních vztahů a prezentaci našeho portfolia digitálních služeb.
Vaše odpovědnosti
Aktivní vyhledávání a oslovování potenciálních klientů v regionu Praha
Prezentace našich služeb a řešení na osobních schůzkách
Prezentace nabídek
Budování a udržování dlouhodobých vztahů s klienty
Plnění stanovených obchodních cílů a reportování výsledků
Sledování trendů na trhu a aktivit konkurence
Spolupráce s ostatními odděleními na úspěšné realizaci projektů
Co očekáváme
M... (více v detailu)
Hlavní město Praha
70 000
Kč

MZDOVÁ/MZDOVÝ A VŠEOBECNÁ/VŠEOBECNÝ ÚČETNÍ
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
C04 z:22/1/2025 a:16/5/2025 Vaší náplní práce bude především: - kompletní vedení účetnictví celé firmy, včetně roční závěrky a zpracování výroční zprávy - kompletní zpracování mezd dle platné legislativy - vedení personální agendy firmy - zpracování daňových přiznání, které se týkají Daně ze závislé činnosti, Srážkové daně, DPH apod. - evidence a nákup stravenek pro zaměstnance - spolupráce s fakturací - evidence a archivace písemností a dokumentů - ostatní administrativní činnosti. Požadujeme: - min. SŠ vzdělání s maturitou - praxe na obdobné pozici alespoň 3 let - znalost zpracování mezd a jejich legislativy - z... (více v detailu)
Neuvedeno

Obchodní referenti
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
zajištění kompletní prodejní agendy divadla, bližší komunikace s obchod. odděleními ostatních divadel, podíl na tvorbě a realizaci marketingové strategie, práce v prodejním systému, nasazování prodeje, zpracovávání hromadných objednávek vstupenek a zboží včetně fakturace ve spolupráci s ostatními pracovníky oddělení prodeje, každodenní telefonický a písemný kontakt s divákem a vyřizování individuálních požadavků v českém jazyce, podávání informací o repertoáru, prodejním zboží, doprovodných programech, rezervace a další operace se vstupenkami, rozvíjení obchod. vztahů se stávajícími zákazníky, spoluzodpovědnost za plnění obchod. cílů, výborná znalost Č slovem i písme... (více v detailu)
Neuvedeno

Účetní
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Oleh Kushniruk, tel.: 608643634, e-mail: info@olmasterdom.cz PRACOVNÍ NÁPLŇ: Kompletní vedení podvojného účetnictví (příjmy, výdaje, fakturace) Zpracování DPH, kontrolního a souhrnného hlášení Zpracování mezd pro menší počet zaměstnanců (ve spolupráci s mzdovou účetní) Komunikace s úřady (FÚ, ČSSZ, ZP) Příprava podkladů pro daňové přiznání a účetní uzávěrky Administrativní podpora vedení firmy (např. smlouvy, evidence zakázek) POŽADUJEME: Úplné SŠ/VŠ Zkušenosti s vedením účetnictví (vč. praxe) Znalost účetního a daňového systému v ČR Samostatno... (více v detailu)
Neuvedeno

Specialista pro rozvoj obchodních partnerství
Přidáno včera
- Moravskoslezský kraj - BAZOS
Hledáme proaktivního člověka s obchodním duchem, který pro nás bude vyhledávat a rozvíjet partnerství s firmami za účelem získávání kvalitních leadů.
Co bude náplní práce:
Aktivní vyhledávání a oslovování potenciálních partnerských firem
Vyjednávání a uzavírání dohod o spolupráci pro získávání leadů
Budování a udržování dlouhodobých vztahů s obchodními partnery
Nastavení systému předávání leadů mezi partnerskými firmami a námi
Pravidelné vyhodnocování efektivity spolupráce a kvalit získaných leadů
Reporting výsledků a návrhy na zlepšení procesu získávání leadů
Co od Vás očekáváme:
Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti
Obchodní talent a tah na branku
Schopnos... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Obsluha cateringu
Před 6 dny
- HYPERINZERCE
Do našeho týmu hledáme spolehlivého a komunikativního brigádníka na pozici obsluha cateringu během výstavy v galerii. Tato pozice je ideální pro studenty nebo zájemce o krátkodobou spolupráci v kulturním prostředí.
Co tě čeká:
Obsluha drobného občerstvení,
Příprava alkoholických drinků,
Udržování čistoty a pořádku v galerii při výstavě,
Spolupráce s ostatními členy týmu a podpora hladkého průběhu akce
Požadujeme:
Příjemné a reprezentativní vystupování
Zodpovědnost a dochvilnost
Zkušenost s obsluhou výhodou
Věk 18+
Zdravotní průkaz pro práci v potr... (více v detailu)
200
Kč

REFERENT/KA SAMOSTATNÉHO PRACOVIŠTĚ HAVARIJNÍHO A KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ KANCELÁŘE TAJEMNÍKA MAGISTRÁTU MĚ
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
*KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - vysokoškolské vzdělání - specializace ochrana obyvatel a krizové řízení výhodou - praxe v oblasti krizového řízení, hospodářských opatření pro krizové stavy, plánování na obranu státu, ochrany před povodněmi, požární ochrany a BOZP výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti při zajištění ochrany obyvatel a krizového řízení výhodou - zkušenosti s krizovým řízením a řešením krizových, mimořádných situací výhodou - orientace v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany - uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Excel, Internet, Outlook) - dobré organizační a komunikační dovednosti, schopnost samostatně rozhodovat - časová flexibilita, samostatnost, odpovědnost, psychická a fyzická odolnost - řidičský průkaz skupiny "B" podmínkou - vynikající zdravotní stav (v případě nutnosti i noční směny, práce pod tlakem) Písemná přihláška k výběrovému říz... (více v detailu)
Neuvedeno

Prodejce/prodejkyně specializovaného sortimentu potravin pro naši pobočku v Paláci Pardubice
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Jsme společnost zaměřená na poskytování vynikajících služeb a kvalitních produktů našim zákazníkům. Momentálně hledáme samostatného, příjemného, stabilního a spolehlivého jedince, který má vášeň pro prodej a zároveň zájem se neustále vzdělávat a růst v oboru. Požadavky: - zájem o oblast prodeje - schopnost pracovat samostatně - vynikající komunikační dovednosti - schopnost rychle se učit a přizpůsobit se novým informacím a trendům - flexibilita a ochota přijmout nové výzvy - zájem o karierní růst a rozvoj Nabízíme: - stabilní pracovní prostředí v prosperující společnosti ... (více v detailu)
Neuvedeno

Odborní pracovníci v oblasti umění a kultury jinde neuvedení
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
v případě zájmu zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis na e-mail: reditel@kultura.tnv.cz, nebo poštou na Městské centrum kultury a vzdělávání, Tyršova 424, 375 01 Týn n... (více v detailu)
Neuvedeno

OBCHODNÍ ASISTENT/KA
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Jste komunikativní a zajímají Vás finance? Zkušenosti v oboru nejsou podmínkou, vše Vás naučíme. Pracovní náplň: - akvizice nových klientů - servis a péče o stávající klienty - příprava podkladů pro jednání s klienty - komunikace s obchodními partnery a úřady (banky, pojišťovny, stavební úřady,…) - zajišťování realitních obchodů (náběr, inzerce, prohlídky, realizace,…) - komunikace se zájemci o koupi nemovitosti - vytváření finančních plánů - vyřizování agendy ředitele Požadujeme: - ukončené SŠ vzdělání s maturitou - čistý trestní rejstřík - efektivní komunikace včetně telefonování - zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, tah na branku - týmového a obchodního ducha - chuť vzdělávat se a pracovat na sobě - řidičský průkaz sk. B ... (více v detailu)
Neuvedeno

Zámečníci
Před 10 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Čopák Jiří, e-mail: jiri.copak@pcr.cz Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, poté možnost prodloužení na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce PO-PÁ pevná pracovní doba 7:00 - 15:30 hodin, SO+NE a svátky volné termín pro zaslání životopisu: do 31. 05. 2025 možnost nástupu: dle dohody součástí přijímacího řízení je osobní pohovor. V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis včetně e-mailové adresy pro účely vyrozumění a motivační dopis na e-mailovou adresu jiri.copak@pcr.cz s předmětem "zámečník" nebo doručte poštou na adresu Krajské ředitelství policie Karlovarského kraje, oddělení provozu a údržby majetku, Jiří ČOPÁK, Dobrovského 1935, 356 04 Dolní Rychnov nejpozději do 31. 05. 2025 Náplň práce o opravy a údržba vnitřního a vnějšího zařízení v objektech krajského ředitelství o opravy zámků a zavíracích zařízení různých typů, o drobné opravy vodoinstalačního zařízení. o údržba venkovních prostor včetně sekání a údržby vegetace o obsluha a kontrola určených tlakových nádob ... (více v detailu)
Neuvedeno

Dělník ve výrobě regranulátů (m/ž)
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Koho hledáme Muže i ženy, kteří budou pracovat v nepřetržitém provozu ve 12-ti hodinových směnách, 2x ranní směna, 2x noční směna a následně 4 dny volno. Přijdejte se k naší skupině zaměstnanců - čekají Vás věrnostní odměny i další benefity Přiveďte sebou k přijetí do REMAQ s.r.o. dalšího kolegu - čeká vás bonus Postav svou práci na stabilním výkonu a získej pravidelnou odměnu za výkon Náplní práce: práce u výrobní linky, plnění a balení hotových výrobků Výhodou je průkaz VZV. Pokud průkaz VZV nemáte, zajistíme V... (více v detailu)
Neuvedeno

Odborný pracovník v ambulantních a terénních sociálních službách
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
ODBORNÝ PRACOVNÍK V AMBULANTNÍCH A TERÉNNÍCH SLUŽBÁCH PRO DOSPĚLÉ SE ZDRAVOTNÍM POSTIŽENÍM POPIS POZICE: Pracovník je součástí týmu služeb pro lidi s různou mírou znevýhodnění, zejména pro lidi s duševním onemocněním, mentálním postižením, nebo PAS. Zastává pozici klíčového pracovníka / case managera pro jednotlivé klienty. Mapuje potřeby klienta a hledá způsoby k jejich naplnění. Nastavuje vhodnou míru podpory a provází na cestě k větší samostatnosti a nezávislosti. Úzce spolupracuje s blízkým okolím klienta a jinými službami. Aktivně jedná se zaměstnavateli v zájmu uplatnění lidí se znevýhodněním na otevřeném trhu práce. MÍSTO: Benešov a okolí ÚVAZEK: pracovní smlouva, plný / částečný úvazek NABÍZÍME: " smysluplnou a různorodou práci " přátelské pracovní prostředí " zázemí stabilní organizace (v regionu fungujeme již 21 let) " odborný rozvoj, metodickou podporu, supervizi " flexibilní pracovní dobu " možnost podílet se na evropských projektech " snadnou dojezdnost z Tábora, Říčan i P... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedoucí Oddělení komunálních služeb
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Vedoucí Oddělení komunálních služeb Odboru správy majetku a komunálních služeb Popis pracovní pozice: •Vedení týmu pracovníků v rámci úklidu a údržby venkovních prostor města, •zajišťování a odpovědnost za údržbu veřejného prostranství, komunikací (včetně zimní údržby), technického vybavení a dalších činností, •zajišťování technického zázemí akcí pořádaných městem. Požadavky: •Min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích), •dobrá uživatelská znalost práce s PC, •řidičský průkaz sk. B, •morální bezúhonnost, •organizační a řídící schopnosti podmínkou, •komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita, důslednost. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách ... (více v detailu)
Neuvedeno

POMOCNÝ/Á KUCHAŘ/KA
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou. Hledáme pomocného kuchaře/pomocnou kuchařku! Do naší moderně vybavené kuchyně, kde nechybí nejnovější technologie pro usnadnění a efektivní práci, hledáme spolehlivého a týmového pomocného kuchaře/kuchařku. Pracujeme ve dvousměnném provozu - ranní (6:00-14:30) a odpolední (10:30-19:00). Co očekáváme? Bezúhonnost; Pečlivost a spolehlivost; Schopnost pracovat v týmu Co nabízíme? Odpovídající platové ohodnocení + osobní ohodnocení po zapracování; Pravidelné odměny; 5 týdnů dovolené; Stravování na pracovišti s příspěvkem zaměstnavatele; ? Příspěvek na penzijní produkty; Pracovní oblečení a obuv od... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistentka / Asistent v rodinné firmě
Před 13 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Jsme rodinná firma zabývající se dodávkou a montáží vrat, bran a stínící techniky hledá do svého týmu asistenta/ku do kanceláře v Praze 10 – Uhříněvsi.
Hlavní pracovní náplní:
Komunikace se zákazníky, domlouvání servisů a termínů se zákazníky a po zaučení komunikace s dodavateli
Zajištění kompletního chodu kanceláře (kancelářské potřeby, vyřizování korespondence, přepravní společnosti, příprava dokumentů pro techniky atd.)
Zajištění zpracování příchozích objednávek a kompletní komunikace se shopem www.pohonylife.cz
Zpracování nabídek na garážových vrat, venkovních bran, venkovního stínění – viz sortiment na našich stránkách - www.agv-rathousky.cz – zaučovat budeme od nejjednoduššího a postupně.
Požadujeme:
Pečlivost, samostatnost a spolehlivo... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Stavbyvedoucí, Stavební technik/technička
Před 14 dny
- AVIZO_CZ
Koordinace a řízení stavebních prací. Rozdělování a kontrola práce pracovního týmu a činnosti subdodavatelů. Kontrola provedených prací, inventarizace materiálu. Kontrola dodržování technologických postupů stavby. Zajištění materiálového a technického zabezpečení stavby. Přebírání a předávání staveniště. Komunikace s investorem a dodavateli stav... (více v detailu)
Neuvedeno

vedoucí gastroprovozu (m/ž)
Před 19 dny
- AVIZO_CZ
Rozrůstající se síť poboček TURBO PIZZA hledá pro svou pobočku vedoucího provozu Co vás jako Provozního vedoucího v práci čeká? vedení celého týmu pobočky a být jeho součástí být pravá ruka manažera dohled nad provozem, který musí skvěle fungovat zodpovědnost za kvalitu našich produktů a služeb kontrola a objednávání surovin plánování docházky zaměstnanců spolupráce s pobočkami v jiných městech jste v denní telefonické a emailové komunikaci s vedením organizace a motivace týmu - chceme být nejlepší ve městě školení nových zaměstnanců tak, aby se z nich stali profesionálové trénink stávajících zaměstnanců a hodnocení jejich práce odpovědnost při řešení reklamací a nestandardních událostí kontroling a následný reporting vedení Co požadujeme od vás? zkušenosti z pizzerie na jakékol... (více v detailu)
Neuvedeno

obchodní asistent/ka
Před 19 dny
- AVIZO_CZ
Stabilní místo v prosperující firmě, která patří mezi největší české společnosti v oboru financí a realit Skvělý tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru a rádi své znalosti sdílí s ostatními Možnost osobního rozvoje a profesního a kariérního růstu Vícesložkové odměňování - fixní plat plus motivační variabilní složka Kvalitní zapracování a bezplatné vzdělávání Co od vás očekáváme: Minimálně SŠ vzdělání s maturitou Řidičské oprávnění skupiny B /... (více v detailu)
Neuvedeno

operátor - strojírenský kovodělník (m/ž)
Před 19 dny
- AVIZO_CZ
Do třísměnného režimu hledáme zaměstnankyni / zaměstnance na pozici Operator. Vhodným kandidátem je osoba bez kardiostimulátoru a alergií či přecitlivělosti na oleje a emulze, s dobrou vizuální rozlišovací schopností a bez problémů s kárpálními tunely. Praxe není nutná. Práce je jak vsedě, tak pochůzí. Pracovní poměr bude sjednán na dobu určitou s možností prodloužení. Zájemci zasílejte strukturovaný životopis na uvedený e-mail nebo se hlaste ... (více v detailu)
Neuvedeno

Životopis na míru od zkušeného personalisty
Před 79 dny
- HYPERINZERCE
Personalista stráví nad každým životopisem pouze půl minuty času. Máte třicet vteřin na to zaujmout ho natolik, že vám bude chtít věnovat více pozornosti. Tuctové životopisy napsané podle šablon z internetu končí bez povšimnutí. Váš životopis musí být přesvědčivý, aby vedl k pozvání na pohovor. Profesionálně zpracovaný životopis, se kterým vám pomůžeme, je cestou k novému zaměstnání.
💎 Co pro vás uděláme?💎
1. vámi zaslané materiály a informace si prostudujeme, doptáme se na podrobnosti, které jsou z pohledu personalisty klíčové
2. vytvoříme originální životopis, kterým se odlišíte od desítek ostatních uchazečů
3. vystihneme vaše kvality, vlastnosti a osobnost
4. obecné nicneříkající fráze nahradíme konkrétními a výstižnými vyjádřeními
5. personalisty zaujme i grafická stránka životopisu
6. zvýšíme vaši šanci dostat pozvání na pohovor až o 50 % (vycházíme ze zkušeností našich klientů)
7. ... (více v detailu)
3 000
Kč
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce