Účetní služby
Podobné inzeráty

Účetnictví, účetní sluzby
Přidáno včera
- Plzeňský kraj - BAZOS
Účetnictví, účetní služby
Nabízím spolehlivé a pečlivé zpracování účetnictví a daňové evidence pro menší firmy a OSVČ.
Služby:
Komplexní vedení účetnictví / daňové evidence
Přiznání k DPH, dani z... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Mzdový/á účetní – Personalista/ka
Před 2 dny
- Středočeský kraj - BAZOS
Přijme ihned do své provozovny Rudná u Prahy – Nučice
Nabízíme:
• práce na HPP
• stabilní a zajímavé platové podmínky
• firemní benefity
• 5 týdnů dovolené
Náplň práce:
• měsíční zpracování mzdové agendy
(organizace do 100 zaměstnanců) v
informačním systému – PREMIER
• příprava pracovních smluv a dodatků,
zpracování zápočtových listů, ročního
zúčtování daně, ELDP, výpočty srážek ze
mzdy, a d... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Externí účetní
Před 2 dny
- Středočeský kraj - BAZOS
Nabízím účetní služby. . Jsem samostatná účetní, pracující převážně z domova (práce na vzdálené ploše) v programu Pohoda. Premiér, Gordik .Zpracovávám kompletní účetní pro fyzické a právnické osoby. agendu včetně mezd. Mám praxe s příspěvkové a nezáskokové organizace. Zkuš... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

MZDOVÁ ÚČETNÍ - z domova, zkrácený úvazek
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Hledám práci mzdové účetní z domova na zkrácený úvazek, SŠ vzdělání ekonom. směru. Komplexní zpracování mezd... (více v detailu)
Neuvedeno

Zpracování účetnictví a daňové evidence
Před 2 dny
- Plzeňský kraj - SBAZAR
Co nabízím: Vedení daňové evidence nebo podvojného účetnictví Zpracování DPH, kontrolních a souhrnných hlášení Vyhotovení daňového přiznání k dani z příjmů Přehledy pro ČSSZ a ZP Pravidelný přehle... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno

Účetní
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Oleh Kushniruk, tel.: 608643634, e-mail: info@olmasterdom.cz PRACOVNÍ NÁPLŇ: Kompletní vedení podvojného účetnictví (příjmy, výdaje, fakturace) Zpracování DPH, kontrolního a souhrnného hlášení Zpracování mezd pro menší počet zaměstnanců (ve spolupráci s mzdovou účetní) Komunikace s úřady (FÚ, ČSSZ, ZP) Příprava podkladů pro daňové přiznání a účetní uzávěrky Administrativní podpora vedení firmy (např. smlouvy, evidence zakázek) POŽADUJEME: Úplné SŠ/VŠ Zkušenosti s vedením účetnictví (vč. praxe) Znalost účetního a daňového systému v ČR Samostatno... (více v detailu)
Neuvedeno

MZDOVÁ/MZDOVÝ A VŠEOBECNÁ/VŠEOBECNÝ ÚČETNÍ
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
C04 z:22/1/2025 a:16/5/2025 Vaší náplní práce bude především: - kompletní vedení účetnictví celé firmy, včetně roční závěrky a zpracování výroční zprávy - kompletní zpracování mezd dle platné legislativy - vedení personální agendy firmy - zpracování daňových přiznání, které se týkají Daně ze závislé činnosti, Srážkové daně, DPH apod. - evidence a nákup stravenek pro zaměstnance - spolupráce s fakturací - evidence a archivace písemností a dokumentů - ostatní administrativní činnosti. Požadujeme: - min. SŠ vzdělání s maturitou - praxe na obdobné pozici alespoň 3 let - znalost zpracování mezd a jejich legislativy - z... (více v detailu)
Neuvedeno

Hledá se účetní
Před 6 dny
- Pardubický kraj - BAZOS
Zdravím hledám nějakou paní která by ješte zvládla udělat daňové přiznání pro osvč - Spěchá
Pardubický kraj
Neuvedeno

Mzdový/á účetní – Personalista/ka
Před 7 dny
- Středočeský kraj - BAZOS
Přijme ihned do své provozovny Rudná u Prahy – Nučice
Nabízíme:
• práce na HPP
• stabilní a zajímavé platové podmínky
• firemní benefity
• 5 týdnů dovolené
Náplň práce:
• měsíční zpracování mzdové agendy
(organizace do 100 zaměstnanců) v
informačním systému – PREMIER
• příprava pracovních smluv a dodatků,
zpracování zápočtových listů, ročního
zúčtování daně, ELDP, výpočty srážek ze
mzdy, a d... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Pomohu Vám s reklamacemi zboží a služeb
Přidáno včera
- Hlavní město Praha - BAZOS
Pomohu Vám s reklamacemi zboží a služeb – rychle, srozumitelně, férově
Nesouhlasíte se zamítnutou reklamací? Nevíte, jak správně postupovat, nebo se nechcete hádat s prodejcem? Nabízím asistenci při reklamacích zboží a služeb – ať už se jedná o vadné zboží, služby, záruční opravy, nebo odstoupení od smlouvy.
Co nabízím:
Pomoc se sepsáním reklamace nebo odstoupení od smlouvy
Komunikace s prodejcem / poskytovatelem služby
Vysvětlení vašich práv a doporučení postupu
Zastoupení při mimosoudním jednání na základě plné moci
Zajištění odborného posudku (v případě potřeby)
Možnost konzultace online nebo osobně
... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Recepční s noční službou
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Hlavní třída 121/46, 353 01 Mariánské Lázně. Pracovní poměr na dobu neurčitou (se zkušební dobou). Nástup možný ihned. Vhodné i pro absolventy. Pracovní doba: dle rozpisu směn (19:00-7:00 h). Náplň práce: zajištění služeb spojených s příjezdem hostů, ubytování hostů dle přijatých rezervací, vedení evidence ubytovaných hostů, zpracování a vyřízení stížností hostů k jejich spokojenosti, zpracování pokladních operací a jejich evidence, aktivní a samostatný prodej hotelových kapacit, vyřizování korespondence a administrativních záležitostí týkajících se recepce. Požadujeme: minimálně střední odborné vzdělání s výučním listem, spolehlivost, schopnost samostatné práce, dobré komunikační schopnosti, znalost práce na PC, praxe na uved... (více v detailu)
Neuvedeno

Vedení účetnictví, daňové evidence a mzdy
Před 9 dny
- Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízím vedení účetnictví a daňové evidence pro firmy a OSVČ, jednoduché a podvojné účetnictví, daňová evidence, zpracování mezd, vedení mzdové agendy, daňová přiznání, daň z přidané hodnoty - DPH, kontrolní hlášení, DPPO - daň z příjmů prá... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Asistent/ka maloobchodního prodeje nábytku
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: e-milem nebo telefonicky (Po - Pá: od 7hod - do 15 hod.) Nástup možný ihned nebo dle domluvy. Zaměstnání na zkrácený úvazek 20-30 hodiny týdně dle domluvy. Hledáme spolehlivou a komunikativní posilu na zkrácený úvazek, která nám pomůže zajišťovat skvělý zákaznický servis a podpoří prodej na naší vzorkové prodejně ve Vranovicích. Co bude náplní vaší práce? o Aktivní obsluha zákazníků na prodejně a poskytování odborného poradenství o Práce s objednávkovým systémem a programem na návrhy interiérů o Zpracování zakázek a komunikace se zákazníky (osobně, telefonicky i online) o Prezentace zboží na prodejně o Spolupráce s kolegy z výroby a administrativy o Péče o vzhled a chod prodejny o Spolupráce s výrobou, administrativou a podpora marketingových aktivit (např. akce, letáky) Koho hledáme: o Nadšence pro obchod a komunikaci se zákazníky o Osobu s pozitivním přístupem, samostatností a ochotou učit se nové věci Co od vás očekáv... (více v detailu)
Neuvedeno

Asistent/ka prodeje /administrativní pracovník/ce
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce * Komunikace se zákazníky - telefonická i e-mailová * Administrativní činnost, jako je zpracování objednávek a příprava nabídek * Prodej zboží, včetně přípravy a expedice objednaného zboží * Evidence výroby a skladových zásob * A další úkoly dle potřeby Požadujeme SŠ vzdělání, ideálně v oboru obchodu nebo ekonomického směru Komunikační dovednosti a schopnost samostatné práce Pečlivost, zodpovědnost a organizační schopnosti Časovou flexibilitu Znalost práce s PC (MS ... (více v detailu)
Neuvedeno

OPERÁTOR CALL CENTRA (M/Ž)
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Nabídka Práce: Operátor Call Centra Chcete být součástí dynamického týmu a podílet se na poskytování vynikající zákaznické podpory? Hledáme komunikativní a empatické jednotlivce na pozici operátora call centra. Přidejte se k nám a pomozte nám zlepšovat zákaznickou zkušenost. Náplň práce: o Komunikace se zákazníky prostřednictvím telefonu a e-mailu o Řešení dotazů a problémů zákazníků o Poskytování informací o produktech a službách o Zpracování zákaznických požadavků a jejich eskalace v případě potřeby o Aktualizace zákaznických údajů v interním systému Požadujeme: o Výborné komunikační schopnosti a příjemné vystupování o Schopnost naslouchat a efekt... (více v detailu)
Neuvedeno

IT Konzultant/ka pro energetický management
Před 6 dny
- AVIZO_CZ
Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici IT Konzultant/ka do oddělení zabývajícího se vývojem informačního systému se zaměřením na oblast energetického managementu a tepelného hospodářství. Náplní práce: - komunikace se zákazníkem, - formulace požadavků na funkčnost systému, - zadávání požadavků ke zpracování a zpětně sledovat jejich plnění, - implementace systému k zákazníkovi. Požadujeme: - VŠ nebo SŠ vzdělání ekonomického/technického/... (více v detailu)
Neuvedeno

Specialisté podpory podnikání
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Darja Sýkorová, e-mail: cz_vialto_infokarta@vialto.com Výhodou: - Více než 3 roky zkušeností se zlepšováním procesů a s řízením procesu dodání a prezentací výsledků vrcholovému vedení - Certifikace PMP - Zkušenosti v... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce - asistent/ka obchodního ředitele
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Denní komunikace se zákazníkem, běžná administrativa, příprava podkladů pro obchodní managery, zpracování obchodních nabídek, naceňování zakázek. Řidičský průkaz sk. B, komunikativnost, znalost produktů MS Office - zejména excel, technické myšle... (více v detailu)
Neuvedeno

Účetní služby
Před 13 dny
- Plzeňský kraj - BAZOS
Dobrý den,
nabízím kompletní účetní služby pro klienty po celé Čr on-line nebo osobně Plzeň a okolí.
Zpracovávám:
- Vedení účetnictví a daňová evidence
- Identifikované osoby
- Přiznání k DPH a kontrolní hlášení
- Souhrné hlášení
- Komunikace s úřady
- Daňové přiznání FO
- Konzultace a další
Mé služby zahrnují:
- Úložiště Vašich faktur na disku
- Spravování úč... (více v detailu)
Plzeňský kraj
299
Kč

Vedoucí Oddělení komunálních služeb
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Vedoucí Oddělení komunálních služeb Odboru správy majetku a komunálních služeb Popis pracovní pozice: •Vedení týmu pracovníků v rámci úklidu a údržby venkovních prostor města, •zajišťování a odpovědnost za údržbu veřejného prostranství, komunikací (včetně zimní údržby), technického vybavení a dalších činností, •zajišťování technického zázemí akcí pořádaných městem. Požadavky: •Min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích), •dobrá uživatelská znalost práce s PC, •řidičský průkaz sk. B, •morální bezúhonnost, •organizační a řídící schopnosti podmínkou, •komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita, důslednost. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách ... (více v detailu)
Neuvedeno

Speciální pedagog/pedagožka - terapeut/ka stravování
Před 11 dny
- AVIZO_CZ
Charakter práce: - výkon komunikační terapie u dětí s poruchami autistického spektra, poruchami komunikace a sociální interakce. Požadujeme: - ukončené vysokoškolské magisterské vzdělání v oboru speciální pedagogika, - dobré komunikační dovednosti, pozitivní přístup, schopnost pracovat v týmu i samostatně, - spolehlivost, výpis z rejstříku trestů, zodpovědnost, trpělivost, - ochotu k průběžnému vzdělávání, flexibilitu, kreativitu a empatii, - praxe 1 rok v oblasti speciální pedagogiky výhodou. Nabízíme: - nástup dle dohody, - možnost odborného růstu a vzdělávání, - prostor pro vlastní tvořivost a seberealiza... (více v detailu)
Neuvedeno

VEDOUCÍ LABORATOŘE (Ž/M)
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem do 31.5.2025 posílat životopis, motivační dopis Souhlas se zpracováním a uchováním osobních údajů - GDPR (ke stažení na stránkách www.vupt.cz) Nástup možný ihned nebo dle dohody. Nabízená mzda: minimální + prémie odvislé od příjmů laboratoře Náplň práce: -zajištění chodu laboratoře: příjem a zpracování vzorků, chemická analýza, optimalizace chemické analýzy, zpracování výsledků, nákup a evidence chemikálií, komunikace se zákazníky, cenové nabídky, fakturace Požadujeme: - SŠ/VŠ vzdělání chemického směru - praxe v oboru, nejlépe v laboratořích - znalost angličtiny - dob... (více v detailu)
Neuvedeno

Samostatná účetní
Před 16 dny
- Olomoucký kraj - BAZOS
Společnost se sídlem v Olomouci přijme do hlavního pracovního poměru samostatnou účetní nebo účetního se znalosti podvojného účetnictví a personalistiky. Náplní práce bude kompletní zpracování účetnictví včetně DPH, zpracování mezd cca do 10-ti zaměstnanců, zpracování daňových přiznání a uzáv... (více v detailu)
Olomoucký kraj
45 000
Kč

Účetní služby pro začínající živnostníky a s.r.o.
Před 17 dny
- AVIZO_CZ
Vy jste odborníci ve své práce a Já zase v účetnictví, tak proč se trápit! Nabízím volnou kapacitu lidem (daňová evidence, podvojné účetnictví, mzdy, OSSZ, ZP, FÚ, banka), kteří začín... (více v detailu)
360
Kč

Extérní administrativní podpora
Před 16 dny
- Olomoucký kraj - BAZOS
Nabídka extérní administrativní výpomoci (home office / osobně)-Šumperk a okolí
Nabízím spolehlivou administrativní podporu pro menší firmy, OSVČ a živnostníky:
- Zpracování fakturace, e-mailové korespondence
- Zakládání smlu... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Zdarma
Další nabídky najdete zde:
Práce a služby