Obchodní referent/ka

Před 853 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Náplň práce: Denní osobní komunikace se zákazníkem (ČJ, AJ případně NJ). Příprava podkladů pro obchodní jednání. Tvorba ... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

obchodní zástupci - matrace, PUR pěny a zvukové izolace
Před 60 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT:TELEFONICKY nebo E-MAILEM Náplň práce: • Aktivní prodej produktů a plnění obratového plánu • Sledování odběrů a monitorování sortimentu u zákazníků • Koordinace práce merchandisingové agentury • Vyhledávání nových odběratelů a monitorování konkurence • Řešení reklamací a kontrola promočních akcí • Budování obchodních vztahů a sledování platební morálky • Dodržování firemních předpisů a účast na pracovních poradách • Zajišťování distribuce zboží... (více v detailu)
Neuvedeno
Správce daně - kontrola (210720) m/ž
Před 60 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mail: petr.anton@fs.gov.cz Podrobné informace naleznete na: financnisprava.cz > nabídka zaměstnání > aktuálně vyhlášená výběrová řízení > služební poměr > všechny orgány > FÚ pro Středočeský kraj > filtrovat > vyberte konkrétní místo Služba zahrnuje zejména: - provádění daňové kontroly a dalších kontrolních postupů (v oblasti daně z příjmů), - komunikaci s daňovými subjekty, - vyhledávací a analytickou činnost, - vedení jednání v místě pracoviště i mimo něj. Nabízíme: - stabilitu a zázemí velké státní organizace, - motivační ohodnocení (tarif a další nárokové příplatky), - pružnou pracovní dobu, - 25 dní dovolené - 5 dní indispozičního volna, - 1 den osobního placeného služebního volna... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ce obchodního oddělení - obchodní referent/ka
Před 63 dny - AVIZO_CZ
Práce na HPP, po prvním roce na dobu neurčitou. Možnost i zkráceného pracovního úvazku 30 hodin týdně. Jedná se o komunikaci se zákazníky, zpracovávání poptávek, zadávání objednávek do informačního systému (Helios Orange), vyřizování e-mailů, telefonů, vedení obchodní agendy, zajišťování dopravy apod. Znalost cizího jazyka – AJ, vzdělání obchodního zaměření nebo... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce/zástupkyně
Před 63 dny - AVIZO_CZ
Nástup možný IHNED. Jednání s koncovými zákazníky, stavebními firmami, developery. Zpracování poptávek, běžná obchodní administrativa, reporting. Požadavky: - obchodní a komunikační dovednosti, celková samostatnost při práci a flexibilita, schopnost samostatně fungovat na základě za... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru územního plánování
Před 65 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru územního plánování na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: •Zajištění agendy pro výkon úřadu územního plánování podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, •pořizování územně plánovacích dokumentací a územně plánovacích podkladů pro správní obvod obce s rozšířenou působností, •správa geografických dat pro územně plánovací činnost. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 44 odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství, b) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě, nebo c) fyzická osoba, která má vysokoško... (více v detailu)
Neuvedeno
Nákupčí (m/ž)
Před 65 dny - AVIZO_CZ
ZamK; Požadujeme: výpis z TR, znalost zboží z oboru drogerie, domácí potřeby, textil, znalost vietnamského jazyka velkou výhodou na úrovni rodilý mluvčí - jednání a obchodní komunikace s dodavateli převážně ve vietnamském jazyce. Služební cesty po EU (HU,PL,IT). Email s Vaším životopisem zašlete na job@maxihit.cz do předm... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní referent/ka
Před 67 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: komunikace s odběrateli i dodavateli v češtině i angličtině, tvorba cenových nabídek a zpracování objednávek, spolupráce na katalogu aj. Požadavky: znalost anglického jazyka slovem i písmem; dobré komunikační schopnosti; reprezentativní vystupování; dobrou znalost práce na PC (MS Word... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ REFERENT (m/ž)
Před 67 dny - AVIZO_CZ
Nástup možný ihned Co Tě u nás čeká? - Tvůj hlavní úkol bude spočívat v administrativní a organizační podpoře našeho obchodního oddělení. - Součástí práce je každodenní korespondence a komunikace s klíčovými obchodními partnery. - Budeš zpracovávat obchodní případy, připravovat objednávky a nabídky. - Každý den budeš řešit úkoly a komunikovat s kolegy uvnitř firmy. - Budeme rádi za podávání návrhů na zlepšení a podporu při zavádění nových procesů. - Samozřejmě Tě zaučíme a vše Ti vysvětlíme. - Staneš se pravou rukou obchodního ředitele úseku a spojovacím článkem mezi ním a obchodním oddělením. - Tvým úkolem nebude vyhledávání nových zákazníků. Jaký/á bys měl/a být? - Potřebujeme zodpovědného, spolehlivého a systematického člověka se smyslem pro detail. - Pro zajištění všech úkolů se Ti budou hodit organizační schopnosti a schopnost dotahovat věci do konce. - U nás budeš denně použív... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní referenti
Před 69 dny - AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: • každodenní e-mailová a telefonická komunikace s německy hovořícími zákazníky • příprava obchodních nabídek, vyřizování objednávek zákazníků • práce s informačním systémem • administrativní podpora obchodního oddělení a vedení společnosti • zajištění chodu firemního zázemí • podpora při firemních akcích s obchodními partnery Požadujeme: • SŠ vzdělání ( VŠ výhodou ) • komunikační a organizační schopnosti • příjemné vystupování... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE, ZÁSTUPKYNĚ
Před 69 dny - AVIZO_CZ
KO: Liashenko Kseniia, tel.: +420 601 374 536, e-mail: liashenko@fajn-work.cz Co od Vás očekáváme: - Prezentační, prodejní a organizační schopnosti. - Zkušenost na podobné pozici výhodou - Vzdělání SŠ/VŠ. - Řidičský průkaz sk. B. - Znalost práce na PC (MS Office, CRM). - Zkušenosti v tomto oboru jsou výhodou. Náplň práce: - Získávání nové akvizice (telefonaty, e-maily, schůzky), tvoření databaze. - Vedení o... (více v detailu)
Neuvedeno
Servisní technik/technička
Před 69 dny - AVIZO_CZ
Požadavky na uchazeče: Řidičský průkaz skupiny B, dobré komunikační dovednosti, analytické a logické myšlení, technická zdatnost práce na PC, zkušenost práce na zákaznické podpoře výhodou, znalosti v oblasti účetnictví výhodou Náplň práce: Zodpovídání dotazů uživatelů programu prostřednictvím telefonu a emailu, Školení uživatelů programu online a ... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka makléře
Před 69 dny - AVIZO_CZ
Požadavky: - dobré administrativní, organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, dokončené SŠ vzdělání s maturitou, zodpovědnost a trestní bezúhonnost, uživatelská znalost práce na PC a MS Office, příjemné vystupování, pracovitost a loajalita, výhodou je praxe na obdobné pozici, případně na pozici realitního makléře, řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič). Náplň práce: - pravomoci a zodpovědnosti, běžná administrativní agenda, správa firemních e-mailů, plánování diáře, korespondence, práce s kancelářskou technikou (tisk, kopírování, scan), kompletní starost o vybaven... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistentka / Backoffice – podpora obchodu a zákazníků
Před 70 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Věříme, že modulární výstavba je budoucnost, a proto roste i náš tým. Aktuálně hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á pomůže s každodenním chodem kanceláře, showroomu a zákaznické linky. Pokud rádi komunikujete, umíte si zorganizovat práci a chcete být oporou obchodnímu týmu, hledáme právě Vás. Co bude Vaší náplní práce: • telefonická a e-mailová komunikace se zákazníky • podpora obchodního týmu – interní koordinace, příprava podkladů a dokumentů • řešení operativních a ad hoc úkolů dle aktuální potřeby • řešení dotazů a problémů zákazníků prostřednictvím telefonu, e-mailu nebo chatu • péče o klienty při návštěvách showroomu (koordinace, příprava, doprovod) • kontrola a kompletace údajů z poptávek a podkladů pro výrobu • zajištění běžného chodu kanceláře (evidence, tisk, e-mailová agenda) • spolupráce na správě sociálních sítí (Facebook, Instagram) • pomoc s jednoduchými výstupy v Canva nebo ChatGPT Požadujeme: • příjemné a profesionální vystupování • výborné komunikační schopnosti... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Obchodník/Nákupčí
Před 71 dny - AVIZO_CZ
Naše společnost hledá zkušené zaměstnance na pracovní pozici obchodník / nákupčí. Jedná se o pracovní pozici s flexibilní pracovní dobou do významné české společnosti působící na trhu již desetiletí a je součástí nadnárodní skupiny Chiho Environmental Group. Obchodník má na starosti akvizice nových materiálů v Plzeňském kraji (nákup materiálu), komunikace a udržování obchodního styku se stávajícími dodavateli, nákup materiálu od dodavatelů, účast na výběrových řízení, průzkum trhu a jeho cenové hladiny ve všech komoditách, uzavírání rámcové smlouvy s novými dodavateli, příprava nabídkových cen do výběrového řízení a spolupráce při řešení reklamací materiálu se zákazníky. Požadujeme: vzdělání SOŠ ekonomického nebo technického směru, znalost železných a barevných kovů výhodou, praxe na podobné pozici ... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní specialista
Před 73 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Pracovní smlouva | 1 600–4 000 EUR měsíčně Praha Plný úvazek | Práce v kanceláři | Nástup ihned Systém odměňování: Fixní mzda + pravidelné prémie + bonusy za výsledky Náplň práce: Aktivní vyhledávání a oslovování nových zákazníků Budování a udržování dlouhodobých obchodních vztahů Plnění stanovených prodejních cílů Příprava obchodních nabídek a vedení obchodních jednání Spolupráce na tvorbě prodejní a marketingové strategie Monitoring trhu a analýza konkurenčního prostředí Požadavky: Praxe v oblasti obchodu minimálně 2 roky, ideálně se stavebními nebo dekorativními materiály Vynikající komunikační a vyjednávací dovednosti Cílevědomost a orientace na výsledek Schopnost samostatné i týmové práce Ochota cestovat Znalost češtiny na úrovni C1 Znalost ruštiny nebo ukrajinštiny – podmínkou Němčina nebo angličtina – výhodou Nabízíme: Kancelář v Praze Služební automobil Možnosti odbor... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Pronájem obchodního prostoru, 107 m², ul. Lidická, Třinec
Před 74 dny - Moravskoslezský kraj - BAZOS
Hledáte kancelářské či obchodní prostory pro své podnikání? BO! Vám nově nabízí k dlouhodobému pronájmu slunný obchodní prostor o velikosti 107,23 m², které se nacházejí v přízemí komerční budovy v Třinci na ulici Lidická v centru města u hlavní cesty. BO! si Vás každý všimne. Tento prostor je vhodný pro kanceláře, sklady, pro e-hopy nebo jiné podnikatelské účely. Jsou zde společné prostory – kuchyňka a WC. Zejména v dnešní době ocení zákazníci možnost bezproblémového parkování v blízkosti. Nabízený komerční prostor poskytuje velké parkoviště za budovou, takže svým zákazníkům snad již ani blíže být nemůžete. Možnost vlastní rekla... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
23 735
 Kč
Obchodní specialista HAUPTMANN
Před 79 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Plný úvazek | Práce v kanceláři | Nástup ihned Systém odměňování: Fixní mzda + pravidelné prémie + bonusy za výsledky Náplň práce: Aktivní vyhledávání a oslovování nových zákazníků Budování a udržování dlouhodobých obchodních vztahů Plnění stanovených prodejních cílů Příprava obchodních nabídek a vedení obchodních jednání Spolupráce na tvorbě prodejní a marketingové strategie Monitoring trhu a analýza konkurenčního prostředí Požadavky: Praxe v oblasti obchodu minimálně 2 roky, ideálně se stavebními nebo dekorativními materiály Vynikající komunikační a vyjednávací dovednosti Cílevědomost a orientace na výsledek Schopnost samostatné i týmové práce Ochota cestovat Znalost češtiny na úrovni C1 Znalost ruštiny nebo ukrajinštiny – podmínkou Němčina nebo angličtina – výhodou Nabízíme: Kancelář v Praze Služební automobil Možnosti odborného růstu: školení, úča... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Obchodní zástupce pro Polsko
Před 83 dny - AVIZO_CZ
Hledám uplatnění ve výrobní či obchodní firmě, která má zájem vstoupit a úspěšně působit na polském trhu. Mám dlouholeté a úspěšné zkušenosti na obchodních pozicích v zahraničních (polských) firmách. Znám vše potřebné pro obchodní úspěch v této zemi. Znám d... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNICKO-GRAFICKÝ SUPPORT AŽ 50.000 KČ
Před 589 dny - ANNONCE
Hledáme šikovného kolegu i juniora se smyslem pro grafiku a detail. Chceš se u nás rozvíjet, baví Tě precizní grafika a tvorba technické dokumentace? Máš šanci se stát součástí úspěšné a ... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostraha obchodního centra
Před 400 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Náplň práce: Strážní a pochůzková činnost, práce s kamerovým systémem, zajištění ostrahy a ochrany osob a majetku, kontrola dodržování bezpečnostních předpisů, spolupráce s Policií ČR při zadržení osob páchajících trestnou činnost. Požadujeme: Věk nad 18 let, doložení výpisu z RT, základní znalost práce na PC, znalost českého jazyka slovem i písmem, příjemné vystupování, spolehlivost, zodpovědnost, flexibilitu, schopnost objektivně vyhodnotit a vyřešit mimořádnou situaci (krádeže). Certifikát Strážný nebo Detektiv (zajistíme) a praxe v pozici Ostraha prodejny výhodou. Nabíz... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
obchodní zástupce a specialista pro Asii (m/ž)
Před 479 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Náplň práce : příprava registrační dokumentace, zpracování dat z polních pokusů v anglickém jazyce, komunikace s místními a mezinárodními autoritami, obchodní činnost a komunikace se zákazníky zejména v Asii, realizace obchodních... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Referent/ka státní správy a samosprávy -pedagogický specialista
Před 468 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT : Kateřina Ullmannová, e-mail: k.ull@institutpraha.cz Administrativní příprava vzdělávacích kurzů. Příprava vzdělávacích kurzů k akreditačnímu řízení. Zajištění zkoušek odborné způsobilosti úředníků, spol... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce
Před 529 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovnice na pozici manažerky v neziskové organizaci. Administrativní práce v oblasti dotací, řízení projektů, vyhledávání dotačních programů, jejich studium a uvedení do praxe, obsluha klientů, organizace jednání, tvorba prezentací Požadujeme: VŠ vzdělání, komunikativní schopnosti, schopnost p... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 328 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Obchodní asistent Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s administrativní činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - znalost MS Office - komunikativnost Popis práce: - administrativa - příprava smluv a nutných podkladů - dokončování obchodních procesů - akvizice ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Ostatní řemeslní pracovníci a pracovníci v dalších oborech jinde neuvedení
Před 887 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
STAVEBNÍ PRÁCE, MANUÁLNÍ ZRUČNOST, PRÁCE VÍKEND, PRÁCE V PRAŠNÉM PROSTŘEDÍ,... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce