Finanční účetní

Před 182 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
NÁPLŇ PRÁCE: - Vedení příslušné evidence a záznamů v souladu s vnitřními (interními) předpisy účetní jednotky. - Kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence. - Účtování účetních operací v rámci finančního účetnictví (např. účtování závazků, pohledávek, materiálových fa, opravných daňových dokladů, zálohových fa, interních dokladů atd.) - Zpracování DPH, KH, SH a povinných hlášení (INTRASTAT) a statistik. - Vedení pokladní knihy včetně vystavování účetních dokladů o příjmech a výdajích peněžních prostředků, a to i v cizí měně. - Sestavování měsíčního finančního plánu, podpora a příprava podkladů. - Spolupráce na přípravě měsíčních a ročních závěrek, podpora při provádění inventur majetku, rozpracované v... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Účetní
NÁPLŇ:- evidence a likvidace faktur přijatých - napárování faktur přijatých na skladové příjemky - kontrola formální správnosti daňových dokladů, jejich účtování dle platné účtové osnovy a předání k archivaci- zpracování podkladů pro Intrastat- správa finanční agendy - párování saldokont, úhrady faktur- zpracování pokladních dokladů- správa hotovostních finančních prostředků (příjem/výdej z pokladny)- zpracování agendy DPH, včetně podání kontrolních hlášení na FÚ- vyhotovení podkladů k přiznání ostatních daní- zpracování měsíční účetní uzávěrky- příprava podkladů pro roční účetní závěrku- příprava dokladů souvisejících s poskytováním úvěrových zdrojů u peněžních ústavů- zpracování statistických výkazů -... (více v detailu)
Finanční účetní
Požadujeme: - VŠ nebo SŠ + certifikát daňový a účetní specialista - Orientaci v účetní legislativě a závěrkách - Znalost DPH včetně přenosu DPH a přiznání k DPH - AJ na komunikativní úrovni - Uživatelskou znalost práce s PC (Word, Excel, Outlook) Náplň práce: - Vedení účetní agendy (mimo mzdové agendy) - Spolupráce na zpracování účetních závěrek - Příprava a tvorba přiznání k DPH - Zpracování přijatých faktur vč. kontroly správnosti - Spolupráce při přípravě podkladů pro audit - Časové rozlišení nákladů a výdajů - Účetní dokumentace k dotacím - S... (více v detailu)
Hlavní účetní
Hledáme hlavní účetní (m/ž) do naší společnosti. Náplň práce: • Zodpovědnost za dodání kompletní účetní závěrky pro právnickou osobu v konsolidačním systému Volvo Group. Dodávka by měla být v souladu s příslušnými kapitolami FPP a dalšími pokyny (včetně místních GAAP) pro finanční výkaznictví. • Řízení každodenní kontroly a monitorování v rámci všech relevantních účetních procesů. • Zajištění vyplnění všech statutárních zpráv a zpráv o dodržování právních předpisů pro právnickou osobu. • Konsoliduje, reportuje a poskytuje měsíční a roční uzávěrku výsledků právnické osoby. • Koordinuje audity pro právnickou osobu. • Zajišťuje soulad s cíli vnitřní kontroly, místními GAAP a finančními zásadami a postupy. • Řídí proces měsíční uzávěrky, výkaznictví systému konsolidace podniku a přípravu na roční audit. • Neustále zvyšujte efektivitu všech procesů souvisejících s účetnictvím. • Je profesionálním obchodním partnerem pro interní i externí zainteresované strany.... (více v detailu)
účetní obce
Komplexní vedení účetnictví obce, komplexní vedení rozpočtu obce, daňová agenda, vypracování a podávání daňového přiznání, evidence majetku, závazků a pohledávek obce, inventarizace majetku, zpracování statistických výkazů, zajišťování platebního styku s bankami, finanční administrace dotačních titulů, dal... (více v detailu)
Hledáme účetní
Před 1 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Do firmy zabývající se dopravou hledáme účetní. Náplň práce: vedení kompletní účetní a mzdové agendy. Zpracování daňových přiznání (DPH, silniční daň, …). Kontrola přijatých a vystavených faktur, zajištění schválení a zaúčtování. Správa závazků a pohledávek.
Agenda majetku, příprava majetkových karet, zpracování odpisů (účetní a daňové), vyřazení . Zpracování mezd, spolupráce a komunikace s příslušnými úřady (ČSSZ, ÚP, exekutorské úřady…), vystavování dokladů pro zaměstnance, zpracování výkazů, zpracování exekucí, insolvencí, nemocen... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Finanční účetní
Před 4 dny - Středočeský kraj - HYPERINZERCE
Vedení účetní agendy (mimo mzdové agendy) Spolupráce na zpracování účetních závěrek Příprava a tvorba přiznání k DPH Zpracování přijatých faktur vč. kontroly správnosti Spolu... (více v detailu)
Středočeský kraj
38 000
 Kč
ÚČETNÍ (m/ž)
Nástup: ihned Co od Vás očekáváme: vzdělání minimálně SŠ s maturitou podmínkou; praxe v oboru výhodou; • znalost podvojného účetnictví výhodou; znalost účtování pokladny výhodou; znalost problematiky DPH výhodou; znalost fakturace výhodou; práce na PC (MS Office, účetní software); samostatnost, pečlivost, spolehlivost, flexibilita Jaký Vám můžeme nabídnout plat: nástupní plat 30 920,- Kč + možnost osobního příplatku po tříměsíční zkušební době, možnost mimořádných odměn; po zapracování možný pl... (více v detailu)
Účetní (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Nástup do zaměstnání ihned dle domluvy. Náplň práce: účtování běžných účetních operací,vystavování režijních faktur ,zajišťování podkladů pro DPH a KH a následné zpracování výstupů, kontrola náležitostí účetních dokladů a jejich evidence, spolupráce při inventarizaci majetku a závazků, spolupráce při inventarizaci skladových zásob, pod vedením a kontrolou hlavní účetní zpracování a účtování uzávěrkových operací, kon... (více v detailu)
Neuvedeno
Samostatná účetní (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, praxi v podvojném účetnictví, znalost účetní a daňové legislativy, dobrou znalost MS Office, samostatnost, pečlivost a zodpovědnost, trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost. Náplň práce: Zpracování a evidence účetních dokladů (faktury, podkladní doklady, bankovní výpisy atd.), účetní závěrky (měsíční, čtvrtletní a roční), daně a odvody (výpočet a zpracování DPH, daně z příjmů, silniční daně a dalších odvodů), inventarizace (kontrola a inventarizace majetku, zásob a pohledávek), reporting (příprava podkladů pro vedení společnos... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabízím účetní služby – KAPLA accounting s.r.o
Před 3 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Hledáte spolehlivého partnera pro vedení účetnictví, daňové evidence nebo zpracování mezd? 📌 KAPLA accounting s.r.o. nabízí: Kompletní vedení účetnictví a daňové evidence Zpracování přiznání k DPH, kontrolních hlášení a KH Mzdové účetnictví a personalistiku Daňové poradenství Komunikaci s úřady a poradenst... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
všeobecná účetní - fakturantka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Samostatná účetní - podvojné účetnictví, mzdy (10 zaměstnanců),pracovní smlouvy, vystavení faktur,vedení pokladny, DPH, výsledovky a rozvahy - konzultace s externí daňovou poradkyní. Pevná pracovní doba 6.00-14.30.Praxe n... (více v detailu)
Neuvedeno
STAVBYVEDOUCÍ
Koordinace stavebních prací, sledování ziskovosti zakázek, rozdělení a kontrola práce pracovního týmu a činnost subdodavatelů, kontrola a inventarizace materiálu, kontrola provedených prací, kontrola dodržování technologických postupů, zajištění materiálového a technického zabezpečení stavby, přebírání a předání pracoviště, kontrola průběhu zakázek z hlediska plnění termínů, kvalita prací, technologických postupů, plnění rozpočtu, soulad s projektovou dokumentací, vedení stavebního deníku, evidence dodacích listů a faktur, účetních dokladů, koordinace strojní mechanizace, kontrola dodržování BOZP, řízení týmu pracovníků i kapacity dodavatelů, jednání s ... (více v detailu)
RADA – finanční specialista/ka v Oddělení nepojistných sociálních dávek Krajské pobočky Úřadu práce
rada – finanční specialista/ka v Oddělení nepojistných sociálních dávek Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, se služebním působištěm v Liberci, ID 11003738. Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby 13 Nepojistné sociální dávkové systémy Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Koordinace a usměrňování poskytování dávek státní sociální podpory, dávek pěstounské péče nebo dávek pomoci v hmotné nouzi, dávek osobám se zdravotním postižením a průkazu osobám se zdravotním postižením, příspěvku na péči a dalších nepojistných sociálních dávek včetně poradenské činnosti. Sledujete a evidujete pohyb finančních operací a stav finančních prostředků u agendy státního příspěvku na výkon pěstounské péče. Zpracováváte žádosti o státní příspěvek na výkon pěstounské péče a administrujete jeho výplatu. Zpracováváte statistické podklady pro sledování čerpání a vývoj dávek, jak pro potřeby KrP, tak GŘ ÚP ČR. Ostatním subjekt... (více v detailu)
Snídaňový/á kuchař/ka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Příprava snídaňového bufetu - American breakfast buffet Pracovní doba: Kátký a dlouhý týden (6:00-11:30) Zaměstnanecké výhody: Personální strava, finanční bonusy... (více v detailu)
Neuvedeno
ÚČETNÍ
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: - minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe ekonomického směru - znalost účetnictví a českých účetních standardů, orientace v daňových zákonech - výhodou: účtování v programu Gordic - bezúhonnost, zdravotní způsobilost - praxe v obdobné pozici minimálně 3 roky Nabízíme: - dovolenou v délce 5 týdnů - stravování za zvýhodněnou cenu - možnost čerpání přís... (více v detailu)
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Běžné kancelářské práce -každodenní administrativa, zakládání dokladů a smluv, zadávání dokladů do systému, příprava podkladů k fakturaci, komunikace s dodavateli - např. vyhledávání ... (více v detailu)
Neuvedeno
Stavební a investiční technik/technička
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Předpokládaný nástup: od 1.8 2025, případně dříve dle dohody Náplň práce: - příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo části velkých investic, - zpracovávání návrhů investičních plánů, - příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce, - zpracování žádostí o dotace, - provádění dozoru investora staveb, - příprava a zajišťování dokumentace pro stavební povolení, - vyřizování žádostí o zřízení služebností (věcných břemen) včetně přípravy smluv. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: - fyzická osoba, která dosáhla věku 18 let, - občan České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a ovládá český jazyk, - způsobilý k právním úkonům, - bezúhonný (za bezúhonnou se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné služby, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jak... (více v detailu)
Neuvedeno
ASISTENT V BACK OFFICE (M/Ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Co vás čeká: - asistentské práce a zodpovědnost za zadané úkoly - zpracování příchozí a odchozí pošty - zpracování příchozích faktur a archivace dokumentů - vyřizování telefonických hovorů a e-mailové korespondence s dodavateli, klienty - komunikace s dodavateli - podpora při náboru nových zaměstnanců a příprava souvisejících dokumentů - eviden... (více v detailu)
Neuvedeno
Krupiér/ka pro živou hru
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: registrace hráčů, zajištění provozu pokladny, sledování chodu herny, poskytování informací hostům, příprava teplých i studených nápojů Požadujeme: pozitivní a zodpovědný přístup k práci, zkušenosti na obdobné pozici výhodou, komunikační schopnosti, spolehlivost, samostatnost, profesionální vyst... (více v detailu)
Neuvedeno
Referenti inženýrských služeb - technický dozor staveb
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Kariéra) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p., oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 6.5. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Poskytnuté osobní údaje budou zpracovávány výhradně pro účely výběrového řízení v souladu s platnou legislativou o ochraně osobních údajů a nebudou zpřístupněny či předány jiným osobám. Poskytnutí údajů je dobrovolné, je však nezbytné pro účast ve výběrovém řízení. Po ukončení výběrového řízení budou podkladové materiály neúspěšných uchazečů zlikvidovány, nebo budou s jej... (více v detailu)
Site Manager/Construction Manager
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Menclová Aneta, e-mail: amenclova@casaleproject.cz o Vedení a motivace týmu odpovědného za stavební a montážní práce, zajištění kvalitní a efektivní realizace projektů. o Strategické řízení: Plánování a implementace strategií pro zlepšení procesů a dosažení cílů. o Komunikace s projektovým týmem, zákazníky a subdodavateli. o Dohled nad dodržováním technických norem a kv... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 3 dny - AVIZO_CZ
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabízím vedení účetnictví a daňové evidence a ostatní
Před 6 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízím vedení účetnictví a daňové evidence pro firmy i OSVČ vč. zpracování mezd. Hlášení DPH,KH,SH, komunikaci s OSSZ, FU, zdravotními pojišťovn... (více v detailu)
Hlavní město Praha
1 500
 Kč
disponent/ka logistiky
Před 5 dny - AVIZO_CZ
znalost NJ na komunikační úrovni, samostatnost a praxe na podobné pozici vítána, plánování výroby a jejich kapacit, koordinace potřeb zákazníka a výrobních kapacit na základě týdenních, měsíčních a ročních plánů, řízení potřeb surových a montážních dílů, kontakt pro zákazníka v oblasti termínů a množství dodávek, evidence a zpracování všech odvolávek, kontrola jejich správnosti, tvorba odvolávek, sledování dodržování termínů dodávek, plánování a provádění roční... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce