Vedoucí odboru dopravy a silničního hospodářství

Před 219 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: zajišťování a odpovědnost za plnění úkolů odboru na úseku dopravy a silničního hospodářství v samostatné i přenesené působnosti, zajišťování metodické a konzultační činnosti v úrovni kraje v oblasti dopravy a silničního hospodářství, zajišťování realizace dotačních programů Olomouckého kraje v oblasti dopravy a silničního hospodářství Požadavky: -znalosti oboru: manažerské dovednosti, orientace v systému veřejné správy, právní předpisy v oblasti dopravy a silničního hospodářství, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o krajích, správní řád, orientace v problematice dotačních programů v oblasti dopravy a silničního hospodářství -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností v oblasti dopravy a silničního hospodářství výhodou -postavení vedoucího zaměstnance 5 let výhodou -praxe ve veřejné správě 3 roky výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk slovem i písmem (angličtina nebo fran... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

referent odboru investic a údržby
Náplň práce: příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu; kontrola projektové dokumentace a položkových rozpočtů; zajišťování realizace investičních akcí včetně dozorování průběhu realizace investic. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušnost uchazeče, - místo trvalého pobytu uchazeče, - číslo občanského průkazu uchazeče, - datum a podpis uchazeče, - telefonní, popř. e-mailové spojení. K přihlášce se připojí tyto doklady: - životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech, - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, možno získat na MěÚ Vimperk ihned výstupem Czech POINTU (tel.: 380 070 348), - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém ... (více v detailu)
odborný referent/ka odboru právního a majetku, oddělení nakládání s majetkem
Zajišťuje ekonomické záležitosti odboru právního a majetku, zejména v oblasti správy bytového a nebytového fondu města; vystavuje objednávky a smlouvy, provádí likvidaci faktur, komunikuje s nájemníky městských bytů, spolupracuje s technikem bytového fondu atd. Přihlášky včetně dokladů, které je nutno předložit k účasti na VŘ (zveřejněny na webu města Hodonína - www.hodonin.eu - nabídka zaměstnání, zasílejte nebo osobně odevzdejte na podatelně města Hodonín v označené zale... (více v detailu)
Techničtí pracovníci - péče o majetek
V případě, že Vás nabídka volného pracovního místa zaujala, zašlete nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis pomocí odpovědního formuláře na webových stránkách podniku www.poh.cz (sekce Zaměstnání) nebo na e-mail: stranska@poh.cz, případně poštou na adresu: Povodí Ohře, s. p. oddělení personalistiky, Bezručova 4219, 430 03 Chomutov do 16. 3. 2025. První kolo výběrového řízení bude realizováno vyhodnocením písemných dokumentů. Vybraní uchazeči budou vyzváni k účasti ve druhém kole výběrového řízení, které se uskuteční formou osobních pohovorů. Zaměstnavatel si vyhrazuje právo nepřijmout žádného uchazeče. Požadujeme: - VŠ vzdělání stavebního směru, ideálně v oboru vodní hospodářství a vodní stavby, lesní inženýrství, inženýrství životního prostředí nebo krajinné inženýrství - znalosti v oboru vodního hospodářství, vodních děl, úpravy koryt vodních toků, hydrogeologie, geologie, geotechniky, ocelových, zděných a betonových konstrukcí, hydrauliky, hydrotechniky, hydrolog... (více v detailu)
Hospodář/ka cestmistrovství Zvole
Druh práce: zpracovávání ekonomické agendy cestmistrovství Požadujeme: - SŠ ekonomického zaměření, praxe v oboru 3 roky - znalost účetnictví a základní orientace v daňové problematice, DPH - znalost skladové evidence (příjemky, výdejky materiálu) - znalost práce na PC (MS Office) - samostatnost, pečlivost, svědomitost, schopnost jednat s lidmi Nástup: nástup možný 1.4.2025. Po 1 roce na dobu neurčitou. Přihláška do výběrového řízení bude obsahovat: - motivační dopis - profesní životopis - kopii ... (více v detailu)
400028 rada v Oddělení cenové kontroly II
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - provádění cenových kontrol dle platných cenových předpisů, a to v celém rozsahu působnosti cenového orgánu, - vedení řízení o porušení cenových předpisů v prvém stupni přestupkového řízení, - provádění šetření na zjišťování úrovně obvyklých cen, - vyřizování podnětů, stížností a oznámení právnických a fyzických osob. Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplň... (více v detailu)
REFERENT/KA - FAKTURACE
Před 10 dny - AVIZO_CZ
z: 19.2. 2025 PŘIHLÁŠKU A PODMÍNKY ZAŘAZENÍ UCHAZEČE DO VÝBEROVÉHO ŘÍZENÍ NAJDETE NA WEBOVÝCH STRÁNKÁCH MĚSTA KOPŘIVNICE: Předpoklady zařazení do výběrového řízení: - více informací naleznete na: http://www.koprivnice.cz/index.php?id=volna-mista-mestsky-urad-koprivnice Přihlášky do výběrového řízen... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru - Vysoká úroveň komunikačních dovedností - Prozákaznický přístup - Zodpovědnost, dochvilnost, kolegi... (více v detailu)
Neuvedeno
Ekonom/ka - vedoucí ekonomického útvaru
Před 10 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Náplň práce: Dohled a vedení účetnictví příspěvkové organizace " Kompletní znalost daňové problematiky (daň z příjmu, DPH, silniční daň), zpracování přiznání k jednotlivým daním, kontrolní hlášení " Finanční řízení organizace, zpracování měsíční a roční uzávěrky, evidence majetku, odpisy " Spolupráce s finančním úřadem a dalšími institucemi státní správy " Tvorba rozpočtu, spolupráce se zřizovatelem v oblasti rozpočtu " Příprava podkladů pro interní a externí kontroly, spolupráce s interním auditorem " Znalost zákonných norem týkajících se příspěvkových organizací Požadavky: " Praxe ve vedení účetnictví a zpracování daní nejméně 5 let, nejlépe u příspěvkových organizací " VŠ vzdělání ekonomického směru (není podmínkou v případě delší praxe) " Uživatelskou úroveň práce na PC (znalost MS Office - Word, Excel) " Znalost programu IES od E-soft, s.r.o. výhodou " Zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, trestní ... (více v detailu)
Neuvedeno
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
Před 10 dny - AVIZO_CZ
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Neuvedeno
samostatný referent oddělení finančního řízení, kontroly a zřizovatelských funkcí v odboru sociálníc
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), konkurzní a výběrová řízení. www.kr-ustecky.cz > volná místa Zaměstnanecké výho... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA STAVEBNÍHO ÚŘADU
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Vznik pracovního poměru referenta / referentky stavebního úřadu § 4 odst. 1 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a změně některých zákonů (zákon o úřednících), ve znění pozdějších předpisů, je nutno splnit podmínky stanovené tímto zákonem a další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem, kterým je zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů. Kromě splnění podmínek stanovených zákonem o úřednících musí tedy úředník státní správy - referent / referentka stavebního úřadu vykonávající činnost stavebního úřadu splnit také kvalifikační požadavky pro výkon činnosti na obecném stavebním úřadu podle § 13a odst. 2 stavebního zákona - kvalifikační poža... (více v detailu)
Neuvedeno
projektový/á manažer/ka
Před 12 dny - AVIZO_CZ
VŠ - magisterský studijní program staveb. směru se zaměřením na vodní stavby, popř. vodní hospodářství a krajinné inženýrství, případně středoškolské vzdělání v oboru vodní stavby s praxí na pozici tech. dozoru stavby případně vedoucího projektu stavby nebo samostatného stavbyvedoucího, zkušenost s projekční a inženýrskou činností výhodou, dobrá orientace v související oborové legislativě (stavební a vodní zákon), dobré uživatelské znalosti PC (především MS Office, výhodou ASPE), znalost a zkušenosti se samostatným vedením stavby nebo s tech. dozorem nejlépe v oboru vodní stavby, zodpovědnost, schopnost samostatného rozhodování a řešení mimořádných úkolů a situací, smysl pro přesnost, důslednost, aktivní a tvůrčí přístup, velmi dobré organizační a vyjadřovací schopnosti, umění jednat s lidmi, ŘP "B" - aktivní řidič (časté jednodenní služební cesty a řešení prac. úkolů v terénu), ochota a schopnost dalšího odborného vzdělávání, autorizace v oboru výhodou. Zabezpečování komplexního výkon... (více v detailu)
Neuvedeno
ODPOVĚDNÝ ZÁSTUPCE PRO NÁKLADNÍ DOPRAVU (GARANT)
Před 16 dny - Zlínský kraj - BAZOS
ODPOVĚDNÝ ZÁSTUPCE PRO NÁKLADNÍ DOPRAVU (GARANT) V rámci našich služeb nabízíme firmám možnost poskytnutí certifikovaného odpovědného zástupce pro Vaše podnikání v oblasti nákladní dopravy. V aktuální chvíli se nám uvolnilo jedno volné místo a se získáním koncese pro provozování nákladní dopravy s vozidly s hmotností nad 3,5 tuny a vozidly s hmotností přesahující 2,5 tuny, je-li jimi provozována mezinárodní silniční doprava, Vám tak dokážeme pomoci. S dlouholetými zkušenostmi v této sféře podnikání nabízíme své služby garanta, který zajistí, že vaše společnost bude v souladu s nejnovějšími předpisy a standardy pro nákladní dopravu. Jsme schopni zajistit veškeré záležitosti týkající se získání ko... (více v detailu)
Zlínský kraj
2 000
 Kč
Svářeč CO2
Před 16 dny - AVIZO_CZ
1 směna nebo 2 směny POŽADUJEME: -praxe v oboru podmínkou -samostatnost, spolehlivost -manuální zručnost -znalost výkresové dokumetace výhodou -svářečský průkaz výhodou NABÍZÍME:možnost kariérního růstu práci v příjemném prostředí a vstřícnou komunikaci motivující finanční ohodnocení dle pracovních výsledků - mzdové rozpětí závisí na dovednostech a schopnostech uchazeče čerpání Free day - 5 dní na kalendářní r... (více v detailu)
Neuvedeno
Řidiči autobusů
Před 20 dny - AVIZO_CZ
Gottvald Zdeněk, tel.: 731 137 707 úterý 9-11 hod., e-mail: eva.vinohradnikova@umbrellabuses.com - řidič autobusů, dálková přeprava osob - doklady potřebné k řízen... (více v detailu)
Neuvedeno
Dispečer/ka dopravy MKD
Před 203 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Náplň práce: - práce v prosperující společnost - příprava plánu práce řidičů kamionové dopravy - komunikace s řidiči - komunikace se zákazníky - objednávání přeprav - zpracování prvotní evidence Požadujeme: - úplné středoškolské vzdělání zakončené maturitou - praxe v oblasti řízení dopravy výhodou - není podmínkou - or... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Řidič vnitrostátní kamionové dopravy (m/ž)
Před 384 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Co Vás čeká: - práce od pondělí do pátku na trasách z České Lípy po celé ČR, víkendy volné - přidělené vlastní vozidlo Co můžete očekávat od nás: - garantovaný příjem 43 500 Kč hrubého/měsíc + odměna za pracovní výkonnost až 4 000 Kč hrubého/měsíc (po zkušební době) + stravné 333 Kč/den - výplata každý měsíc včas na účtu - moderní flotila vozidel se zajištěným pravidelným servisem, dispečink 24/7, spojení pomocí on-line aplikace - dodržujeme nařízení ES č. 561/2006 - odborně Vás proškolíme na ekonomickou a defenzivní jízdu - co slíbíme, to dodržíme - nástup m... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Před 182 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: 1) Výkon činností státní správy v oblasti veřejného opatrovnictví, vedení spisové dokumentace, zajišťování ochrany zájmů osob omezených na způsobilosti k právním jednáním, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami, zastupování osob omezených na způsobilosti k právním úkonům. 2) Výkon sociální práce na obci u osob v nepříznivé sociální situaci, vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka, provádění depistáže, spolupráce s návaznými sociálními a zdravotními službami. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu, případně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu se zaměřením dle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb.,... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 235 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
VÝVOJOVÝ PRACOVNÍK/ VÝVOJOVÁ PRACOVNICE PRO OBLAST POTRAVINÁŘSTVÍ - JUNIOR
Před 210 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
1.8.2024 - vývoj potravinářských aditiv a aplikací především v oblasti pekárenství, masných produktů a sýrárenství, zajišťování technické a aplikační podpory našich produktů, včetně výrobních pokusů u zákazníka, spolupráce s technologem na zavádění a optimalizaci nových i stávajících produktů, práce v laboratoři. VŠ vzdělání chemicko-technologické - technologie potravin nebo příbuzné, praxe na pozici vývojového pracovníka, technologa či jiné obdobné pozici v potravinářství min. 2 roky, výhodou je zkušenost s potravinářským provozem a znalost potravinářských technologií ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
REFERENT/KA ODBORU DOTACÍ, ROZVOJE MĚSTA A KULTURY
Před 362 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ - 10. PLATOVÁ TŘÍDA, MÍSTO VÝKONU PRÁCE - HRÁDEK NAD NISOU, PRACOVNÍ POMĚR NA DOBU NEURČITOU TERMÍN PRO PODÁVÁNÍ PŘIHLÁŠEK - do 15. března 2024 Podrobné podmínky výběrového řízení, výčet dokladů, které je zájemce povinen doložit, a náležito... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Vedoucí technické podpory
Před 390 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která je jedním z předních světových distributorů v oblasti fotovoltaiky, hledáme vhodného kandidáta na pozici Vedoucí technické podpory. NÁPLŇ PRÁCE: Vyřizování reklamačních procesů, komunikace se zákazníkem, Technická podpora a pomoc k prodávaným produktům, Komunikace s dodavateli (převážně v AJ), Hloubkové školení odběratelů/montážníků, Výjezdy na instalace – řešení reklamací a technických problémů (dle potřeby), Vedení menšího týmu, Školení na místě instalace. Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 301 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 351 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Řidiči silniční dopravy
Před 1041 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Mo hsen Khani, tel.: +420 608 319 342 nebo job@diacco.com Komunikační schopnosti, odpovědnost vůči kl... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce