SPRÁVA BUDOV ADMINISTRATIVA (30-45.000 Kč)

Před 399 dny - ANNONCE
Baví Vás stavařina, administrativa a Excel? Chcete pracovat jako Správce budov ve výrobní společnosti? Zařizovat, zajišťovat technické záležitosti a spravovat dokumentaci? Pošlete nám životopis na pozici SPRÁVA BUDOV ADMINISTRA... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

REFERENT/KA odd. Hospodářské správy odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Koordinace administrativních a kancelářských činností Správa kancelářských zásob a objednávky materiálu Organizace schůzek a firemních akcí Komunikace s dodavateli a zákazníky Podpora man... (více v detailu)
Neuvedeno
referent/referentka Oddělení správy obecních nemovitostí Odboru místního
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Výběrové řízení: Požadavek na zaslání písemné přihlášky do výběrového řízení Práce v režimu pružné pracovní doby. Práce vhodná i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti a příjemné vystupování, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: správa obecních nemovitostí a vedení bytové agendy, komunikace s nájemníky a veř... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/referentka Oddělení správy obecních nemovitostí Odboru místního
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Bc. Petra Mrázková, tel.: 234 128 202, e-mail: petra.mrazkova@praha16.eu Výběrové řízení: Požadavek na zaslání písemné přihlášky do výběrového řízení Práce v režimu pružné pracovní doby. Stanovené podmínky: vzdělání minimálně středoškolské s maturitou, znalost práce s PC (Microsoft Office, MS Outlook, Internet, právní informační systém), komunikační schopnosti a příjemné vystupování, psychická odolnost, dobré komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, schopnost samostatného rozhodování, trpělivost, vysoká flexibilita, spolehlivost a pečlivost. Pracovní náplň: správa obecních nemovitostí a vedení bytové agendy, komunikace s nájemníky a veřejností, přejímání a pře... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA odd. Finančního odboru Hospodářsko správního ÚP Č. Budějovice
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností prodloužení na dobu neurčitou. K platu náleží osobní příplatek. Komplexní správa rozsáhlých a různorodých majetkových souborů, právně a věcně složitých forem jeho nabývání, pronájmu, zastavování, prodeje a jiných forem dispozice. Administrace zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zpracování zadávací dokumentace včetně přípravy smluvních podmínek, příprava návrhů smluv, zveřejňování, administrace dotazů, zpracování a vedení dokumentace zadávacích řízení, řešení námitek apod.). Zajišťování zveřejnění smluv v registru MV ČR. Posuzování stavu zejména administrativních budov a areálů z hlediska nákladů na rekonstrukci a možného využití (včetně navrhování variantního řešení pro jednotlivé lokality). Zpracovávání návrhů investičních plánů. Příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce. Zabezpečování administrativních činností při realizaci stavebních prací v rámci investičních akcí ÚP. Pož... (více v detailu)
Neuvedeno
TECHNICKO-ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE (HPP, DPP)
Před 9 dny - AVIZO_CZ
C04 z:28/4/2025 (HPP, DPP) Náplň práce: - Zajištění chodu kanceláře (objednávky OOPP, archivace dokumentů) - Komunikace se zaměstnanci (předávání informací, správa OOPP, podklady k zakázkám) - Zákaznická komunikace - zajištění informací, předávání dotazů, organizace schůzek - Vytváření cenových nabídek ve spolupráci s technikem a dodavateli - Objednávky materiálu a zboží, kontrola skladů - Zpracování a kompletace podkladů pro fakturaci zakázek - Příjem financí a výdej materiálu.... (více v detailu)
Neuvedeno
Úklid budovy státní správy - délka směny 3 až 6 hodin - vyhrazeno pro ID (Zlín)
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Místo je vyhrazeno pro invalidní osoby - podmínkou. Těmto osobám nabízíme práci na zkrácený HPP a náborový příspěvek až do výše 12 000 Kč. Náplň práce: úklid budovy státní správy - kanceláře, spojovací chodby a sociální zařízení. Pracovní doba: pondělí až pátek, úklid trvá 3 - 6 hod./den - podrobnosti si dohodnete s naším vedoucím pracovníkem. - PO a ST - začátek směny v 17:00 hod. - Ú... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ice
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: • Správa a archivace dokumentace • Organizace schůzek a vedení kalendáře • Komunikace s klienty a dodavateli • Příprava podkladů pro porady a prezentace • Zpracování příchozí a odchozí pošty • Objednávání kancelářských potřeb • Spolupráce s účetním oddělením • Zajištění plynulého chodu ad... (více v detailu)
Neuvedeno
Správa historických objektů
Před 69 dny - Kraj Vysočina - SBAZAR
Nabízím správu historických nemovitostí - zajištění revizí, jejich evidenci a drobnou údržbu, dále zprost... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
STAVBYVEDOUCÍ PRO DOPRAVNÍ STAVBY + AUTO (55-75.000 KČ)
Před 408 dny - ANNONCE
Máte vzdělání v oboru stavebnictví a prokazatelné zkušenosti jako stavbyvedoucí pro dopravní stavby? Chcete pracovat pro stabilní stavební společnost s mezinárodním působením? Tak mi zašlete Váš životopis a pracujte na pozici: STAVBYVEDOUCÍ PRO DOPRAVNÍ STAVBY + AUTO (55-75.00... (více v detailu)
Neuvedeno
FRONTEND DEVELOPER s Node.JS - Brno, IČO / HPP (60 - 120.000 Kč)
Před 266 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Baví tě pracovat na fronendu? Hledáme nyní frontend vývojáře. Budete se podílet hlavně na vývoji nových aplikací, které budou součástí nové koncepce bezpečnostního systému pro správu velkých budov a organizací. Uživatelské rozhran... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Manuální/automatizovaný SW TESTER - Globální projekty! (40 - 80.000 Kč)
Před 378 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Hledáme Software testera do naši společnosti - leader v oblasti inovačních technologií a energetiky. Zabýváme se vývojem a inovativním technologiím v průmyslu, energetice a automatizaci. Využíváme moderní technologie pro zajištění nejefektivnějšího chodu našeho vyvíjeného softwaru. Pracujeme na globálních projektech v mezinárodních týmech. Neváhejte a reagujte! Náplň práce: Navrhování a implemen... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
TECHNIK ÚDRŽBY (40-45.000 Kč)
Před 485 dny - ANNONCE
Hledáte práci na údržbě? Chcete pracovat v administrativě a plánovat kolegům rozpis preventivní údržby? Pokud ano, dejte nám o sobě vědět! Výrobní společnost hledá novo... (více v detailu)
Neuvedeno
Technický specialista Backoffice – Homeoffice (35 - 60.000 Kč)
Před 254 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
Hledáte-li stabilní zaměstnání, kde denně využijete angličtinu, čtěte dál! Do operačního centra, které zajišťuje inženýrské služby pro zákazníky napříč Evropou, hledáme nového kolegu. Jste-li připraven využít své technické znalosti v obchodní oblasti a podílet se na vytváření inovativních technických řešení pro zákazníky v oblasti těžby, tato pozice je určena právě vám!! Náplň práce: Budete vytvářet obchodní a technická řešení na míru pro koncové zákazníky v oblasti zpracování nerostů. Tato řešení budou zahrnovat různé služby, včetně servisu přímo u zákazníků, inženýrských studií, modernizací, pokročilých služeb a preventivní ... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Specialista správy aplikací (45 - 60.000 Kč)
Před 266 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Umíte Linux a Windows na pokročilé úrovni a není Vám cizí prace na příkazovém řádku? Pak hledáme právě Vás. Hledáme šikovné aplikační správce, kteří mají povědomí o třívrstvých aplikacích, protože nebudete dělat na lokálních, ale na webových aplikacích. Součástí práce je i automatizace, uvítáme ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Investiční referent/ka
Před 285 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Nástup možný ihned nebo dle dohody. Náplň práce: Koordinace předprojektové, projektové přípravy a zajištění vlastní realizace investičních akcí na majetku organizace. Zajišťování činností investora pro jednotlivé akce obnovy na objektech; zajišťování výběrových řízení dle vnitřních směrnic knihovny na zhotovitele (projekty, realizace staveb atp.); zajišťování výběrových řízení na příkazníka (tech. dozor stavebníka, koordinátora BOZP); účast na výběrových řízeních, příprava podkladů pro zadávací dokumentaci, uzavírání smluvních vztahů; kontrola smluvních vztahů, příprava koncepce údržby a obnovy staveb; zpracovávání žádostí o vydání závazných stanovisek; oznamování havárií, oznamování stavební činnosti, zpracování plánů oprav a údržby; aktivně se podílet na celém procesu svěřené stavební zakázky (akce) až do ukončení její realizace vč. veškeré související administrativy; spolupráce s TDI a koordinátorem BOZP; řešení odstranění zjištěných vad a reklamací; administrativa spojená se získ... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
ERP Specialista s přesahem do správy infrastruktury! (40 - 70.000 Kč)
Před 457 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Více než 70 se zabýváme vývojem specializovaných systémů pro letectví a vojenský průmysl. Zakládáme si na špičkových odbornících a právě o jednoho odborníka náš tým rozšiřujeme. Jedná se o nový projekt a nové pracovní místo na naší pobočce v Uherském Hradišti. Máte zájem o s... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PERSONALISTA (45-55.000 Kč)
Před 391 dny - ANNONCE
Máte již zkušenosti s vedením personální agendy? Vyznáte se v pracovněprávních předpisech a související legislativě? Hledáte novou výzvu a stabilní uplatnění? Pak neváhejte a dejte nám o sobě vědět! Rostoucí technologická společnost hledá posilu do svého týmu na pozici: PERSONALISTA (45-55.000 Kč) Zajištění administrativy spojené s chodem HR a mzdového oddělení., Zpracování a správa per... (více v detailu)
Neuvedeno
Technický ředitel #2162 (50 - 70.000 Kč)
Před 430 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Hledáme osobnost, která přinese svou zkušenost a energii do našeho pivovaru a stane se klíčovým hráčem v našem technickém týmu. Pokud jste lídr s jasnou vizí, technickým nadáním a zároveň máte zkušenosti s vedením a správou technický celků, pak jste právě ten, koho hledáme! Zašlete nám svůj životopis, budeme se na Vás těšit při osobním pohovoru. Náplň práce: údržba technologických celků v objektu, správa a zajištění prov... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
Technický specialista / technická specialistka údržby
Před 367 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Kontakt zasláním životopisu na e-mail Ivana.Syrovatkova@assaabloy.com. Požadujeme: - ÚSO technického směru (strojírenství, mechatronika, CNC obrábění), praxe v oboru minimálně 3 roky - znalost obráběcích strojů, pneumatických a hydraulických systémů - znalost CNC, PLC, TPM, LEAN výhodou - praxe v řízení projektů výhodou - orientace ve výkresové dokumentaci strojní, stavební - znalost PC (MS OFFICE, MS Project) - znalost AJ - schopnost komunikace slovem i písmem - samostatnost, flexibilita, spolehlivost, konstruktivní myšlení, komunikativnost. Náplň práce: - řešení a plánování op... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Zástupce vedoucího uklidu / Četař/ka
Před 301 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
V současné době hledáme kolegu/kolegyni, který(á) se nebojí výzev a ke své práci přistupuje aktivně a zodpovědně. Jestli se takto vnímáte, tak je velmi pravděpodobné, že se naše cesty mohou protnout. Náš četař má přehled o dění v hotelovém komplexu a ví, jak organizačně zajistit hladký chod úklidu a toho, co klienti potřebují. Má na starost administrativu, organizaci práce a také kontrolu. V případě, že je třeba, neváhá a sám se ujímá lana - pomáhá. Detailní popis pozice " Kontrola sestav od zákazníka, kontrola počtu příjezdů a odjezdů " Organizace a rozdělení denní, týdenní, měsíční práce mezi úklidové pracovnice dle sestav od zákazníka " Organizace mimořádných generálních úklidů " Účast na poradách u zákazníka " Zajištění dostatečného počtu pracovnic na týdenní i víkendové práce " Komunikace se subdodavatelem ohledně UK pracovníků " Výběr a zaučení případných nových pracovnic, kontrola činnosti a správného pracovního postupu u všech pracovnic " Rozvoz prádla (organizace + p... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Systémový administrátor se zájmem o DevOps! (50 - 80.000 Kč)
Před 429 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Hledáme DevOps inženýra pro release management, který se chce podílet na vývoji a distribuci široké škály produktů a releasů. Tato role je ideální pro začínající devopsáky nebo pokročilé systémové inženýry, kteří chtějí rozšířit své dovednosti a získat cenné zkušenosti právě v tomto odvětví. Náplň práce: Správa serverů (Windows/Linux): Prov... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Specialista na marketing a obchod
Před 198 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: e-mailem. O nás: - Jsme společnost s 23 letou historií zaměřená na výrobu kávy SARITO a distribuci dalších značek kávy. - Zastupujeme přední značky jako jsou mlýnky Mahlkonig, kávovary Handpresso a další. Naše působení se rozkládá na trzích České republiky a Slovenska, kde jsme si vybudovali pozici díky kvalitním produktům a službám. Náplň práce: - Aktualizace a správa našeho internetového obchodu: - Přidávání nových produktů, aktualizace informací, komunikace s velkoobchodními odběrateli a hledání nových obchodních příležitostí. - Komunikace se zahraničními dodavateli: Zajištění efektivní komunikace v anglickém jazyce a správa obchodních vztahů. - Aktualizace sociálních sítí: Sledování a reakce na aktuální trendy, tvorba obsahu a udržování interakce se zákazníky. - Samostatný rozvoj části fir... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Odborní asistenti v administrativě
Před 269 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KOVALJOV SERGEJ, tel.: +420 608 372 088 Náplní práce budou administrativní činnosti, vedení agendy, kontrola a správa dokumentů společnosti, přímý kontakt se zákazníkem na obchodních jednáních, příprava podkladů/dokumentace a t... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Windows administrátor v oblasti balení a logistiky (80 - 100.000 Kč)
Před 598 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Přidejte se k našemu inovativnímu IT týmu přední mezinárodní společnosti v oblasti balení a logistiky jako Senior Windows administrátor. Máme pro vás náročné a různorodé úkoly, které vám umožní uplatnit vaše znalosti, kreativitu a osobní přednosti. Náplň práce: Správu e-mailových, tiskových, zálohovacích a aplikačních serverů., Implementaci a p... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce