Obchodní zástupce (m,ž)

Před 76 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Náplň práce Aktivní nabídka služeb ZÚ potencionálním zákazníkům - prodej služeb z oblasti životního prostředí koncovým uživatelům z řad firem, státních organizací, úřadů a dalších institucí Péče o stávající firemní klientelu Analýza a řešení potřeb zákazníků Každodenní osobní kontakt se zákazníky Samostatné vedení obchodních jednání Podílení se na obchodních, reklamních a propagačních akcích společnosti, případně na jejich aktivním vyhledávaní Požadujeme Úplné SŠ/VŠ vzdělání (v oblasti životního prostředí výhodou) Praxe na obdobné pozici min. 2 roky S... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

pracovník obchodního útvaru
Před 3 dny - AVIZO_CZ
z:17.1.2025 Hlavní pracovní náplní je aktivní vyhledávání zákazníků v oblasti výroby a prodeje malosériových dílů a obrábění. Nezbytná orientace ve čtení technických výkresů, obecný přehled. Příjemné, reprezentativní vystupování, orientace v oblasti strojírenského průmyslu se zaměřením na automotive, bílou techniku, nábytkářský průmysl. Nu... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástupce ABC Díly s.r.o. Praha
Přidáno dnes - Hlavní město Praha - BAZOS
Obchodní zástupce – ABC DÍLY s.r.o. (Praha) Jsme společnost ABC DÍLY s.r.o., specializující se na prodej autodílů, doplňků a příslušenství. Aktuálně hledáme posilu na pozici Obchodního zástupce, který bude klíčovou osobou pro vyhledávání nových zákazníků a péči o stávající klientelu v Praze. Co bude náplní Vaší práce? Aktivní vyhledávání nových zákazníků a navazování obchodních vztahů. Péče o stávající zákazníky a jejich potřeby. Plánování a organizace schůzek s klienty. Finanční plánování spojené s obchodní činností. Spolupodílení se na chodu pobočky a plánování jejího rozvoje. Prezentace produktů a akčních nabídek zákazníkům. Co od Vás očekáváme? Zkušenosti s obchodem – ideálně v oblasti autodílů, ale vítáme i zkušené obchodníky z jiných oborů. Minimálně SŠ vzdělání s výučním listem. Výborné komunikační a organizační schopnosti. Flexibilitu, zod... (více v detailu)
Hlavní město Praha
1
 Kč
Obchodní zástupce - Hledáme obchodní zástupce.
Před 3 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Pro nový projekt hledáme komunikativní osoby. Požadujeme: - schopnost profesionální komunikace se zákazníkem - aktivní přístup a chuť dosáhnou výsledků - spolehlivost, samostatnost a reprezentativní vystupování Nabízíme: - velice atraktivní odměňovací systém - flexibilní pracovní dobu - kariérní růst - školení a podpora ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE PRO TUZEMSKÝ TRH (M/Ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Jsme obchodní společnost AEK svařovací technika s.r.o. a s více než 20letou historií působíme na trhu se svařovací technikou, polohovadly, svářečskými stoly, upínacím nářadím, ochrannými prostředky nejen pro svářeče. Hledáme posilu našeho týmu na pozici OBCHODNÍ ZÁSTUPCE pro tuzemský trh. Náplň práce: " Aktivní hledání nových zákazníků a péče o stávající zákazníky. " Služební cesty v regionu ČR a SR. " Řešení obchodních a technických případů. " Tvorba obchodních nabídek a zpracování kalkulací. " Prezentace produktového portfolia společnosti - předváděcí akce. " Technické poradenství zákazníkům. " Občasná účast na veletrzích a zahraničních cestách. " Samostatné vedení obchodních jednání. " Plnění obchodního plánu. Očekáváme: " Obchodního ducha s orientací na zákazníka. " Ko... (více v detailu)
Neuvedeno
Uklízeči a pomocníci v domácnostech, hotelích,.......
Před 3 dny - AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. Dobrý zdravotní stav, výpis RT, časová flexibilita. Požadujeme dobrou znalost angličtiny (zaměstnání u klientů - zahraničních firem, kteří vyžadují zn... (více v detailu)
Neuvedeno
* Učitelka MŠ (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Pedagogické vzdělání dle Zákona č. 563/2004 Sb. Příjemné prostředí Výběrové řízení proběhne 29.1.2025 První kontakt: osobně, e-mailem, tel... (více v detailu)
Neuvedeno
Úklidové služby
Dobrý den, máte málo času, nebo Vás jen nebaví uklízet? Pak jsme tu právě pro Vás. Jsme zavedená úklidová firma s dlouholetými zkušenostmi v úklidech domácností, firem, obchodních prostor i státních institucí. Nabízíme úklid na míru pro každého. - běžný úklid - generální úklid - postavební úklid - úklid po malířích - mytí oken - žehlení Objednat si naše služby můžete jednorázově i pravidelně. Úklidy provádíme výhradně kvalitními prostředky ohledup... (více v detailu)
Obchodní zástupce/zástupkyně (pouze pro OZP)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
POUZE pro OZP NÁPLŇ: přijmeme obchodního zástupce/zástupkyni na zkrácený úvazek 15 hodin týdně, jedná se o aktivní oslovování potencionálních klientů (firem) s nabídkou našich služeb, získávání nových zákazníků (oslovování zákazníků přes telefon, e-mail, osobně), udržovávní kontaktů se zákazníkem, komunikace s klienty - práce na internetu a PC POŽADAVKY: příjemné vystupování, spolehlivost, dochvilnost, služební cesty po ČR, aktivní řidič, ochota cestovat, znalost ,or... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní referent skladu s nerezovým materiálem
Přidáno dnes - Královéhradecký kraj - BAZOS
Obchodní firma nerezovým materiálem Šindler's Hradec Králové - Rusek přijme do svého týmu obchodního referenta velkoskladu. Co bude Vaší náplní práce: ❇️ Realizace nákupů a prodeje nerezových materiálů - nákup, fakturace, distribuce ❇️ Podpora obchodních procesů, zpracování objednávek, poptávek, nabídek + skladová evidence ❇️ Aktivní komunikace s existujícími i potenciálními zákazníky ❇️ Vzdělání a přehled v oboru (strojírenství) VÝHODOU ❇️ ▶️ Nabízíme odpovídající finanční ohodnocení v rozmezí : ❇️ 35.000 Kč + ❇️ PRÉMIE (z obratu obchodu) + ❇️ OSOBNÍ OHODNOCENÍ (úspěšné prodeje,... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
35 000
 Kč
KOORDINÁTOR/KOORDINÁTORKA
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kontaktní osoba Gottwaldová Karla, tel. 602 715 330 (volat 9.00-16.00), email: karla.gottwaldova@kaja.cz Pracovní doba: Po-Pá 7.00-15.30 (nebo jiné rozmezí pracovní doby dle dohody) Náplň práce: práce s počítačem (Word, Excel, naše interní systémy), plánování výroby a koordinace projektů pro catering DESI i korporátní módu KAJA, aktivní zapojení do výrobních a logistických procesů, administrativní podpora a strategické řízení procesů, spolupráce na zlepšování a optimalizaci firemních procesů Požadujeme: dobré znalosti práce na počítači, zejména s Excelem, schopnost rychle se zorientovat v nových programech a procesech, administrativní a strategické schopnosti, znalost online prostředí a schopnost efektivně... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí pracovníci technické správy zámku Blatná
Popis činnosti: - správa a generální údržba areálu zámku Blatná (zámek, nádvoří, zámecký park a přilehlé oblasti) a dalších nemovitostí v oblasti Blatné - péče o zvěř v zámeckém parku - vedení týmu zaměstnanců ve výše uvedených aktivitách včetně administrativních záležitostí jako je BOZP - zajišťování a řízení technického zabezpečení kulturních a dalších akcí pořádaných v areálu zámku - přímé podílení se na fyzicky náročných aktivitách Vedoucí správy nemovitostí je zodpovědný přímo majiteli zámku Blatná a úzce spolupracuje s dalšími manažery zámku. Výhodou pro obsazení pracovní pozice je předchozí zkušeno... (více v detailu)
PRODAVAČ / PRODAVAČKA
Před 4 dny - AVIZO_CZ
- Náplň práce: - příjemka zboží - práce se zbožím na prodejně-umístění do skladu - komunikace se zákazníkem - asistence prodeje - přátelský tým kolegů, kteří vám budou nápomocni při zaučení - Požadujeme - středoškolské vzdělání nebo vyučení - dobrý zdravotní stav - schopnost a ochota vzdělávat se a rozvíjet své dovednosti v o... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka vedení společnosti
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň, práce: - zajišťovat administrativní a organizační podporu ředitele a manažerů společnosti - připravovat podklady pro jednání - organizovat porady a zajišťovat péči o návštěvy (zákazníci, auditoři apod.) - zabezpečit bezproblémový chod sekretariátu (pošta, evidence předpisů apod.) - podpora ostatních oddělení společnosti v komunikaci s anglicky hovořícími zákazníky - zajištění dalších administrativních agend dle pokynu ředitele Požadujeme: - minimálně úplné střední vzdělání - výborná znalost MS Office - zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, systematičnost, důslednost při práci a samostatný přístup ke svěřeným úkolům - příjemné a vstřícné vystupování - diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí - organizační a komunikační dovednosti - ... (více v detailu)
Neuvedeno
SPECIALISTA/KA KYBERNETICKÉ BEZPEČNOSTI
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň - odpovědnost za správu interní bezpečnostní dokumentace, - podpora IT specialistů při tvorbě bezpečnostní dokumentace, - provádění pravidelné kontroly záloh a testovacích scénářů pro obnovu ICT, - tvorba koncepce rozvoje bezpečnosti v oblasti ICT, - výběr nejvhodnějších technologií pro zajištění bezpečnosti informačních systémů, - řízení změn v ICT dle zákona o kybernetické bezpečnosti, - podpora součástí JU v oblasti bezpečnosti ICT, - konzultace a implementace metodik procesní optimalizace a designu procesů v oblasti bezpečnosti ICT, - popis procesů a návrh potřebných změn pro dodržení kvality ICT služeb v oblasti bezpečnosti ICT, - administrace určených informačních systémů a podpora uživatelů. Požadujeme - VŠ nebo SŠ vzdělání v oblasti IT, - orientace v oblasti ICT – hardware, servery, sítě a v oblasti informačních systémů, - znalost zákona o kybernetické bezpečnosti a ISO 27X, - pokročilá znalost MS Office, příp. Microsoft365, - znalost BPMN a UML, - znalost VŠ pro... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka maloobchodu
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Popis pracovních povinností: - správa-objíždění prodejen, práce s lidmi, práce s pokladním systémem Pracovní doba: PO - PÁ 6:00 - 14:30 Požadavky: - vzdělání min. ÚSO s maturitou - pokročilá znalost Word, Excel a práce s PC podmínkou!!! - fle... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborný asistent/asistentka
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Pozice kombinuje administrativní asistenci týmu vedení organizace s podporou ředitelům a vedoucím strategických služeb organizace, Požadujeme: výborné organizační schopnosti, umění efektivně prioritizovat přidělené úkoly, flexibilitu, samostatnost, kreativitu k řešeným problémům, bezchybné plnění úkolů a aktivit. Výhodou jsou zkušenosti s administrativní prací, znalosti sociálních služeb a základů p... (více v detailu)
Neuvedeno
truhlář (M/Ž)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - výroba nábytku, montáž Požadavky: praxe v oblasti truhlářství Pracovní doba od do 6-14:30 Výhody: příspěvěk na životní pojištění, stravné, sick day První kontakt: Matějka Ivan... (více v detailu)
Neuvedeno
PRODEJCE mobilních telefonů (M/Ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Pro naši značkovou prodejnu v Hypermarketu Tesco, ul. Nádražní 36 - Písek, hledáme šikovného prodejce / prodejkyni. Co ti můžeme nabídnout: o motivující mzdu závislou na tvých prodejních výsledcích o vyděláš si až 31.500 Kč, nástupní plat je 26.700 Kč. o příjemné pracovní prostředí a sympatické kolegy o zázemí stabilní a dynamicky rozvíjející se společnosti o multisport kartu, slevy na firemní produkty, servis telefonů a neomezený zaměstnanecký tarif s 3 GB internetem zcela zdarma o úvodní 3-5 týdenní zaškolení na našich brněnských prodejnách o pravidelné soutěže v prodejních dovednostech o hodnotné ceny o pravidelné směny systémem krátký/dlouhý týden ( jeden týden PO,ÚT,PÁ,SO,NE, další týden pak pouze ST,ČT, vždy 9 -20 hod. ) o možnost nástupu ihned Co bude náplní tvojí práce: o obsluha zákazníků na prodejně o prezentace výrobků a služeb zákazníkům, aktivní prodej o komunikace se zákazníky na prodejně i po telefonu o příjem a vyřizování reklamací o ... (více v detailu)
Neuvedeno
odborný referent /ka (zařazen do odboru investic a údržby)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Požadavky vzdělání - VOŠ/VŠ vzdělání /výhodou SŠ/VOŠ/VŠ vzdělání stavebního směru/ Popis pracovního místa: Příprava a realizace investičních akcí a oprav v rozsahu funkce investora s právce majetku města, připravuje smluvní dokumenty a podklady k administraci veřejných zakázek, připravuje podklady pro projednání v orgánech města.. Více na www.hodonin-eu; v pravém sloupci - záložka "Nabídka zaměstnání". Náborový příspěvek 100.000 Kč, městský byt po dobu pracovního poměru, stravenky, 25 dovol... (více v detailu)
Neuvedeno
Mzdová účetní
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Nápň práce: - zpracování mezd v souladu s platnou legislativou pro 160 zaměstnanců, - komunikace s úřady (zdravotní pojišťovna, sociální správa a další), - zpracování dotace OZP, - zpracování ročního zúčtování daně z příjmu ze závislé činnosti zaměstnanců. Požadujeme: - praxe v oblasti zpracování mezd, - orientace ve mzdové a pracovněprávní legislativě, - pečlivost, spolehlivost, samos... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ice obchodního úseku
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Popis činnosti a požadavky: - samostatný/á obchodník/ice, který/á rozumí technické dokumentaci (technické, strojírenské vzdělání) - MS Office, AJ/NJ slovem i písmem, ŘP sk.B - pracovitost, samostatnost a ochota spolupracovat Zaměstnanecké výhody: - zkrácená a pružná pracovní doba - podíl na zisku a hospodaření, motivující mzda závislá na pracovním ... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ce v sociálních službách
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Velké Březno, Zahradní 182 Hledáme pracovníky, kteří budou pracovat na dvousměnném provozu nebo 12 hod. služby krátký a dlouhý týden. Požadujeme samostatnost, spolehlivost, rozhodnost, empatii, kladný vztah k lidem. ŘP sk. B. a aktivní řidič, kurz pracovníka v sociálních službách bude upřednostněn. Zkušenost s péčí... (více v detailu)
Neuvedeno
CESTOVNÍ PŘÍLEŽITOST S POJIŠTĚNÍM
Přidáno včera - HYPERINZERCE
Splňte si své sny s naší agenturou: Navštivte, pracujte nebo studujte v zahraničí! Vážení občané České republiky, vždy jste snili o cestování, práci nebo o tom, že svým dětem nabízíte kvalitní vzdělání v těch nejkrásnějších zemích světa? Naše cestovní kancelář je tu proto, aby vaše projekty byly realitou a usnadnily vaše postupy. Mezi naše služby patří: • Pracovní víza pro Francii, Německo, Itálii, Španělsko, • Turistická nebo pracovní víza pro Spojené království a USA, • Podpora vzdělávání vašich dětí v těchto zemích s radami při výběru nejlepších škol nebo univerzit. Pokud byste chtěli: • Prozkoumejte krásná místa se svou rodinou,... (více v detailu)
KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ
Před 5 dny - HYPERINZERCE
KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ se zaměřením na právní problematiku v oblasti justice POPIS SLUŽBY: KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ Psychická i emocionální podpora a pomoc ve složitých životních situacích. Specializace na právní problematiku v oblasti justice, práva, opatrovnických sporů, péče o děti, komunikaci s úřady a institucemi státní správy jako jsou například OSP... (více v detailu)
Neuvedeno
Konstruktér
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme: vzdělání technického směru, znalost 2D CAD (AutoCad), práce s PC (MS Office), aktivní přístup, ochota vzdělávat se, samostatnost, zodpovědnost Náplň práce: Tvorba výrobní dokumentace pro strojní a zámečnickou dílnu (výkresy, kusovníky, specifikace). Při vzájemné spokojenosti změna smlouvy na dobu neurčitou. výhody: stravenkový paušál a d... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce