Obchodní reprezentantka – systémy pro farmacii - 4 dny HO

Před 133 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která se zaměřuje na poskytování pokročilých datových a analytických řešení v oblasti farmacie a vývoje léčiv, hledáme vhodné kandidáty na pozici Obchodní reprezentantka – systémy pro farmacii. Hledáme ambiciózní a dynamickou osobnost s vášní pro obchod a komunikaci, která bude zastupovat společnost v oblasti farmacie. Náplň práce: Péče o stávající klienty a rozvíjení obchodních vztahů, Akvizice nových klientů se zaměřením na zahraniční trhy, Účast na mezinárodních veletrzích v Evropě (cca 1x ročně) – získávání nových kontaktů a navazování obchodních příležitostí, Účast na jednání s klienty v zahraničí (cca 3x ročně), Komunikace mezi klien... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Obchodní zástupce ABC Díly s.r.o. Praha
Přidáno dnes - Hlavní město Praha - BAZOS
Obchodní zástupce – ABC DÍLY s.r.o. (Praha) Jsme společnost ABC DÍLY s.r.o., specializující se na prodej autodílů, doplňků a příslušenství. Aktuálně hledáme posilu na pozici Obchodního zástupce, který bude klíčovou osobou pro vyhledávání nových zákazníků a péči o stávající klientelu v Praze. Co bude náplní Vaší práce? Aktivní vyhledávání nových zákazníků a navazování obchodních vztahů. Péče o stávající zákazníky a jejich potřeby. Plánování a organizace schůzek s klienty. Finanční plánování spojené s obchodní činností. Spolupodílení se na chodu pobočky a plánování jejího rozvoje. Prezentace produktů a akčních nabídek zákazníkům. Co od Vás očekáváme? Zkušenosti s obchodem – ideálně v oblasti autodílů, ale vítáme i zkušené obchodníky z jiných oborů. Minimálně SŠ vzdělání s výučním listem. Výborné komunikační a organizační schopnosti. Flexibilitu, zod... (více v detailu)
Hlavní město Praha
1
 Kč
Podpora obchodního oddělení v německém jazyce (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mail: ripa@axxel.cz Pro podporu obchodního oddělení hledáme kolegu nebo kolegyni s velmi dobrou němčinou slovem i písmem. Náplní práce bude kontaktování předem určených firem v Německu. Po zaškolení je možné práci vykonávat jako homeoffic... (více v detailu)
Neuvedeno
OBCHODNÍ ZÁSTUPCE PRO TUZEMSKÝ TRH (M/Ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Jsme obchodní společnost AEK svařovací technika s.r.o. a s více než 20letou historií působíme na trhu se svařovací technikou, polohovadly, svářečskými stoly, upínacím nářadím, ochrannými prostředky nejen pro svářeče. Hledáme posilu našeho týmu na pozici OBCHODNÍ ZÁSTUPCE pro tuzemský trh. Náplň práce: " Aktivní hledání nových zákazníků a péče o stávající zákazníky. " Služební cesty v regionu ČR a SR. " Řešení obchodních a technických případů. " Tvorba obchodních nabídek a zpracování kalkulací. " Prezentace produktového portfolia společnosti - předváděcí akce. " Technické poradenství zákazníkům. " Občasná účast na veletrzích a zahraničních cestách. " Samostatné vedení obchodních jednání. " Plnění obchodního plánu. Očekáváme: " Obchodního ducha s orientací na zákazníka. " Ko... (více v detailu)
Neuvedeno
pracovník obchodního útvaru
Před 3 dny - AVIZO_CZ
z:17.1.2025 Hlavní pracovní náplní je aktivní vyhledávání zákazníků v oblasti výroby a prodeje malosériových dílů a obrábění. Nezbytná orientace ve čtení technických výkresů, obecný přehled. Příjemné, reprezentativní vystupování, orientace v oblasti strojírenského průmyslu se zaměřením na automotive, bílou techniku, nábytkářský průmysl. Nu... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní referent skladu s nerezovým materiálem
Přidáno dnes - Královéhradecký kraj - BAZOS
Obchodní firma nerezovým materiálem Šindler's Hradec Králové - Rusek přijme do svého týmu obchodního referenta velkoskladu. Co bude Vaší náplní práce: ❇️ Realizace nákupů a prodeje nerezových materiálů - nákup, fakturace, distribuce ❇️ Podpora obchodních procesů, zpracování objednávek, poptávek, nabídek + skladová evidence ❇️ Aktivní komunikace s existujícími i potenciálními zákazníky ❇️ Vzdělání a přehled v oboru (strojírenství) VÝHODOU ❇️ ▶️ Nabízíme odpovídající finanční ohodnocení v rozmezí : ❇️ 35.000 Kč + ❇️ PRÉMIE (z obratu obchodu) + ❇️ OSOBNÍ OHODNOCENÍ (úspěšné prodeje,... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
35 000
 Kč
Tlumočník - nizozemština, angličtina, němčina
Přidáno dnes - AVIZO_CZ
Komplexní tlumočnické a logistické služby na klíč pro vaše zahraniční hosty, případně vaši cestu v rámci ČR, tak i celé EU. Dokáži se postarat o vaše hosty i nad rámec pracovního kontaktu v rámci volno časových aktivit. Stejně tak zajistím dopravu včetně letištních transferů až pro 8 osob. Obdobnou službu zajistím i... (více v detailu)
Obchodní zástupce/zástupkyně (pouze pro OZP)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
POUZE pro OZP NÁPLŇ: přijmeme obchodního zástupce/zástupkyni na zkrácený úvazek 15 hodin týdně, jedná se o aktivní oslovování potencionálních klientů (firem) s nabídkou našich služeb, získávání nových zákazníků (oslovování zákazníků přes telefon, e-mail, osobně), udržovávní kontaktů se zákazníkem, komunikace s klienty - práce na internetu a PC POŽADAVKY: příjemné vystupování, spolehlivost, dochvilnost, služební cesty po ČR, aktivní řidič, ochota cestovat, znalost ,or... (více v detailu)
Neuvedeno
obchodní referent/-ka
Před 5 dny - AVIZO_CZ
z: 15.1.2025 - Vhodné pro souběžné zaměstnanecké karty. Pracovní náplň: komunikace se zákazníkem, evidence a vyřizování objednávek podpora obchodníka na front office zpracování poptávek a nabídek Požadujeme: zkušenosti se zajišťováním administrativních úkonů na obchodním oddělení základní zkušenost s je... (více v detailu)
Neuvedeno
IT vývojář/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
:Rádi bychom v našem týmu přivítali kolegu, který je zvyklý pracovat samostatně a pečlivě ve svěřené oblasti. POŽADAVKY: : Rádi bychom v našem týmu přivítali kolegu, který je zvyklý pracovat samostatně a pečlivě ve svěřené oblasti. SŠ nebo VŠ se zaměřením na IT nebo praktické a prokazatelné zkušenosti v IT oblasti "chopnost komunikovat v rámci firmy i s externími IT dodavateli, ochota cestovat v rámci ČR a příležitostně také na pobočky v SR, znalost C#, znalost Java, znalost MSSQL, znalost principů ERP systémů (QI výhodou), znalost Microsoft technologii (MS Office, IIS, Power BI, Active Directory) NÁPLŇ PRÁCE: ve spolupráci s externími IT dodavateli budete definovat dlouhodobou IT strategii firmy a budete zodpovědný za její postupnou implementaci, budete zodpovědný za správu a rozvoj MS... (více v detailu)
Neuvedeno
M&E Sales Executive/Obchodní referent
Před 3 dny - AVIZO_CZ
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Hollasová Johana, e-mail: Johana.Hollasova@Hilton.com Požadujeme praxi na stejné pozici - obchodní referent v oblasti hotelnictví minimálně 8 měsíců. Angli... (více v detailu)
Neuvedeno
Vydělávej až 150.000 měsíčně!!!
Před 3 dny - HYPERINZERCE
Už Tě nebaví otročit někde za pár korun celé dny někde v korporátu, nebo nevíš, co bys po škole chtěl dělat a nechceš naopak být někde od ráda do večera téměř zadarmo? Anebo nejsi spokojen ve své stávající finanční skupině a zvažuješ změnu? Pak si budeme rozumět, jelikož jsem si prošla každým tímhle bodem a tohle je přesně co potřebuješ. Ideální kandidát jsi tehdy, pokud se nebojíš výzvy, máš obchodního ducha a nechceš otročit nikde pro korporáty, chceš být pánem času a mít vysoké výdělky. Můžeš být nováček bez zkušeností nebo ostřílený v obchodní praxi jak z finanční oblasti nebo mimo ni. Nikdo Tě nebude soudit za to, že nemáš dostatečné znalosti, jelikož Tě vše naučíme. Našim cílem bude společně kariérně růst, učit lidi finanční gramotnosti, představovat jim pro ně lepší produkty a nastavení a kontrolovat pravidelně jejich portfolia. Se vším Ti pomůžeme, nebudeš na nic sám. Ale ideální je si vše povědět osobně... (více v detailu)
150 000
 Kč
Technici počítačových sítí a systémů
Před 4 dny - AVIZO_CZ
Následující dovednosti jsou vítány: -Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Zkušenosti se zákaznickým servisem a technickou podporou - Vědomosti na úrovni CCNA certifikátu - Porozumění principům fungování počítačových sítí a jejich protokolům - Profesionální používání počítačových systémů a aplikací - Schopnost dodržovat nastavené procesy - V... (více v detailu)
Neuvedeno
CESTOVNÍ PŘÍLEŽITOST S POJIŠTĚNÍM
Přidáno včera - HYPERINZERCE
Splňte si své sny s naší agenturou: Navštivte, pracujte nebo studujte v zahraničí! Vážení občané České republiky, vždy jste snili o cestování, práci nebo o tom, že svým dětem nabízíte kvalitní vzdělání v těch nejkrásnějších zemích světa? Naše cestovní kancelář je tu proto, aby vaše projekty byly realitou a usnadnily vaše postupy. Mezi naše služby patří: • Pracovní víza pro Francii, Německo, Itálii, Španělsko, • Turistická nebo pracovní víza pro Spojené království a USA, • Podpora vzdělávání vašich dětí v těchto zemích s radami při výběru nejlepších škol nebo univerzit. Pokud byste chtěli: • Prozkoumejte krásná místa se svou rodinou,... (více v detailu)
Produktový manažer / produktová manažerka
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Kontakt e-mailem na adresu personalni@stamont.eu. Požadujeme: - minimálně 5 let praxe v obchodním sektoru v oblasti nákupu a prodeje - výborná znalost práce na pc (Excel, Word, Power point, Power Bl) - samostatnost a zodpovědnost - proaktivní přístup - řidičský průkaz sk.B. Náplň práce: - odpovědnost za svěřené portfolio produktů a dodavatelů v oblasti stavebnin - výběr dodavatelů a příprava obchodních smluv - rozšiřování portfolia prod... (více v detailu)
Neuvedeno
Správce obsahu webových stránek (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: e-mailem. Požadavky: - Zájem o online marketing a správu webových stránek. - Chuť učit se novým věcem a vzdělávat se v oboru. - Pečlivost, zodpovědnost, smysl pro detail a schopnost samostatné práce. - Znalost českého jazyka a gramatiky. - Analytické myšlení a základní znalost MS Excel. - Všeobecný přehled. Výhody: - Jakákoliv zkušenost s tvorbou či úpravou webových stránek. Stačí i pomocí online nástrojů jako je Webnode, eStránky.cz, Wix, Wordpress apod. - Znalost či povědomí o SEO, PPC (reklama na Google, Seznam.cz či Facebook), Google Analytics, psaní článků apod. Jakákoli znalosti online marketingu je velmi vítána, ale není podmínkou! Po zapracování budete: - Kontrolovat webové stránky z hlediska technického provedení. - Pečovat o weby našich klientů a zlepšovat zejména jejich obsah. - Pracovat s daty a zpracovávat analýzy klíčových slov. - Získávat zpětné odkazy, včetně tvorby strategií.... (více v detailu)
Neuvedeno
KOORDINÁTOR/KOORDINÁTORKA
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kontaktní osoba Gottwaldová Karla, tel. 602 715 330 (volat 9.00-16.00), email: karla.gottwaldova@kaja.cz Pracovní doba: Po-Pá 7.00-15.30 (nebo jiné rozmezí pracovní doby dle dohody) Náplň práce: práce s počítačem (Word, Excel, naše interní systémy), plánování výroby a koordinace projektů pro catering DESI i korporátní módu KAJA, aktivní zapojení do výrobních a logistických procesů, administrativní podpora a strategické řízení procesů, spolupráce na zlepšování a optimalizaci firemních procesů Požadujeme: dobré znalosti práce na počítači, zejména s Excelem, schopnost rychle se zorientovat v nových programech a procesech, administrativní a strategické schopnosti, znalost online prostředí a schopnost efektivně... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník/pracovnice - Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: sociální práce v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež zaměřená na cílovou skupinu dětí ve věku 8 - 15 let, které jsou ohroženy sociálně nežádoucími jevy nebo žijí rizikovým způsobem života, poradenství a podpora dětem a mládeži v nepřizpůsobivé sociální situaci, příprava a realizace aktivit pro děti a mládež (preventivní programy, sportovní, vědomostní a výtvarné aktivity, soutěže apod.), individuální plánování (tvorba, revize a aktualizace individuálních plánů), koordinace se školami, úřady a dalšími sociálními službami, tvorba metodických materiálů služby, spolupráce s návaznými službami, účast na vzdělávacích a týmových setkání (vzdělávání, supervize apod.) Požadujeme: vzdělání dle zákona 108/2006 Sb. o sociálních službách – kvalifikace sociálního pracovníka, předpoklady pro práci s dětmi (komunikace, hranice, osobnostní vyzrálost apod.), schopn... (více v detailu)
Neuvedeno
Asistent/ka vedení společnosti
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň, práce: - zajišťovat administrativní a organizační podporu ředitele a manažerů společnosti - připravovat podklady pro jednání - organizovat porady a zajišťovat péči o návštěvy (zákazníci, auditoři apod.) - zabezpečit bezproblémový chod sekretariátu (pošta, evidence předpisů apod.) - podpora ostatních oddělení společnosti v komunikaci s anglicky hovořícími zákazníky - zajištění dalších administrativních agend dle pokynu ředitele Požadujeme: - minimálně úplné střední vzdělání - výborná znalost MS Office - zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, systematičnost, důslednost při práci a samostatný přístup ke svěřeným úkolům - příjemné a vstřícné vystupování - diskrétnost, loajalita a profesionalita jsou samozřejmostí - organizační a komunikační dovednosti - ... (více v detailu)
Neuvedeno
obchodního zástupce - stroje do zemědělství a na stavbu
Před 6 dny - Plzeňský kraj - BAZOS
O nás Společnost PS sprint s.r.o. se sídlem u Pardubic se zabývá prodejem zemědělské, stavební, komunální techniky, hlavně prodejem kolových nakladačů, pásových rypadel a pracovních adaptérů. Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici obchodního zástupce pro regiony: • Ústecký a Karlovarský • Liberecký a Královéhradecký • Plzeňský a Jihočeský • Moravskoslezký a Olomoucký • Praha Náplň práce: • jednání se zákazníky, zodpovědnost za všechny fáze obchodního procesu • vyhledávání obchodních příležitostí ve svěřeném regionu • účast na akcích typu – Země živitelka, Techagro, a další veletrhy • spolupráce s kolegy na dalších prodejních místech v CZ a SK. • Co od Vás očekáváme: • Práce na živnostenský list, reprezentativní vystupování • vzdělání zemědělského, technického nebo obchodního směru • orientace v oboru zemědělské a stavební techniky/p... (více v detailu)
Plzeňský kraj
50 000
 Kč
Ekonom/ekonomka školy
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Ekonom zajišťuje činnosti z oblasti účetnictví, zpracování mezd, rozpočtování a financování. Zodpovídá za správné vedení účetnictví v celém rozsahu, dohlíží na finanční toky ve společnosti a na řízení nákladů. Nutná znalost s účtováním dotací (stání dotace, dotace z projektů). Jsme mal... (více v detailu)
Neuvedeno
Montážní dělník
Před 3 dny - AVIZO_CZ
č. volného místa: 30359380780 z:25.11.2024 - místo se souhlasem pro zaměstnaneckou kartu Vaše úkoly: o obsluha strojů a zařízení o manipulace s výrobky o kontrola kvality produktu o zodpovědnost za čistotu na pracovišti o vedení záznamů o výrobě, chybách a opravách o práce na 3směnný provoz Váš profil: o manuální zručnost o spolehlivost, pečlivost o ochota pracovat ve směnném provozu o dobrý zdravotní stav a zručnost o předchozí zkušenosti ve výrobě výhodou o uživatelská znalost práce na PC Vaše úkoly: o odměnu před dovolenou a př... (více v detailu)
Neuvedeno
KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ
Před 5 dny - HYPERINZERCE
KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ se zaměřením na právní problematiku v oblasti justice POPIS SLUŽBY: KOUČING, MENTORING, PORADENSTVÍ Psychická i emocionální podpora a pomoc ve složitých životních situacích. Specializace na právní problematiku v oblasti justice, práva, opatrovnických sporů, péče o děti, komunikaci s úřady a institucemi státní správy jako jsou například OSP... (více v detailu)
Neuvedeno
specialista dodavatelské kvality ( m/ž )
Před 5 dny - AVIZO_CZ
- mít zkušenosti z oblasti dodavatelské kvality výrobní firmy, má výborné komunikační a vyjednávací schopnosti. náplň práce - zajišťovat a udržovat vysokou úroveň kvality dodávek od našich dodavatelů, spolupracovat na zlepšování procesů a řešení reklamací. -i hlavní úkoly zodpovědnost za zajištění dodavatelské kvality zodpovědnost za rozvoj a zlepšování výkonnosti dodavatelů provádění auditů u dodavatelů vedení reklamačního řízení u dodavatelů, kontrola akčních plánů a opatření optimalizace procesů kvality dodavatelů spolupráce na nových projektech spolupráce při tvorbě FMEA a KP zodpovědnost za přenesení SCR v rámci dodavatelského řetězce. Tato práce vyžaduje technicky založeného člověka s ... (více v detailu)
Neuvedeno
* Všeobecní administrativní pracovníci (m/ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
OZZ Pružná pracovní doba Příprava rozpočtů a kalkulací pro stavební projekty. Administrativní podpora stavebního oddělení. Zpracování a evidence dokumentace spojené se stavebními projekty. Komunikace s dodavateli a klienty, zajišťování potřebných podkladů. Příprava podkladů pro fakturaci a účetnictví. Kontrola a aktualizace databází materiálů a cen. Požadavky: Spolehlivost a pečlivost při práci s čísly a dokumenty. Samostatnost a schopnost efektivně organizovat svou práci. Ochota se učit a přizpůsobovat se novým situacím. Flexibilita v řešení různorodých úkolů. Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B. Znalost práce s počítačem a kancelářským softwarem (např. ... (více v detailu)
Neuvedeno
FINANČNÍ KONTROLOR/KONTROLORKA (zástup)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
TŘ z:17/1/2025 (zástup) Náplň práce: - rozpočty středisek, metodika nákladových cen, kalkulace výrobků, rentabilita výrobků a zákazníků, sledování úspor, sledování a vyhodnocování vícenákladů - podílí se na realizaci cílů a programů - podává návrhy na změny schválené dokumentace, zodpovídá za realizaci určených nápravních a preventivních opatření - zodpovídá za sestavování rozpočtu, zodpovídá za kalkulační vzorec cen společnosti - upozorňuje na neefektivitu procesů a činností - hledá zdroje vyšší ziskovosti společnosti, zúčastňuje se školení - má pravomoc upozo... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce