Administrativní a účetní sluzby
Podobné inzeráty

Hledáme účetní
Přidáno včera
- Jihomoravský kraj - BAZOS
Do firmy zabývající se dopravou hledáme účetní. Náplň práce:
vedení kompletní účetní a mzdové agendy. Zpracování daňových přiznání (DPH, silniční daň, …). Kontrola přijatých a vystavených faktur, zajištění schválení a zaúčtování. Správa závazků a pohledávek.
Agenda majetku, příprava majetkových karet, zpracování odpisů (účetní a daňové), vyřazení . Zpracování mezd, spolupráce a komunikace s příslušnými úřady (ČSSZ, ÚP, exekutorské úřady…), vystavování dokladů pro zaměstnance, zpracování výkazů, zpracování exekucí, insolvencí, nemocen... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Účetní služby
Před 2 dny
- Královéhradecký kraj - SBAZAR
Nabízím zpracování podvojného účetnictví, daňové evidence pro firmy a OSVČ včetně zpracování mezd v programu POHODA. Hlášení DPH, KH, SH, ... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Nabízím účetní služby – KAPLA accounting s.r.o
Před 2 dny
- Středočeský kraj - BAZOS
Hledáte spolehlivého partnera pro vedení účetnictví, daňové evidence nebo zpracování mezd?
📌 KAPLA accounting s.r.o. nabízí:
Kompletní vedení účetnictví a daňové evidence
Zpracování přiznání k DPH, kontrolních hlášení a KH
Mzdové účetnictví a personalistiku
Daňové poradenství
Komunikaci s úřady a poradenst... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ce
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
kontakt: ANH THU HOANG Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno

Administrativní pracovníci
Před 2 dny
- AVIZO_CZ
ANH THU HOANG, e-mail: Leducthang2005cz@gmail.com znalost vietnamského nebo čínského jazyka výhodou • Organizování pracovních cest (letenky, ubytování). • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro jednání a porady, zpracování zápisů. • Zajištění překladů dokumentů, tlumočení jednání. • Zajišťování občerstvení při jednáních managementu. • Zajišťování kancelářských potřeb. • Péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky). • Komunikace se správou budovy. • Péče o návštěvy. • Komunikace s o... (více v detailu)
Neuvedeno

administrativní pracovník/ce
Před 4 dny
- AVIZO_CZ
Běžné kancelářské práce -každodenní administrativa, zakládání dokladů a smluv, zadávání dokladů do systému, příprava podkladů k fakturaci, komunikace s dodavateli - např. vyhledávání ... (více v detailu)
Neuvedeno

Komplexní účetní služby
Před 6 dny
- Pardubický kraj - BAZOS
Jsem účetní freelancerka s praxí z agentur. Pomáhám firmám, OSVČ, SVJ i e‑shopům mít ve financích jasno – v klidu, s úsměvem, bez stresu.
Staňte se klienty ÚČTO.HOUSE!
Pobavíme se,... (více v detailu)
Pardubický kraj
1 400
Kč

Nabízím své služby jako finanční poradce
Před 6 dny
- Královéhradecký kraj - HYPERINZERCE
Dobrý den,
pracuji jako poradkyně ve společnosti, která spolupracuje se spoustou pojišťoven a bank..
- Chcete si založit pojištění, vzít si úvěr, hypotéku, stavebko? Založit si penzijko?
- Chcete zjistit, zda se na vaší stávající smlouvě dá ušetřit?
- Rádi byste se ujistili, že máte smlouvu správně nastavenou?
- Chtěli byste zjistit, zda by vám vyšly lepší úroky jinde?
- chcete si sloučit úvěry a platit tak méně?
- A hlavně, nechcete obíhat banky a pojišťovny, abyste zjistili, kde vám to vyjde nejlépe?
Co vám m... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Zdarma

Kompletní účetní služby - externí vedení účetnictví
Před 10 dny
- Zlínský kraj - BAZOS
Externí vedení účetnictví pro OSVČ a menší s.r.o.
- daňová evidence (DPH, kontrolní hlášení, souhrné hlášení, DPPO, DPFO, registrace k dani, identifikovaná osoba k DPH)
- mzdy, přehledy (OSSZ, ZP), komunikace s úřady
- konzultace, pomoc se založením firmy, a další
lokalita: Kro... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Ořez ovocných stromu a zahradnické služby
Před 11 dny
- Zlínský kraj - BAZOS
Dobrý den, nabízíme odborný ořez ovocných stromků s 15letou praxi . Posouzení stavu stromu a nacenění poskytujeme zdarma. Máme ještě pár volných termínů na leden, únor a březen. Nabízíme také možnost větve poštěpkovat nebo odvézt vozíkem.
Dále nabízíme :
Ořez stromu a kacení
Úprava a zkrácení živích plotu
Celková úprava zahrad
Vertikutace
Sečení trávníku
Mulčování i dlouho neudržovaných ploch od malých po veliké, kladív... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Asistent/ka manažera BRNO - volná pracovní doba
Před 9 dny
- AVIZO_CZ
Co říká AMAX, s.r.o. o pozici Hledáme do našeho týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Asistent/Asistentka. Pokud hledáte dlouhodobé uplatnění na plný nebo zkrácený úvazek a baví Vás organizační a administrativní práce, pošlete nám svůj životopis. Co u nás budete dělat: " telefonicky sjednávat schůzky " plánovat časový harmonogram manažera " všechno se eviduje do našeho systému, který vás hned v den nástupu naučíme používat Co byste měl/a umět: " základní práci s počítačem a internetem " svědomitě a pečlivě odvádět svou práci " k práci je potřeba mluvit česky / slovensky, znalost jiného cizího jazyka není třeba " příjemně vystupovat jak v pracovní komunikaci, tak i mezi kolegy Co pro Vás máme my: " GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 29 000,- Kč /měsíc , po zapracování profesní i mzdový růst " dlouhodobou spolupráci, pracovní poměr na standardní pracovní smlouvu " pracovní úvazek 20-40 hodin / týden dle dohody (odpracované hodiny v týdnu lze rozdělit dle vašeho požadavku) " pracovní doba je pouze PO... (více v detailu)
Neuvedeno

Kompletní účetní služby / Daňové přiznání 2024
Před 12 dny
- Olomoucký kraj - BAZOS
Rádi se Vám postaráme o Vaše účetnictví, aby jste se vy mohli plně soustředit na své podnikání.
- Nabízíme kompletní zpracování podvojného účetnictví a daňové evidence pro malé a střední firmy a pro OSVČ
- Zpracování DPH měsíční/čtvrtletní, včetně Kontrolního hlášení a Souhrnného hlášení
- Měsíční zpracování mezd
- Správa datové schránky včetně komunikace s úřady (OSSZ, ZP, FÚ...)
- Zpracování daně z příjmů fyzických i právnických os... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Účetní služby
Před 16 dny
- Královéhradecký kraj - BAZOS
Nabízím komplexní účetní služby včetně mzdové agendy, komunikace s úřady, správy datové schránky, zpracování daňo... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Nabízím účetní služby a služby finančního poradenství
Před 18 dny
- Pardubický kraj - BAZOS
Dobrý den, nabírám nové klienty na zpracování účetnictví - firmy i fyzické osoby. Zpracuji i daňové přiznání.
Pracuji na ičo, faktura samozřejmos... (více v detailu)
Pardubický kraj
2 500
Kč

Účetní a administrativní služby
Před 48 dny
- HYPERINZERCE
Dobrý den,
nabízím zpracování podkladů pro danová přiznání , vedení danové evidence - účetnictví pro FO i PO. Danové přiznání... (více v detailu)
Neuvedeno

Profesionální administrativní a obchodní služeb
Před 74 dny
- Hlavní město Praha - SBAZAR
Nabízím služby v oblasti administrativy, zákaznické péče, back office podpory, navolávání schůzek, tvorby článků pomocí AI a vyhledávání obchodních příležitostí. Mám bohaté zkušenosti jako account manager, manažer cestovní kanceláře pro incoming, operátor zákaznických center a nákupčí IT. Pracuji výhradně z domova jako OSVČ , efektivně a spolehlivě, a zaměřuji se na dlouhodobou spolup... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 273 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

KRAJSKÝ KOORDINÁTOR PROCESU PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
Před 200 dny
- Jihočeský kraj - ANNONCE
Obor školního vzdělání: Sociálně-právní nebo humanitní zaměření (nejlépe sociální práce, sociální péče, sociální nebo speciální pedagogika, apod.) výhodou. Pracovní náplň: - Spolupráce na vytváření koncepce rozvoje sociálních služeb v Jihočeském kraji s ohledem na strategické materiály kraje. - Aktivní podíl na koordinaci a tvorbě střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území Jihočeského kraje včetně jeho aktualizace, zajišťování místní a typové dostupnosti sociálních služeb kraje. - Spolupráce s metodiky plánování sociálních služeb a s koordinátory procesů plánování na místní úrovni. - Spolupráce se zástupci obcí a měst v Jihočeském kraji, taktéž se zástupci poskytovatelů sociálních služeb v rámci řešení problematiky plánování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. - Účast na monitorovacích návštěvách poskytovatelů sociálních služeb. - Vykonávání činností souvisejících s projektovým řízením a dotační politikou v sociálních službách, včetně kontr... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník / pracovnice
Před 1079 dny
- Středočeský kraj - ANNONCE
Náplní pozice je administrativní práce v naší kanceláři, vyžadována je schopnost komunikace s korejskými kolegy jak zdejšími, tak ve společnostech v Korejské republice, se kterými spolupracujeme. Jazyky: korejština (plynně), angličtina (středně pokročilý/á), řidičský průkaz skupiny B... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK / ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNICE
Před 257 dny
- Královéhradecký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Jednosměnný provoz s pružnou pracovní dobou. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky či uchazeče/uchazečky bez praxe.. Náplň práce: zpracování a zadávání dat do systému, koordinace a řízení skladových zásob, plánování a zpracování objednávek, monitoring a správa dodavatelů, komunikace a spolupráce s dodavateli, nákup propagačních předmětů, úzká spolupráce s nákupním a obchodním oddělením Požadavk... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno

Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 174 dny
- ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Neuvedeno

Účetní (30-40 hodin týdně)
Před 174 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
1.kontakt: e-mailem: ucetni@czp-msk.cz Pozice: účetní středně velké organizace. Předpokládaná hrubá mzda: 37 000 - 42 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možnost přiznání osobního příplatku Obor: ekonomické Nástup:dle dohody Požadavky: - minimálně VOŠ vzdělání ekonomického směru, - minimálně 1 rok praxe v oboru, - zdravotní způsobilost a výpis z rejstříku trestů - znalost práce na PC - MS Office (Word, Excel) - aktivní znalost a praxe s ekonomicko-účetním software (výhodou mzdový a účetní program DUEL), - dobrá orientace v základních zákonných normách (zákon o účetnictví, vyhláška č. 504/2002 Sb., České účetní standardy, zákon o daních z příjmů právnických osob, zákon o důchodovém pojištění, zákon o nemocenském pojištění, zákoník práce a další.) - nepravidelná pracovní doba - samostatnost - zájem o profesní a osobnostní rozvoj, zájem přinášet a aplikovat nové postupy v praxi. Hlavní pracovní náplň: - vedení účetnictví obecně prospěš... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

Administrativní pracovník/ice
Před 273 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Aktualizace 26.6.2024 První kontakt telefonicky nebo osobně ve výrobním závodě na adrese Jaroslava Ježka v Jeseníku v pracovní dny v době od 7:00 - 14:00 hod. nebo e-mailem. Vedeni administrativy v rámci výrobniho zavodu. - veškeré interní administrativní práce a je kontaktni osobou pro centralni sekretariát vedení společnosti . pracovni doba: 8:00 - 14:30 . 1x v tydnu benefit home office . Nastupni plat 25 000,-- - premie nenarokovana při splněni ukolu do výši 5.000,-- Kč/ měs. Náplň práce: . Interni komunikace v organizaci, evidence a administrace vyrobniho zavodu: . Admini... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Před 257 dny
- Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; zajišťování realizace příjmových a výdajových stránek rozpočtu včetně návrhu opatření při jejich neplnění; poskytování účelových finančních prostředků v přenesené působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK - ASISTENT/ ASISTENTKA OBCHODU
Před 221 dny
- Plzeňský kraj - ANNONCE
Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, komunikativnost, pozitivní myšlení, aktivní a systematický přístup k práci, ochota učit se novým věcem a pracovním postupům, schopnost práce v týmu i zodpovědnost za samostatné úkoly VÝHODOU: praxe na podobné pozici NÁPLŇ PRÁCE: administrativní práce - zpracování již přijatých objednávek, zadávání objednávek do výroby, práce s informačním systémem, komunikace s různými odděleními napříč firmou, komunikace se zákazníky, vyřizování... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Finance, poradenství