Stredoškolačka 61 let

Před 154 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Stredoškolčka 61 let s praxí na obchodních a provozních pozicích i v administrativě ve školství hledá pracovní uplatnění. Uživatelská znal... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Referenti státní správy - mzdoví účetní
Lenka Němečková PhDr., e-mail: nemeckova@ducr.cz Znalost personálního a mzdového programu GINIS výhodou. možnost profesního a jazykového vzdělávání; kariérní růst; pružné rozvržení pracovní doby; 5 týdnů dovolené; ... (více v detailu)
obchodní referent/-ka
z: 15.1.2025 - Vhodné pro souběžné zaměstnanecké karty. Pracovní náplň: komunikace se zákazníkem, evidence a vyřizování objednávek podpora obchodníka na front office zpracování poptávek a nabídek Požadujeme: zkušenosti se zajišťováním administrativních úkonů na obchodním oddělení základní zkušenost s je... (více v detailu)
Rozpočtář/ka oddělení financování a účetních dat ve školství na odboru školství a mládeže
Charakteristika vykonávané práce: sestavování rozpočtu organizací, projednávání rozpočtu s jednotlivými rozpočtovými místy, sledování, projednávání a zúčtovávání plnění rozpočtu s rozpočtujícím orgánem; poskytování účelových finančních prostředků v samostatné působnosti; zajišťování provádění finančního vypořádání dotací a příspěvků poskytnutých organizacím v oblasti školství; zpracovávání rozborů a analýz hospodaření s finančními prostředky v regionálním školství Požadavky: -dosažené vzdělání: VOŠ, VŠ -obor vzdělání: ekonomika výhodou -znalosti oboru: školská legislativa, financování škol a školských zařízení, rozpočtová pravidla územních rozpočtů, zákon o krajích, zákon o obcích -zvláštní odborná způsobilost: pro výkon správních činností při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou -další požadované... (více v detailu)
Asistent/asistentka vedoucího pracovníka ve stavebnictví
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Každodenní komunikace a spolupráce s vedoucím pracovníkem a zajištění jeho administrativní podpory; Vyřizování telefonických hohvorů, emailová komunikace; Výpomoc při přípravě a koordinaci stavby; Drobné cenové nabídky, objednávky; Vyplňování protokolů v MS Excel; Administrativa spojená s vedením stavby - zadávání dikumentů do složky stavby (BOZP, zápisy z KD, apod.); Podpora činnosti vedoucího pracovníka, odborných techniků, zaměstnanců, subdodavatelů; Spolupráce na kontrole a dohledu na dodržování kvality a hospodárnosti staveb; Evidence korespondence, dokumentace a záznamů týka... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka majetkové správy - rozpočtář/ka
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - příprava, plánování a sestavování rozpisu finančních prostředků pro nemovitou infrastrukturu; - kontrola příjmových a výdajových smluvních vztahů; - řešení rozpočtování cenového marketingu; - řešení závazků a pohledávek; - rozborová a kontrolní činnost v cenové oblasti stavebních zakázek; - odpovědnost za správnost cenových kalkulací v oblasti stavebních zakázek; Požadujeme: - orientace a znalost zákona o zadávání veřejných zakáz... (více v detailu)
Neuvedeno
SKLADOVÝ ÚČETNÍ / SKLADOVÁ ÚČETNÍ
Společnost PROMA REHA, s.r.o., člen skupiny VCL, český výrobce vybavení pro zdravotnická zařízení, hledá posilu do svého týmu - zaměstnance/zaměstnankyni na pozici "SKLADOVÝ ÚČETNÍ / SKLADOVÁ ÚČETNÍ". Jeho/jejím hlavním úkolem bude zajištění účetního příjmu a výdeje materiálů a zboží. Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek. Nástup možný ihned. Náplň práce: komunikace s nákupním oddělením, spolupráce a komunikace s ostatními zaměstnanci účtárny a zaměstnanci společnosti, vedení skladového účetnictví, komunikace s dodavateli. Požadavky: min. SŠ vzdělání - ekonom... (více v detailu)
Úředníci ve skladu
Příjem/výdej materiálu a kontrola jeho kvantity, kvality a včasnosti dodání, evidence materiálu, skladování materiálu. Kontrola materiálu (porovnání zůstatků se systémem), nahlášení a řešení neshod, reporting. Sleduje plán výroby a jeho plnění, v případě neplnění operativně řeší a spolupracuje se SV na nápravě tak, aby nevznikly prostoje ve výrobě. Vedení podřízených pracovníků a obsazení svěřeného úseku - optimální vytížení pracovníků na směně. Tvorba objednávek a příprava dokumentace v el. systémech. Komunikace s výrobou; spolupráce s ostatními odděleními při řešení problémů včetně předávky materiálu. Provádění pravidelných inventur včetně namátkových kontrol. Kontrola dodržování procedur, funkčnosti procesů a podílení se na zlepšování procesů. V případě nepřítomnosti SV jej dočasně plně zastupuje, je schopen zastoupit skladnické pozice. Zodpovědnost za korek... (více v detailu)
Úředník/úřednice ve věcech stavebního řádu
Charakteristika vykonávané činnosti: správní řízení zejména ve věcech stavebního řádu podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Předpoklady pro výkon funkce: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovených zvláštním právním předpisem a splňuje požadavky dané zákonem o úřednících a zákonem č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Kvalifikační požadavky: v souladu s § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění. Další požadavky: - zkouška zvláštní odborné způsobilosti v oblasti stavební výhodou, - velmi dobrá znalost práce s PC (Windows, MS Word, Excel, Outlook), - praxe ve veřejné správě výhodou, - řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič, - ochota dalšího vzdělává... (více v detailu)
REFERENT-KA ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
KO: Štáblová Lenka, tel.: 553 777 903, e-mail: lenka.stablova@kravare.cz Úplné znění výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách www.kravare.cz. Požadované vzdělání: - Vyšší odborné vzdělání získané v oborech zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitativní a sociální činnost - Vysokoškolské vzdělání v zaměřené na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku (dle § 110 odst.4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů) Předpoklady: - Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů - Dle § 110 odst. 1,2,3, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů Jiné požadavky: - Praxe v oblasti sociální politiky vítána, zkouška odborné způsobilosti výhodou - Už... (více v detailu)
Investiční technik/technička do oddělení přípravy investic
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Výběrové řízení č. 2025/01 Druh práce: zajišťování přípravy investičních akcí a oprav statutárního města Olomouce včetně kontroly rozpočtů zařazených v odboru investic Magistrátu města Olomouce Pracovní poměr: doba určitá - zástup po dobu rodičovské dovolené Zákonné předpoklady: -státní občanství ČR; u fyzické osoby, která je cizím státním občanem, trvalý pobyt v České republice, -dosažení věku 18 let, -způsobilost k právním úkonům, -bezúhonnost, -znalost jednacího jazyka. Požadovaná kvalifikace: -vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo středoškolské vzdělání stavebního směru s minimálně 10-letou praxí v oboru. Obor: stavebního nebo technického směru. Praxe: -zkušenosti ve výstavbě nebo se stavebním řízením výhodou, -praxe ve funkci stavbyvedoucího, technického dozoru stavebníka, projektanta apod. výhodou, -praxe ve veřejné správě výhodou, -zkušenost s řízením projektů výhodou. Jiné požadavky: -orientace... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovnice
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Zdravím, hledám práci (i zkrácený úvazek) nejlépe v administrativě. Okres Frýdek-Místek příp. Karviná. Praxi mám. Pracovala jsem v e-shopech a malých firmách.. Velmi dobře ovládám práci na PC, MS... (více v detailu)
Neuvedeno
účetní, účetní služby, účetnictví
Před 11 dny - Plzeňský kraj - BAZOS
Dobrý den, nabízím kompletní účetní služby pro klienty po celé Čr on-line nebo osobně Plzeň a okolí. Zpracovávám: - Vedení účetnictví a daňová evidence - Identifikované osoby - Přiznání k DPH a kontrolní hlášení - Souhrné hlášení - Komunikace s úřady - Daňové přiznání FO - Konzultace a další Mé služby zahrnují: - Úložiště Vašich faktur na di... (více v detailu)
Plzeňský kraj
299
 Kč
Účetní služby
Před 13 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Nabízím kompletní účetní služby na míru po celé ČR - externí vedení účetnictví pro OSVČ a s.r.o. Pracuji v programu Money S3. Zpracování/předchystání: - daňová evidence - podvojné účetnictví - registrace k dani - DPPO, DPFO, silniční daň - měsíční/čtvrtletní DPH - identifikovaná osoba k DPH... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
inspektor/inspektorka strážní služby
Před 16 dny - AVIZO_CZ
evidence a kontrola strážních objektů, kontrola stanovišť a docházek, rozpisy služeb, evidence zaměstnanců, komunikace s veliteli objektů, administrativa Pracovitost, samostatnost, důslednost, dobré vystupování, kolegialita, flexibilnost - směnný provoz, práce na PC, smysl pro organizaci, řidičské oprávnění... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí a obsluha kanceláře/prodejce lyžařské školy
Před 16 dny - AVIZO_CZ
Nabízíme: o pracovní poměr na DPP o zaměstnání od prosinec - březen (do rozjezdu a otevření lyžařských areálů možnost práce z domu/home office) o místo vhodné pro muže i ženu (vhodné pro absolventy SŠ) o mzdové rozpětí od 150 Kč/hod o zaměstnanecké benefity: - příspěvek na dopravu až 1 500 Kč - firemní oblečení - možnost tréninků s týmem instruktorů Požadujeme: o pro absolventy SŠ o znalost cizích jazyků na komunikativní úrovni slovem i písmem (AJ nebo NJ, popřípadě znalost polštiny velkou výhodou!) o příjemné vystupování a komunikativnost o zkušenosti z prostředí kanceláře lyžařské školy výhodou o znalost práce na PC o časovou flexibilitu o... (více v detailu)
Neuvedeno
RECEPČNÍ
Před 37 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Středoškolačka hledá pracovní uplatnění na recepci ve zdravotnickém zařízení, v notářské kanceláři, v administrativní budově. Praxe na administrativních pozicích - referentka, asistentka.... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Středoškolačka 60 let
Před 51 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
SŠ s dlouhodobou praxí na referentských pozicích hledá práci v administrativě i v jiném vhodném oboru. Uživatelská znalost PC, jednání s... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Seniorka 61 let z Kyjí
Před 51 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Středoškolačka s dlouhodobou praxí na referentských pozicích hledá pracovní uplatnění. CV zašlu a doplním v případném osobním pohovoru. Praxe ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Středoškolačka 61 let s 35 letou praxí
Před 51 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
SŠ s praxí na referentských pozicích hledá pracovní uplatnění, aby nemusela do předčasného duchodu. Znalost PC, fakturace, zákaznický servis, organizační práce, jednání s klienty, uřady, koordinace prací s dodavatelskými ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Administrativa ve školství
Před 51 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Středoškolačka 61 let s dlouhodobou praxí v administrativě na různých referentských pozicích hledá pracovní uplatnění. Uživatelská znalost PC, jednání s kl... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Hostivař, Malešice,Strašnice a okolí
Před 51 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Středoškolačka s dlouhodobou praxí v administrativě hledá pracovní uplatnění Praxe: fakturantka, zákaznický servis, obchodní prodejce, zástupce, evidence majetku, znalost PC, jednání s klienty, nabídky, poptávky, jednání s řady, koordinace prac... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
HLEDÁM PRÁCI V ADMINISTRACI
Před 51 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Středoškolačka z Kladna hledá pracovní uplatnění v administrativě. Zákaznický servis, referentka, asistentka, administrativa. Mám uživatelskou znalost PC, praxe v jednání s klienty, vedení vlastní agendy, praxe v administrativ... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
pracovník/ce ostrahy
Před 51 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontatk se zaměstnavatelem: Michaela Smržová,800205206 (každý všední den 9-14 hod.), nabor@bbs.eu Upřesňující informace: 12ti hodinové směny (6-18h, 18-6h), sledování kamerových systémů, evidence a kontrola vozidel a osob v PC systému, obskuha protipožár... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
pracovník/ce ostrahy
Před 51 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
První kontatk se zaměstnavatelem: Michaela Smržová,800205206 (každý všední den 9-14 hod.), nabor@bbs.eu Upřesňující informace: 12ti hodinové směny (6-18h, 18-6h), sledování kamerových systémů, evidence a kontrola vozidel a osob v PC systému, obskuha protipožár... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
38 letý SŠ s praxí v zahr.obchodě
Před 51 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
38 letý SŠ s praxí v zahraničním obchodě, 6 let praxe v korporátu , z toho 2 roky v Německu v oblasti mezinárodní přepravy (především lodní), s praxí v reklamní agentuře, se znalostí jazyků angličtina, němčina, italština a část. ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce