REFERENT/-KA ODDĚLENÍ SPRÁVY PC SÍTĚ, ODBOR INFORMAČNÍHO SYSTÉMU

PlaceholderNo Image
Před 56 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ SPRÁVY PC SÍTĚ, ODBOR INFORMAČNÍHO SYSTÉMU Vyhlášeno výběrové řízení - bližší informace včetně vzoru přihlášky a požadovaných dokladů jsou zveřejněny na webových stránkách města Mostu. Odkazhttps://www.mesto-most.cz/referent%2Dka%2Doddeleni%2Dspravy%2Dpc%2Dsite/d-46773 Zaměstnanecké výhody: 25 dnů dovolené... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY Vyhlášeno výběrové řízení - bližší informace včetně vzoru přihlášky a požadovaných dokladů jsou zveřejněny na webových stránkách města Mostu. Odkaz https://www.mesto-most.cz/vyberove%2Drizeni%2Dc%2D21%2D2024/d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY Vyhlášeno výběrové řízení - bližší informace včetně vzoru přihlášky a požadovaných dokladů jsou zveřejněny na webových stránkách města Mostu. Odkaz https://www.mesto-most.cz/vyberove%2Drizeni%2Dc%2D21%2D2024/d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent / referentka správního odboru
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané činnosti: -Zajišťování přestupkové agendy na úseku veřejného pořádku, občanského soužití a ve věcech majetkových; navrhování veřejnoprávních smluv včetně navrhování jejich změn, výpovědí a zrušení Zadání výběrového řízení REFERENT/REFERENTKA správního odboru dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a přihláška k výběrovému řízení k dispozici na odkazu: Volná pracovní místa - Oficiální stránky města Jilemn... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Samostatný referent oddělení přezkumu hospodaření obcí v odboru kontroly
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska)... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
202973 - vrchní referent / rada v Oddělení kontrolním II, v Odboru kontrolním
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPPO Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Knihovník/knihovnice oddělení služeb Vědecké knihovny UJEP
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Popis práce/pracovní náplň: o provádí výpůjční a informační služby a jejich evidenci, vydávání a přebírání dokumentů a kontrolu vrácených dokumentů o poskytuje referenční a faktografické služby a informace, samostatné vyhledání a formulace odpovědí na složitější informační požadavky uživatelů s využitím interních a externích informačních zdrojů o provádí registraci uživatelů, poskytuje jim informace o službách knihovny o vyhledává dokumenty ve skladech a zařazuje je, zodpovídá za řazení určené části knihovního fondu o pravidelně provádí revizi knihovního fondu o rozesílá upomínky, vyřizuje rezervace o zajišťuje pomoc uživatelům při samoobslužných reprografických a kopírovacích službách o vede pokladnu a evidenci plateb, manipulaci s hotovostí o dodržuje právní předpisy vztahující se k vykonávané práci, dodržuje vnitřní předpisy a normy UJEP, prohlubuje si vědomosti samostudiem a účastí na školeních, odborných seminářích a přednáškách o vykonává další práce dle pokynů nadřízeného Kvalif... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ekonom/ekonomka
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Obecná charakteristika pracovní náplně: - vedení ekonomického úseku, - komplexní zajišťování účetnictví, příspěvkové organizace, - samostatné účtování složitých účetních operací, - vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, - sestavovaní rozpočtu, - kontrola hospodaření, rozbory hospodaření, - sledování příjmů a výdajů, - inventarizace majetku a pohledávek. Co od Vás očekáváme: - pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření, - uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office, - znalost příslušných právních předpisů týkající se hospodaření příspěvkových organizací, - praxi v oboru, - řidičský průkaz skupiny B, - zkušenosti ve vedoucí pozici jsou vítány, - odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování, - systematický a analytický přístup, - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, - chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat. Platové podmínky: řídí se zák... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ekonom/ekonomka
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Obecná charakteristika pracovní náplně: - vedení ekonomického úseku, - komplexní zajišťování účetnictví, příspěvkové organizace, - samostatné účtování složitých účetních operací, - vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, - sestavovaní rozpočtu, - kontrola hospodaření, rozbory hospodaření, - sledování příjmů a výdajů, - inventarizace majetku a pohledávek. Co od Vás očekáváme: - pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření, - uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office, - znalost příslušných právních předpisů týkající se hospodaření příspěvkových organizací, - praxi v oboru, - řidičský průkaz skupiny B, - zkušenosti ve vedoucí pozici jsou vítány, - odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování, - systematický a analytický přístup, - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, - chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat. Platové podmínky: řídí se zák... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru stavebního řádu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Nástupní plat dle předchozí praxe, v rozmezí od 26.600,- do 37.170,- Kč. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru stavebního řádu na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: • Výkon agendy přenesené působnosti na úseku obecního stavebního úřadu ve smyslu zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu ... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
terénní pracovník/ce - referent /ka oddělení sociálně-právní ochrany dětí
Před 6 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
přihlášky do 17.9.2024 Terénní pracovník, výkon práce oddělení sociálně-právní ochrany dětí, realizace zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí v platném znění Jedná se o pracovní poměr úředníka na dobu neurčitou, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: listopad 2024, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - splnění předpokladů podle § 4 zákona o úřednících ÚSC a § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění - ukončené minimálně vyšší odborné vzdělání sociálního směru Požadavky pro podání přihlášky: - znalost právních norem nutných k výkonu povolání sociálního pracovníka, zejména zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 89/... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
terénní pracovník/ce - referent /ka oddělení sociálně-právní ochrany dětí
Před 6 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
přihlášky do 17.9.2024 Terénní pracovník, výkon práce oddělení sociálně-právní ochrany dětí, realizace zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí v platném znění Jedná se o pracovní poměr úředníka na dobu neurčitou, 11. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, v platném znění. Termín nástupu: listopad 2024, případně dle dohody Předpoklady pro podání přihlášky: - splnění předpokladů podle § 4 zákona o úřednících ÚSC a § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění - ukončené minimálně vyšší odborné vzdělání sociálního směru Požadavky pro podání přihlášky: - znalost právních norem nutných k výkonu povolání sociálního pracovníka, zejména zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, zákona č. 128/2000 Sb., o obcích, zákona č. 89/... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/referentka odboru majetku a investic - investiční referent/referentka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
C04 z:29/7/2024 a:11/9/2024 PŘIHLÁŠKY DO 30. 9. 2024 Druh/charakteristika práce: - referent/referentka odboru majetku a investic - investiční referent/referentka - vykonávání odborných činností na úseku investic a správy obecního majetku - komplexní zajišťování investičních činností se zaměřením na inženýrské sítě a komunikace. Pracovní poměr: - na dobu neurčitou. Předpokládaný nástup: - ihned Předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů Požadované vzdělání: - ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo ukončené vyšší odborné vzdělání (DiS.) - (výhodou ve stavebnictví nebo technického směru), případně střední vzdělání ukončené maturitní zkouškou (výhodou ve stavebnictví nebo technického směru), pokud uchazeč prokáže předchozí praxí (min. 5 let) v oboru schopnost k výkonu požadované práce. Požadované dovednosti: - základní znalost předpisů upravujících problematik... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka na úseku územního plánování
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Pracoviště Bystřice pod Hostýnem - Náplň práce: zajišťování agendy územního plánování - Požadavky města pro vznik pracovního poměru odpovídající povaze činnosti, kterou má uchazeč o přijetí do pracovního poměru (dále jen "uchazeč") vykonávat: vzdělání: autorizovaný architekt nebo vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování nebo vysokoškolské vzdělání příbuzného oboru, uznaného pro autorizaci v oboru územní plánování nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením, znalost prace na PC (MS Office, internet), řidičské oprávnění (skupina B, aktivní řidič), vysoké pracovní nasazení, pečlivost, důslednost, dobré komunikační schopnosti, schopnost zvládat psychickou zátěž a konfliktní situace - Výhody, ke kterým může být ve výběrovém řízení přihlédnuto: zkouška zvláštní odborné způsobilosti v územním plánování, znalost právních předpisů na úseku územního plánování a stavebního řádu a zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů - Nabízíme: dalš... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
referent/ka přestupkového řízení
Před 7 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Popis pracovní činnosti: Vedení agendy přestupkového řízení ve věcech veřejného pořádku, občanského soužití a majetku, projednávání přestupků a rozhodování o nich. Platové zařazení: tř. 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu neurčitou Termín nástupu: dohodou po ukončení VŘ Předpoklady a požadavky: o předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost, občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem) o vysokoškolské vzdělání (úrovně Bc. nebo Mgr.), zaměření na veřejnou správu či právo výhodou o znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákona č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, vítána o praxe ve veřejné správě výhodou o zkouška odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti z... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
referent/ka přestupkového řízení
Před 7 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Popis pracovní činnosti: Vedení agendy přestupkového řízení ve věcech veřejného pořádku, občanského soužití a majetku, projednávání přestupků a rozhodování o nich. Platové zařazení: tř. 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě. Pracovní poměr: pracovní poměr na dobu neurčitou Termín nástupu: dohodou po ukončení VŘ Předpoklady a požadavky: o předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost, občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem) o vysokoškolské vzdělání (úrovně Bc. nebo Mgr.), zaměření na veřejnou správu či právo výhodou o znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákona č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, vítána o praxe ve veřejné správě výhodou o zkouška odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti z... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí oddělení sociálních služeb v odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Tvorba koncepce a strategie výkonu sociální práce vedoucí k řešení nepříznivé sociální situace a k sociálnímu začleňování osob, skupin nebo komunit. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce Předpokládaný termín nástupu: ihned, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním ú... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
200577_rada / odborný rada v Oddělení vyměřovacím I, v Odboru vyměřovacím I
Před 11 dny - AVIZO_CZ
petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - správu daně z příjmů právnických osob a daně z přidané hodnoty, - provádění řízení, postupů a úkonů podle daňového řádu, - zpracování potřebných podkladů pro interní statistiky, analýzu a plánování, - správa osobních daňových účtů. Nabízíme: - pružná služební doba, - 25 dní dovolené, - 5 dní indispozičního volna, - 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, - až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, - příspěvek na stravování, - čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní připojištění, resp. doplňkové penzijní spořen... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí oddělení finančního řízení, kontroly a zřizovatelských funkcív odboru sociálních věcí
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska)... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Samostatný referent oddělení organizace školství a projektů ve vzdělávání v odboru školství mládeže
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. PP po dobu PPM/RD. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřa... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Samostatný referent oddělení plánování a registrace sociálních služeb v odboru sociálních věcí
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Po zkušební době je možné poskytnout osobní příplatek. Bližší informace o nabízené pozici a způsobu přihlášení do výběrového řízení najdete na webových stránkách Krajského úřadu (úřední deska), kon... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 25 280 Kč do 37 170 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce Předpokládaný termín nástupu: ihned, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací ja... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
FAKULTA PŘÍRODOVĚDNĚ-HUMANITNÍ A PEDAGOGICKÁ - ASISTENT/KA NA KATEDRU GEOGRAFIE
Před 11 dny - AVIZO_CZ
CHARAKTER: pedagogická činnost, tzn. výuka v seminářích, cvičeních a laboratorních cvičeních předmětů všeobecného základu a specializace, přednášky a zkoušení na základě pověření děkanem včetně přípravy studijních textů, studijních opor, vedení bakalářských prací v oboru geografie, tvůrčí činnost, zejména řešení výzkumných a vývojových úkolů podle definovaných pokynů. Zapojení se do řešení projektů v pozici člena řešitelského týmu v oboru geografie, publikační činnost a sebevzdělávací aktivity. POŽADUJEME: ukončené magisterské vzdělání v oboru geografie nebo podobném oboru z oblastí věd o Zemi, zahájené doktorské studium v oboru geografie nebo podobném oboru z oblastí věd o Zemi v době vypsání výběrového řízení, odborná (konferenční, projektová apod.) a publikační činnost v oboru, pedagogické vzdělání, příp. pedagogická praxe výhodou, požadovaná úroveň českého jazyka na úrovni rodilého mluvčího, požadovaná úroveň anglického jazyka na úrovni min. B2 (úroveň vyšší a další světové jazyky ... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ SOCIÁLNĚ PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ
Před 17 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ SOCIÁLNĚ PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ POŽADUJEME: Vzdělání podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách; orientace v zákoně č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí; samostatnost; zodpovědnost, výborné komunikační schopnosti. Přihlášku podat do 8.9.2024, dle zveřejněného výběrového řízení Výběrové řízení proběhne po skončení lhůty p... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce