CDN Customer support (with English)
Podobné inzeráty
Customer Service Associate Specialist
Před 1020 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Charakteristika povolání: " Přijímá a zodpovídá dotazy od zákazníků pocházejících z USA " Poskytuje předprodejní i poprodejní pomoc " Informuje zákazníky o produktech a službách poskytovaných společností " Má hlubokou znalost celkového portfolia produktů a služeb " Samostatně řeší základní problémy a stížnosti zákazníků " Analyzuje a zaznamenává informace o obsahu dotazu " Zajišťuje servisní podporu zákazníkům " Zabezpečuje veškerou servisní komunikaci mezi společností Olympus a prodejci či koncovými uživateli, včetně administrativních úkonů " Disponuje vysokou mírou komunikační dovednosti a je prozákaznicky zaměřen Charakteristika prací: " Získává a prohlubuje znalosti o produktech a službách " ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Technická podpora v datacentru
Před 261 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Katarina Kaláb Chalupková, e-mail: katarina@cdn77.com - Základní IT znalosti a nadšení do nových technologií - Odhodlání se... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Technická podpora v datacentru
Před 214 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Katarina Kaláb Chalupková, e-mail: katarina@cdn77.com - Základní IT znalosti a nadšení do nových technologií - Odhodlán... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Customer Service Associate Specialist
Před 1020 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Charakteristika povolání: " Přijímá a zodpovídá dotazy od zákazníků pocházejících z USA " Poskytuje předprodejní i poprodejní pomoc " Informuje zákazníky o produktech a službách poskytovaných společností " Má hlubokou znalost celkového portfolia produktů a služeb " Samostatně řeší základní problémy a stížnosti zákazníků " Analyzuje a zaznamenává informace o obsahu dotazu " Zajišťuje servisní podporu zákazníkům " Zabezpečuje veškerou servisní komunikaci mezi společností Olympus a prodejci či koncovými uživateli, včetně administrativních úkonů " Disponuje vysokou mírou komunikační dovednosti a je prozákaznicky zaměřen Charakteristika prací: " Získává a prohlubuje znalosti o produktech a službách " Přijímá a zodpovídá telefonické, emailové, faxové dotazy " Samostatně řeší základní problémy a stížnosti " Analyzuje a zaznamenává obsah dotazu " Provádí... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Customer Support Executive - pracovník zákaznické podpory
Před 1039 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt:assistant@multireisen.com Upřesňující informace: Náplň práce: Podpora provozu a rozvoje podnikání, zákaznická podpora stávajícím i novým klientům. Interakce se zákazníky, klienty a dodavateli na základě konkrétních produktových strategií. Řešení problémů, komunikace s dodavateli, monitoring zákaznické spokojenosti. Dohled nad online a offline rezervacemi cestujících, odpovnědnost za včasné d... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Customer Service Associate Specialist
Před 1020 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Charakteristika povolání: " Přijímá a zodpovídá dotazy od zákazníků pocházejících z USA " Poskytuje předprodejní i poprodejní pomoc " Informuje zákazníky o produktech a službách poskytovaných společností " Má hlubokou znalost celkového portfolia produktů a služeb " Samostatně řeší základní problémy a stížnosti zákazníků " Analyzuje a zaznamenává informace o obsahu dotazu " Zajišťuje servisní podporu zákazníkům " Zabezpečuje veškerou servisní komunikaci mezi společností Olympus a prodejci či koncovými uživateli, včetně administrativních úkonů " Disponuje vysokou mírou komunikační dovednosti a je prozákaznicky zaměřen Charakteristika prací: " Získává a prohlubuje znalosti o produktech a službách " Přijímá a zodpovídá telefonické, emailové, faxové dotazy " Samostatně řeší základní problémy a stížnosti " Analyzuje a zaznamenává obsah dotazu " Provádí... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Technická podpora v datacentru
Před 214 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT - Katarina Kaláb Chalupková, e-mail: katarina@cdn77.com - Základní IT znalosti a nadšení do nových technologií - Odhodlán... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
CDN Linux Administrátor - logging
Před 302 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT : Katarina Kaláb Chalupková, e-mail: katarina@cdn77.com Co očekáváme: " Logické a analytické myšlení, nadšení pro automatizaci a řešení neřešitelného " Zkušenost se správou Linux serverů " Znalost libovolného skriptovacího/programovacího jazyk... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Technická podpora v datacentru
Před 261 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Katarina Kaláb Chalupková, e-mail: katarina@cdn77.com - Základní IT znalosti a nadšení do nových technologií - Odhodlání se... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
CDN Linux Administrátor - logging
Před 302 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT : Katarina Kaláb Chalupková, e-mail: katarina@cdn77.com Co očekáváme: " Logické a analytické myšlení, nadšení pro automatizaci a řešení neřešitelného " Zkušenost se správou Linux serverů " Znalost libovolného skriptovacího/programovacího jazyk... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Customer Support Executive - pracovník zákaznické podpory
Před 1039 dny
- ANNONCE
Místo výkonu práce: Praha Kontakt:assistant@multireisen.com Upřesňující informace: Náplň práce: Podpora provozu a rozvoje podnikání, zákaznická podpora stávajícím i novým klientům. Interakce se zákazníky, klienty a dodavateli na základě konkrétních produktových strategií. Řešení problémů, komunikace s dodavateli, monitoring zákaznické spokojenosti. Dohled nad online a offline rezervacemi cestujících, odpovnědnost... (více v detailu)
Neuvedeno
Customer Support Executive - pracovník zákaznické podpory
Před 1039 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt:assistant@multireisen.com Upřesňující informace: Náplň práce: Podpora provozu a rozvoje podnikání, zákaznická podpora stávajícím i novým klientům. Interakce se zákazníky, klienty a dodavateli na základě konkrétních produktových strategií. Řešení problémů, komunikace s dodavateli, monitoring zákaznické spokojenosti. Dohled nad online a offline rezervacemi cestujících, odpovnědnost za včasné d... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Technical Support Engineer (Customer Interface) / Specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)
Před 1027 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Požadujeme: - alespoň 1 rok praxi na pozici zákaznické a/nebo technické podpory - výbornou znalost angličtiny slovem i písmem (nemusí být doloženo certifikátem, prověříme sami při pohovoru) - orientaci na zákazníka a empatický přístup, schopnost diplomaticky řešit dotazy klientů a poskytovat jim zpětnou vazbu - zkušenost s komunikací komplexních technických problémů osobám s technickým i... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Technical Support Engineer (Customer Interface) / Specialista technické podpory (zákaznické rozhraní)
Před 1027 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
Požadujeme: - alespoň 1 rok praxi na pozici zákaznické a/nebo technické podpory - výbornou znalost angličtiny slovem i písmem (nemusí být doloženo certifikátem, prověříme sami při pohovoru) - orientaci na zákazníka a empatický přístup, schopnost diplomaticky řešit dotazy klientů a poskytovat jim zpětnou vazbu - zkušenost s komunikací komplexních technických problémů osobám s technickým i... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Customer Service Associate Specialist
Před 1020 dny
- Hlavní město Praha - ANNONCE
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Charakteristika povolání: " Přijímá a zodpovídá dotazy od zákazníků pocházejících z USA " Poskytuje předprodejní i poprodejní pomoc " Informuje zákazníky o produktech a službách poskytovaných společností " Má hlubokou znalost celkového portfolia produktů a služeb " Samostatně řeší základní problémy a stížnosti zákazníků " Analyzuje a zaznamenává informace o obsahu dotazu " Zajišťuje servisní podporu zákazníkům " Zabezpečuje veškerou servisní komunikaci mezi společností Olympus a prodejci či koncovými uživateli, včetně administrativních úkonů " Disponuje vysokou mírou komunikační dovednosti a je prozákaznicky zaměřen Charakteristika prací: " Získává a prohlubuje znalosti o produktech a službách " ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Customer Support Executive - pracovník zákaznické podpory
Před 1039 dny
- ANNONCE
Místo výkonu práce: Praha Kontakt:assistant@multireisen.com Upřesňující informace: Náplň práce: Podpora provozu a rozvoje podnikání, zákaznická podpora stávajícím i novým klientům. Interakce se zákazníky, klienty a dodavateli na základě konkrétních produktových strategií. Řešení problémů, komunikace s dodavateli, monitoring zákaznické spokojenosti. Dohled nad online a offline rezervacemi cestujících, odpovnědnost... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce