Koordinační, organizační, administrativní pracovníci

Před 399 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
V případě zájmu zašlete, prosím, strukturovaný životopis na e-mail: personalni@meussj.cz, případně kontaktujte personální oddělení na tel. č. 474 684 432 Náplň práce: - pro zájemce s ukončenou SŠ - administrativní činnosti, vedení databází a evidencí na úseku kvality, podpora a tvorba podkladů pro řízení interní dokumentace, zpracovávání dokumentů dle ISO 9001, koordinační činnosti pro systém managementu kvality, podpora a realizace činností v rámci vnitřního kontrolního systému administrativní zajištění řízení projektů, podpora a koordinace činností na detašovaných pracovištích. - pro zájemce s ukončenou VOŠ/VŠ - vše výše uvedené pro zájemce s ukončenou SŠ a další pracovní činnosti dle kvalifikace a schopností zájemce, např.: jednání s kooperanty, stakeholdery v oblasti řízení kontrolního systému, projektové řízení, Public relations, marketing služeb, sociální sítě, aktualizace webových stránek a jiné administrativní a kooperační činnosti pro chod organizace a detašovaných pracovišť... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

administrativní pracovníci
kontakt: gmlnorth@seznam.cz - Jazyky: anglický - výhodou, český - výhodou, ruský - výhodou - Ználost PC, MS Word, MS Excel, Adobe - Řidičský průkaz sk. B - Dochvilnost, flexibilita, spo... (více v detailu)
Administrativní pracovník
Před 3 dny - AVIZO_CZ
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Anastasia Moletotova, e-mail: moletotova@gmail.com ruština slovem a písmem, angličtina výhodou (komunikativní projev), znalost práce na počítači, zejména MS Offic... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník/pracovnice
Popis výkonu pracovní pozice: o realizace přímé práce s klienty (jednotlivci, rodiny s dětmi) v terénu o vedení jednání se zájemcem o službu / projekt o individuální plánovaní s klienty služby/ projektu o vedení dokumentace o komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty o zprostředkování dalších služeb o konzultační a poradenská činnost Specifikace požadavků na pracovní pozice - hledáme sociální pracovníky (více specifikováno dle služeb na https://www.oskvetina.cz/aktuality/vyberove-rizeni/): Absolventy vyšší odborné či vysoké školy, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění do sociálních služeb Květiny, z. s., a to konkrétně do nízkoprahového denního centra a terénní programy, kteří mají: o administrativní schopnosti (PC, MS Office, internet), o umí zpracovávat předsudky a mají schopnost pracovat s problematikou sociálního vyloučení a života lidí bez domova, o mají dobré organizační schopnosti, umí pracovat samostatně, ale jsou i týmovými hráči, o mají ... (více v detailu)
Všeobecní administrativní pracovníci
pracovní poměr od: 04.02.2025, mzda: 21300 Obor činnosti: Admini... (více v detailu)
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK, PRACOVNICE
Před 4 dny - AVIZO_CZ
*KO: Hana Brňáková, Bc. tel.: 731 177 812. Svůj strukturovaný životopis a motivační dopis odešlete nejpozději do 28.2.2025 na emailovou adresu: centrum.opava@animaviva.cz . Do předmětu mailu nadepište : Výběrové řízení. Výběrové řízení bude dvoukolové. V prvním kole budou vybraní a osloveni pouze ti uchazeči, kteří splňují požadované kritéria zaměstnavatele. Vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru a na výběrové řízení, které se uskuteční v polovině března 2025. Požadujeme: - splnění kvalifikačních podmínek dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách v platném znění - trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost Minimální kvalifikační předpoklady: vyšší odborné vzdělání v oboru sociální práce a sociální pedagogika, sociální pedagogika, sociální a humanitá... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník/pracovnice
Popis výkonu pracovních pozic: o realizace přímé práce s klienty (rodiny s dětmi) o vedení jednání se zájemcem o službu o individuální plánovaní s klienty služby o vedení dokumentace o komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty o zprostředkování dalších služeb o konzultační a poradenská činnost Specifikace požadavků na pracovní pozice - hledáme sociální pracovníky (více specifikováno dle služeb na https://www.oskvetina.cz/aktuality/vyberove-rizeni/): Absolventy vyšší odborné či vysoké školy, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění do sociálních služeb Květiny, z. s. a to konkrétně do nízkoprahového denního centra, sociálně aktivizační služby pro rodiny kteří mají: o administrativní schopnosti (PC, MS Office, internet), o umí zpracovávat předsudky a mají schopnost pracovat s problematikou sociálního vyloučení, případně s osobami v bytové nouzi, o mají dobré organizační schopnosti, umí pracovat samostatně, ale jsou i týmovými hráči, o mají aktivní přís... (více v detailu)
Sociální pracovník/pracovnice
Popis výkonu pracovní pozice: o realizace přímé práce s klienty (jednotlivci, rodiny s dětmi) o vedení jednání se zájemcem o službu / projekt o individuální plánovaní s klienty služby/ projektu o vedení dokumentace o komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty o zprostředkování dalších služeb o konzultační a poradenská činnost Specifikace požadavků na pracovní pozice - hledáme sociální pracovníky (více specifikováno dle služeb na https://www.oskvetina.cz/aktuality/vyberove-rizeni/): Absolventy vyšší odborné či vysoké školy, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění do sociálních služeb Květiny, z. s., a to konkrétně do nízkoprahového denního centra a terénní programy, kteří mají: o administrativní schopnosti (PC, MS Office, internet), o umí zpracovávat předsudky a mají schopnost pracovat s problematikou sociálního vyloučení a života lidí bez domova, o mají dobré organizační schopnosti, umí pracovat samostatně, ale jsou i týmovými hráči, o mají aktivní p... (více v detailu)
ODBORNÝ/Á ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 4 dny - AVIZO_CZ
KO: Pavelková Eva, e-mail: eva.pavelkova@kreiczirsky.cz Administrativní činnost spojená s provozní agendou stavební společnosti. Požadujeme: znalost práce na PC ( MS Office ),... (více v detailu)
Neuvedeno
Rozpočtář/přípravář staveb prodejce e-shop Ž/M
Před 2 dny - AVIZO_CZ
SŠ vzdělání stavebního oboru výhodou Z internetového prodeje (e-shop) částečný podíl na zisku, osobní ohodnocení dle výsledků pracovního ... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/pracovnice v sociálních službách
Popis výkonu pracovních pozic: o realizace přímé práce s?klienty o vedení jednání se zájemcem o službu o individuální plánovaní s klienty služby o vedení dokumentace o komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty o zprostředkování dalších služeb o konzultační a poradenská činnost Specifikace požadavků na pracovní pozice - hledáme: Absolventa střední školy (zakončeno maturitní zkouškou), absolventa rekvalifikačního kurzu na pracovníka v sociálních službách, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění, který: o administrativní schopnosti (PC, MS Office, internet), o umí zpracovávat předsudky a mají schopnost pracovat s problematikou života lidí bez domova o mají dobré organizační schopnosti, umí pracovat samostatně, ale jsou i týmovými hráči, o mají aktivní přístup a nadšení pro práci, o mají dobré komunikační schopnosti a empatii, o mají zdravou míru tolerance, zodpovědnost a respekt vůči vlastní osobě i klientům, zásadovost a spolehlivost, o mají schopnost... (více v detailu)
Administrativní pracovník /ce ve skladu
Náplň práce: - telefonické vyřizování objednávek od zákazníků - vystavování faktur - zakládání vystavených faktur - objednávky zboží u odběratelů Ranní směna 5:30h - 12:00h. Nejedná se o brigádu!! Práce nejen v kanceláři. Práce je vhodná hlavně pro lidi s invalidním důch... (více v detailu)
Hledáme novou posilu na pozici administrativní pracovnice
Před 2 dny - Jihočeský kraj - BAZOS
Administrativní pracovník/ce Plný úvazek (40 hodin) nebo částečný úvazek (20 hodin) 38411 Netolice, Jižní Čechy Pro různorodou společnost (zemědělství/jezdecký sport/správa nemovitostí) hledáme spolehlivého a angažovaného zaměstnance. Požadujeme: * Ukončené školní vzdělání na úrovni maturity * Znalost účetnictví, MS Excel /Word * Znalost cizích jazyků minimálně na úrovni B2 v němčině nebo angličt... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Středoškolský učitel/ učitelka všeobecných předmětů - Chemie
Požadujeme: - pedagogická a odborná kvalifikace - středoškolská praxe výhodou - odborná praxe výhodou - organizační a komunikační schopnosti - výpis z rejstříku trestů Nabízíme: - 40 dnů dovolené (čerpání v době prázdni... (více v detailu)
Administrativní pracovník/ce
Před 2 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: ŘP sk. B výhodou, znalost práce na PC (MS Office), příjemné vystupování, proaktivní přístup, týmový duch, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, spolehlivost POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned, administrativní činnost, komunikace se zákazníky, prodej služ... (více v detailu)
Neuvedeno
Psycholog
Popis výkonu pracovních pozic: o realizace přímé práce s klienty (jednotlivci, rodiny s dětmi) o vedení jednání se zájemcem o službu / projekt o individuální plánovaní s klienty služby?/ projektu o vedení dokumentace o komunikace s odborníky, se spolupracujícími subjekty o zprostředkování dalších služeb o konzultační a poradenská činnost o terapeutické služby Specifikace požadavků na pracovní pozice - hledáme: Absolventa vysoké školy odpovídající vzděláním pracovní pozici psychologa, který o má administrativní schopnosti (PC, MS Office, internet), o umí zpracovávat předsudky a má schopnost pracovat s problematikou sociálního vyloučení, případně s osobami v bytové nouzi, o má dobré organizační schopnosti, umí pracovat samostatně, ale je i týmovým hráčem, o má aktivní přístup a nadšení pro práci, o má dobré komunikační schopnosti a empatii, o má zdravou míru tolerance, zodpovědnost a respekt vůči vlastní osobě i klientům, zásadovost a spolehlivost, o má schopnost odolávat stresu a má dob... (více v detailu)
Pracovník výroby (M/Ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
- praxe v oboru min. 2 roky výhodou - dobrá fyzická kondice - anglický jazyk výhodou pracovní poměr od: 0... (více v detailu)
Neuvedeno
referent odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Náplň práce:- terénní sociální práce na úseku sociálně-právní ochrany dětí. Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem. Za bezúhonnou podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, se nepovažuje fyzická osoba, která byla pravomocně odsouzena pro trestný čin spáchaný úmyslně, nebo pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy, pokud se podle zákona na tuto osobu nehledí, jako by nebyla odsouzena. Zájemce podá písemnou přihlášku. Přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: - jméno, příjmení a titul uchazeče, - datum a místo narození uchazeče, - státní příslušno... (více v detailu)
Všeobecní administrativní pracovníci
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Ormanji, tel.: 739404661 pracovní poměr od: 22.08.2024, mzda: 21300 Ob... (více v detailu)
Neuvedeno
Sociální pracovník (M/Ž)
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Znalost zákona o sociálních službách, znalost standardů kvality, aktivní řidič, zaměstnání po dobu rodičovské dovolené. Kontakt e-mailem nebo telefo... (více v detailu)
Neuvedeno
Koordinátor ve výrobě
Naplń práce: řizeni týmu ve vyrobě zodpovědnost za chod výroby Kontrola skladovych zásob spolupraáce s výrobou a logistikou vypomoc v provozu dle potřeby Požadujeme: dobrý zdravotní s... (více v detailu)
Vedoucí odboru sociálních věcí a zdravotnictví (m/ž)
Charakteristika pracovního místa: koordinace a usměrňování jednotlivých oborů sociálních věcí, např. péče o rodinu a děti vč. osob potřebujících zvláštní péči, sociální prevenci nebo sociální služby. Sociální práce v rozsahu pověřeného úřadu a obce s rozšířenou působností, tvorba koncepce a sociální politiky. Místo výkonu práce: Městský úřad Česká Lípa Platové zařazení a platové podmínky: 11. platová třída, která podle platného katalogu prací odpovídá nejvýše zařazenému vykonávanému druhu práce (platová třída je v tarifním rozpětí od 26 680 Kč do 38 570 Kč podle zápočtu let odborné praxe), osobní příplatek dle ust. § 131 zákoníku práce a příplatek za vedení. Předpokládaný termín nástupu: 03.03.2025, popř. dle dohody Pracovní poměr bude sjednán na dobu: neurčitou Zákonné předpoklady: úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (případně i cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt), dosáhla věku 18 let, je plně svéprávná, je bezúhonná, o... (více v detailu)
Pracovník pro diagnostiku a měření v terénu
První kontakt e-mailem nebo telefonicky Nástup možný ihned Pracovník pro diagnostiku a měření v terénu sestavuje, řídí, koordinuje a kontroluje systémy kvality v procesu stavební výroby. Práce je zaměřena na zkušební činnost ve stavebnictví. Náplň práce provádí odbornou pracovní činnost na stavbách (akreditované laboratorní zkoušky, odběry a vzorkování materiálů, jako zeminy a kameniva, zkoušky a vzorkování betonu při budování mostů). Vzhledem k náročnosti některých zkouše... (více v detailu)
učitel/ka MŠ
První kontakt se zaměstnavatelem: Barbora Dulavová,725769332,ms@stredokluky.cz Upřesňující informace: Přijmeme učitele/učitelku MŠ. Požadujeme kvalifikaci dle zákona o pedagogických pracovnících, dobrý vztah k dětem a zájem o další vzdělávání a rozvoj, hru na hudební nástroj a kreativitu. Nabízíme příjemné prostředí vesnické mateřské školky, podporu při dalším vzdělávání, přátelské prostř... (více v detailu)
PORADCE/PORADKYNĚ CÍLOVÉ SKUPINY
Realizace projektu INTEGRACE. Realizace poradenství, rekvalifikací pro uchazeče ÚP - cizince. - administrativní zajištění nástrojů APZ - příprava podkladů pro zprávy o žádosti o platbu Služební poměr po dobu realizace projektu. Podmínky výběro... (více v detailu)
Sekretáři katedry
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Na Fakultu zdravotnických studií, Katedru klinických oborů hledáme kolegu/kolegyni na pozici Sekretářka katedry. Náplň práce: · zajišťování kompletní administrativní agendy katedry - informační, personální, organizační a evidenční práce, · zajišťování podkladů pro vedení porad a jednání, · administrativa spojená se studiem a vzdělávací činností na katedře, · práce s informačními systémy na univerzitě, · spolupráce při zajišťováni akademických obřadů fakulty. Požadované předpoklady: · ukončené středoškolské vzdělání s maturitou, · spolehlivost, důslednost, pečlivost, aktivní a samostatný přístup k práci, · příje... (více v detailu)
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce