Administrativní pracovník/ce

Před 440 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
pracoviště Kroměříž - Náplň práce: spolupráce s poskytovateli služeb (banky, pojišťovny, investiční společnosti atd...), pravidelná nezávislá a objektivní konzultace s klienty, práce v terénu i kanceláři, příprava podkladů pro obchodní jednání, budování dlouholetých vztahů s klienty - SŠ/VOŠ/BC/VŠ vzdělání, pr... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

administrativní pracovník/ce
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: Administrativa dodávek zahraničním a domácím zákazníkům, komunikace s nimi a zpracovnání interních výkazů prodeje. Požadujeme: Středoškolské vzdělání, anglický jazyk, ovládání PC, znalost MS Office, schopnost zorganizovat si čas, komunikativnost, flexibilita... (více v detailu)
Neuvedeno
MZDOVÝ/Á ÚČETNÍ A PERSONALISTA/KA, ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
KO: Tyburcová Radka, tel.: 728 247 638, e-mail: tyburcova@pam-ucto.cz Praxe v oboru mzdové a personální agendy min. 2 roky. Znalost odměňování platem a programu Vema výhodou. Stravenkový paušál, 5 týdnů dovole... (více v detailu)
Klientský poradce- správa kmene
Před 3 dny - AVIZO_CZ
ŠŠ vzdělání ukončené maturitou, komunikativnost, proklientský přístup, profesionální vystupování, praxe v obchodě výhodou. Budete pracovat se svěřeným klientským kmenem ze Zlínského kraje. Budete zodpovědní za jeho servis a budování vztahů s klienty, stejně jako za novou akvizici klienta. Zaměstnanecé výhody: motivační odměny, fir... (více v detailu)
Neuvedeno
Pracovník/ce oddělení energetického hospodářství - topič, obsluha plynové kotelny
Před 3 dny - AVIZO_CZ
POŽADAVKY: vyučení v oboru instalatér, topenář případně zámečník, znalost a praxe v oboru, samostatnost, pečlivost a zodpovědnost, výhodou je zkušenost s plynovými kotli, obsluhou a servisem POPIS PRÁCE: PP na dobu 1 roku s možností prodloužení, obsluha plynové kotelny, obsluha úpravny vody ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: příspěvek na dopravu až 10 tis ročně, 5 týdnů dovolené, až 5 dnů placeného volna nad rámec dovolené, příspěvek na sport, kulturu a volný... (více v detailu)
Neuvedeno
VEDOUCÍ PROJEKTU
Koho hledáme? Projektového/ou manažera/manažerku pro správu a rozvoj spolupráce s našimi dlouhodobými partnery. Jaké máme požadavky? - schopnost vést samostatně projekt - vhodné i pro absolventy a studenty vyšších ročníků VŠ - znalost práce s PC (MS Office) - středoškolské či vysokoškolské vzdělání - podmínkou: vzdělání se zaměřením na strojírenství a čtení výkresové dokumentace - obchodní dovednosti - řidičský průkaz skupiny B - komunikativnost, schopnost týmové spolupráce - spolehlivost, samostatnost, flexibilita Co nabízíme? - mzdu v rozpětí od 35.000,- Kč do 60.000,- Kč podle dosavadních zkušeností a praxe - zajímavou pracovní náplň s komplexním náhledem na činnost celé skupiny DTZ a multiobo... (více v detailu)
všeobecný administrativní pracovník/ce
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: administrativa, skenování dokumentů, zpracování administrativy, pochůzky, zpracování dat, backoffice. Požadujeme: - Spolehlivost, pečlivost, chuť pracovat -... (více v detailu)
Neuvedeno
SPECIALISTA/KA KYBERNETICKÉ BEZPEČNOSTI
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň - odpovědnost za správu interní bezpečnostní dokumentace, - podpora IT specialistů při tvorbě bezpečnostní dokumentace, - provádění pravidelné kontroly záloh a testovacích scénářů pro obnovu ICT, - tvorba koncepce rozvoje bezpečnosti v oblasti ICT, - výběr nejvhodnějších technologií pro zajištění bezpečnosti informačních systémů, - řízení změn v ICT dle zákona o kybernetické bezpečnosti, - podpora součástí JU v oblasti bezpečnosti ICT, - konzultace a implementace metodik procesní optimalizace a designu procesů v oblasti bezpečnosti ICT, - popis procesů a návrh potřebných změn pro dodržení kvality ICT služeb v oblasti bezpečnosti ICT, - administrace určených informačních systémů a podpora uživatelů. Požadujeme - VŠ nebo SŠ vzdělání v oblasti IT, - orientace v oblasti ICT – hardware, servery, sítě a v oblasti informačních systémů, - znalost zákona o kybernetické bezpečnosti a ISO 27X, - pokročilá znalost MS Office, příp. Microsoft365, - znalost BPMN a UML, - znalost VŠ pro... (více v detailu)
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 59 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Chrudim Náplň práce: Telefonický kontakt s potenciálními zákazníky, vystavování faktur, příjem objednávek, zpracování příchozích objednávek, řešení poptávek, komunikace s dopravci a další agenda související s činností firmy – vyzvedávání objednávek, převoz zboží, příprava balíků apod. Požadujeme: - zkrácený úvazek či brigádně - velký důraz na pečlivost, samostatnost, zodpovědnost - řidičsk... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 59 dny - Pardubický kraj - ANNONCE
Místo výkonu práce: Chrudim Náplň práce: Telefonický kontakt s potenciálními zákazníky, vystavování faktur, příjem objednávek, zpracování příchozích objednávek, řešení poptávek, komunikace s dopravci a další agenda související s činností firmy – vyzvedávání objednávek, převoz zboží, příprava balíků apod. Požadujeme: - zkrácený úvazek či brigádně - velký důraz na pečlivost, samostatnost, zodpovědnost - řidičsk... (více v detailu)
Pardubický kraj
Neuvedeno
Pokladní, fakturant/ka (administrativní pracovník/ce)
Před 61 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: e-mailem, telefonicky (pondělí - pátek 8 - 15) nebo osobně (pondělí - pátek 8 - 12) zkušenost s prací výhodou, znalosti z oblasti eko... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Pokladní, fakturant/ka (administrativní pracovník/ce)
Před 61 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
První kontakt: e-mailem, telefonicky (pondělí - pátek 8 - 15) nebo osobně (pondělí - pátek 8 - 12) zkušenost s prací výhodou, znalosti z oblasti eko... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce - Dispečer/ka
Před 61 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice je vhodná i pro OZP 1. a 2. stupeň. Požadujeme: - znalost práce s PC a Microsoft Office (Word, Excel). Náplň práce: - administrati... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce - Dispečer/ka
Před 61 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Pracovní pozice je vhodná i pro OZP 1. a 2. stupeň. Požadujeme: - znalost práce s PC a Microsoft Office (Word, Excel). Náplň práce: - administrati... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce / koordinátor/ka
Před 61 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Znalost ukrajinského jazyka výhodou.
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce / koordinátor/ka
Před 61 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Znalost ukrajinského jazyka výhodou.
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Servisní technik MaR | auto i k soukromým účelům! (40 - 80.000 Kč)
Před 61 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Menší rodinná společnost zabývající se návrhem, instalací a servisem systémů měření a regulace pro technologie vytápění, chlazení, vzduchotechniky a řízení spotřeby všech druhů energií právě hledá do svého týmu Servisního technika. Čeká Vás firemní automobil, který je k dispozici i k soukromým účelům, různorodá pracovní náplň a prostředí příhodné pro Váš profesní a mzdový růst. Pokud chcete být součástí firmy, která spolupracuje na vývoji s předními výrobci MaR příslušenství a kde se s... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Středočeský kraj
Neuvedeno
Středočeský kraj
Neuvedeno
OBCHODNÍ MANAŽER/KA
Před 61 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Popis pracovního místa: - Plnění požadavků zadaných vedoucím korporátního obchodu - Udržování nadstandardních znalostí o vlastnostech a funkcích přidělených produktů - Aktivní vyhledávání a oslovování potencionálních zákazníků - Návštěvy zákazníků v přiděleném regionu, zjišťování jejích potřeb a obchodního potenciálu - Návrh a prezentace řešení potřeb zákazníků (stroje, vybavení, spotřební materiál atd.) - Poradenství, podpora a informace pro zákazníky - Tvorba cenových nabídek, jejich konzultace a zjištění zpětné vazby - Zodpovědnost za komunikaci s dodavateli a vyjednávání obchodních podmínek - Získávání informací o produktech vybraných dodavatelů a předávání informací v rámci oddělení - Reportování a pravidelné schůzky s dodavateli Požadavky: - SŠ/VŠ vzdělání ekonomi... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
OBCHODNÍ MANAŽER/KA
Před 61 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Popis pracovního místa: - Plnění požadavků zadaných vedoucím korporátního obchodu - Udržování nadstandardních znalostí o vlastnostech a funkcích přidělených produktů - Aktivní vyhledávání a oslovování potencionálních zákazníků - Návštěvy zákazníků v přiděleném regionu, zjišťování jejích potřeb a obchodního potenciálu - Návrh a prezentace řešení potřeb zákazníků (stroje, vybavení, spotřební materiál atd.) - Poradenství, podpora a informace pro zákazníky - Tvorba cenových nabídek, jejich konzultace a zjištění zpětné vazby - Zodpovědnost za komunikaci s dodavateli a vyjednávání obchodních podmínek - Získávání informací o produktech vybraných dodavatelů a předávání informací v rámci oddělení - Reportování a pravidelné schůzky s dodavateli Požadavky: - SŠ/VŠ vzdělání ekonomi... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 62 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: - zajištění dokumentace pro účetní kancelář - jednání s klienty společnosti - prezentace výkonů společnosti majiteli Požadavky: - nutná znalost anglického jazyka na komunikat... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE
Před 62 dny - Liberecký kraj - ANNONCE
Náplň práce: - zajištění dokumentace pro účetní kancelář - jednání s klienty společnosti - prezentace výkonů společnosti majiteli Požadavky: - nutná znalost anglického jazyka na komunikat... (více v detailu)
Liberecký kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK
Před 62 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Firma Lorenc Logistic, s.r.o. přijme do svého týmu administrativního pracovníka dispečinku pro zajištění administrativního chodu úseku. Náplň práce: příprava a zpracování podkladů, evidence dokumentů, tele... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK
Před 62 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
Firma Lorenc Logistic, s.r.o. přijme do svého týmu administrativního pracovníka dispečinku pro zajištění administrativního chodu úseku. Náplň práce: příprava a zpracování podkladů, evidence dokumentů, tele... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Administrativní pracovník/ce
Před 62 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Přihlášky posílejte emailem do 27.11.2024, životopis, průvodní dopis, kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. osobní a tel. konrakt: 8-14 hodin. Požadujeme: dobré komunikační schopnosti, samostatnost, pečlivost a zodpovědnost. Pokročilá znalost práce na PC, řidičský průkaz - aktivní řidič, zdravotní zp... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce