Back Office specialisté na Hradě Vildštejn
Podobné inzeráty

Marketingový specialista (M/Ž)
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Pracovní náplň: navrhování a realizace marketingových a komunikačních plánů; řízení projektů, dodržování rozpočtů a spolupráce s týmem; kreativní přístup k upevňování positioningu značek a budování jejich povědomí; komunikace se zahraničními partnery a dodavateli; tvorba textů pro kampaně, newslettery a obsah; proaktivní sledování trendů a dění v kosmetice. Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání v marketingu nebo obchodu; schopnost plánovat a koordinovat projekty; dobrá znalost marketingových principů a práce na PC; aktivní znalost... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/referentka stavebně správních řízení
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Klíčová náplň práce: - vede veškerá správní řízení dle stavebního zákona - projednává správní delikty Požadavky: - VŠ vzdělání obor stavební - vzdělání SŠ s maturitou obor stavební dle ust. §30a zákona č. 283/2021 Sb. stavební zákon, - aktivní znalost stavebního zákona, - uživate... (více v detailu)
Neuvedeno

Team Leader Back Up
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem. Administrace zakázek a materiálů v SAPu, zodpovědnost za průběžnou kontrolu a včasné uzavření docházky zaměstnanců, aktivní přístup k dodržování a nastavování 5S, zodpovědnost za plnění KPI (klíčový provozní indikátor), směnové rozdělení a plánování kapacit: Směnové rozdělení operátorů na jednotlivá pracoviště a plánování kapacit. Požadavky, znalosti a do... (více v detailu)
Neuvedeno

obchodník
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Požadujeme: • Minimálně SŠ vzdělání ekonomického nebo strojírenského zaměření • Praxe v oblasti obchodu alespoň 5 let • ŘP sk. B – aktivní řidič • Výborné komunikační a prezentační dovednosti • Velmi dobrá znalost PC (Excel, PowerPoint, Word) • AJ nebo NJ na komunikativní úrovni Pracovní náplň: • Zodpovědnost za poptávkové a nabídkové řízení ve svěřené oblasti obchodu • Vyhledávání nových obchodních příležitostí • Zodpovědnost za jednotlivé zakázky • Organizace přezkoumání smluv dodaných zákazníkem, kontrola požadavků odpovídající nabí... (více v detailu)
Neuvedeno

Koordinátor/ka expedice a prodeje
Přidáno včera
- AVIZO_CZ
Hlavní náplň práce: Zajištění veškeré obchodní administrativy tzn. kompletní zpracování velkoobchodních objednávek od jejich zadání až po expedici a veškerý servis s tím spojený. Co od vás požadujeme: • Kompletní zpracování velkoobchodních objednávek a jejich správa v interním systému • Analýza prodejních dat • Komunikace se zákazníky, informování o termínech dodání • Zajištění administrativy spojené s objednáním a dodáním zboží tzn. dodací lisy, fakturace, správa pohledávek • Řešení reklamací se zákazníky i s přepravními společnostmi • Organizace a kontrola procesů souvisejících s expedicí zboží k zákazníkům • Objednávání přepravních služeb, řešení případných zpoždění • Monitoring skladových zásob • Spolupráce s obchodním oddělením a skladem při řešení nesrovnalostí • Zajištění správného označení a evidence zboží Požadované... (více v detailu)
Neuvedeno

Telefonista/ka - OZP
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
První kontakt e-mailem nebo telefonicky Po-Pá 9:00-12:00 hodin. Práce na dálku - Home office Upřesňující informace: Náplň práce: aktivní telefonování, nabízení spolupráce, zaznamenávání informací, práce s databázemi, vyhledávání kontaktů na internetu, nejedná se o prodej, call script bude zajištěn Pracovní doba: Po - Pá, 9:00 - 11:00 Pož... (více v detailu)
Neuvedeno

OBCHODNÍ ZÁSTUPCE/ZÁSTUPKYNĚ/INVESTIČNÍ PORADCE/PORADKYNĚ
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt kancelar.furis@gmail.com Pracovní doba: 8:00-15:30 (je možné pracovní dobu upravit dle potřeby zaměstnance). Náplň práce: Jako Investiční poradce budete denně aktivně komunikovat s klienty osobně i telefonicky. Budete poskytovat investiční služby s maximálně profesionálním přístupem založený na důvěře a velké odbornosti. Nabízet portfolio služeb zaměstnavatele a uzavírat smlouvy s klienty. Samozřejmostí je následná péče o klienta. Požadujeme: velice aktivní přístup pracovat... (více v detailu)
Neuvedeno

Skladník (M/Ž)
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: " Manipulace s materiálem a zbožím (příjem a výdej) " Příprava a balení zboží k expedici " Udržování pořádku a organizace ve skladu " Evidence zboží v interním systému " Spolupráce s kolegy s dalšími odděleními Co požadujeme: " Spolehlivost a zodpovědnost " Znalost práce na PC " Fyzickou zdatnost " Řidičský průkaz sk. B " Zkušenost s manipulací VZV " Zkušenost s prací ve skladu výhodou Nabízíme Vám: o zaměstnání v ryze české prosperující společ... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/referentka řízení o přestupcích v silničním provozu oddělení silniční dopravy na odboru dop
Před 3 dny
- AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané práce: rozhodování o odvolání proti rozhodnutí prvoinstančních orgánů, přezkoumávání pravomocných rozhodnutí prvoinstančních orgánů, kontrolní a metodická činnost vůči obcím s rozšířenou působností v oblasti přestupků v silničním provozu a přestupků souvisejících Požadavky: -dosažené vzdělání: VŠ -obor vzdělání: silniční doprava, veřejná správa, právo výhodou -znalosti oboru: zákon o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákon o silničním provozu, zákon o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích, zákon o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla, správní řád, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a odborná způsobilost úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích podle zákona o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v po... (více v detailu)
Neuvedeno

vedoucí dílny
Před 5 dny
- AVIZO_CZ
KONTAKT E-MAILEM Popis pozice: Jako vedoucí dílny autorizovaného servisu budete mít na starosti celý chod naší servisní dílny a týmu servisních techniků. Spoléháme na vás v bezproblémové organizaci plynulého provozu dílny a odbavování nutných oprav, odpovědnosti za hladký průběh servisních úkonů a důrazu na maximální spokojenost našich zákazníků i ve vedení a profesním rozvoji servisního týmu techniků. Hlavní slovo budete mít také při plánování a adaptaci fungování dílny na momentální technologické trendy a poptávku. Poža... (více v detailu)
Neuvedeno

Manažer týmu
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Manažer týmu Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s vedením týmu a znalost finančních služeb výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - zodpovědnost - umění delegovat - sebevzdělávání v?osobním rozvoji - komunikativnost - znalost MS office Popis práce: - vedení teamu - delegace a organizace práce - školení - procesy spojené s přijímáním nových spolupracovníků (výběrová řízení, zaučování) příprava a kontrola pracovních smluv - organizace týmu (vzdělávání, teambuildingové aktivity, systém motivace apod.) - tvorba koncepce personální práce ... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent / referentka odboru financí a rozpočtu - pokladní / účetní
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
z:28.3.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/ Platové zařazení: 9. platová třída (platový tarif od 23.110 Kč do 33.220 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku až do výše 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně a pravidelných mimořádných odměn - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Dále zaměstnavatel nabízí: Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/. Charakteristika vykonávané práce: " Evidence došlých faktur. " Vystavování faktur, navádění pohledávek a j... (více v detailu)
Neuvedeno

Personální referenti
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Personalista Požadavky: - vzdělání SŠ s maturitou, VŠ výhodou - zkušenost s personální činností výhodou - cílevědomost - pracovitost - pečlivost - komunikativnost - znalost MS Office Popis práce: - procesy spojené s přijímáním nových spolupracovníků (výběrová řízení, zaučování) příprava a kontrola pracovních smluv - péče o tým organizace (vzdělávání, teambuildingové aktivity, systém motivace apod.) - tvorba koncepce personální práce - koordinace a zaučování stážistů a nových spolupracovníků - úč... (více v detailu)
Neuvedeno

Referent/referentka odboru stavebního řádu, územního plánování a rozvoje
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
z:28.3.2025 Vyhlášení výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/ a dále na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/urad/uredni-deska-2/ Platové zařazení: 10. platová třída (platový tarif od 24.790 Kč do 35.770 Kč podle délky započitatelné praxe) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost přiznání osobního příplatku v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů. Zařazení: úředník Dále zaměstnavatel nabízí: Nadstandardní benefity pro zaměstnance. Informace jsou zveřejněny na webových stránkách města Studénky na adrese: https://www.mesto-studenka.cz/aktualne/volna-pracovni-mista-1/. Charakteristika vykonávané práce: " výkon stavebního úřadu na úseku stavebního řádu, dle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů, " zabezpečování... (více v detailu)
Neuvedeno

Probační úředník/úřednice
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Požadujeme ukončené vysokoškolské vzdělání humanitního směru vysoké pracovní nasazení flexibilitu ochotu vzdělávat se bezúhonnost způsobilost k právním úkonům znalost práce na PC - uživatelská úroveň (Word, Excel, Internet) řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič) zkušenosti se sociální prací výhodou komunikační dovednosti orientace v sociální a trestně - právní oblasti výhodou spolehlivost důslednost Nabízíme Platová třída 11 (základní plat od 26 680,- Kč do 38 570,- Kč dle započitatelné praxe), dle Přílohy č. 4 Nařízení vlády č. 564/2006 Sb. Po absolvování 3 měsíční zkušební doby platová třída 12 ( základní plat od 28 650,- do 41 520 Kč dle započitatelné praxe) + osobní hodnocení rizikový příplatek již při nástupu 5 týdnů dovolené 5 dní zdravotního volna 5 dní dodatkové dovolené pružná pracovní doba odbo... (více v detailu)
Neuvedeno

Pracovník/pracovnice v sociálních službách-pečovatel/ka NA CENTRU DENNÍCH SLUŽEB
Před 8 dny
- AVIZO_CZ
Vaším úkolem bude: - přímá obslužná péče u seniorů a seniorů s různou formou demence (pomoc při osobní hygieně, pomoc při zajištění stravy, výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti, zprostředkování kontaktů se společenským prostředím, sociálně-terapeutické činnosti, doprovod na WC, … ) na Centru denních služeb. - práce s dokumentací uživatele. Za odvedenou práci očekávejte: - Nástupní mzdu 28.970,-Kč zvláštní příplatek 2300,-Kč+ osobní ohodnocení po zkušební době. - Práci na plný úvazek. - Dotované stravování. - příspěvek na produkty na stáří nebo poukázky, - Možnost profesního vzdělávání a osobního rozvoje. - Zajímavou a smysluplnou práci v přátelském pracovním prostředí. - Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou ve stabilní organizaci. K výkonu práce potřebujete: - Vlídný a citlivý přístup k seniorům, komunikativnost, kolegialitu a loajalitu. - Alespoň základní nebo střední vzdělání, věk nad 18 let. - Odbornou způsobilost (v souladu s § 116 od... (více v detailu)
Neuvedeno

Číšník/servírka
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
Kontakt: Krol Elenoor, tel.: 776 476 606, e-mail: krol.eleonora@gmail.com Telef.kontakt: 10:00 - 18:00 h. Náplň práce: organizace a zajištění plynulého chodu restaurace, přijímání a usazování hostů, - přijímání objednávek, stálá komunikace s hosty, - servírování pokrmů a nápojů, - účtování tržeb hostům, vedení pokladn... (více v detailu)
Neuvedeno

Manager/ka kvality a EMS
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
NÁPLŇ PRÁCE: nastavovat a optimalizovat procesy managementu kvality a environmentu dle IATF 16949 a ISO 14001, spoluúčast na organizaci a metodickém řízení oddělení kvality, provádět systémové a procesní audity, koordinace auditů třetí stranou, podpora projektových manažerů při plánování a řízení kvality, zajištění výcviku pracovníků v oblasti zabezpečování kvality, reporting vedení společnosti POŽADUJEME: vysokou míru samostatnosti a odpovědnosti, znalost standardů kvality IATF 16949 a ISO 14001, znalost nástrojů kvality v automobilovém průmyslu, schopnost čtení výkresové dokumentace, z... (více v detailu)
Neuvedeno

Specialista dodavatelské kvality (m/ž)
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
Náplň práce: Definuje elementy preventivního zajištění kvality, které jsou založeny jak na znalosti dodavatele, tak s uvážením možných vlivů na funkci produktu. Zajišťuje správné nakládání se speciálními znaky v rámci kompletního dodavatelského řetězce. Účastní se sourcing meetingů se zaměřením na aspekty kvality. Je aktivním partnerem pro témata kvality v rámci SE Teamu. Definuje požadavky na vzorkování, vyhodnocuje a uvolňuje vzorky. Iniciuje a schvaluje srovnávací měření před vlastním vzorkováním. Reviduje obsah P-FMEA a kontrolního plánu. Spolu s dodavateli definuje a ... (více v detailu)
Neuvedeno

stavbyvedoucí
Před 12 dny
- AVIZO_CZ
pracoviště Hulín - dle zakázek - Náplň práce: Organizace výroby na více stavbách, Řízení přidělené skupiny zaměstnanců, Dohled nad efektivitou a kvalitou prací, Řízení a kontrola dodavatelských firem, Kontrola realizace podle harmonogramu, Řízení stavební činnosti dle projektové dokumentace, Vedení stavebního deníku, potvrzování výkonu subdodavatelů, Evidence přítomnosti na pracovišti, Zajištění podkladů pro fakturaci - Požadavky: min. SŠ vzdělání, není nutná praxe - zaučíme, řidičský průkaz sk. B, komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost a zdravé sebevědomí, znalost práce na PC (MS Office), technická zdatnost, orientace ve výkresech, zájem o osobní rozvoj a chu... (více v detailu)
Neuvedeno

ADMINISTRATIVA - BACK OFFICE S AJ M/Ž
Před 14 dny
- AVIZO_CZ
24.3.2025 - administrativa související s prací týmu osobního oddělení. Min. ÚSO - vyučen s maturitou, ŘP sk. B, znalost práce na PC - MS Office, Excel, znalost AJ, organizační a komunikační schopnosti. KONTAKT: Osobní oddělení, tel.: 519 306 240, e-mail: kariera@fosfa.cz. V případě zájmu vložit životopis přes následující webový formulář: https://web.fosfa.cz/karier... (více v detailu)
Neuvedeno

MONTÁŽNÍ TECHNICI
Před 13 dny
- AVIZO_CZ
KO: Schindler Zbyněk Ing., tel.: 553 611 116, e-mail: trido@tridosilesia.cz Náplň práce: - montáž, oprava, servis zařízení u zákazníků - každodenní služební cesty v rámci regionu, ve výjimečných případech mimo něj - práce převážně v dvoučlenné montážní partě Požadujeme: - vyučení v oboru, nebo SŠ vzdělání - manuální zručnost a pečlivost - řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič (dodávka do 3,5t) - příjemné a profesio... (více v detailu)
Neuvedeno

STAVBYVEDOUCÍ
Před 470 dny
- Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Vitásková Monika, tel.: 721 585 141, e-mail: smpsluzby@smpsluzby.cz. První kontakt: e-mailem: smpsluzby@smpsluzby.cz nebo osobně na adrese: U Vodárny 1855/9, 748 01 Hlučín Požadujeme: - VŠ vzdělání, případně SŠ - nejlépe strojního nebo stavebního oboru, - alespoň 3 - letá odborná praxe v oblasti stavebnictví, technologických staveb nebo technického zařízení budov - znalost procesů projektového řízení - znalost technické legislativy, technické znalosti, orientaci a nadhled, sledování trendů a vývoje v oboru - organizační schopnosti, schopnost řídit, vést a motivovat - uživatelská znalost práce na PC - výborné komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, spolehlivost, aktivní přístup - autorizace v oboru (není podmínkou) - řidičské oprávnění sk... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno

VEDOUCÍ ODBORU EKONOMICKÉHO MĚSTSKÉHO ÚŘADU BŘECLAV
Před 388 dny
- Jihomoravský kraj - ANNONCE
13.3.2024 - KONTAKT: Pelikánová Jana, tel.: 519 311 214, jana.pelikanova@breclav.eu, e-mail: jana.pelikanova@breclav.eu. Plnění strategických cílů města Břeclavi, finanční řízení města včetně zřizovaných organizací, řízení ekonomických procesů města Břeclav, kompletní kontrolingové činnosti, řízení a organizace práce odboru ekonomického,kontrolní činnost svých podřízených,aktivní účast v projektech města. Min. VŠ vzdělání, praxe min. 5 let na vedoucí pozici, znalost... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno

Disponent MKD
Před 200 dny
- Ústecký kraj - ANNONCE
Do našeho týmu hledáme schopného Disponenta mezinárodní kamionové dopravy Co bude náplní vaší práce: Zajišťování a organizace přeprav v rámci mezinárodní kamionové dopravy Komunikace se zákazníky a dopravci Plánování optimálních tras a harmonogramů přeprav Koordinace a kontrola průběhu přepravy Řešení případných vzniklých problémů během přeprav Vedení a e... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde:
Brigády a ostatní práce