Řídící pracovník /manažer v oblasti obchodu a marketingu

Před 263 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM - MARIANNA BERLIAND, e-mail: alma2007@seznam.cz Česka obchodní spol. NFO VITAMINS s.r.o. hledá zaměstnance na pozici - Manažer v oblasti obchodu a marketingu. Požadavky: Schopnost koordinaci činnosti spol. v oblasti prodeje a marketingu v rámci podniků. Plánování a organizování speciálních prodejních a marketingových programů na základě vyhodnocení trhu. Určování ceníku, slev a dodacích podmínek, rozpočtů na podporu prodeje. Zavádění a řízení provozních a administrativních postupů spojených s činnostmi v oblasti prodeje a marketingu. Řízení v oblasti prodejů a marketingu. Zastupování ... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Ostatní řídící pracovníci v oblastech příbuzných obchodu a marketingu
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Lopourová Regina, e-mail: regina.lopourova@novartis.com Angličtina na komunikativní úrovni bez nutnosti certifikátu; Zájemci o pozici hlaste se, prosím, přes firemní portál... (více v detailu)
Neuvedeno
Ostatní řídící pracovníci v oblastech příbuzných obchodu a marketingu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Požadujeme dobré komunikační schopnosti, angličtinu na úrovni min. C1 a časovou flexibilitu. Personální oddělení, e-mail: h... (více v detailu)
Neuvedeno
úřednice/úředník na úseku zdravotní správy a oprávnění k poskytování zdravotních služeb odboru zdrav
požadujeme: - vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu, orientaci v zákoně č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, schopnost koncepčního, tvůrčího a logického myšlení, dobré komunikační dovednosti, znalost běžného kancelářského software, řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: - orientace v oblasti výkonu státní správy na úseku zdravotnictví a oblasti organizace zdravotnictví, praktické zkušenosti z kontrolní činnosti ve veřejné správě, zkušenosti z oblasti při poskytování zdravotní péče nabízíme: - perspektivní pozici, zázemí stabilní organizace , pracovní poměr na dobu určitou - zástup za rodičovskou dovolenou, zahájení pracovního poměru po ukončení výběrové... (více v detailu)
Pracovník rezervací
Před 3 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Plecitá Žaneta, e-mail: zaneta.plecita@hotelis.cz Láká Tě práce v dynamicky se rozvíjející společnosti, která spravuje hotely v západočeském kraji? Pokud ano, jsi náš člověk a rádi Tě přivítáme v našemu týmu. Hledáme kolegyni/kolegu na rezervační oddělení na pozici Pracovník rezervací. Klíčové jsou pro nás komunikativní schopnosti, pečlivost a důslednost. Požadujeme: - znalost českého, německého, ruského a anglického jazyka - nebát se komunikovat a rád pracovat s lidmi - pečlivost, zodpovědnost a smysl pro detail - pro... (více v detailu)
Neuvedeno
sociální pracovník do služby odborně sociální poradenství (m/ž)
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Hledáme sociálního pracovníka na pracovní pozici sociální pracovník odborného sociálního poradenství v Postoloprtech. Náplň práce: přímá sociální práce s uživateli, poskytování odborného sociálního poradenství a doprovázení v obtížných životních situacích. Očekáváme: - min. vyšší odborné vzdělání se zaměřením na sociální práci - komunikativonost a chuť učit se novému - schopnost pracovat v týmu - samostatnost a zodpovědnost - výhod... (více v detailu)
Neuvedeno
pracovník v sociálních službách nízkoprahového zařízení pro děti a mládež
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Hledáme pracovníka na pracovní pozici pracovník v sociálních službách pro nově vznikající nízkoprahové zařízení pro děti a mládež v Lounech. . Náplň práce: individuální a skupinová práce s dětmi a mládeží. Zajišťování přímé sociální práce, poskytování poradenství, motivačních rozhovorů a doprovázení dětem a mládeži, jež se ocitla v obtížné sociální situaci. Příprava a realizace aktivit pro děti (např. různé zájmové činnosti), příprava akci (např. venkovní akce, kulturní akce aj.). Očekáváme: - min.SOU a kvalifikační kurz pracovníka v sociálních službách ... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialisté v oblasti marketingu
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Upřesňující údaje: Požadujeme: Znalost AJ, komunikativnost, kreativitu a invenci, organizační schopnosti, zkušenost s marketingem... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí sociální služby
Před 7 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: • organizuje a řídí poskytování sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi a chod Centra pomoci pro rodiny s dětmi v souladu se zákonem o sociálních službách v aktuálním znění a příslušnou prováděcí vyhláškou v aktuálním znění a ostatními právními normami souvisejícími (i vnitřními předpisy) s provozem služby – organizace, • odpovídá za činnost týmu sociálních pracovníků při poskytování činností sociálně aktivizační služby pro rodinu s dětmi (SASRD), • poskytuje základní i odborného sociálního poradenství pro zájemce, uživatele a jejich rodinné příslušníky, • se zájemci o službu sjednává smlouvu o poskytování sociální služby a zpracovává další dokumentaci pro poskytování služby (SASRD), • schvaluje a kontroluje individuální plány a jejich revize pro poskytování sociální služby (SASRD), • odpovídá za řádné vedení dokumentace související se sociální službou a dokumentací klientů • podílí se na aktualizaci vnitřních pravidel, standardů kvality služby a auditech souvisejíc... (více v detailu)
Neuvedeno
Obchodní zástipce - Sales representative
Před 9 dny - AVIZO_CZ
kontakt , e-mail: info@future-bridge.eu tel.: 773196965 od 10:00 do 17:00 Vyhledává nové zákazníky, udržuje vztahy s existujícími klienty, prezentuje produkty, vyjednává smlouvy a sleduje tržní trendy. Klíčové dovednosti zahrnují prodejní a vyjednávací schopnosti, komunikační dovednosti, schopnost analyzovat trh a budovat vztahy se zákazníky. VŠ vzdělání, ideálně v oblasti ekonomie, obchodu... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí a obsluha kanceláře/prodejce lyžařské školy
Před 9 dny - AVIZO_CZ
Nabízíme: o pracovní poměr na DPP o zaměstnání od prosinec - březen (do rozjezdu a otevření lyžařských areálů možnost práce z domu/home office) o místo vhodné pro muže i ženu (vhodné pro absolventy SŠ) o mzdové rozpětí od 150 Kč/hod o zaměstnanecké benefity: - příspěvek na dopravu až 1 500 Kč - firemní oblečení - možnost tréninků s týmem instruktorů Požadujeme: o pro absolventy SŠ o znalost cizích jazyků na komunikativní úrovni slovem i písmem (AJ nebo NJ, popřípadě znalost polštiny velkou výhodou!) o příjemné vystupování a komunikativnost o zkušenosti z prostředí kanceláře lyžařské školy výhodou o znalost práce na PC o časovou flexibilitu o... (více v detailu)
Neuvedeno
Specialisté v oblasti marketingu
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Prvotní kontakt e-mail: admin@dwellfort.com ZNALOST RUŠTINY VÝHODOU. pracovní poměr od: 08.0... (více v detailu)
Neuvedeno
Nabízím práci - Asistentka prodeje
Před 33 dny - HYPERINZERCE
30.000,- čistého plus provize z prodeje ASISTENTKA PRODEJE UMĚLECKÝCH PŘEDMĚTŮ V GALERII PRAHA - VINOHRADY Hledáme vhodné kandidáty na pozici Asistentka prodeje uměleckých předmětů a vedoucí galerie. Náplň práce: Prodej uměleckých předmětů, obrazů, šperků, mincí a jiných investičních zajímavostí. Provozní činnosti galerie, organizace výstav, starost o sociální sítě, návrhy obsahu a spolupráce s externími spolupracovníky. Práce s penězi. Objednávání a evidence zboží na prodejně. Požadujeme: Charismatický proaktivní prodejce, organizační schopnosti, pečlivost při plnění úkolů, samostatná osobnost. Velmi dobrá znalost práce na PC (Excell, Word, Google Tabulky, atd) Zkušenosti s fotografováním předmětů a úprava fotografií. Plynul... (více v detailu)
30 000
 Kč
ÚČETNÍ ZZS JČK
Před 226 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Náplní práce zaměstnance je zejména: - evidence a zpracování přijatých faktur, kontace faktur - evidence pohledávek a závazků, kontrola saldokont, odsouhlasení pohledávek a závazků - účtování o střediskovém hospodaření - kontrola zaúčtování pokladních dokladů a vydaných faktur - zajištění platebního styku, provádění plateb, zaúčtování pohybů na bankovních účtech - evidence a provádění stálých plateb - spolupráce na fyzických a dokladových inventurách - spolupráce na zpracování měsíční účetní závěrky - příprava podkladů pro ověření účetní závěrky auditorem a podkladů pro kontroly - zastupování hlavní pokladní Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče - minimálně středoškolské vzdělání v ekonomickém oboru - praxe v oblasti účetnictví, praxe v oblasti účetnictví příspěvkové organizace výhodou - znalost zákona o účetnictví a souvisejících předpisů - znalost SW VEMA - EKOS výhodou - základní znalost MS Office (Word, Excel, Outlook) - komunikační schopnosti a dovednosti, samostatnost, rozh... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
VÝVOJOVÝ PRACOVNÍK/ VÝVOJOVÁ PRACOVNICE PRO OBLAST POTRAVINÁŘSTVÍ - JUNIOR
Před 201 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
1.8.2024 - vývoj potravinářských aditiv a aplikací především v oblasti pekárenství, masných produktů a sýrárenství, zajišťování technické a aplikační podpory našich produktů, včetně výrobních pokusů u zákazníka, spolupráce s technologem na zavádění a optimalizaci nových i stávajících produktů, práce v laboratoři. VŠ vzdělání chemicko-technologické - technologie potravin nebo příbuzné, praxe na pozici vývojového pracovníka, technologa či jiné obdobné pozici v potravinářství min. 2 roky, výhodou je zkušenost s potravinářským provozem a znalost potravinářských technologií ... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
Ekonom/ekonomka školy
Před 292 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Pracovní poměr: práce na plný úvazek Smluvní vztah: pracovní smlouva (HPP) Lokalita: Olomouc Pracoviště: Střední škola polygrafická, Olomouc, Střední novosadská 87/53 Minimální vzdělání: Úplné střední vzdělání Jazykové znalosti: Český jazyk (Pokročilý B2) Hrubá mzda: 25. 280 - 37.170 Kč Délka pracovního poměru: na dobu neurčitou, nástup dle dohody Škola je příspěvkovou organizací Olomouckého kraje. Požadavky na pracovní náplň: Zajištění systému financování školy prostřednictvím rozpočtových zdrojů zřizovatele, dotací MŠMT a zdrojů doplňkové činnosti Sestavení rozpočtu a zabezpečení jeho plnění se zřetelem, na optimalizaci příjmů a výdajů ve všech oblastech činnosti školy Mzdová agenda: platové výměry zaměstnanců, jejich aktualizace v souladu s platnou legislativou, kontakt se zdravotními pojišťovnami a zpracovatelem mezd Organizace inventarizací majetku školy, pohledávek a závazků Příprava plánu tvorby a čerpání prostředků FKSP Zpracování a aktualizace vnitřních směrnic školy v e... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
administrativní pracovník/ce
Před 354 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Pracovnice na pozici manažerky v neziskové organizaci. Administrativní práce v oblasti dotací, řízení projektů, vyhledávání dotačních programů, jejich studium a uvedení do praxe, obsluha klientů, organizace jednání, tvorba prezentací Požadujeme: VŠ vzdělání, komunikativní schopnosti, schopnost p... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Disponent MKD
Před 153 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Do našeho týmu hledáme schopného Disponenta mezinárodní kamionové dopravy Co bude náplní vaší práce: Zajišťování a organizace přeprav v rámci mezinárodní kamionové dopravy Komunikace se zákazníky a dopravci Plánování optimálních tras a harmonogramů přeprav Koordinace a kontrola průběhu přepravy Řešení případných vzniklých problémů během přeprav Vedení a e... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Nákupčí zemědělských komodit
Před 310 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM : Nákupčí zemědělských komodit Společnost Oilseed s.r.o. je jedna z největších obchodních firem zabývající se obchodem s ořechy, suchými plody a semeny v České Republice s vlastní produkcí. Zabýváme se mezinárodním velkoobchodním prodejem potravinářských a zemědělských komodit. Mezi hlavní produkty patří mák, pistácie, piniové ořechy, sušené meruňky atd. Výkon práce na centrále v Praze nebo ve zpracovatelském závodě (okres Nymburk) příp. Home Office. Náplň práce : o Telefonická a osobní komunikace při udržování vztahů se stávajícími obchodními partnery (zemědělci a farmy) o Vyhledávání a kontaktování nových zemědělců a farem (oblast Čechy) o Komunikace s agronomy, sběr informací pro následné výstupy tykající se uzavíraní dlouhodobých kontraktů (futures) o Zabezpečení nákupního plánu máku, uzavírání běžných i dlouhodobých kontraktů o Vyjednává... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 406 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Projektový manažer/manažerka
Před 217 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Požadujeme - SŠ vzdělání - zkušenosti z oblasti logistiky, mezinárodní přepravy a automobilového průmyslu - podmínkou - aktivní znalost anglického/německého jazyka - administrativní důslednost, pečlivost - znalost práce na PC - samostatnost v rozhodování, časová flexibilita - příjemné a profesionální vystupování - organizační a koordinační schopnosti Náplň práce - Řízení týmu dispečerů - Hodnocení dispečerů - Plánování a schvalování dovolených (zachovat zastupitelnost) - Školení dispečerů - Kontrola a evidence docházky - Odpovědnost za stabilitu týmu - Kontrola IS, schvalování a archivace přepřev, plánování přeprav, kontrola trasy, ukončování přeprav - Reportování výsledků v ... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Referent stavebního řádu a vyvlastnění na odboru Krajský stavební úřad
Před 354 dny - Olomoucký kraj - ANNONCE
Charakteristika vykonávané práce: přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných obecnými stavebními úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, přezkum pravomocných i nepravomocných rozhodnutí a opatření vydaných vyvlastňovacími úřady v územní působnosti Olomouckého kraje, zabezpečování jednotného postupu při výkonu státní správy v této oblasti včetně metodické, dozorové a kontrolní činnosti Požadavky: dosažené vzdělání VŠ -obor vzdělání - v souladu se zákonem č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu, ve znění pozdějších předpisů -znalosti oboru - stavební zákon a předpisy související, správní řád, zákon o přestupcích, vyvlastňovací zákon, zákon o krajích -zvláštní odborná způsobilost pro výkon správních činností při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou -praxe ve veřejné správě výhodou -praxe v oboru v posledních 5 letech výhodou -jazykové znalosti - cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výh... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
Obchodní ředitel/ka
Před 173 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Společnost zaměřená na prototypování pro automotive a další oblasti průmyslu a služeb hledá zkušeného kolegu/kolegyni, jehož úkolem bude dále rozvíjet naše obchodní aktivity a dosahovat ambiciózních cílů. Využíváme nejmodernější metody 3D tisku (SLS Rapid Prototyping), jakož i standardní technologie obrábění a tváření. Náplň práce: - Zodpovědnost za plnění obchodních plánů. - Strategické plánování a realizace obchodní strategie společnosti. - Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a udržování vztahů s klíčovými zákazníky. - Analýza trhu, monitorování konkurence a identifikace nových trendů. - Spolupráce s ostatními odděleními společnosti pro zajištění efektivního fungování obchodu. Požad... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Sociální pracovníci specialisté a další specialisté v sociální oblasti ve veřejné správě
Před 188 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
výběrové řízení na místo úředníka/úřednice odboru sociálních věcí Městského úřadu Písek Druh práce: zajišťování správních činností na úseku sociálně právní ochrany dětí Náplň práce: - vyhodnocování situace dítěte a jeho rodiny z hlediska posouzení, zda se jedná o ohrožené dítě a využívání nástrojů sociální práce ke koordinaci řešení situace ohroženého dítěte - zajišťování sociálně právní ochrany dětí - výkon veřejného poručenství a opatrovnictví dětí Místo výkonu práce: správní obvod města Písek jako obce s rozšířenou působností Doba výkonu práce: doba neurčitá Předpokládaný nástup: 01.10.2024 nebo dle dohody Platové podmínky: platová třída 11 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1 (plat se stanoví podle délky započitatelné praxe + příplatky + odměny) Bonusy: příspěvky ze sociálního fondu – příspěvek na penzijní připojištění, rekreaci, stravenky Předpoklady podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném zněn... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Úřednice/úředník na úseku investic a správy realit
Před 226 dny - Kraj Vysočina - ANNONCE
požadujeme: o vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví o orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby o znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva o schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení o samostatné uvažování a organizační schopnosti o komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání o vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů o dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software o řidičské oprávnění skupiny "B", schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností výhodou: o autorizace ČKAIT o orientace v problemat... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Prodejce/prodejkyně mobilních telefonů
Před 396 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Kontakt: ROMAN OBERMAJER, e-mail: prace@mobilprovas.cz Pro naši zavedenou prodejnu v Hypermarketu Globus Praha - Zličín, hledáme šikovného prodejce / prodejkyni. NÁPLŇ PRÁCE o obsluha zákazníků na prodejně o prezentace výrobků a služeb zákazníkům, aktivní prodej o komunikace se zákazníky na prodejně i po telefonu o práce na PC a na internetu o příjem a vyřizování reklamací o administrativa, starost o chod prodejny o znalost a přehled kompletního nabízeného zboží a služeb (zaškolíme) o zaškolení po dobu cca 3-5 týdnů o pracovní doba: směnný systém krátký dlouhý týden ( v jednom týdnu pracujete PO,ÚT,PÁ,SO,NE, v druhém týdnu pak pouze ST,ČT, vždy 9-21 hod ) NABÍZÍME o zázemí stabilní a dynamicky rozvíjející se společnosti o příjemné pracovní prostředí v nové prodejně o možnost seberealizace v zajímavé, odpovědné a samostatné práci o motivující finanční ohodnocení závislé na prodejních výsledcích o pravidelné soutěže (několikrát do roka) v prodejních dovednostech... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce