Úředníci odboru finančního - vedoucí oddělení místních poplatků odboru finančního

PlaceholderNo Image
Před 174 dny - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru finančního (pracovní poměr na dobu neurčitou). Druh práce: vedoucí oddělení místních poplatků odboru finančního Platová třída: 10 Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 1. května 2024 nebo dohodou Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších změn - rámcová znalost zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích, ve znění pozdějších změn - rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obec... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

PlaceholderNo Image
Referent / referentka správního odboru
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Charakteristika vykonávané činnosti: -Zajišťování přestupkové agendy na úseku veřejného pořádku, občanského soužití a ve věcech majetkových; navrhování veřejnoprávních smluv včetně navrhování jejich změn, výpovědí a zrušení Zadání výběrového řízení REFERENT/REFERENTKA správního odboru dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a přihláška k výběrovému řízení k dispozici na odkazu: Volná pracovní místa - Oficiální stránky města Jilemn... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY Vyhlášeno výběrové řízení - bližší informace včetně vzoru přihlášky a požadovaných dokladů jsou zveřejněny na webových stránkách města Mostu. Odkaz https://www.mesto-most.cz/vyberove%2Drizeni%2Dc%2D21%2D2024/d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY
Přidáno včera - Ústecký kraj - ANNONCE
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ KONTROLY Vyhlášeno výběrové řízení - bližší informace včetně vzoru přihlášky a požadovaných dokladů jsou zveřejněny na webových stránkách města Mostu. Odkaz https://www.mesto-most.cz/vyberove%2Drizeni%2Dc%2D21%2D2024/d... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ekonom/ekonomka
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Obecná charakteristika pracovní náplně: - vedení ekonomického úseku, - komplexní zajišťování účetnictví, příspěvkové organizace, - samostatné účtování složitých účetních operací, - vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, - sestavovaní rozpočtu, - kontrola hospodaření, rozbory hospodaření, - sledování příjmů a výdajů, - inventarizace majetku a pohledávek. Co od Vás očekáváme: - pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření, - uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office, - znalost příslušných právních předpisů týkající se hospodaření příspěvkových organizací, - praxi v oboru, - řidičský průkaz skupiny B, - zkušenosti ve vedoucí pozici jsou vítány, - odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování, - systematický a analytický přístup, - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, - chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat. Platové podmínky: řídí se zák... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ekonom/ekonomka
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
PP na dobu určitou 1 rok, s možností prodloužení na dobu neurčitou. Obecná charakteristika pracovní náplně: - vedení ekonomického úseku, - komplexní zajišťování účetnictví, příspěvkové organizace, - samostatné účtování složitých účetních operací, - vedení účetních knih, sestavování účetní závěrky, - sestavovaní rozpočtu, - kontrola hospodaření, rozbory hospodaření, - sledování příjmů a výdajů, - inventarizace majetku a pohledávek. Co od Vás očekáváme: - pro tuto práci potřebujete VŠ/SŠ ekonomického zaměření, - uživatelská znalost OS Windows a kancelářského balíku MS Office, - znalost příslušných právních předpisů týkající se hospodaření příspěvkových organizací, - praxi v oboru, - řidičský průkaz skupiny B, - zkušenosti ve vedoucí pozici jsou vítány, - odpovědnost a schopnost samostatného rozhodování, - systematický a analytický přístup, - flexibilitu, komunikativnost, spolehlivost, samostatnost, preciznost, - chuť učit se nové věci a dále se vzdělávat. Platové podmínky: řídí se zák... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Psycholog M/Ž
Přidáno včera - Středočeský kraj - ANNONCE
Kvalifikační předpoklady - stanovuje zákon č. 563/2004 Sb. O pedagogických pracovnících ve znění pozdějších předpisů, schopnost týmové i samostatné práce, znalos... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Psycholog M/Ž
Přidáno včera - Středočeský kraj - ANNONCE
Kvalifikační předpoklady - stanovuje zákon č. 563/2004 Sb. O pedagogických pracovnících ve znění pozdějších předpisů, schopnost týmové i samostatné práce, znalos... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí dispečerského řízení
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
Termín nástupu: DLE DOHODY Nabízíme: - nástupní mzda od 43 000 Kč - perspektivní zaměstnání a zázemí stabilní společnosti s mnohaletou tradicí - jízdní výhody pro zaměstnance a rodinné příslušníky - 5 týdnů dovolené - příspěvek na stravování / 99 Kč za směnu / - příspěvek na penzijní spoření nebo životní pojištění - stabilizační a věrnostní odměny - osobní účet zaměstnance - můžete využít na sport, zdraví, dovolenou či kulturu - výhodné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky Požadujeme: - vzdělání úplné střední odborné technického směru s maturitou - zkušenost s dispečerskou prací - výborn... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí dispečerského řízení
Přidáno včera - Olomoucký kraj - ANNONCE
Termín nástupu: DLE DOHODY Nabízíme: - nástupní mzda od 43 000 Kč - perspektivní zaměstnání a zázemí stabilní společnosti s mnohaletou tradicí - jízdní výhody pro zaměstnance a rodinné příslušníky - 5 týdnů dovolené - příspěvek na stravování / 99 Kč za směnu / - příspěvek na penzijní spoření nebo životní pojištění - stabilizační a věrnostní odměny - osobní účet zaměstnance - můžete využít na sport, zdraví, dovolenou či kulturu - výhodné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky Požadujeme: - vzdělání úplné střední odborné technického směru s maturitou - zkušenost s dispečerskou prací - výborn... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí nově vzniklého odboru energetiky (65 - 85.000 Kč)
Před 2 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Je energetika Vaší doménou? Cítíte se ve výrobě jako ryba ve vodě? Pak jste náš člověk! Protože se naší společnosti daří a rozšiřujeme výrobu, osamostatnil se odbor energetiky, který potřebuje nového vedoucího. Budete to Vy? Nápl... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí nově vzniklého odboru energetiky (65 - 85.000 Kč)
Před 2 dny - Zlínský kraj - ANNONCE
Je energetika Vaší doménou? Cítíte se ve výrobě jako ryba ve vodě? Pak jste náš člověk! Protože se naší společnosti daří a rozšiřujeme výrobu, osamostatnil se odbor energetiky, který potřebuje nového vedoucího. Budete to Vy? Nápl... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
REFERENT/KA ODD. HOSPODÁŘSKÉ SPRÁVY ODBORU OP KLATOVY
Přidáno včera - Plzeňský kraj - ANNONCE
Referent oddělení Hospodářské správy odboru OP Klatovy POŽADAVKY: vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, znalost práce s PC (MS Office, Internet), samostatnost, aktivní přístup k řešení problémů, spolehlivost, pečlivost, komunikační schopnosti, řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, trestní bezúhonnost, splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb. (nelze vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost) VÝHODOU: praxe v oboru správy budov nebo ve státní správě výhodou CHARAKTERISTIKA PRACOVNÍHO MÍSTA: - komplexní zajištění činností s... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Vedoucí obchodního oddělení se zájmem o moderní architekturu
Před 2 dny - Hlavní město Praha - ANNONCE
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá výrobou a prodejem oken a dveří té nejvyšší kvality, s ohledem na osobitost a unikátnost jednotlivých domů a projektů, hledáme vhodného kandidáta na pozici Vedoucí obchodního oddělení se zájmem o moderní architekturu, který zastřeší naše obchodní oddělení. Náplň práce: Koordinace obchodních případů a vyhledávání obchodních příležitostí, Úzká kooperace s vedením společnosti ohledně dalších vizí a obchodní strategie, Komunikace s architekty, stavebními společnostmi i koncovými zákazníky, Podpora jednatele, domlouvání a účast na obchodních schůzkách, Koordinace jednotlivých projektů, Dodržování a nastavení časového harmonogramu, Kontrola technické dokumentace, za... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Učitel/ka střední školy - aprobace matematika
Před 2 dny - AVIZO_CZ
NABÍZÍME: po roce možnost prodloužení PP na dobu neurčitou, plat je stanoven dle Nařízení vlády č. 531/2001 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů NABÍZÍME: 100% příplatek za n... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Ing. Ondřej Teplý, tel.: 284 043 087, e-mail: Ondrej.teply@cuzk.cz Náplň práce: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu, NEN - správa a organizace veřejných zakázek, SMVS - správa agendy informačního systému programového financování správy majetku ve vlastnictví státu, Zadávání do registru smluv, pracovní poměr na dobu určitou s pracovním úvazkem 40 hodin týdně (jedná se o služební místo obsazeno v souladu s § 178a odst. 2b) a odstavc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Ostatní odborní pracovníci v oblasti účetnictví a ekonomiky
Přidáno včera - Hlavní město Praha - ANNONCE
Ing. Ondřej Teplý, tel.: 284 043 087, e-mail: Ondrej.teply@cuzk.cz Náplň práce: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu, NEN - správa a organizace veřejných zakázek, SMVS - správa agendy informačního systému programového financování správy majetku ve vlastnictví státu, Zadávání do registru smluv, pracovní poměr na dobu určitou s pracovním úvazkem 40 hodin týdně (jedná se o služební místo obsazeno v souladu s § 178a odst. 2b) a odstavc... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Knihovník/knihovnice oddělení služeb Vědecké knihovny UJEP
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Popis práce/pracovní náplň: o provádí výpůjční a informační služby a jejich evidenci, vydávání a přebírání dokumentů a kontrolu vrácených dokumentů o poskytuje referenční a faktografické služby a informace, samostatné vyhledání a formulace odpovědí na složitější informační požadavky uživatelů s využitím interních a externích informačních zdrojů o provádí registraci uživatelů, poskytuje jim informace o službách knihovny o vyhledává dokumenty ve skladech a zařazuje je, zodpovídá za řazení určené části knihovního fondu o pravidelně provádí revizi knihovního fondu o rozesílá upomínky, vyřizuje rezervace o zajišťuje pomoc uživatelům při samoobslužných reprografických a kopírovacích službách o vede pokladnu a evidenci plateb, manipulaci s hotovostí o dodržuje právní předpisy vztahující se k vykonávané práci, dodržuje vnitřní předpisy a normy UJEP, prohlubuje si vědomosti samostudiem a účastí na školeních, odborných seminářích a přednáškách o vykonává další práce dle pokynů nadřízeného Kvalif... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Praktické sestry
Přidáno včera - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Praxe v sociálních službách výhodou; znalost ošetřovatelských standardů; odolnost vůči stresu, spolehlivost, pečlivost, aktivní přístup, trestní bezúhonnost. Zaměstnanecké výhody– příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, od... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Praktické sestry
Přidáno včera - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Praxe v sociálních službách výhodou; znalost ošetřovatelských standardů; odolnost vůči stresu, spolehlivost, pečlivost, aktivní přístup, trestní bezúhonnost. Zaměstnanecké výhody– příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, od... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
kontrolor/kontrolorka oddělení vnější kontroly odboru kontrolního a právního
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OKP - doba neurčitá - Úřední deska (jmk.cz) pracovní p... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
vedoucí dílny
Před 2 dny - AVIZO_CZ
KONTAKT E-MAILEM Popis pozice: Jako vedoucí dílny autorizovaného servisu budete mít na starosti celý chod naší servisní dílny a týmu servisních techniků. Spoléháme na vás v bezproblémové organizaci plynulého provozu dílny a odbavování nutných oprav, odpovědnosti za hladký průběh servisních úkonů a důrazu na maximální spokojenost našich zákazníků i ve vedení a profesním rozvoji servisního týmu techniků. Hlavní slovo budete mít také při plánování a adaptaci fungování dílny na momentální technologické trendy a poptávku. Poža... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
Referent/ka Odboru stavebního řádu
Před 5 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Nástupní plat dle předchozí praxe, v rozmezí od 26.600,- do 37.170,- Kč. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru stavebního řádu na dobu neurčitou Popis pracovní pozice: • Výkon agendy přenesené působnosti na úseku obecního stavebního úřadu ve smyslu zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů. Požadavky: •Kvalifikační požadavky vzdělání a praxe ve smyslu § 30a odst. 4 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému byla udělena autorizace pro obor pozemní stavby, dopravní stavby, stavby vodního hospodářství a krajinného inženýrství, mosty a inženýrské konstrukce, statika a dynamika staveb nebo městské inženýrství, c) fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu ... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
202973 - vrchní referent / rada v Oddělení kontrolním II, v Odboru kontrolním
Před 2 dny - AVIZO_CZ
Bc. Petra Budinová, tel.: 224 042 355, e-mail: petra.budinova@fs.mfcr.cz Náplň práce: - zajištění správy daní - zpracování podaných daňových přiznání, kontrolních a souhrnných hlášení - stanovení správné výše daňových povinností, provádění potřebných šetření a vyhledávací činnost - kontrola řádného plnění daňových povinností - kontrola účetnictví - daňová evidence - DPPO Nabízíme: pružná služební doba, 25 dní dovolené, 5 dní indispozičního volna, 1 den placeného služebního volna k zařízení osobních záležitostí, až 5 dnů služebního volna k individuálním studijním účelům, příspěvek na stravování, čerpání individuálních příspěvků z FKSP (například na penzijní... (více v detailu)
Neuvedeno
PlaceholderNo Image
lisař/ka
Místo výkonu práce: Děčín Nástup možný ihned. Pracovní poměr zpočátku uzavírám na dobu určitou. Požadujeme: Fyzická zdatnost, spolehlivost, zodpovědnost. Orientace v technických výkresech - základní znalost N... (více v detailu)
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce