Zpracování podkladů na daňové přiznání

Před 72 dny - HYPERINZERCE
Nabízím zpracování podkladů (až 3 roky zpětně) na daně pro zaměstnance i OSVČ s přeh... (více v detailu)
Neuvedeno

Podobné inzeráty

Danove priznani
Přidáno včera - Jihomoravský kraj - BAZOS
Nabizim zpracovani danoveho priznani pro zamestnance, OSVC
Jihomoravský kraj
600
 Kč
Zpracování účetnictví a daňové evidence
Před 1 dny - Plzeňský kraj - SBAZAR
Co nabízím: Vedení daňové evidence nebo podvojného účetnictví Zpracování DPH, kontrolních a souhrnných hlášení Vyhotovení daňového přiznání k dani z příjmů Přehledy pro ČSSZ a ZP Pravidelný přehle... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
Zpracování daňového přiznání, daňové poradenství
Před 1 dny - Karlovarský kraj - BAZOS
Nabízíme profesionální služby v oblasti daňového poradenství a účetnictví. Nabízíme kompletní daňový servis, tedy např. zpracování daňových přiznání, optimalizaci daňových povinností nebo komplexní daňové poradenství pro firmy i j... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Zpracování účetnictví a daňové evidence
Nabízím kompletní zpracování účetnictví, daňové evidence, mezd, daňových přiznání, účetních závěrek. Rekonstrukce účetnictví. ... (více v detailu)
Neuvedeno
Zpracování daňového přiznání, daňové poradenství
Před 3 dny - Karlovarský kraj - SBAZAR
Nabízíme profesionální služby v oblasti daňového poradenství a účetnictví. Nabízíme kompletní daňový servis, tedy např. zpracování daňových přiznání, optimalizaci daňových povinností nebo komplex... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
Externí účetní
Před 1 dny - Středočeský kraj - BAZOS
Nabízím účetní služby. . Jsem samostatná účetní, pracující převážně z domova (práce na vzdálené ploše) v programu Pohoda. Premiér, Gordik .Zpracovávám kompletní účetní pro fyzické a právnické osoby. agendu včetně mezd. Mám praxe s příspěvkové a nezáskokové organizace. Zkuš... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
Zpracování účetnictví a daňové evidence
Před 5 dny - Zlínský kraj - BAZOS
Dobrý deň, ponúkam služby účtovníctva pre malé, až stredné s.r.o. a vedenie daňovej evidencie pre neplatcov DPH, ale aj platcov DPH. Možnosť spolupráce je po ce... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Vedení účetnictví, daňové evidence
Před 7 dny - Zlínský kraj - BAZOS
Nabízím vedení účetnictví nebo daňové evidence živnostníkům, menším a středním firmám z okolí Uherského Hradišt... (více v detailu)
Zlínský kraj
Neuvedeno
Vedení účetnictví, daňové evidence a mzdy
Před 8 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízím vedení účetnictví a daňové evidence pro firmy a OSVČ, jednoduché a podvojné účetnictví, daňová evidence, zpracování mezd, vedení mzdové agendy, daňová přiznání, daň z přidané hodnoty - DPH, kontrolní hlášení, DPPO - daň z příjmů prá... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
MZDOVÁ/MZDOVÝ A VŠEOBECNÁ/VŠEOBECNÝ ÚČETNÍ
Před 4 dny - AVIZO_CZ
C04 z:22/1/2025 a:16/5/2025 Vaší náplní práce bude především: - kompletní vedení účetnictví celé firmy, včetně roční závěrky a zpracování výroční zprávy - kompletní zpracování mezd dle platné legislativy - vedení personální agendy firmy - zpracování daňových přiznání, které se týkají Daně ze závislé činnosti, Srážkové daně, DPH apod. - evidence a nákup stravenek pro zaměstnance - spolupráce s fakturací - evidence a archivace písemností a dokumentů - ostatní administrativní činnosti. Požadujeme: - min. SŠ vzdělání s maturitou - praxe na obdobné pozici alespoň 3 let - znalost zpracování mezd a jejich legislativy - z... (více v detailu)
Neuvedeno
Zpracování dřeva a Údržba zahrad
Před 5 dny - Kraj Vysočina - HYPERINZERCE
Dobrý den, nabízím službu, která se týka zpracování dřeva kvalitní motorovou pilou STIHL. Jedná se tedy o pořez dřeva, náletu a prořezávku zahrad a jeho zpracování-štípání sekyrou Fiskars, štípání štípačem od značky Scheppach. Dále nabízím službu, která se tý... (více v detailu)
Kraj Vysočina
Neuvedeno
Trenutna i pouzdana ponuda za sve vaše financijske hitne slu
Před 7 dny - HYPERINZERCE
Organizace nabízí spořící prostředky pro uspokojení osobních nebo profesionálních finančních potřeb s možností půjčování malých nebo velkých částek s jednotnou sazbou 4 %. Naléhav... (více v detailu)
1 000 000
 Kč
Účetní
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Oleh Kushniruk, tel.: 608643634, e-mail: info@olmasterdom.cz PRACOVNÍ NÁPLŇ: Kompletní vedení podvojného účetnictví (příjmy, výdaje, fakturace) Zpracování DPH, kontrolního a souhrnného hlášení Zpracování mezd pro menší počet zaměstnanců (ve spolupráci s mzdovou účetní) Komunikace s úřady (FÚ, ČSSZ, ZP) Příprava podkladů pro daňové přiznání a účetní uzávěrky Administrativní podpora vedení firmy (např. smlouvy, evidence zakázek) POŽADUJEME: Úplné SŠ/VŠ Zkušenosti s vedením účetnictví (vč. praxe) Znalost účetního a daňového systému v ČR Samostatno... (více v detailu)
Neuvedeno
PRODEJ POHLEDÁVKY ZA SPOLEČNOSTÍ O2 CZECH REPUBLIC A.S.
Před 7 dny - Hlavní město Praha - HYPERINZERCE
Nabídka prodeje majetku - pohledávka za O2 Usnesením Městského soudu v Praze ze dne 05.10.2022, sp. zn. MSPH 60 INS 6571 / 2021 bylo rozhodnuto o úpadku dlužníka: Kubištová & Co., v.o.s., IČ: 26473062 se sídlem Trojská 69/112, 171 00 Praha 7 ("Dlužník"). Insolvenčním správcem byla jmenována společnost Langmeier & Co., insolvenční správci v.o.s. V rámci tohoto insolvenčního řízení nabízíme k prodeji z majetkové podstaty dlužníka následující pohledávku (číslováno číslem položky soupisu majetkové podstaty): 113 - O2 - FA 20220063 Jedná se o pohledávku za společností O2 Czech Republic, a.s., se sídlem Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4, IČO: 60193336 ("O2") ve výši 280 266 767,00 Kč s příslušenstvím. Pohledávka za O2 byla dlužníkem uplatněna daňovým dokladem (fakturou) č. 20220063 vystaveným dlužníkem dne 12. května 2022 a uplatněna žalobou v řízení vedeném u Obvodního soudu pro Prahu 4, sp. zn. 51 C 279/2022. Jedná se o pohledávku za poskytnuté právní služby vzniklou na z... (více v detailu)
Hlavní město Praha
23 000 000
 Kč
Informatik - správce sítě (m/ž)
Před 3 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. Informatik – správce sítě (Odbor správních a vnitřních věcí) - na dobu neurčitou Popis pozice: Zajišťování a odpovědnost za: •zajišťování chodu a správné funkce počítačových aplikací a procesů zpracování dat; •zajišťování servisu a údržby kancelářské techniky, správy počítačové sítě, správy serverů a softwarového vybavení; •zajišťování školení na práci s vybranými SW a bezpečné chování v on-line prostředí. Požadavky: •min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe technického směru; •obecná orientace v informačních technologiích; •znalost administrace OS Windows 10, 11; •znalost SW MS Office 2016 a vyšší; •znalost technické angličtiny; •zodpovědnost, pečlivost, schopnost dotahovat věci do konce; •flexibilita, samostatnost, ochota; •schopnost pracovat pod zátěží; •dobré komunikační schopnosti, schopnost poradit, vysvětlit; •prezentační dovednosti, schopnost školit pracovníky MěÚ; •znalost problematiky správy s... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/ce - referent/ka referent/ka specializovaných činností, odboru životního prostředí
Před 5 dny - AVIZO_CZ
na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností zařazení v platové třídě: 9. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, o dosáhla věku 18 let, o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk. Další požadavky: o VŠ v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou; přírodovědného nebo technického nebo právnického směru výhodou, o znalost zákona č. 148/2023 Sb., z. č. 149/2023 Sb., z. č. 100/2001 Sb., z. č. 500/2004 Sb., o přehled o složkových zákonech životního prostředí (např. 114/1992 Sb., 334/1992 Sb., 289/1995 Sb., 254/2001 Sb., 541/2020 Sb.) výhodou, o praxe ve státní správě nebo v... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA ODBORU VÝSTAVBY A ÚZEMNÍHO PLANOVÁNÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 5 dny - AVIZO_CZ
*KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: Vysokoškolské vzdělání: - VŠ vzdělání ve studijním oboru architektura, stavebnictví nebo právo, nebo - VŠ vzdělání v jiném oboru a středoškolské vzdělání ve studijním oboru stavebnictví nebo - středoškolské vzdělání v oboru stavebnictví a 1 rok praxe při výkonu činnosti na úseku stavebního řádu ve veřejné správě - praxe ve veřejné správě výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správní činnosti při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích výhodou - řidičský průkaz skupiny "B" výhodou - velmi dobré komunikační schopnosti jak v mluveném, tak v písemném projevu - samostatnost, zodpovědnost, odolnost v zátěžových situacích - velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office, Inte... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT/KA SAMOSTATNÉHO PRACOVIŠTĚ HAVARIJNÍHO A KRIZOVÉHO ŘÍZENÍ KANCELÁŘE TAJEMNÍKA MAGISTRÁTU MĚ
Před 5 dny - AVIZO_CZ
*KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - vysokoškolské vzdělání - specializace ochrana obyvatel a krizové řízení výhodou - praxe v oblasti krizového řízení, hospodářských opatření pro krizové stavy, plánování na obranu státu, ochrany před povodněmi, požární ochrany a BOZP výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti při zajištění ochrany obyvatel a krizového řízení výhodou - zkušenosti s krizovým řízením a řešením krizových, mimořádných situací výhodou - orientace v oblasti bezpečnosti práce a požární ochrany - uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Excel, Internet, Outlook) - dobré organizační a komunikační dovednosti, schopnost samostatně rozhodovat - časová flexibilita, samostatnost, odpovědnost, psychická a fyzická odolnost - řidičský průkaz skupiny "B" podmínkou - vynikající zdravotní stav (v případě nutnosti i noční směny, práce pod tlakem) Písemná přihláška k výběrovému říz... (více v detailu)
Neuvedeno
Právo stavby k pozemkům v Praze na Žižkově
Před 12 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
Nabízíme práva stavby ke dvěma sousedícím pozemkům v Praze 3 na Žižkově ležícím podle Územního plánu hl. m. Prahy ve stabilizovaném území OB – čistě obytném bez uvedeného kódu míry využití území a tedy bez určených koeficientů KPP, KPPp a KZ. Jedná se o práva stavby k pozemkům o výměrách 2.711m2 a 1.242m2, k jejichž zastavění je v souladu s ÚP zpracovaná a Magistrátem HMP schválená objemová studie o výstavbě dvou až tří jednopodlažních objektů. Pozemky se nachází mezi ul. Květinková, Buková a Pod Lipami a třemi bytovými domy, do nichž je po pozemcích přístup. Pod pozemky se nachází garáže, na jejichž střeše mají být nové 2 až 3 jednopodlažní objekty postaveny. Statický posudek pro ten účel byl zpracován. Realizace staveb na střeše garáží předpokládá společný projekt na jejich výstavb... (více v detailu)
Hlavní město Praha
Neuvedeno
Vedoucí Oddělení komunálních služeb
Před 12 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Vedoucí Oddělení komunálních služeb Odboru správy majetku a komunálních služeb Popis pracovní pozice: •Vedení týmu pracovníků v rámci úklidu a údržby venkovních prostor města, •zajišťování a odpovědnost za údržbu veřejného prostranství, komunikací (včetně zimní údržby), technického vybavení a dalších činností, •zajišťování technického zázemí akcí pořádaných městem. Požadavky: •Min. středoškolské vzdělání zakončené maturitní zkouškou, •znalost zákonů ve veřejné správě vítána (zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích), •dobrá uživatelská znalost práce s PC, •řidičský průkaz sk. B, •morální bezúhonnost, •organizační a řídící schopnosti podmínkou, •komunikativnost, samostatnost, schopnost jednat s lidmi, loajálnost a časová flexibilita, důslednost. Nástup dle dohody. Platové podmínky se řídí nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách ... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař/ka, technik/čka)
Před 12 dny - AVIZO_CZ
První kontakt: písemně na adresu / podatelnu nebo e-mailem Nástup dle dohody. VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ pro obsazení pozice Referent/ka Odboru dopravy a živnostenský úřad (zkušební komisař, technik) na dobu neurčitou Popis pozice: •Posuzování a schvalování odborné způsobilosti k řízení silničních motorových vozidel, •posuzování technické způsobilosti vozidel, •zabezpečování zkoušek odborné způsobilosti žadatelů o řidičská oprávnění a další. Požadavky: •Min. SŠ vzdělání s maturitní zkouškou, •věk min. 25 let, •znalost zákonů v oboru a ve státní správě vítána (důraz na z. č. 500/2004 Sb., z. č. 361/2000 Sb.,z. č. 247/2000 Sb.), •řidičské oprávnění v držení nejméně pěti let pro skupiny AM, A1, A2, A, B, C, C+E, T, D – vítána, •znalost práce na PC, •morální bezúhonnost, •samostatnost, komunikativnost, flexibilita, •schopnost jednat s lidmi, •zkouška ZOZ vítána, jinak nutnost absolvování do 18 měsíců po nástupu. Předpoklady: •Úředníkem se může stát státní občan ČR (popř. cizí státní občan s trvalým p... (více v detailu)
Neuvedeno
Extérní administrativní podpora
Před 15 dny - Olomoucký kraj - BAZOS
Nabídka extérní administrativní výpomoci (home office / osobně)-Šumperk a okolí Nabízím spolehlivou administrativní podporu pro menší firmy, OSVČ a živnostníky: - Zpracování fakturace, e-mailové korespondence - Zakládání smlu... (více v detailu)
Olomoucký kraj
Zdarma
Prodej, výrobní areál, Milevsko, 1250 m2 užitná plocha
Před 14 dny - Jihočeský kraj - BAZOS
REALDOMUS Vám ve výhradním zastoupení vlastníka zprostředkuje koupi výrobního areálu v obci Milevsko, který se nachází v průmyslové zóně ZVVZ. Universální průmyslový objekt je obdélníkového půdorysu (75 m x18 m) a sestává se z výrobní a skladovací části, na které navazuje administrativní část se sociálním zázemím pro zaměstnance. Objekt je koncipován jako přízemní, nepodsklepený se sedlovou střechou. Administrativní část (200 m2) tvoří 3 kanceláře, přijímací hala, archiv, kuchyňka a WC pro administrativní pracovníky a přístupová chodba. Výrobní a skladovací část představují 80 % celkové výměry stavební hmoty (1.050 m2). Sociální zázemí pro zaměstnance je dimenzováno až pro 55 zaměs... (více v detailu)
Jihočeský kraj
23 100 000
 Kč
Zpracování daňového přiznání pro fyzické i právnické osoby
Před 17 dny - Jihomoravský kraj - BAZOS
Nabízím zpracování podkladů pro přiznání daně z příjmu fyzických i právnických osob, případně ve sp... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
✅ Tvořím profesionální WEBY i E-SHOPY | 4 roky praxe ✅
Před 15 dny - Hlavní město Praha - BAZOS
✅AKTUÁLNÍ STAV: Přijímám nové poptávky. PROFESIONÁLNÍ, LEVNĚJI NEŽ OD IT AGENTURY Tvorba webových stránek po celé ČR. Praxe přes 4 roky. SKUTEČNÉ REFERENCE !! ✅ Zkušenosti se zahraničními zakázkami. Zkušenosti s tvorbou celých projektů: - Od prvotní myšlenky, pomocí s koncepcí nápadu - hledání dodavatele - realizace webu a nastavení strategie - až po samotné spuštění první reklamní kampaně ✅ Zpracování do 10 dnů, v případě, že na web spěcháte, dokáži jej udělat v EXPRESNÍM ČASE! ✅ Veškeré weby dělám v open source softwaru Wordpress, který je snadný a velice uživatelsky přívětivý. Web bude umístěn na soukromém cloudovém serveru, který má lepší zabezpečení a mnohem vyšší rychlost než běžný webhosting. Na Váš požadavek je možné web umístit také na jakýkoliv jiný webhosting. ✅ Web dělaný podle vašich požadavků a představ. Pracuji na realizaci webových stránek a e-shopů – postarám se o Váš celkový digitální obsah projektu od A – Z, včetně sociálních sítí, brandingu Vašeho projekt... (více v detailu)
Hlavní město Praha
1 990
 Kč
Další nabídky najdete zde: Finance, poradenství