Knihovník/knihovnice oddělení služeb Vědecké knihovny UJEP

Před 248 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Popis práce/pracovní náplň: o provádí výpůjční a informační služby a jejich evidenci, vydávání a přebírání dokumentů a kontrolu vrácených dokumentů o poskytuje referenční a faktografické služby a informace, samostatné vyhledání a formulace odpovědí na složitější informační požadavky uživatelů s využitím interních a externích informačních zdrojů o provádí registraci uživatelů, poskytuje jim informace o službách knihovny o vyhledává dokumenty ve skladech a zařazuje je, zodpovídá za řazení určené části knihovního fondu o pravidelně provádí revizi knihovního fondu o rozesílá upomínky, vyřizuje rezervace o zajišťuje pomoc uživatelům při samoobslužných reprografických a kopírovacích službách o vede pokladnu a evidenci plateb, manipulaci s hotovostí o dodržuje právní předpisy vztahující se k vykonávané práci, dodržuje vnitřní předpisy a normy UJEP, prohlubuje si vědomosti samostudiem a účastí na školeních, odborných seminářích a přednáškách o vykonává další práce dle pokynů nadřízeného Kvalif... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno

Podobné inzeráty

NÁMĚSTEK/NÁMĚSTKYNĚ OŠETŘOVATELSKÉ PÉČE
Před 2 dny - AVIZO_CZ
C04 z:23/5/2025 Náplň práce - spolupracuje s ředitelem odborného léčebného ústavu, jeho náměstky a primářem - odpovídá za zajišťování řádné ošetřovatelské péče - podílí se na koncepčním řešení rozvoje ošetřovatelského procesu - odpovídá za tvorbu ošetřovatelské dokumentace a ošetřovatelských standardů a jejich realizaci v praxi - provádí kontrolní činnost a audity ošetřovatelské péče - odpovídá za tvorbu návrhu optimalizace počtu a kvalifikace NLZP - metodicky řídí NLZP a podporuje vzdělávání NLZP. Požadujeme - vysokoškolské vzdělání v oboru ošetřovatelství popř. jiného zdravotnického zaměření - praxe ve vedoucí pozici minimálně 5 let podmínkou - znalost legislativy ve zdravotnictví - dobré ko... (více v detailu)
Neuvedeno
Správce daně / správkyně daně (270942)
Před 4 dny - AVIZO_CZ
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - přihlášky doručit nejpozději do 6.6. 2025 dle postupu uvedeného na stránkách Finanční správy. Bližší informace telefonicky nebo osobně po předchozí domluvě. Správce / správkyně daně - vyměřování vykonává tyto činnosti: - zajištování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění: - zpracování daňových přiznání k dani z příjmů fyzických osob, da... (více v detailu)
Neuvedeno
Odborný rada v oddělení právním a kontrolním
Před 6 dny - AVIZO_CZ
e-mail: e-podatelna@khsstc.cz - podílí se na přípravě koncepčních a metodických materiálů včetně standardizace kontrolních postupů, - účastní se v odůvodněných případech výkonu SZD a jiných úředních úkonů na místě, - je oprávněnou úřední osobou ve správních řízeních vedených z moci úřední na základě kontrolních zjištění z výkonu státního zdravotního dozoru, zejm. o přestupcích; připravuje návrhy rozhodnutí a jiných procesních úkonů, - podílí se na prošetřování stížností dle § 175 správního řádu a vyřizování podnětů k zahájení správního řízení, - podílí se na sjednávání smluvních závazkových vztahů souvisejících s provozem služebního úřadu (smlouvy o dílo, kupní smlouvy apod.), kontroluje jejich soulad s právními předpisy (občanský zákoník, zákon o majetku státu apod.), zajišťuje jejich interní registraci, - podílí se na evidenci, event. i vyřizování žádostí o poskytnutí informací podle zákona č.106/1999 Sb., - vyřizuje ... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT / REFERENTKA ODBORU VÝSTAVBY A REGIONÁLNÍHO ROZVOJE Městského úřadu Nové Město nad Metují
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možnost nástupu do zaměstnání: leden 2026 nebo dle dohody. Platové zařazení: 10. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (rozmezí platu 33.280 Kč - 35.770 Kč + osobní ohodnocení). Co bude náplní Vaší práce: vykonávání působnosti činnosti obecního stavebního úřadu podle zákona č. 283/ 2021 Sb. zejména řízení o povolení záměru, zrychlené řízení, povolení změny využití území, dělení nebo scelování pozemků, stanovení ochranného pásma, rámcového povolení, změny záměru před dokončením, řízení o výjimce z požadavků na výstavbu, kolaudačního řízení, předčasného užívání, zkušebního provozu, změn v užívání stavby, řízení o povolení odstranění stavby, dodatečného povolení, mimořádných postupů (mimořádné opatření a obnova), vydávání předběžných informací a vyjádření, provádění kontrol ve věcech stavebního řádu, opatření k nápravě, opatření na sousedním pozemku nebo stavbě, provádění vyvlastňovacích řízení, výměře a výběru správních poplatků, projednávání přestupků v ... (více v detailu)
Neuvedeno
zahradní architekt/ka v Metodickém centru
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce Kroměříž - Náplň práce: provádění odborných průzkumů historických zahrad a parků, poradenská činnost v oblasti péče o památky zahradního umění, zpracování podkladů pro odborné publikace, metodické i propagační materiály NPÚ pro oblast péče o památky zahradního umění, organizace i fyzické provádění výzkumu na poli péče o památky zahradního umění, příprava podkladů pro webovou prezentaci MCZK, provádění odborných rešerší k tématu péče o památky zahradního umění - Požadavky: vysokoškolské vzdělání Zahradní a krajinářská architektura, obor Zahradní a krajinářské realizace, Zahradnictví a příbuzné obory, znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič, flexibilita, samostatnost, zodpovědnost, schopnost zvládat zátěžové situace, dobré komunikační dovednosti. - Výhodou: aktivní znalost anglického nebo německého jazyka slovem i písmem, praxe v oboru zahradní a krajinářské tvorby, znalost zákona o státní památkové péči - 0,5 pracovní úvazek na dobu jednoho roku ... (více v detailu)
Neuvedeno
REFERENT / REFERENTKA Odboru správy úřadu - vztahy s veřejností MěÚ Nové Město nad Metují
Před 5 dny - AVIZO_CZ
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Možnost nástupu do zaměstnání: září 2025 nebo dle dohody. Platové zařazení: 9. platová třída dle NV č. 341/2017 Sb. (rozmezí platu 29.120 Kč - 33.220 Kč + osobní ohodnocení). Co bude náplní Vaší práce: tvorba koncepce komunikační strategie města a její naplňování; budování vztahů s veřejností a médii; příprava tiskových zpráv a servisu pro média; výkon pozice tiskového mluvčího; úzká spolupráce s vedením města a dalšími subjekty; vlastní fotografická a audio/video činnost pro prezentaci města. Co od Vás očekáváme: prokazatelné zkušenosti v oblasti marketingu, PR, komunikace či sdělovacích prostředků; strategické myšlení; umění kultivovaného písemného i ústního projevu a dobrou schopnost formulování rozličných témat; zkušenost s grafickými programy a fotografováním výhodou; publikace vlastních článků v časopisech výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; spolehlivost, pečlivost, odpovědnost, samostatnost, preciznost, organizační schopnosti, ... (více v detailu)
Neuvedeno
PROVOZNÍ DISPEČER/DISPEČERKA
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Kontaktní osoba Vaníčková Jitka, tel.: 585 170 321 (8.00-14.00), e-mail: vanickova@ssok.cz Druh práce: - příprava operačních plánů zimní údržby silnic a organizace procesu zimní údržby -vykonává činnosti, související s tvorbou provozních plánů, sestavuje provozní plány (jednotlivých činností, týdenní plán apod.) a provádí měsíční kontroly jejich plnění v účetních sestavách, - podílí se na zabezpečení koordinace činností mezi cestmistrovstvími střediska údržby - v době zimní údržby koordinuje a zajišťuje sjízdnosti vozovek v souladu s plánem zimní údržby a zajišťuje včasné nasazení a optimální využívání přidělených provozních prostředků - spolupracuje s nadřízeným v oblasti doplňkové činnosti příslušného střediska údržby - zpracovává kompletaci statistických hlášení v rámci střediska v oblasti výkaznictví v oblasti ekologie, vodohospodářství a energetiky, spolupracuji s ekologem, - sleduje technologickou kázeň při činnostech v běžné údržbě a při výkonu zimní údržby -pracuje s informační... (více v detailu)
Neuvedeno
Provozní dispečer/ka
Před 6 dny - AVIZO_CZ
Druh práce: - příprava operačních plánů zimní údržby silnic a organizace procesu zimní údržby - vykonává činnosti, související s tvorbou provozních plánů, sestavuje provozní plány (jednotlivých činností, týdenní plán apod.) a provádí měsíční kontroly jejich plnění v účetních sestavách, - podílí se na zabezpečení koordinace činností mezi cestmistrovstvími střediska údržby - v době zimní údržby koordinuje a zajišťuje sjízdnosti vozovek v souladu s plánem zimní údržby a zajišťuje včasné nasazení a optimální využívání přidělených provozních prostředků - spolupracuje s nadřízeným v oblasti doplňkové činnosti příslušného střediska údržby - zpracovává kompletaci statistických hlášení v rámci střediska v oblasti výkaznictví v oblasti ekologie, vodohospodářství a energetiky, spolupracuji s ekologem, - sleduje technologickou kázeň při činnostech v běžné údržbě a při výkonu zimní údržby - pracuje s informačními systémy, sledování provozu vozidel, účetní systém atd. Požadujeme: - SŠ vzdělání, ideá... (více v detailu)
Neuvedeno
Policista/policistka - náborový příspěvek 75 000 Kč
Před 8 dny - AVIZO_CZ
Jak bude nábor k policii probíhat? Informační schůzka: nezávazná schůzka, kde se dozvíte o Policii ČR, možnostech rozvoje kariéry a budou Vám zodpovězeny dotazy. Přijímací řízení: zhruba 3 měsíce dlouhý proces, během kterého absolvujete psychologické vyšetření zaměřené na předpoklady pro výkon služby u policie, prověrku tělesné zdatnosti a zdravotní prohlídku. Co čeká úspěšné uchazeče? Po zdárném ukončení přijímacího řízení se uchazeč stává policistou a čeká jej roční základní odborná příprava, kterou může podle druhu služby absolvovat v Praze, Brně, Holešově nebo Jihlavě. Po celou dobu pobírá policista služební příjem. Co musíte splňovat? být občanem České republiky, být starší 18-ti let, být bezúhonný, mít minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, být zdravotně, osobnostně a fyzicky způsobilý k výkonu služby Jaký je služební příjem? Po dobu studia základní odborné přípravy náleží policistovi služební příjem 31.570 Kč. Poté je mu s... (více v detailu)
Neuvedeno
Vědecký pracovník
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Kontakt: Horáková Marie, e-mail: horakovamarie@rektorat.czu.cz Povolení k zaměstnání. Děkan Fakulty tropického zemědělství České zemědělské univerzity v Praze vypisuje výběrové řízenína obsazení místa: Vědecký pracovník II Požadavky: PH.D. v oboru zemědělská ekonomie nebo ekonomie. Zkušenosti s metodami kvantitativní analýzy primárních dat a s designem dotazníkového šetření. Zkušenost s výzkumem v tro... (více v detailu)
Neuvedeno
ODBORNÝ PRACOVNÍK - ODDĚLENÍ FAKTORŮ PROSTŘEDÍ, ODDĚLENÍ OVZDUŠÍ (m/ž)
Před 10 dny - AVIZO_CZ
Náplň práce: - obsluha měřících stanic pro kontinuální odběry a měření venkovního ovzduší - měření fyzikálních a chemických faktorů v pracovním a komunálním prostředí - příprava a výběr měřících míst - zpracování výsledků měření a protokolů z měření - provádění odborných prací spojených s měřením - provádění měření i mimo standardní pracovní dobu (včetně noční práce) - provádění odborných prací v laboratoři - vedení evidence objednávek - řízení motorového vozidla (často delší vzdálenosti) Požadavky pro přijetí: - VŠ (SŠ) technického, chemického nebo přírodovědného směru - praxe v laboratoři výhodou (zkušenost při práci s měřicí technikou) - dobrá znalost práce na PC (MS Office), vedení administrativní agendy - samost... (více v detailu)
Neuvedeno
Referent/ka odboru výstavby
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Místo výkonu práce: Třemošnice Výběrové řízení podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků. Charakteristika vykonávané činnosti: Výkon státní správy na úseku územního a stavebního řízení, dopravy a životního prostředí na pověřeném úřadě, agenda přestupků proti stavebnímu řádu, agenda RUIAN, AIS, podávání informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o právu na informace. Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, příspěvek na penzijní pojištění, 5 dní indispozičního volna. Lhůta, způsob a místo doručení přihlášek: Přihlášku s přílohami doručte do 2. června 2025 ta... (více v detailu)
Neuvedeno
ZÁKLADNÍ VZDĚLÁVÁNÍ, KONKURZY, STÍŽŘNOSTI, EVVO (m/ž)
Před 11 dny - AVIZO_CZ
Pracovní náplň: - Výkon státní správy na úseku základních škol, včetně inkluzivního vzdělávání a metodiky poskytování podpůrných opatření podle zákona č. 561/2004 Sb. - Spolupráce s odborem životního prostředí, zemědělství a lesnictví v oblasti environmentálního vzdělávání, výchovy a osvěty. - Administrativní zajištění konkursních řízení na pracovní místa ředitelů škol a školských zařízení, které nejsou zřizovány krajem a v případě potřeby výkon funkce člena konkursní komise. - Příprava podkladů pro rozpočet základních škol a spolupráce při kontrole čerpání prostředků ze státního rozpočtu podle zákona č. 563/1991 Sb. - Metodická, analytická a konzultační činnost v oblasti integrace cizinců. - Metodická, analytická, konzultační a správní činnost na úseku škol (školy pro děti, žáky a studenty se speciálními vzdělávacími potřebami, PPP, SPC, zařízení pro ústavní a ochrannou výchovu, přípravné třídy základní školy speciální; internát atd.). - Zajištění agendy stížností mateřských a základn... (více v detailu)
Neuvedeno
Úředník/ce - referent/ka referent/ka specializovaných činností, odboru životního prostředí
Před 11 dny - AVIZO_CZ
na dobu: neurčitou s místem výkonu práce: Bruntál a správní obvod obce s rozšířenou působností zařazení v platové třídě: 9. Předpoklady pro vznik pracovního poměru: Úředníkem se může stát fyzická osoba, která: o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, o dosáhla věku 18 let, o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk. Další požadavky: o VŠ v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou; přírodovědného nebo technického nebo právnického směru výhodou, o znalost zákona č. 148/2023 Sb., z. č. 149/2023 Sb., z. č. 100/2001 Sb., z. č. 500/2004 Sb., o přehled o složkových zákonech životního prostředí (např. 114/1992 Sb., 334/1992 Sb., 289/1995 Sb., 254/2001 Sb., 541/2020 Sb.) výhodou, o praxe ve státní správě nebo v... (více v detailu)
Neuvedeno
hasič - strojní služba (m/ž)
Před 26 dny - AVIZO_CZ
Nabídka volných míst ve služebním poměru Požadovaná profese: ASISTENT - HASIČ - STROJNÍ SLUŽBA. Požadavky:občanství České republiky, minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou v libovolném oboru,trestní bezúhonnost,zdravotní, osobnostní a fyzická způsobilost,řidičský průkaz skupiny C výhodou,věk 21 let,vhodné i pro absolventy. Hlavní náplň služební činnosti provádění složitých hasebních a záchranných prací při zásahu s využitím odborností získaných ve specializačních kurzech,řízení a obsluha mobilní požární techniky při požárech, živelních pohromách a dalších mimořádných událostech,kontrola provozuschopnosti požární techniky a věcných prostředků požární ochrany,údržba a oprava požární techniky a věcných prostředků požární ochrany, výkon hospodářských prací v objektu požární stanice, nebo v jiných prostorech v souvislosti s potřebami výkonu služby,provádění pravidelné odborné a fyzické přípravy. Nabízíme:zajímavou práci v profesionálním hasičském záchranném sboru, jehož hlavním úko... (více v detailu)
Neuvedeno
Vedoucí oddělení investic
Před 501 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
popis pracovní pozice: - řízení oddělení investic - koordinace a dozor nad přípravou, projekcí a realizací investiční záměrů včetně údržby staveb (pozemní stavby, lesní cesty, chodníky, vodní toky, apod.) - zpracování návrhů a podkladů pro plán stavebních investic a údržby staveb u organizace - projednávání stavebních záměrů se stavebními úřady (stavební povolení, kolaudační rozhodnutí), předávání staveniště, kontrola průběhu prováděných prací dle HMG, přejímky dokončených prací, kontrola soupisů skutečně provedených prací, fakturace, zařazování investic do majetku a další administrativní činnosti spojené s investicemi. - součinnost při zadávacím řízení veřejných zakázek investičního charakteru - spolupráce s ostatními pracovišti Správy KRNAP požadavky: - VŠ vzdělání stavebního směru (pozemní stavby, dopravní stavby výhodou) - Autorizace v oboru pozemní stavby/dopravní stavby - možno doplnit v co nejkratší době během pracovního poměru, min. požadavek - při nástupu splnit požadavky pr... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Úředníci odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - pracovníci úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu
Před 438 dny - Karlovarský kraj - ANNONCE
Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje výběrové řízení na pracovní pozici úředník/úřednice odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce (pracovní poměr na poloviční pracovní úvazek). Druh práce: pracovník/pracovnice úseku ekonomiky odboru kultury, cestovního ruchu a přeshraniční spolupráce - správci rozpočtu Platová třída: 9 Místo výkonu práce: Městský úřad Cheb Termín nástupu: 01.07.2024 Pracovní doba: 8:00-12:00 h (možno domluvy jiného časového rozmezí). Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb.: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - dosažení věku 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - znalost jednacího jazyka. Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou ekonomického nebo obdobného zaměření - znalost zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění - znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb., o rozpočtové skladbě, v platném zněn... (více v detailu)
Karlovarský kraj
Neuvedeno
ODBORNÝ VRCHNÍ REFERENT/REFERENTKA V ODDĚLENÍ MAJETKOVÝCH DANÍ (270330)
Před 274 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména následující činnosti: - zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění; - zpracování daňových přiznání k dani z nemovitých věcí a dani silniční, - komunikaci s daňovými subjekty; - zpracování úřední korespondence; - práci s nedoplatky daní; - výkon služby spočívající v rozhodování v daňovém a správním řízení Mezi další požadavky... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
Referent
Před 312 dny - Jihomoravský kraj - ANNONCE
Služba zahrnuje zejména: - zajišťuje komplexní agendu vyměřování více druhů daní-daně z příjmů právnických osob, daně z přidané hodnoty a daně silniční - připravuje a vede ucelené daňové spisy daňových subjektů po jednotlivých daních, včetně soupisu daňového spisu - v daňovém řízení připravuje rozhodnutí, kterými jsou ukládány povinnosti a přiznávána práva v souladu s daňovým řádem; zpracovává žádosti podané v souladu s daňovým řádem - zajišťuje agendu a provádí pravidelnou kontrolu přeplatků a nedoplatků po jednotlivých daních a v řízení postupuje v souladu s daňovým řádem Aktuálně vyhlášená výběrová řízení | Veřejné informace | Finanční správa | Finanční správa (financnispra... (více v detailu)
Jihomoravský kraj
Neuvedeno
KRAJSKÝ KOORDINÁTOR PROCESU PLÁNOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
Před 248 dny - Jihočeský kraj - ANNONCE
Obor školního vzdělání: Sociálně-právní nebo humanitní zaměření (nejlépe sociální práce, sociální péče, sociální nebo speciální pedagogika, apod.) výhodou. Pracovní náplň: - Spolupráce na vytváření koncepce rozvoje sociálních služeb v Jihočeském kraji s ohledem na strategické materiály kraje. - Aktivní podíl na koordinaci a tvorbě střednědobého plánu rozvoje sociálních služeb na území Jihočeského kraje včetně jeho aktualizace, zajišťování místní a typové dostupnosti sociálních služeb kraje. - Spolupráce s metodiky plánování sociálních služeb a s koordinátory procesů plánování na místní úrovni. - Spolupráce se zástupci obcí a měst v Jihočeském kraji, taktéž se zástupci poskytovatelů sociálních služeb v rámci řešení problematiky plánování sociálních služeb dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. - Účast na monitorovacích návštěvách poskytovatelů sociálních služeb. - Vykonávání činností souvisejících s projektovým řízením a dotační politikou v sociálních službách, včetně kontr... (více v detailu)
Jihočeský kraj
Neuvedeno
Technolog termo potahování
Před 993 dny - Plzeňský kraj - ANNONCE
První kontakt zájemce o volné pracovní místo se zaměstnavatelem: telefonicky nebo e-mailem. Provádí preventivní a prediktivní údržbu strojů, zařízení, inženýrských sítí a infrastruktury. Spolupracuje s dodavateli v rámci své působnosti. Zaznamenává parametry své práce Provádí úpravy parametrů robotů a speciálních strojů. " Podporuje operátory s jejich nápady na zlepšení. " Technická znalost " Interní dokumenty údržby " Zná a dodržuje povinné předpisy a povolení v zemi " Manipulace s jeřábem... (více v detailu)
Plzeňský kraj
Neuvedeno
REFERENT/-KA ODDĚLENÍ OCHRANY PŘÍRODY A KRAJINY ODBORU ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ MAGISTRÁTU MĚSTA OPAVY
Před 304 dny - Moravskoslezský kraj - ANNONCE
KO: Bc. Majdanicsová Pavlína, tel.: 553 756 452, e-mail: pavlina.majdanicsova@opava-city.cz Písemnou přihlášku s níže uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01 Opava. Na obálku uveďte "Neotvírat, výběrové řízení". Termín ukončení příjmu přihlášek: 9.8.2024 Požadavky stanovené Statutárním městem Opava: - VŠ vzdělání technického nebo přírodovědného směru; zaměření na ochranu přírody, vzdělání botanického směru či zahradně architektonického směru výhodou - dobrá orientace v problematice ochrany životního prostředí v rozsahu zákona o ochraně přírody a krajiny - zkouška zvláštní odborné způsobilosti pro výkon správních činností - ochrana přírody a krajiny - výhodou - zkouška zvláštní odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich - výhodou - znalost zákonů souvisejících s vykonávanou činností výhodou,... (více v detailu)
Moravskoslezský kraj
Neuvedeno
Referent/ka Oddělení projektového řízení
Před 282 dny - Středočeský kraj - ANNONCE
Charakteristika pracovní pozice: Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek včetně administrace, metodické vedení při zadávání veřejných zakázek v rámci MěÚ Kutná Hora a příspěvkových organizací města, tvorba a aktualizace metodiky pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu, zpracování a administrace veřejných zakázek v systému pro správu veřejných zakázek E-ZAK a uveřejňování údajů ve Věstníku veřejných zakázek, zveřejňování smluv souvisejících s veřejnými zakázkami v Registru smluv, zajišťování projektové přípravy investičních akcí s ohledem na vyhledávání dotačních titulů vhodných pro financování městských projektů. Požadavky zaměstnavatele: - ukončené vysokoškolské vzdělán... (více v detailu)
Středočeský kraj
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT/ REFERENTKA oddělení investic a rozvoje zařazeného pod odborem majetku města Městského úřadu Jaroměř - opakované VŘ 7/2024
Před 480 dny - Královéhradecký kraj - ANNONCE
Přesné informace a podmínky účasti ve výběrovém řízení vč. způsobu doru... (více v detailu)
Královéhradecký kraj
Neuvedeno
INVESTIČNÍ REFERENT (m,ž)
Před 293 dny - Ústecký kraj - ANNONCE
Hasičský záchranný sbor Ústeckého kraje hledá novou/ého kolegyni/u na pozici Investičního referenta. Místo výkonu práce: Horova 1340/10, 400 01 Ústí nad Labem Zařazení: Úsek Ekonomiky, Oddělení provozní a správy majetku Tarifní třída: 10 (rozpětí platového tarifu od 23.390,-Kč do 34.370,-Kč - dle započtené praxe) + osobní příplatek po zapracování. Pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou. Pracovní úvazek: plný úvazek (týdenní základní pracovní doba 40 hodin). Minimální stupeň vzdělání: úplné střední odborné s maturitou (v tomto případě odpočet praxe), nebo vyšší odborné nebo bakalář. Co Vám můžeme nabídnout: " zajímavou a různorodou práci v oboru investic " stabilní zázemí organizační složky státu " pracovní poměr na dobu určitou - 1 rok (zkušební doba 3 měsíce) s předpokladem změny na dobu neurčitou " pružnou pracovní dobu " 5 týdnů dovolené + 5 dní indispozičního volna " program benefitů (penzijní připojištění, přísp... (více v detailu)
Ústecký kraj
Neuvedeno
Další nabídky najdete zde: Brigády a ostatní práce